Προς το περιεχόμενο

Delay, Πληροφορίες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χρησιμοποιώ αρκετά το delay στις home-μίξεις μου και η αλήθεια είναι ότι έχω καταλάβει πως είναι ίσως το σημαντικότερο effect, κυρίως όσον αφορά θέματα στερεοφωνίας.

 

Παρόλο που το χρησιμοποιώ αρκετά δεν πιστεύω ότι ξέρω τι κάνω ακριβώς! 8O

 

Τα περισσότερα είναι αποτελέσματα πειραματισμών. Έψαξα στο internet αλλά δεν κατάφερα να βρω ικανοποιητικές πληροφορίες (...δεν ξέρω μπορεί και να μην έψαξα καλά...). Anyway, παιδιά αν μπορείτε να μου δώσετε εμπεριστατομένες πληροφορίες (ή έστω κάποια καλά links) για τις παραμέτρους και την σωστή χρήση του delay θα σας ήμουν ευγνώμων.

 

Ευχαριστώ για τυχόν απαντήσεις. 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σωστος!μου κανει εντυπωση παντως που θες οδηγιες γιατι το delay δεν ειναι και εφφε που θελει manual να καταλαβεις τουλαχιστον τις βασικες αρχες, το feedback το time και το level ειναι πολυ κατανοητα το τι κανουν,τωρα ισως δεν εχω καταλαβει και γω τι ακριβως θες αλλα αμα θες να παιξεις με ακριβες timing πρεπει να αρχιζεις να διαιρεις χρονους αλλα και παλι πολυ φασαρια και μπλεξιμο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. :D

 

Φίλε gpiad η αλήθεια είναι ότι ενδιαφέρομαι περισσότερο για την σωστή χρήση του delay στην μίξη. πχ. για να δίνεται όγκος στην κιθάρες, η σωστή χρήση του στα φωνητικά κτλ. Προσανατολίζομαι γενικώς περισσότερο στην ενίσχυση της στερεοφωνίας της μίξης με την χρήση delays.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοίτα χωρίς να είμαι ειδικός γιατί δεν ασχολούμαι με ηχογραφήσεις και χωρίς να δίνω και πολύ πρακτικές συμβουλές:

 

το delay γενικά πρέπει να πέφτει σωστά στους χρόνους

θεωρητικά θα μου πεις πάντα πέφτει στους χρόνους αν μετράς γρήγορα, οπότε για αυτό το λόγο λέω όσο γίνονται αντιληπτοί από το ακροατή

πόσο γρήγορα μπορείς να μετρήσεις για delay εξαρτάται:

καταρχάς από το αισθητικό αποτέλεσμα, γιατί εάν αισθητικά είναι καλό τότε τα άλλα περιττεύουν, αλλά το αν είναι αισθητικά καλό πρέπει να αποφασιστεί αφότου ακούσεις παράλληλα και το κομμάτι με "τυπικό" delay κι όχι ακούγοντας μόνο τη μια πλευρά όποια κι αν είναι αυτή

κατά δεύτερον πιο τυπικά μπορείς να πεις ότι εάν δεν υπάρχει τπτ άλλο μες στο κομμάτι που να παίζει τόσο γρήγορα, θεωρητικά δεν πρέπει ούτε το delay να παίξει τόσο γρήγορα

τέλος ουσιαστικά αυτό που είπα για το πόσο αποδεκτό θα είναι από τον ακροατή, μπορεί να μεταφραστεί στην πράξη από το πόσο γρήγορα μπορεί να χτυπάει ο ακροατής το πόδι όταν ακούει το κομμάτι, τονίζω το "μπορεί"

 

από κει και πέρα πρέπει να υπάρχει ομαλή σχέση με τους ήχους και φυσικά με ambience effects αν αυτά υπάρχουν, ενώ ανάλογα και τι χρησιμοποιείς αυτά είναι και μπερδεμένα μεταξύ τους πολλές φορές

αυτό επιτυγχάνεται με σωστή ρύθμιση του level/mix/tone αντίστοιχα και πολλούς πειραματισμούς, κάπου είχα διαβάσει και μια μικρή σχέση, εξίσωση δλδ για το πόσο πρέπει να είναι το mix κάθε φορά, υποθέτω πως αν ψάξεις όλο και κάτι θα βρεις

 

αυτά που έγραψα είναι άνετα αμφισβητήσιμα πάντως, δεν είμαι και ο πιο ειδικός

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου