Προς το περιεχόμενο

Πείτε ένα παράπονο για το αγαπημένο σας σύνθ!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν εχω ουτε εγω.
Aς παραμεινουμε στο παραπανω. 8)

Για τα Kurzweil δεν εγραψα κατι το οποιο δεν ειναι γνωστο. Τι να...αναπτυξω ρε Μamonu, πλακα κανς? Δεν ξερεις για ποιους ηχους ειναι κυριως γνωστα τα Kurzweil τα τελευταια 30 χρονια? Ε αν δεν ξερεις πραγματικα ζεις σε αλλο πλανητη. Ενα ειναι σιγουρο, τα Kurzweil δεν ειναι διασημα για τους ηλεκτρονικους τους ηχους. Τι θες τωρα, να ανοιξουμε συζητηση για κατι που ειναι γνωστο και στις γατες? Και μετα τι? Μηπως να συζητησουμε σε αλλο θρεντ και για το αν το Minimoog ειναι διασημο για τα μπασα του ή για τα....pads του?

 

Κανε μια βολτα απο το youtube, κατσε 2 ωρες και δες βιντεο της Kurzweil. Ελα μετα και πες μας ποσα απο αυτα ασχολουνται με τους ηλεκτρονικους ηχους των synths της και ποσα απο αυτα επικεντρωνονται στα πιανα της και γενικα στα samples ακουστικων οργανων. Αντε να ακουσεις κανα ηχο Moog και γενικα νορμαλ πραγματα. Ηλεκτρονικο ηχο που να εκανα WOW απο Kurzweil ακομα δεν εχω ακουσει. Μπορει και να εχει, αλλα μαλλον τους κρυβουν καλα...

 

Οταν βγηκε το PC3 LE εφαγα αρκετες μερες να βλεπω βιντεο, ηθελα να το αγορασω και μετα μου κολλησε το κανονικο PC3. Oτι και να ακουσα, το "κλικ" δεν μου εγινε ποτε. Ωραιοτατα ακουστικα οργανα κλπ, αλλα αυτα τα εχουν πλεον ολα τα αντιστοιχα synths αλλων εταιρειων. Στον τομεα "ηλεκτρονικος ηχος" δεν μου ειπε τιποτα, και γι αυτο τελικα δεν αγοραστηκε κανενα απο τα δυο παραπανω μοντελα.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 161
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Επίσης κάτι ακόμη που με δυσκολεύει στο Motif XS (σημειώνω ότι το κατέχω το synth και έχει πολλά υπέροχα καλούδια πάνω του) είναι ότι δεν έχει τη δυνατότητα να διατηρεί τον προηγούμενο ήχο όταν αλλάζεις εκτός όταν βρίσκεται σε senquenser mode. Αυτό που ονομάζει Patch remain νομίζω η Roland. Σπαστικό για τα live.

Yamaha Motif XS6/Kurzweil PC3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης κάτι ακόμη που με δυσκολεύει στο Motif XS (σημειώνω ότι το κατέχω το synth και έχει πολλά υπέροχα καλούδια πάνω του) είναι ότι δεν έχει τη δυνατότητα να διατηρεί τον προηγούμενο ήχο όταν αλλάζεις εκτός όταν βρίσκεται σε senquenser mode. Αυτό που ονομάζει Patch remain νομίζω η Roland. Σπαστικό για τα live.

 

Κάτι το οποίο υπάρχει ακόμα και σε όργανα του 1998 όπως π.χ. το δικό μου GEM SK880. Πόσο πίσω έχουν μείνει οι εταιρίες...αλλά είσαι σίγουρος ότι δεν γίνεται; Μήπως όταν είσαι σε performance mode, μπορεί να γίνει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι το οποίο υπάρχει ακόμα και σε όργανα του 1998 όπως π.χ. το δικό μου GEM SK880. Πόσο πίσω έχουν μείνει οι εταιρίες...αλλά είσαι σίγουρος ότι δεν γίνεται; Μήπως όταν είσαι σε performance mode, μπορεί να γίνει;

 

Μόνο σε sequenser mode. Αν γίνεται με χαρά να ακούσω πως....θα μου λύσει τα χέρια

Yamaha Motif XS6/Kurzweil PC3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα της διακοπής του ήχου συμβαίνει λόγω ελλιπούς διαχείρισης των μηχανών εφέ. Όταν ο κατασκευαστής δεν έχει φροντίσει κάποιο μηχανισμό διαχείρισης των μηχανών εφέ, αναγκαστικά για να αλλάξει ο ένας ήχος και να ανοίξει ένας άλλος, θα πρέπει οι μηχανές εφέ να αλλάξουν αλγορίθμους και να κάνουν μετάβαση, π.χ. από ένα rotary speaker σε ένα delay ή σε ένα distortion. Προφανώς αυτή η μετάβαση οδηγεί σε διακοπή του ήχου.

Η λειτουργία patch remain της Roland υπάρχει μόνο σε Patch και σε Live Mode. Δουλεύει άψογα στο Fantom-G, διότι το συγκεκριμένο μηχάνημα έχει τη δυνατότητα να τρέχει 16 insert effects ταυτόχρονα (χώρια τα υπόλοιπα system effects που ανεβάζουν τον αριθμό στα 22 εφέ ταυτόχρονα). Σε Live και Patch modes ουσιαστικά δεσμεύει μέχρι και τα μισά inserts ( 8 ) για τον ήχο που παίζει, και τα υπόλοιπα περιμένουν στο παρασκήνιο. Έτσι όταν αλλάζεις ήχο παίζουν όλα ταυτόχρονα και επιτυγχάνεται η ομαλή μετάβαση από ήχο σε ήχο.

Κάτι αντίστοιχο έχει επιτύχει και η Korg στο Kronos με τη λειτουργία SST (Smooth Sound Transition), μόνο που υπόσχεται ότι αυτό γίνεται χωρίς περιορισμό σε φωνές πολυφωνίας ή ταυτόχρονα εφέ. Απ' ό,τι έχω διαβάσει δουλεύει τέλεια. Μάλλον εδώ δουλεύει ακόμα πιο καλά επειδή το συγκεκριμένο μηχάνημα τρέχει τις μηχανές του εξολοκλήρου σε software, επομένως πιθανώς είναι πιο εύκολο να κάνεις διαχείριση των πόρων για τέτοιες λειτουργίες.

Η Yamaha δεν έχει υλοποιήσει κάποια τέτοια λειτουργία, γι' αυτό και υπάρχει θέμα με διακοπή του ήχου. Αν θέλει να εκσυγχρονιστεί, θα πρέπει να κάνει κάτι αντίστοιχο.  Και τέτοιο θέμα δεν έχεις σε sequencer mode γιατί πρακτικά δεν αλλάζεις ήχο, αλλά ουσιαστικά μεταβαίνεις από part σε part στο ίδιο multitimbral setup. Αν πας σε άλλο song ή πας σε performance ή voice mode, τότε προφανώς και θα διακόπτεται ο ήχος, για τους λόγους που εξήγησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Πολύ περίεργο να μην έχει η Yamaha αυτή τη λειτουργία (path remain).

Εδώ την έχει η Roland απ'όσο θυμάμαι από τα XP/JV, ακόμα και σε αρμόνια τεχνολογίας Sound Canvas. Τουλάχιστον για το sound generator, όχι τα effects.

Μήπως κάτι μας διαφεύγει;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ περίεργο να μην έχει η Yamaha αυτή τη λειτουργία (path remain).

Εδώ την έχει η Roland απ'όσο θυμάμαι από τα XP/JV, ακόμα και σε αρμόνια τεχνολογίας Sound Canvas. Τουλάχιστον για το sound generator, όχι τα effects.

Μήπως κάτι μας διαφεύγει;

 

Τουλάχιστον εγώ δεν βρήκα κάποια ρύθμιση.Ξαναλέω ότι αν υπάρχει κάποιος που γνωρίζει πως μπορεί να γίνει να το πει τώρα αλλιώς ας σωπάσει για πάντα....  :-X :-X :-X

Yamaha Motif XS6/Kurzweil PC3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μανώλη, στα XP/JV υπάρχει μεν το Patch Remain, αλλά δε λειτουργεί όπως πρέπει, λόγω του ότι ο ήχος των εφέ διακόπτεται. Λογικό γιατί παίζει με πολύ λιγότερες μηχανές εφέ, επομένως δε γίνεται δυναμικά η διαχείρισή τους όπως στο Fantom-G. Λειτουργεί άψογα για τη διαχείριση των φωνών, όχι όμως για τα εφέ. Το ξέρω πολύ καλά γιατί η σύγκριση μεταξύ των ΧΡ50 και Fantom-G που έχω είναι χαώδης σ' αυτό τον τομέα. Αν κλείσεις εντελώς τις μονάδες εφέ και δουλέψεις όλο το μηχάνημα εντελώς dry, σαφώς και έχεις άψογο patch remain. Πάω στοίχημα ότι και στα Yamaha είναι έτσι ακριβώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Μανώλη, στα XP/JV υπάρχει μεν το Patch Remain, αλλά δε λειτουργεί όπως πρέπει, λόγω του ότι ο ήχος των εφέ διακόπτεται.

Γι'αυτό και το ανέφερα πιό πάνω, είπα  (Τουλάχιστον για το sound generator, όχι τα effects.).

 

Αν όμως κάνεις μετάβαση από ένα patch σε κάποιο άλλο που χρησιμοποιούν τον ίδιο τύπο εφφέ, τότε όλα λειτουργούν ομαλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου