Προς το περιεχόμενο

Πείτε ένα παράπονο για το αγαπημένο σας σύνθ!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γι'αυτό και το ανέφερα πιό πάνω, είπα  (Τουλάχιστον για το sound generator, όχι τα effects.).

 

Αν όμως κάνεις μετάβαση από ένα patch σε κάποιο άλλο που χρησιμοποιούν τον ίδιο τύπο εφφέ, τότε όλα λειτουργούν ομαλά.

 

Σαφώς. Ιδίως αν χρησιμοποιήσεις το ίδιο reverb (αλγόριθμο αλλά και παραμέτρους), τότε σαφώς και έχεις πολύ πιο ομαλή μετάβαση, ακόμα κι αν το insert είναι διαφορετικό. Θεωρώ ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το κόψιμο των reverb tails. Είναι το μεγαλύτερο ξενέρωμα για όλους λίγο-πολύ τους πληκτράδες. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 161
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Guru

Αυτό δεν έχει να κάνει με πρόβλημα του μηχανήματος αλλά με την υπάρχουσα τεχνολογία και ειδικά με την διαθεσιμότητα των εφφέ της συγκεκριμένης εποχής που κατασκευάστηκε το μηχάνημα.

 

Με άλλα λόγια, το Χ-Ψ μηχάνημα σου παρέχει κάποια ποσότητα μονάδων εφφέ (effect units) για ταυτόχρονη χρήση. Για να καλύψει τις ανάγκες σου/μου, θα έπρεπε να έχει τόσες διαθέσιμες μονάδες, όσες και τα πιθανά parts που πρόκειται να χρησιμοποιήσω ταυτόχρονα. Κάτι που γίνεται σε μεγαλύτερα μηχανήματα, όπως το G για παράδειγμα.

 

Το είπα λίγο μπερδεμένα;  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς και είναι έτσι όπως το αναλύεις. Και καθόλου μπερδεμένα δεν τα είπες. ;D

 

Απλά οι ανάγκες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει πλέον. Μηχανήματα που προσφέρουν τέτοιες ευκολίες ανεβάζουν τον πήχυ. Όπως π.χ. το σύστημα με τη non-volatile flash ROM της Yamaha, ή το streaming from SSD της Korg, ή ακόμα και το υπερπολύτιμο Skipback Sampling της Roland. Μηχανήματα που στηρίζονται μόνο σε raw power, χωρίς να προσφέρουν κάποιου είδους καινοτομία έναντι του ανταγωνισμού, πλέον δεν έχουν καμιά ιδιαίτερη τύχη κατ' εμέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Σαφώς και είναι έτσι όπως το αναλύεις. Και καθόλου μπερδεμένα δεν τα είπες. ;D

Καλοσύνη σου, ευγενικό εκ μέρους σου  :)

 

Απλά οι ανάγκες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει πλέον.

Γι'αυτούς που γνωρίζουν - κατέχουν και αναζητούν επειδή υπάρχει λόγος και φυσικά μπορούν να το αξιοποιήσουν σωστά. Μην ξεχνάς πως υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό που δεν ξέρει που παν τα τέσσερα, για να μην πω δεν παίζουν καν  ;)

 

Μηχανήματα που προσφέρουν τέτοιες ευκολίες ανεβάζουν τον πήχυ.

Όντως. Αλλά κάποιος που γνωρίζει πέντε πράγματα μπορεί να παρακάμψει κάποιες "ατέλειες" που τυχόν θα βρεί μπροστά του. Θεωρώ πως ένας καλός μουσικός δεν έχει μόνο ένα καλό μηχάνημα, ειδικά στο live δεν θα παίξει μόνο με ένα μηχάνημα.

 

Όπως π.χ. το σύστημα με τη non-volatile flash ROM της Yamaha, ή το streaming from SSD της Korg.

Σαφώς και τα δύο συστήματα είναι πολύ καλά και χρήσιμα, από διαφορετική οπτική γωνία το καθένα. Αλλά και αυτό της Roland με τα FA-06/08 είναι πολλά υποσχόμενο, ίδωμεν.

Άλλωστε και χωρίς την χρήση των πιό πάνω, αν έχεις κάποια αντιπροσωπευτικά μηχανήματα, με αντιπροσωπευτικές χροιές και ηχητικό χαρακτήρα από κάθε εταιρία που σε ενδιαφέρουν για το είδος της δουλειάς σου, τότε είσαι κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό καλυμμένος πιστεύω.

 

Μηχανήματα που στηρίζονται μόνο σε raw power, χωρίς να προσφέρουν κάποιου είδους καινοτομία έναντι του ανταγωνισμού, πλέον δεν έχουν καμιά ιδιαίτερη τύχη κατ' εμέ.

Και αυτό σωστό. Αν και για παράδειγμα ένα παλιό JV-1080/2080 δεν μπορείς να πεις ότι είναι τελείως άχρηστο σε ένα setup επειδή απλά έχεις κάτι άλλο νεότερο τεχνολογικά, π.χ. Motif-Kronos-Fantom.

 

Κάθε μηχάνημα έχει λόγω ύπαρξης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί, αξιοποιηθεί αν θες, από λίγο έως πολύ ανάλογα τον χρήστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται ότι και μηχανήματα χωρίς κάποια ιδιαίτερη καινοτομία κάνουν τη δουλειά τους μια χαρά, ιδίως αν σε εξυπηρετούν και σε βολεύουν σ' αυτά που θες να κάνεις. Αν σταθώ ειδικά στα JV1080/2080 που αναφέρεις, προσωπικά είναι το όνειρό μου να μαζέψω τα καλύτερα απ' τα rack modules που κυκλοφόρησαν παλιότερα (μιας και πλέον δε βγάζουν οι εταιρείες), όπως κάποιο εκ των Roland JV2080/XV5080/Fantom XR, το Yamaha EX5R, το Triton Rack, το Kurzweil K2600RS κλπ. Κι όλα αυτά μαζί με το θεϊκό Integra-7. 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε μηχάνημα έχει λόγω ύπαρξης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί, αξιοποιηθεί αν θες, από λίγο έως πολύ ανάλογα τον χρήστη.

 

Ίσως η σοφότερη κουβέντα που έχει ειπωθεί στα χρονικά για το θέμα. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορούν διάφοροι να θεωρούν ξεπερασμένα και "άχρηστα" παλιά όργανα όπως π.χ. το δημοφιλές korg M1 όταν σαν σύνθ που είναι μπορεί κάποιος να δημιουργήσει ήχους νέους και αναμιγνύοντας τους με άλλους ήχους από άλλες πηγές να δημιουργήσει μουσική. Όταν μιλάμε για σύνθ, δεν πρέπει να κολλάμε στους preset ήχους και να κρίνουμε από αυτούς αν είναι "παλιό και άχρηστο" ένα όργανο για την εποχή μας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορούν διάφοροι να θεωρούν ξεπερασμένα και "άχρηστα" παλιά όργανα όπως π.χ. το δημοφιλές korg M1

 

Επειδή είναι μαλλον ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη τσιμπατε αμεσως βρε ;D Θα ήμουν ο τελευταίος που θα έλεγε ξεπερασμένο καποιο όργανο, απο τη στιγμή που εδωσα 50€ για να παρω bontempi με ανεμιστήρα ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου