Προς το περιεχόμενο

Falling down


gvour

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπητοι ευαισθητοι αληται,

 

Το κομματι δειχνει την διαθεση για κατι πολυ προσεγμενο αλλα με ελλειψη αποφασιστικοτητας για πληρη ολοκληρωση και ''στιψιμο'' του μυαλου.

Προφανως ο παραγωγος μετα την 23η μπυρα,δεν ειχε κεφαλι για να σας βαλει ποστο και βρισκοντας τον μπόσικο,χαβαλεδιασατε.Και καλα κανατε.. ;D

 

Εχουμε ενα ιδιοφυες ριφακι απο αυτα που σου κολλανε στο μυαλο και τα σφυρας την υπολοιπη μερα.

Απο αυτα που αν το χε γραψει ο Νοπφλερ θα λεγαμε:''Αριστουργημα''.

Μου αρεσε πολυ.

 

Αν θα διορθωνα κατι..

 

Δε θα βαζα σολο με παραμορφωση ιδιως με εναν τοσο στριγγλιαρη ηχο.

Εδω ηθελε καθαρο ηχο φεντερ.

Προφανως ο κρυφοποζερας Τζιμπουρ Super Vibra,βρηκε στο προσωπο του Τερρυ ''Pino* Μπυρες'' εναν συμμαχο στο να υπαρξει αλητοσολιστικο ξεσπασμα στο κομματ.

 

Νομιζω οτι το μπασο δεν θα επρεπε να ακολουθει παντα την κιθαρα.

Θα επρεπε να γινει μια εισαγωγη να παιξει το σχημα ΜΟΝΟ του,και μετα οταν μπει η κιθαρα

να παιξει στις τονικες με το ρυθμο.

Θα μπορουσε να δοθει χωρος και μεσα στο κομματι να αυτοσχεδιασει με αυτον τον ''Everytime you go away'' Palladino* ηχο αφου υπαρχει παιχτης να το υποστηριξει θαυμασια.

 

Θελει οντως τελειωμα αλλα...ψιλα γραμματα οπως και τα παραπανω,περι ορεξεως..

 

Σημασια εχει το οτι  περασατε καλα και φαινεται.Παντα τετοια!

:-*

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 26
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Moderator

Για το μη καλεσμα,μαρτυς μου ο ψηλος,ελεγα "δε φωναξα ο μ...κας τον JJ",αλλα τι στην ευχη,να σκεφτουν τιποτα και οι υπολοιποι,του λογου ειχα να παγωσω τις μπυρες,τα φαγια...

Ασε που εχω και τα τερτιπια του μπασιστα"αν δεν ερθει ο παραγωγος δε γραφω" και να προσπαθω να πεισω τον Φουζιο μπλα μπλα "ελα,δε θα γραψει ο ογκολιθος".

Την ψυχη μου εχουν βγαλει κι αν λεω ψεμματα να το πουν.

 

;D

Ναι... το είπε για τον JJ, αλλά ήταν αργά- είχαμε πιει όλες τις μπύρες και το είχαμε γυρίσει σε κρασί.

 

Όσο για τα φαγιά...  ;D Αυτό το αγόρι (gvour) όλο κάτι ψήνει- λουκάνικα, πανσέτες, καμιά πίτσα..  ;D ;D ;D

 

Ε, να μην πίνουμε ξεροσφύρι- και μετά όλο το λάδι στις χορδές (το μυστικό για άταστο ήχο)  ;D ;D ;D

 

Και ναι το ομολογώ, κάθε φορά τον εκβιάζω: «Αν δεν έρθει ο παραγωγός, δεν γράφω». Διότι χωρίς Φιούζιο, να ρίχνει τις τρομερές ιδέες (κάνε το λίγο έτσι και λίγο αλλιώς) , δεν έχει γλύκα το session.  8)

 

 

ΥΓ: Βέβαια τα καλύτερα δεν είναι αυτά που παίζουμε και γράφουμε, αλλά αυτά που παίζουμε στο τέλος για πάρτη μας. Εκεί στις τελευταίες μπύρες, αρχίζουμε να παίζουμε κάτι... Maiden, Motorhead, Sabbath κλπ και κάνουμε το τρίο μπελκάντο  ;D ;D ;D 8)

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνει κρύο????

 

Καιρός για τρίο...

 

Μπράβο ρε αλάνια ωραία πράματα παιγμένα με ψυχή και μουσική αξία...

 

Τώρα να μπω σε μουσικά, διορθώσεις,κλπ μπλά μπλά,δεν έχει νόημα..

 

Η ουσία εμένα προσωπικά μου φτάνει ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιστεύετε ή όχι, εγώ μόλις τώρα το άκουσα όλο (σ' αυτή την εκδοχή), καθ' ότι ο συνθέτης όλο και κάτι άλλαζε στην πορεία.

 

Δεν συμμετείχα παιχτικά, αλλά ουσιαστικά, έπινα, άκουγα, και ξανάπινα. ;D ;D ;D ;D

Το κομμάτι ήταν σχεδόν έτοιμο, και έλειπε το μπάσο.

Εκλήθην λοιπόν να φέρω σε πέρας τον δύσκολο ομολογουμένως ρόλο του "μπυροπότη μετά παρέας", αφού κανείς άλλος δεν τον αναλάμβανε.

 

Όταν όμως ανακάλυψα και από κοντά ότι ο Τέρρυ είναι η μετενσάρκωση του Jaco, όρμηξα.

 

"Ο ρόλος του μπάσου σε ροκ μπάντα είναι παρεξηγημένος. Δεν είναι μόνο για να αβαντάρει ρυθμικά και αρμονικά το κομμάτι, αλλά θα έπρεπε να έχει ταυτόχρονα και έναν πιο ελεύθερο μελωδικό ρόλο", ειπώθηκε σχεδόν την ίδια στιγμή και από μένα και από τον Τέρρυ.

 

Στο πρώτο session λοιπόν τόλμησα να πω δύο τρία πράγματα, και έκτοτε όποτε άνοιγα το στόμα μου ο gvour μου έφερνε μπύρα για να μου το κλείσει (κοιτώντας με αυστηρά σαν να μου έλεγε "δεν θα μου το κάνεις fusion κι αυτό"). ;D ;D ;D ;D

 

Το κομμάτι είναι κατά την γνώμη μου ο ορισμός του "με τρεις νότες τα είπες όλα".

Ο Γιώργος έχει αυτό το απίστευτο χάρισμα να γράφει τρομερές μελωδίες με τον πιο λιτό και αυτονόητο τρόπο.

 

Για τον Τέρρυ τι να πω!

Μου έβγαλε τα μάτια και τα αυτιά μαζί.

Ένα λες, δέκα καταλαβαίνει, είναι πολύυυυυ μπροστά.

Είδατε πόσοι "άκουσαν" άταστο εδώ!

Τέρρυ rules.

 

Πέρασα υπέροχα, γιατί η παρέα ήταν πολύ καλή, ο Γιώργος και ο Τέρρυ εξαιρετικά παιδιά, και χαίρομαι που τους βοήθησα στην κατανάλωση κάποιων λίτρων μπύρας.

 

Βέβαια τα καλύτερα δεν είναι αυτά που παίζουμε και γράφουμε, αλλά αυτά που παίζουμε στο τέλος για πάρτη μας. Εκεί στις τελευταίες μπύρες, αρχίζουμε να παίζουμε κάτι... Maiden, Motorhead, Sabbath κλπ και κάνουμε το τρίο μπελκάντο  ;D ;D ;D 8)

Αυτό ήταν όλα τα λεφτά.

Τι Keep on movin', τι παλιούς Maiden, τους σκίσαμε όλους στις τρεις η ώρα το πρωί, και τα παιδιά έριχναν ύπνους.

 

Να 'στε όλοι καλά να το ξανακάνουμε!

 

 

 

 

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά είναι εξαιρετικό!

 

Το βασικό riff είναι απ' αυτά που σου μένουν και τα τραγουδάς όλη την υπόλοιπη μέρα, όπως είπε και ο Σταύρος.

 

Το μπάσο είναι φοβερό και ηχητικά και παικτικά. Συνοδεύει και ταυτόχρονα προσδίδει τόσα πολλά στην αρμονία του κομματιού με αποτέλεσμα να βοηθά την κιθάρα να αναδειχθεί ακόμα καλύτερα.

 

Τα σόλο πολύ ωραία, ίσως να ήθελαν κάποιον άλλον ήχο, παραμορφωμένο κατά τη γνώμη μου.

 

Τέλος να πω ότι η αλλαγή στο 3:50 με απογείωσε πραγματικά.  8)

 

Συγχαρητήρια Γιώργο, Τέρρυ και Στράτο!  :)

 

Edit: Τελειώνει λίγο απότομα το κομμάτι, όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω. Θα μπορούσατε να συνεχίσετε για μερικά ακόμα μέτρα την τελευταία μελωδία του κομματιού και να "κλείσετε" με fade out.  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστουμε ολους Free,geodimitri,sotirouba!Ειλικρινα.

Oι παρατηρησεις λαμβανονται παντα υποψη και βοηθουν.

 

Θα επρεπε να γινει μια εισαγωγη να παιξει το σχημα ΜΟΝΟ του.

Εισαι βαλτος Σταυρε,δεν υπαρχει περιπτωση.

Την πρωτη φορα γραψαμε τρια κομματια,ξερεις τωρα λαικου τυπου χαρντ/νοτια και τετοια.

Στο ενα απ'αυτα μπηκε εισαγωγη μπασου-κατοπιν εντολης παραγωγου-που οταν την ακουσα

μου εφυγαν και τα λιγοστα μαλλια που εχω.

Με τα χιλια ζορια καταφερα να πεισω τον Τερρυ να γραψει κατι πιο "βατο".

Στο δε δευτερο εβαλαν εισαγωγη με δυο μπασα και συζητουσαν και για τριτο.

Ειχα μεινει συξυλος ??? :o ;D και μιλαμε για κομματια που δε σηκωναν πολλα.

Αν λεω ψεμματα ας με διαψευσουν.

Γι'αυτο ετουτο"να παιξει το σχημα ΜΟΝΟ του" αφαιρεσε το,θα μου κανεις ζημια.

Oσο για τουτο"να παιξει στις τονικες με το ρυθμο" μαλλον και του λογου κλινω περισσοτερο προς αυτη τη φιλοσοφια αλλα νομιζω οτι το να περιοριζεις πολυ εναν τετοιο παικτη ειναι σα να τον "ευνουχιζεις"παικτικα,να ζητας μακαρονια με κιμα και να αφαιρεις τον κιμα.

Αν και ο Τερρυ ειναι απολυτως δεκτικος και δοκιμαζει οτι κι αν του πεις ακομα κι αν διαφωνει.

Εξαλλου γι'αυτο πληρωνεται. ;D

Τα εχουμε βρει λοιπον καπου στη μεση και η λα ΟΚ.

Αλλωστε τον τελευταιο λογο εχει παντα ο παραγωγος.

ΥΓ: Βέβαια τα καλύτερα δεν είναι αυτά που παίζουμε και γράφουμε, αλλά αυτά που παίζουμε στο τέλος για πάρτη μας. Εκεί στις τελευταίες μπύρες, αρχίζουμε να παίζουμε κάτι... Maiden, Motorhead, Sabbath κλπ και κάνουμε το τρίο μπελκάντο  ;D ;D ;D 8)

Iσχυει στο ακεραιο!

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

 

Όταν όμως ανακάλυψα και από κοντά ότι ο Τέρρυ είναι η μετενσάρκωση του Jaco, όρμηξα.

 

 

Να 'στε όλοι καλά να το ξανακάνουμε!

 

Φίλος το ξέρεις το ανέκδοτο με τον ψαρά και τον κυνηγό- που καυχιούνται ποιος έπιασε το μεγαλύτερο θήραμα/ ψάρι;  ;)

 

Κόψε κάνα δύο μέτρα από το... Jaco γιατί θα μας παρεξηγήσουν  ;D

 

ΥΓ: Καταγγέλω τον από πάνω (gvour) ότι δεν άφηνε να βάλουμε μόνο τρία κανάλια... μπάσο και ήθελε στην θέση τους να ακούγονται κιθάρες. Μα σε τι κόσμο ζούμε  ;D ;D ;D

 

Και βέβαια η καλύτερη ατάκα του Γιώργου: Παιδιά... παιδιά, ε, μην το κάνουμε fusion  ;D ;D

 

@Geodimitri: Μάλλον είχαν τελειώσει τα «καύσιμα» στο φινάλε...  ;D

 

Θα το ξανακάνουμε (και παίρνεις σειρά). Μπύρες και μεζέδες να έχουμε και όποτε θέλετε  8)

Όποτε θέλει ο καλλιτέχνης μαζευόμαστε.

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κόψε κάνα δύο μέτρα από το... Jaco γιατί θα μας παρεξηγήσουν  ;D

Έχω σχηματίσει ίδιαν γνώμην εκ του κοντόθεν φίλως. ;)

 

Καταγγέλω τον από πάνω (gvour) ότι δεν άφηνε να βάλουμε μόνο τρία κανάλια... μπάσο και ήθελε στην θέση τους να ακούγονται κιθάρες. Μα σε τι κόσμο ζούμε  ;D ;D ;D

 

Και βέβαια η καλύτερη ατάκα του Γιώργου: Παιδιά... παιδιά, ε, μην το κάνουμε fusion  ;D ;D

Επιτέλους, κάποιος που τολμάει να μιλήσει ανοιχτά και να πει την αλήθεια.

Πρότεινα σε κάποιο σημείο να χαμηλώνει το κομμάτι και να παίξεις και σόλο με artificial harmonics, αλλά ο συνθέτης μου έφερε μπύρα εκείνη την ώρα (για να το βουλώσω) και μετά το ξέχασα. ;D ;D ;D

 

Την πρωτη φορα γραψαμε τρια κομματια,ξερεις τωρα λαικου τυπου χαρντ/νοτια και τετοια.

Στο ενα απ'αυτα μπηκε εισαγωγη μπασου-κατοπιν εντολης παραγωγου-που οταν την ακουσα

μου εφυγαν και τα λιγοστα μαλλια που εχω.

Με τα χιλια ζορια καταφερα να πεισω τον Τερρυ να γραψει κατι πιο "βατο".

Στο δε δευτερο εβαλαν εισαγωγη με δυο μπασα και συζητουσαν και για τριτο.

Ειχα μεινει συξυλος ??? :o ;D και μιλαμε για κομματια που δε σηκωναν πολλα.

Αν λεω ψεμματα ας με διαψευσουν.

Γι' αυτό με αγριοκοιτούσες μετά όποτε πήγαινα να μιλήσω.

Τι είναι παράξενο σε μια εισαγωγή με δύο μπάσα (και με tapping)? ;D ;D ;D

Δεν κόλλαγε σε χαρντο/νότιο η γέφυρα funk με slap παίξιμο? ;D ;D ;D

 

Αλλά είσαι αλιήτης και καλά που υπήρχε μάρτυρας γιατί δεν θα με πίστευαν. ;D ;D

 

ΥΓ. Άλλη ατάκα Γιώργου (προς Τέρρυ)

"Εδώ παίξε φαντασίες, ξέρεις τώρα". ;D ;D ;D ;D ;D

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι το μπασο δεν θα επρεπε να ακολουθει παντα την κιθαρα.

Αυτή την εντύπωση δίνει, αλλά αν το προσέξεις, παίζει υπονοούμενες μελωδίες της κιθάρας, λειτουργώντας αντιστικτικά ως δεύτερο μελωδικό όργανο.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Πολύ μπροστά ο Μπασίστας.....δώκε τε με το μούλτι τράκ, να μιξάρω...να τον θάψω στα τάρταρα!.

;D ;D ;D

Μπράβο σας αλήται!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου