Προς το περιεχόμενο

Όρια σαφήνειας στην "εμπορική" τέχνη.


LK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λάκη, μιας και είσαι του Γαλλικού "Ινστιτούτου" προς το παρόν, πάρε (αν δεν έχεις πάρει ήδη) το βιβλίο του Τρυφώ για/με τον Χίτσκοκ (και θα δεις κάθε πλάνο και ιστορία) και μετά κατέβα (α' γύρος, κάβα δική μου) και συνεχίζουμε επάνω (β' γύρος, κάβα δική σου) να τα λέμε και μην ξύνεις πληγές που θα κακοφορμίσουν.

 

Διάλεξες και ultra περίεργο (ναι - μαζί σου- και κορυφαίο) τύπο βρε παιδί μου για παράδειγμα.

 

Δηλαδή το μονοκάμερό του (με 10 single steady cam shots παρακαλώ) στο Rope πιστεύεις ότι ήταν θέμα αποδοχής ή προσωπικού στοιχήματος;

 

Ρε συ Νίκο αυτά τα "ΟΛΑ" "ΚΑΝΕΝΑΣ" "ΤΙΠΟΤΑ" "ΠΑΝΤΑ" σου, τόσα χρόνια στο φόρουμ και ακόμα να τα συνηθίσω..... ;D

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 80
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ρε συ Νίκο αυτά τα "ΟΛΑ" "ΚΑΝΕΝΑΣ" "ΤΙΠΟΤΑ" "ΠΑΝΤΑ" σου, τόσα χρόνια στο φόρουμ και ακόμα να τα συνηθίσω.....

 

ετσι ειμαστε εμεις οι εμπορικοι καλλιτεχνες...απολυτοι... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ετσι ειμαστε εμεις οι εμπορικοι καλλιτεχνες...απολυτοι... ;D

 

Εγώ είμαι περισσότερο της Σωκρατικής σχολής περί του οίδα....

 

Άσε που διάβαζα πρόσφατα μια συνέντευξη του Springsteen που έλεγε (πάνω κάτω) ότι ακριβώς αυτή η ανασφάλεια για τις ικανότητες/δυνατότητές τους είναι η κινητήριος δύναμη πίσω από κάθε Springsteen, Dylan, Young προκειμένου να γράφουν καινούρια κομμάτια, να βγάζουν καινούριο δίσκο, να κάνουν καινούρια συναυλία....

Να τους δωθεί να δείξουν ότι μπορούν να αναγεννηθούν, οτι μπορούν καλύτερα, οτι μπορούν ψηλότερα.

Εγώ δεν ξέρω πως φαίνεται το όλο πράμα από εκεί ψηλά αλλά για να το λέει ο Μπρούσης, κάτι θα ξέρει που να πάρει.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσε που διάβαζα πρόσφατα μια συνέντευξη του Springsteen που έλεγε (πάνω κάτω) ότι ακριβώς αυτή η ανασφάλεια για τις ικανότητες/δυνατότητές τους είναι η κινητήριος δύναμη πίσω από κάθε Springsteen, Dylan, Young προκειμένου να γράφουν καινούρια κομμάτια, να βγάζουν καινούριο δίσκο, να κάνουν καινούρια συναυλία....

Να τους δωθεί να δείξουν ότι μπορούν να αναγεννηθούν, οτι μπορούν καλύτερα, οτι μπορούν ψηλότερα.

 

γιατι ειπα εγω  το αντιθετο?

 

απλα αυτοι που αναφερεις ετσι κι αλλοιως επιτυχημενο κομματι θα γραψουν ακομα και να...μη το θελουν.... ;D....απλα αν προσπαθησουν περισσοτερο θα ειναι ακομα πιο επιτυχημενο απο τα προηγουμενα...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι ειπα εγω  το αντιθετο?

Πιθανόν.

 

Αυτό που διάβασα εγώ είναι ότι η ανασφάλεια για την ποιότητα του έργου τους (έστω και αν εσύ/εγώ το μεταφράζουμε ως αριστούργημα) είναι αυτό που τους σπρώχνει.

Θα μου πεις και η απολυτότητα δηλώνει ανασφάλεια άρα έχεις κι εσύ καλλιτεχνικές ορμές.. ;D

 

Εν ολίγοις, η κινητήριος δύναμη για την δημιουργία είναι εσωτερικής καύσεως και ο καθένας επιλέγει το δικό του καύσιμο.

 

Προσωπικά, μου φαίνεται σχεδόν απίθανο να κωδικοποιήσω με σαφήνεια ποιό είναι το κίνητρο μιας καλλιτεχνικής δημιουργίας σε έναν άνθρωπο, όταν εκ προοιμίου οι άνθρωποι είναι μεταξύ τους τόσο διαφορετικοί από το που έρχονται (η νομίζουν ότι έρχονται), πως ερμηνεύουν το που είναι και που/πως θέλουν να πάνε άρα συνεπαγωγικά διαφορετικοί στους λόγους που επιθυμούν (αν επιθυμούν) την δημιουργία, στον τρόπο που την πραγματοποιούν (αν τελικά την πραγματοποιήσουν) και στον τρόπο που αποκωδικοποιούν το δημιούργημα.

 

Να απαριθμηθούν οι πάρα πολλοί λόγοι που δίνουν το κίνητρο (η μαγική και μόνη λέξη) για αυτή τη δημιουργία, ναι.

Να είμαι απόλυτοςγια το ποιός είναι ΜΟΝΟ αυτός ή έστω ότι είναι ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ αυτός, δε νομίζω.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ως δημιουργός κατεξοχήν βρίσκω ότι οι λόγοι δημιουργίας του κάθε έργου διαφέρουν. Άλλες φορές υπάρχει ένας εξωτερικός παράγωντας που παίζει ρόλο (μια παραγγελία, ένα συμβόλαιο)... Άλλες φορές γίνεται μία χάρη (δώρο στη γυναίκα φίλου μου... για τα γενέθλιά της... και τίποτε άλλο. Πορνηρά μυαλά)... Άλλες φορές είναι μία εσωτερική ανάγκη, που όμως δεν έχει να κάνει με τον εσωτερικό μου κόσμο μόνο. Και εδώ μπαίνει η εξήγηση λοιπόν.

 

Το ζήτημα είναι πως δε πιστεύω ότι είμαι κάτι το ιδιαίτερο. Δεν είμαι η προσωπικότητα που πρέπει ο άλλος να ακούσει. Χεστήκατε όλοι (και καλώς κανατε) αν είμαι ερωτευμένος, ή καυλωμένος, ή νευριασμένος, κλπ. Εκτός αν τελικά είμαι τόσο κοινός που συνυπάρχω με τόσο άλλο κόσμο που έχει κάθε νόημα να γράψω τα εσώψυχά μου προς τα έξω.

 

Αλλά αυτό λέγεται "αυτισμός" ή "αυνανισμός" με λίγα λόγια.

 

Προσωπικά, τελευταίως κοιτάζω αυτό που κάνω να έχει κάποιο γενικότερο νόημα. Κοινωνικό θες, πολιτικό θες, οικονομικό θες... Κάτι τέτοιο. Και έτσι προέκυψε και το project που έχω στο kickstarter:

 

Αυτό ξεπερνάει τα στενά όρια του εαυτού μου σε μεγάλο βαθμό.

 

Η κινητήριος δύναμη εδώ είναι το πάθος μου για αυτό που νομίζω θα βγει καταπληκτικό και η αγάπη μου για τη σύγχονη κλασσική μουσική!

 

Δε ξερω αν βγάζω και πολύ νόημα αλλά λέμε τώρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά συμφωνώ ότι ο καλλιτέχνης δημιουργεί συνήθως για κάποιο κοινό και μία αναγνώριση καθότι είναι ψώνιο και θέλει αγάπη και συμπάθεια ωστόσο σε αυτό το σημείο ας μου επιτραπεί να παραθέσω την ιστορία ενός εξαδέλφου εκ Γερμανίας ο οποίος μικρός είχε την συνήθεια να φτιάχνει σπίτια, πύργους, ολόκληρες πόλεις από σπίρτα και ξυλόκολλα.

Τα δημιουργήματά του ήταν πανέμορφα αλλά έπρεπε να εισέλθεις την κατάλληλη στιγμή στο δωμάτιό του για να τα θαυμάσεις καθότι ο χρόνος τους ήταν μετρημένος.

Μετά την ολοκλήρωση των έργων, ο αγαπητός μικρός εξάδελφος έβαζε φωτιά στα σπίρτα και παραστεκόταν - συνήθως ως μόνος μάρτυρας - στην καταστροφή τους.

 

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κινητήριος δύναμη εδώ είναι το πάθος μου για αυτό που νομίζω θα βγει καταπληκτικό και η αγάπη μου για τη σύγχονη κλασσική μουσική!

 

αυτο ισχυει για ολους τους....καλλιτεχνες...και ο Ζαμπετας ας πουμε την ιδια κινητηρια δυναμη ειχε,την αγαπη για τη μουσικη.... ;)....δεν εγραφε εμπορικα κομματια "για να κονομησει"... ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά την ολοκλήρωση των έργων, ο αγαπητός μικρός εξάδελφος έβαζε φωτιά στα σπίρτα και παραστεκόταν - συνήθως ως μόνος μάρτυρας - στην καταστροφή τους.

Fluxus? ;D ;D

 

....δεν εγραφε εμπορικα κομματια "για να κονομησει"... ;)

σίγουρα...αλλά και αυτός είχε ΔΕΗ, ΟΤΕ, χαράτσια...και παιδιά να προικίσει ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφως,για αυτο και δουλευε...αλλα η μουσικη που εκανε ηταν απο τη φυση της εμπορικη..δεν το εκανε....επιτηδες θυσιαζοντας κατι αλλο,απλα ηταν απο τους τυχερους και η εκπληκτικη μουσικη που εγραφε ητανε ταυτοχρονα ΚΑΙ εμπορικη,οπως αλλωστε και πολλοι αλλοι (Beatles,Stones,James Brown,Dylan,U2 etc)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου