Προς το περιεχόμενο

Ζερβουδακης vs Βρεττος


neeq

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μάλλον το τραγούδι χρειαζόταν λίγη δημοσιότητα...φαντάζομαι έχει απασχολήσει ήδη ολες τις κοσμικες στηλες και τα lifestyle.

 

Επειδή έπεσε αισθητά το επίπεδο, θα επιχειρήσω να το επαναφέρω:

 

 

Έπαθα πλάκα. Πόσο απαράδεκτο τραγούδι; Πάντα πίστευα ότι αυτά τα τραγούδια γράφονται στο χέσιμο. Έχει ο συνθέτης ένα μικρό σίνθι στην τουαλέτα και όταν κάθεται, γράφει για να περάσει η ώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 87
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Έπαθα πλάκα. Πόσο απαράδεκτο τραγούδι; Πάντα πίστευα ότι αυτά τα τραγούδια γράφονται στο χέσιμο. Έχει ο συνθέτης ένα μικρό σίνθι στην τουαλέτα και όταν κάθεται, γράφει για να περάσει η ώρα.

 

Views=232.105

 

Μου αρέσει 1.821     Δεν μου αρέσει 48

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Views=232.105

 

Μου αρέσει 1.821    Δεν μου αρέσει 48

 

Με τα αγορασμένα κλικς ειναι ή χωρις? ;D

 

Η Καιτοι Γαρμπεί παίζει να είναι ο ορισμός του τίποτα :P

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Ζερβουδάκης πήρε άδεια από τον Καββαδία για να απευθύνεται στον ποιητή Καίσαρα Εμμανουήλ στον ενικό και όχι στον πληθυντικό, στην μελοποίηση του αντίστοιχου ποιήματος; ;D  ;D

 

Κατά τ' άλλα, όσοι κακοπροαίρετοι μιλούν υποτιμητικά για την Καίτη την Γαρμπή, τους προτείνω να παρακολουθήσουν την πρόσφατη συναυλία για τα 20 χρόνια του Φοίβου.Πολύ ρουόκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τα αγορασμένα κλικς ειναι ή χωρις? ;D

 

Αγορασμένα ή όχι ..θέλουμε πολύ δρόμο ακόμα

κατά διεθνή στάνταρτς...! ;D

 

http://www.youtube.com/watch?v=kizlWLWcHrw

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Να διευκρινίσω κάτι (γιατί το συνέταξα λάθος).

 

Το έλασσον εν προκειμένω είναι η διασκευή , μιας και εκεί μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι «έβαλε και δικά του στοιχεία» , ότι συνεισέφερε τρόπον τινά, ενδεχομένως να είμαστε και στα όρια του "νέου πρωτότυπου έργου" .

 

Το μείζον είναι η πιστή αναπαραγωγή, μιας και εκεί δεν έχουμε κανένα προσωπικό στοιχείο, αλλά παρουσιάζεται το έργο όπως ακριβώς είναι, αυτούσιο.

 

Όταν λοιπόν απαγορεύεται (χωρίς άδεια) το μικρότερο (έλασσον),απαγορεύεται και το μεγαλύτερο (μείζον) κατά το "argumentum a minori ad maius". (φυσικά αυτή η ερμηνευτική γενική αρχή, δεν απαιτείται εν προκειμένω, μόνο προς κατανόηση την αναφέρω, μιας και ρητά απαγορεύεται από τον νόμο η άνευ αδείας "πιστή αναπαραγωγή", "επανεκτέλεση" κατά το άρθρο. )

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πάει καιρός που ο κληρονόμος του Χατζηδάκη απαγόρευσε την διασκευή-ζωντανή εκτέλεση- τραγουδιώνε του πατέρα του από κάποιον λαικοπόπενε.

Φυσικά πάντα ισχύει πως ο έχων το ''Λάκη'' συνήγορο και αφού έχει ζυγίσει το ισοζύγιο εσόδων-εξόδων και δικαιώνεται στο τραπεζικό λογαριασμό, πράττει αναλόγως.......νομίζω δηλαδίς.

Πέραν τουτουνού, όπου και όποτενες γουστάρω επιτρέπω, ή απαγορεύω, την εκτέλεση έργων μου ;D ;D ;D

Σα τα τραγούδια του Άσημου πχ .

          Απαίσιοι δικεορίσται  ;D  

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λιγα λογια για την Καιτουλα.

Ειμαι στην μπαντα της και ειναι Κυρια με Κ κεφαλαιο, εκτος οτι ειναι και κουκλαρα .. ιδιως για την ηλικα της ;D

Δεν ξερω για τα κλικς αλλα εχει μεγαλο φαν κλαμπ και φανατικους ... και οχι μονο Ελληνες.

Μεχρι και στη Βουλγαρια που πηγαμε, γεμισε ενα κλειστο σαν το ΣΕΦ.

 

Μπορω να πω πολλα για το θεμα, αφου εχω παιξει και παιζω και για τα δυο ... συναφια οπως ειπωθηκαν. (τον τελευταιο χρονο παραλληλα με την Καιτουλα, παιζω και με το Λιδακη για οσο μπορω να τα συνδυαζω) αλλα και απο παλια ταλανιζομαι αναμεσα τους δισκογραφικα και λαιβ.

Απο Χαρη Κωστοπουλο, Πλουταρχο και Σακη μεχρι Αρβανιτακη, Νταλαρα και Πρωτοψαλτη, οποτε καταλαβατε την ... ποικιλια.  ;D

 

Για τους μουσικους λοιπον των  δυο ειδων, το θεμα ειναι απλο.

Και στα δυο ειδη, υπαρχουν Κυριοι και Καθικια.

Πιο πολυ σημασια εχει αυτο για τους μουσικους που ζουν αναμεσα τους.

Η μουσικη ερχεται σε δευτερο ρολο, γιατι συνηθως δεν ειναι καμια απο τις δυο, η μουσικη που αγαπουν να παιζουν. (αν εξαιρεσουμε μπουζουκια βιολια κλαρινα και παρομοια)

Αν και μπορεις στα δυο ειδη, να βρεις ενδιαφερον και να γουσταρεις, ιδιως οταν εχεις να παιξεις διπλα σε καποιους πολυ καλους μουσικους.

 

Οσο για το κοινο, η μουσικη αισθητικη ειναι προφανες οτι ειναι διαφορετικη και οποιος γουσταρει να ακουει το καθενα, γουσταρει και τελος.

Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα. Μπουμ τελεία. (που ελεγε και ο Μαρινος)

 

Οσο για το θηλυ κοινο των ειδων, μια χαρα ειναι και στα δυο  ;D

 

ΥΓ1 ο συνθετης ενος τραγουδιου (οπως και ο στιχουργος), εχει δικαιωμα να αρνηθει την δισκογραφηση του απο καποιον, αν δεν το θελει. Απλο.

Λαιβ λεει ο καθενας οτι θελει

ΥΓ2 τα πολλα λεφτα παντως δεν ειναι στα δικαιωματα. Τα λεφτα ειναι στο μεροκαματο που θα ζητησει ενας τραγουδιστης λογω του σουξε που θα εχει κανει με καποιο τραγουδι και ο νοων νοητω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πράγματι η Καίτη Γαρμπή είναι γκομενάρα ακόμα και τώρα στα γεράματα.

 

Από κει και πέρα και επί του θέματος. Υποψιάζομαι ότι ο λόγος που ο δημιουργός ενίσταται απέναντι στην αυθαίρετη διασκευή του κομματιού του (αν εξαιρέσει κανείς το χρηματικό) είναι απλούστατα επειδή συνειδητοποιεί την ευκολότατη μετάβαση του τραγουδιού του από το έντεχνο στο άτεχνο.

 

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

 

Για τους μουσικους λοιπον των  δυο ειδων, το θεμα ειναι απλο.

Και στα δυο ειδη, υπαρχουν Κυριοι και Καθικια.

Πιο πολυ σημασια εχει αυτο για τους μουσικους που ζουν αναμεσα τους.

Η μουσικη ερχεται σε δευτερο ρολο, γιατι συνηθως δεν ειναι καμια απο τις δυο, η μουσικη που αγαπουν να παιζουν. (αν εξαιρεσουμε μπουζουκια βιολια κλαρινα και παρομοια)

Αν και μπορεις στα δυο ειδη, να βρεις ενδιαφερον και να γουσταρεις, ιδιως οταν εχεις να παιξεις διπλα σε καποιους πολυ καλους μουσικους.

 

 

 

Ο,τι πιο εύστοχο έχω διαβάσει για το θέμα.

Πράγματι η Καίτη Γαρμπή είναι γκομενάρα ακόμα και τώρα στα γεράματα.

 

 

 

 

Ο,τι πιο εύστοχο έχω διαβάσει για το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου