Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για HSS Wiring Mod project


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω στα σκαριά ένα project για να αναβαθμίσω την παλιά μου Ibanez GRX40 και θέλω να κάνω μερικές ερωτήσεις όσον αφορά την καλωδίωση και την επιλογή των υλικών. Παραθέτω τα λινκ και συνεχίζω:

 

http://www.thomann.de/gr/wishlist_4u_5f2e21f706a1.html

 

HSS Strat w/7-Way, Dual Cap and Coil Split Mods: http://youtu.be/JZO5Lf1GkAA

 

Ουσιαστικά σκοπό έχω να φτιάξω ένα σχετικά ιδιαίτερο ήχο που θα συνδυάζει πολλά και διάφορα σεταπ τα οποι θοποίαεωρώ θα με βοηθήσουν να πειραματιστώ λιγάκι παραπάνω με τις μουσικοχασαπικές μου τάσεις.

 

Ερώτηση

 

1) Είμαι τελείως άσχετος με το θέμα των ποτενσιομετρων, οπότε δεν ξέρω αν οι επιλογές μου στη λίστα θα έχουν λειτουργικό αποτέλεσμα. Ταιριάζουν τα υλικά με το σεταπ που δείχνει το βίντεο; Αν όχι, έχετε να προτείνετε κάτι άλλο;

 

2) Έχω πάρει έναν Duncan humbucker ο οποίος θα μπει στην γέφυρα, και σκοπεύω να βαλω τον single coil της Fender στη μέση και στον λαιμο τον P94 της Gibson. Θα υπάρξει θέμα στην καλωδίωση ή στον ήχο αν ακολουθήσω το διάγραμμα του βίντεο;

 

 

Οποιαδήποτε παρατήρηση ή προσθαφαίρεση που έχετε να προτείνετε είναι ευπρόσδεκτη!

 

Καλή χρονιά. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην για neck θελεις τον P94R και οχι P94Τ. Αν εξακολουθησεις να τον θελεις τοτε το διαγραμμα του βιντεο δε σου κανει. Γιατι αν σπλιταρεις τον seymour σημαινει οτι η εξοδος του θα πεσει σχεδον στο μισο και ο neck θα ειναι ολοκληρος πραγμα που δεν ειναι καλο. Θα λειτουργουσε αν ειχες στη neck θεση single coil η καποιον humbucker με πολυ μικρη εξοδο (αυτη τη στιγμη δεν μπορω να σκεφτω καποιον), ωστε ο bridge να ειναι παντα πιο δυνατος.

 

Εγω εχω HSH και με τον push/pull γινεται SSS. Και οι δυο hum σπλιταρουν, με τον bridge να εχει μεγαλυτερη εξοδο και στις 2 περιπτωσεις.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες