Προς το περιεχόμενο

Ξύλα. Τελικα μηπως τρωμε το παραμυθι?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

...ποια κιθαρα θα ακουγεται περισσοτερο σαν TELECASTER μια LES PAUL με μαγνητες TELE ή μια Tele με humbuckers?  ;D

Μια PRS custom 22 που πήρα πρόσφατα στις θέσεις 2&4 ακούγεται σαν tele γαμώτη μου.  :D

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 483
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Μια PRS custom 22 που πήρα πρόσφατα στις θέσεις 2&4 ακούγεται σαν tele γαμώτη μου.  :D

 

Λογικο ειναι αφου οι μαγνητες γινονται μονοι εκει.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμπιστευτείτε τα αυτιά σας για να επιλέξετε αυτό που σας αρέσει, μην τα εμπιστεύεστε για να καταλάβετε τι είναι αυτό που ακούτε. Θαυμαστό όργανο το αυτί αλλά δεν είναι τόσο ευαίσθητο όσο θέλουμε να πιστεύουμε εμείς που τα χρησιμοποιούμε πολύ. Όλο το παιχνίδι γίνεται στο μυαλό και εκεί πολλά μπορεί να μπερδευτούν. Γι' αυτό και οι κουβέντες αυτές ποτέ δεν καταλήγουν κάπου. Άντε να πείς του άλλου (ή και του εαυτού σου) ότι δεν ξέρεις τι ακούς.

 

Δείτε τα βίντεο.

http://tvxs.gr/news/sci-tech/mporeite-na-empisteyteite-ta-aytia-sas-ena-binteo-gia-tis-akoystikes-pseydaisthiseis

 

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

χαχαχχααχχ

Μου ρθε κατ ευθειαν στο μυαλο η παρακατω εικονα!!!

 

 

 

Δεν υπαρχουν ειδημονες...υπαρχουν επειχειρηματα που στεκουν και επιχειρηματα που ειναι αυθαιρετα...

Για τα περι εμπειριας...εδω μεσα ολοι "το απαύγασμα της εμπειρίας μας" μοιραζομαστε.Ετσι οσοι ειναι πιο εμπειροι οφειλουν να μιλουν λιγοτερο αυθαιρετα απο καποιον απειρο και χωρις αοριστιες και επιχειρηματα δημοτικου του στυλ "εχω δικιο γιατι ξερεις ποιος ειμαι εγω?"Ξερεις με ποιους εχω παιξει εγω?" (το να χεις παιξει με τον Μπετοβεν δε σε κανει κ εσενα Μπετοβεν...απλα εναν απο τους κομπαρσους του σε κανει σε πρωτη φαση) "ξερεις ποιον ξερω?" "ξερεις ποσο χρονων ειμαι?"γιατι αυτομετατρεπονται σε γραφικοι...

Οποτε μιας που δε γνωριζομαστε προσωπικα μιλαμε με επιχειρηματα και προσπαθουμε να μην εκτιθεμεθαθαθα!!!Συμφωνω με τον Ντερτυ Χαρυ για τα περι αποψεων...αλλα αφου ο καθενας εχει και απο μια...τουλαστιχον ας μη την αφηνει ακαλυπτη....

 

Το αρθρο καταληγει λεγοντας την επιδραση "non significant,ambiguous"....πρεπει να βρουμε ενα τροπο να το διαψευσουμε κ αυτο...

 

 

 

Συγκλονιστική τοποθέτηση...

 

 

Θα δανειστώ ως απάντηση κάτι που ήδη γράφτηκε σε αυτό το νήμα (από τον Σπύρο Δέλτα).

 

Προσωπικά θεωρώ ότι είναι το αντιπροσωπευτικότερο της κατάστασης.  

 

 

«Α ντοντ θινκ σο.

Μπικοουζ Μιστερ Ελιας, το θεμα δεν ειναι δημοκρατικον.

Δεν μπορει να εχει την ιδια βαρυτητα η ψηφος σου, με την ψηφο καποιου που κανει "τεστ" στα οργανα, μεσω guitar rig και 5ιντσα μονιτορακια ή ακουστικα (κι αυτα της πλακας).

Μονον να τρολαρουμεν ημπορουμεν χιαρ.»

 

 

Όσοι έχουμε ταχθεί υπέρ του ρόλου των ξύλων στον ήχο- τον όποιον ρόλο παίζει- δεν εκφραστήκαμε με αυτά που μας καταλογίζεις.

 

Μιλήσαμε με βάση τα αυτιά μας και τις εμπειρίες μας, όσο υποκειμενικό και αν είναι αυτό.

 

Το «ποιος είμαι εγώ» δεν ειπώθηκε, ούτε θα ειπωθεί. Από την άλλη βέβαια, πάντα θα υπάρχει και το «ποιος είσαι εσύ».

 

Γιατί άπαντες έχουν δικαίωμα στην γνώμη τους, αλλά εδώ έρχεται και «κουμπώνει» η ρήση του Σπύρου.

 

Πολλοί εδώ μέσα έχουμε «εκτεθεί» παρουσιάζοντας μουσική, παιξίματα, έχουμε «κριθεί», ξέρουμε τις πορείες που έχουμε κάνει- γνωρίζουμε τι «ψάρια» πιάνει ο καθένας.

 

Σου αρέσει ή δεν σου αρέσει « Δεν μπορει να εχει την ιδια βαρυτητα η ψηφος σου, με την ψηφο καποιου που κανει "τεστ" στα οργανα, μεσω guitar rig και 5ιντσα μονιτορακια ή ακουστικα (κι αυτα της πλακας)»- και αυτό δεν το απευθύνω προσωπικά σε εσένα, γιατί δεν ξέρω ποιος είσαι, δεν σε έχω ακούσει ποτέ να παίζεις, δεν θυμάμαι αν έχεις ανεβάσει ποτέ κάτι στο forum.

 

Τώρα, αν η εμπειρία έρχεται με την ηλικία, δεν θα κατηγορηθούμε για αυτό- «ξέρεις πόσων ετών είμαι». Συ είπας, όχι εμείς.

 

Αναφορικά με το με ποιους έχουμε παίξει- το οποίο στην συζήτηση δεν το επικαλέστηκε κανείς- δεν αφορά κανέναν πλην ημών.

 

Αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα το απαξιώσεις εσύ φίλε μου ή κάποιος άλλος.  

 

 

 

 

 

 

 

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(το να χεις παιξει με τον Μπετοβεν δε σε κανει κ εσενα Μπετοβεν...απλα εναν απο τους κομπαρσους του σε κανει σε πρωτη φαση)

 

 

 

Εχμμμ... Οπως και να το κανουμε καποιος "κομπαρσος" του Μπετοβεν οπως λες,ή του Jeff Beck,της Aziza ή του Steve Vai,κατι καλυτερο θα εχει απο μενα για να τον επιλεξει ο..."φιρμας",και κατι χιλιαδες ωριτσες εμπειριας σε συνθηκες "μη guitar rig και 5ιντσων".

Οποτε καλο θα ΜΟΥ εκανα να ακουσω προσεκτικα τη γνωμη του.

 

 

Κατα τα αλλα το αρθρο συνοδευεται απο μετρησεις που τοσο ζητουσαν οσοι ακουν οπτικα.

Μια χαρα διαφορες αποτυπωνουν,εκτος κι αν οποιος δεν θελει ν ακουσει δεν θελει να δει κιολας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πλάκα πλάκα βγήκε επιστημονικό άρθρο φέτος! Τέλειο?

 

http://przyrbwn.icm.edu.pl/APP/PDF/127/a127z1p31.pdf

 

Απ'το αρθρο:

"Wood species affects specific loudness for signal recorded using a microphone. In that case, correlations between wood density (also MOE) and specific loudness is linear (r = -0,7 = -0,95). Pickup signals give no correlations."

 

Τωρα για το sustain η μεγαλυτερη μαζα/πυκνοτητα πυκνοτητα παιζει ρολο.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα δανειστώ ως απάντηση κάτι που ήδη γράφτηκε σε αυτό το νήμα (από τον Σπύρο Δέλτα).

 

Προσωπικά θεωρώ ότι είναι το αντιπροσωπευτικότερο της κατάστασης.  

 

 

«Α ντοντ θινκ σο.

Μπικοουζ Μιστερ Ελιας, το θεμα δεν ειναι δημοκρατικον.

Δεν μπορει να εχει την ιδια βαρυτητα η ψηφος σου, με την ψηφο καποιου που κανει "τεστ" στα οργανα, μεσω guitar rig και 5ιντσα μονιτορακια ή ακουστικα (κι αυτα της πλακας).

Μονον να τρολαρουμεν ημπορουμεν χιαρ.»

 

Συμφωνω με τον Σπυρο Δελτα στην προταση του και εχει ενα πολυ σοβαρο επιχειρημα αλλα ακομα και αυτο εχει "τρυπα" και απαντηθηκε απο καποιον.

 

Εξαλλου νωριτερα ο Σπυρος Δελτα ειπε σχετικα με το πως ακουει τα ξυλα ο καθενας οτι πιο σωστο εχει ειπωθει εδω και 30 σελιδες!!!

 

Όσοι έχουμε ταχθεί υπέρ του ρόλου των ξύλων στον ήχο- τον όποιον ρόλο παίζει-

 

Συνφωνουμε οτι το ξυλο εχει ρολο διαφωνουμε για το μεγεθος του ρολου αλλα δε χρειαζεται να χαλαμε και τις καρδιες μας γι αυτο!!!Ξαναειπα την αποψη μου και δεν ειναι επι προσωπικου...οποιος ακουει τις διαφορες αυτες και σε blind test και ξερει να κατονομασει το ξυλο ειναι αξιοζηλευτος οσοι παπατζηδες ομως τα ακουνε ολα με το ματι και στα blind ξεφτιλιζονται δεν ειναι.

 

 

Πολλοί εδώ μέσα έχουμε «εκτεθεί» παρουσιάζοντας μουσική, παιξίματα, έχουμε «κριθεί», ξέρουμε τις πορείες που έχουμε κάνει- γνωρίζουμε τι «ψάρια» πιάνει ο καθένας.

 

Ολοι κρινομαστε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ απο τα λεγομενα μας...και προχωραμε...

 

Σου αρέσει ή δεν σου αρέσει « Δεν μπορει να εχει την ιδια βαρυτητα η ψηφος σου, με την ψηφο καποιου που κανει "τεστ" στα οργανα, μεσω guitar rig και 5ιντσα μονιτορακια ή ακουστικα (κι αυτα της πλακας)»-

 

Συμφωνω 100% αλλα αυτο προυποθετει οτι ο χρονος με την ενασχοληση εχει γεμισει τη φαρετρα καποιου με επιχειρηματα και αυτο λεγεται εμπειρια διαφορετικα κανουμε χιλιομετρα γυρω απο τον εαυτο μας και ειμαστε στο ιδιο σημειο.Μου θυμιζει σκηνικα του στυλ κανει λαλακια ο οδηγος της φεραρι βγαζει δεξι φλας και στριβει αριστερα...προκαλει ατυχημα σε ενα οδηγο ζασταβα απο την αλλη και του ζηταει και τα ρεστα λεγοντας "τι να μας πεις κ εσυ με το ζασταβα!!!)

 

 

Οπως και να το κανουμε καποιος "κομπαρσος" του Μπετοβεν οπως λες,ή του Jeff Beck,της Aziza ή του Steve Vai,κατι καλυτερο θα εχει απο μενα για να τον επιλεξει ο..."φιρμας",

 

Προφανως και ειναι ετσι αρκει η φιρμα που τον επελεξε να  ειχε σωστα επιχειρηματα για την επιλογη...δε νομιζω οτι διεκδικει κανεις το αλαθητο ουτε οτι μπορει ο καθε Vai (ποσο μαλλον ο κομπαρσος του) να μας πεισει οτι τωρα εξω ειναι νυχτα και οτι 1+1=7!Δεν ειμαστε on stage σε guitar battle εναντια στον Vai(εκει ειμαστε χαμενοι απο χερι!!!) Σε φορουμ και γενικοτερα σε συζητησεις...Ιτς ολ αμπαουτ επιχειρηματα!!!!

 

Νομιζω οτι το gif με το μπογιατισμα καλα εκανε και εμφανιστηκε για αλλη μια φορα σε τετοιου ειδους θεμα.Εχω εκφρασει αρκετες φορες την αποψη μου στο νημα και ειναι ξεκαθαρη.Πιστευω δεν οδηγει καπου η κουβεντα οποτε απο δω και περα θα παραμεινω θεατης.

 

Ελπιζω να καταληξει καπου ολο αυτο και αν ανεβηκαν και λιγο οι τονοι respect απο μενα σε ολους τους συνομιλητες.

 

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν τις φῇ ἀγαθὸς αὐλητὴς εἶναι, ἢ ἄλλην ἡντινοῦν τέχνην ἣν νοῦμπ ἐστιν, τε καὶ ξύλον ἤκουον εκ του μη όντος, ἢ καταγελῶσιν ἢ χαλεπαίνουσιν, καὶ οἱ οἰκεῖοι προσιόντες νουθετοῦσιν ὡς μαινόμενον•                                                                     

                                                                                              - Πρωταγόρας 430 π.Χ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου