Προς το περιεχόμενο

Ενδιαφέρον πείραμα για το... σύνδρομο GAS


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λίγα λόγια για τη σημασία του gear.

Μετά από μόλις 40 χρόνια κιθάρας, ξεκίνησα να δοκιμάσω την τύχη μου στη νέα αγάπη, το μπάσο (θα μου πεις ε, και τι έγινε....)

 

Φανατικός του GAS συνδρόμου, είχα δώσει μέχρι σήμερα ότι έβγαζα με κόπο νομίζοντας πως το τάδε καλώδιο, η δείνα συνδεσμολογία, το Χ πετάλι, θα μου δώσουν το κάτι τις παραπάνω (ίσως μου πεις, δεν είσαι ο μόνος....)

 

----κάπου εδώ ξεκινά το πείραμα----

 

Στο νέο group εδώ και ένα μήνα, παίζω με το πιό φτηνό μπάσο της όχι και τόσο Hi End μάρκας Harley Benton (οι μπουτικάδες έπαθαν αναφυλαξία τώρα, το ξέρω....) , λιανικής κάτω των 100 ευρώ, ασετάριστο, χωρίς μετατροπές, setup και λοιπές μαγικές συνταγές των guru του είδους.

 

Το "αστείο" της υπόθεσης; Είδα πως αν κάτσεις και σου βγει το λάδι μελετώντας κάθε μέρα όσο αντέχουν τα δαχτυλάκια σου, ας είναι το όργανο διόλου ευκολόπαιχτο, ας βγάζουν τρελό φύσιμα οι μαγνήτες, ας είναι για τα πανηγύρια το jack, αν δώσεις την ψυχούλα σου, το αποτέλεσμα είναι δυσανάλογα εντυπωσιακό...

 

Όλον αυτό το μήνα η πιστωτική μου φωνάζει πως δέχεται να αγοράσω το ονομαστό, αγαπημένου logo, της γνωστής χώρας, με τις αντίστοιχες κριτικές.

 

Τι μου δείχνει το πείραμα;

 

Όχι, απλώς δεν χρειάζεται ;)

Hot Dog .......................

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σου-μας δειχνει το πειραμα?

Οτι βρηκες μια παρεα-μπαντα που περνας καλα παιζοντας μουσικη μαζι τους.

Σημαντικοτατο,αλλα διαφορετικο κατ εμε για το αν χρειαζεται ή οχι ενα καλο ή πολυ καλο οργανο,ενας καλος ενισχυτης κλπ κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σου-μας δειχνει το πειραμα?

Οτι βρηκες μια παρεα-μπαντα που περνας καλα παιζοντας μουσικη μαζι τους.

Σημαντικοτατο,αλλα διαφορετικο κατ εμε για το αν χρειαζεται ή οχι ενα καλο ή πολυ καλο οργανο,ενας καλος ενισχυτης κλπ κλπ

+1

Καλο να εχεις καλα οργανα, αλλα χωρις χρηση, ειναι οπως λεει και η η λεξη ... αχρηστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω δει ότι, εφ'όσον το όργανο που παίζεις δεν αισθάνεσαι ότι περιορίζει την τεχνική σου (πράγμα πολύ ξενερωτικό), όσο πιο πολλές μανούρες έχεις στο κεφάλι σου, τόσο αποσπάσαι από το παίξιμο κι από την gavla.

Σε πολλά επίπεδα:

1) Αν δε με ικανοποιεί κ τόσο ο ήχος μου, με ένα καλό όργανο, αισθάνομαι ότι κάτι δεν πάει καλά. Με ένα σάπιο, δεν πειράζει κ τόσο, είναι φυσικό -απλά παίξε!  ;D

2) Το να παίζεις με ένα όργανο που δεν σου βγάζει "σοβαρίλα" κι ότι είναι "ανώτερό σου" αλλά είναι σαν "παιχνιδάκι", σε ξεαγχώνει από τα "πρέπει" (πρέπει να παίξω εκείνο, το άλλο, να ανταπεξέλθω), γειώνει το πράγμα και η αγχωμένη πρόβα γίνεται παιχνίδι που κανείς δεν κρίνεται κι απλά παίζεις σαν παιδάκι κ χαίρεσαι.

2.α) Εν πάσει περιπτώσει το να αισθάνεσαι ότι το επίπεδό σου κ το gear σου συμβαδίζουν έιναι πολύ ωραία αίσθηση. Αν πραγματικά χρειάζεσαι καλύτερο (και ξέρεις το γιατί) προσπαθείς να πάρεις. Αν έχεις καλύτερο απ' ό,τι χρειάζεσαι, κάτι δεν είναι σωστό ή εσύ είσαι ανεπαρκής για το gear σου.

3) Συν τοις άλλοις, έχει ένα ροκ ρομαντισμό το να προσπαθείς να παίξεις με ένα σάπιο όργανο.

4) Έχει τύχει να μου σπάσουν 2 χορδές στην κιθάρα και να γουστάρω φουλ να παίζω έτσι, γιατί επικεντρώνομαι σε αυτές τις λίγες που έχω και δεν αποσπάται η προσοχή μου σε "πρέπει να βάλεις κι αυτό, κτλ".

 

Δκές μου εμπειρίες αυτές, δεν ξέρω αν συμφωνεί ο op ή κάποιος άλλος. Αλλά νομίζω ότι ίσως να αφορούν κι άλλο κόσμο, κυρίως στο ερασιτεχνικό και ημιεπαγγελματικό επίπεδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "πείραμα" δείχνει ότι δεν χρειάζεσαι καλό όργανο, αν συντρέχουν οι πολλοί άλλοι (πραγματικοί) παράγοντες για να κάνεις καλή μουσική.

 

Άλλωστε τόνοι καταπληκτικής μουσικής γράφτηκαν σε κακά, φτηνά κι ανάποδα όργανα, όταν τα πραγματικά καλά όργανα (προσοχή όχι απλώς τα καλά brands) ήταν σοβαρότατη πολυτέλεια.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δε με ικανοποιεί κ τόσο ο ήχος μου, με ένα καλό όργανο, αισθάνομαι ότι κάτι δεν πάει καλά. Με ένα σάπιο, δεν πειράζει κ τόσο, είναι φυσικό -απλά παίξε!  ;D

Δυσκολο να βρεις "σαπια" οργανα σημερα πια. (εκτος αν το εχει καταστρεψει καποιος, μονος του)

Ολα παιζουν αξιοπρεπως.

Και τα  χειροτερα.

 

Και ΟΚ, για να φανει η διαφορα του καλου οργανου, πρεπει ολα λιγο πολυ στην "γραμμη" απο την πενα μεχρι το μεγαφωνο, να ειναι παρομοιας "ποιοτητας".

Ενα να ειναι κακης ποιοτητας, χαλαει το γλυκο.

Μη ξεχναμε και οτι το βασικοτερο ολων στη μουσικη, ειναι ο μουσικος ... που χρησιμοποιει το οποιοδηποτε gear.

Just rock'n'roll it.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμηθυκα ενα περιστατικο.

Γραφω περσι κιθαρες σε ενα κομματι (γνωστης ποιοτικης καλλιτεχνιδος, δουλεια για να κυκλοφορησει δλδ, οχι ντεμακι) του οποιου η μπασογραμμη που εχει γραφτει μετα απο τις εναλλαγες στην ενορχηστρωση κλπ, δεν καθοτανε στο τελικο αποτελεσμα.

Το τρακ ειχε γραφτει με οτι καλυτερο απο εξοπλισμο (σουπερ 6χορδο μπασο με ενσωματωμενες απλικες, εντοιχιζομενα ψυγεια, πλυντηρια κλπ).

Το κομματι ομως πρεπει να παραδωθει την επομενη και ο συνθετης ειναι προβληματισμενος γιατι δεν προλαβαινει να ερθει να ξαναγραψει ο μουσικος.

Πιανω ενα 4χορδο squier που ηταν πεταμενο εκει διπλα, βαζει και λιγο ftiaxizer ο ηχογλυφτης και μεσα σε 5 λεπτα εχουμε μια νεα καταλληλη μπασογραμμη (που δεν ηθελε και 5η και 6η χορδη) και που ο ηχος σκοτωνει κιολας.

Τι να το κανεις το σουπερ μπασο οταν δεν κανει αυτο που θελεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Γράφτηκε με pawn shop jazz που κόστισε 200 ντόλαρζ.

 

Ναι το είδα, κρατάω μια πισινή πάντα όταν εταιρείες βάζουν μουσικούς να μιλάνε για τα signature όργανα .Τον Γκέντι τον αγαπάμε όμως και θα πιστέψω .

 

Νομίζω πως αυτό που έχει σημασία όταν γράφεις μουσική και στο live είναι το σεταρισμένο όργανο ,για εμένα σεταρισμένο όργανο =καλό όργανο ανεξάρτητα μάρκας.

Πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη ,να μην σου ξεκουρδίζει κάθε λεπτό, να μην κάνει χράτσα το βύσμα ,να ακούγονται οι νότες σωστά σε όλο το μήκος .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως αυτό που έχει σημασία όταν γράφεις μουσική και στο live είναι το σεταρισμένο όργανο ,για εμένα σεταρισμένο όργανο =καλό όργανο ανεξάρτητα μάρκας.

Πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη ,να μην σου ξεκουρδίζει κάθε λεπτό, να μην κάνει χράτσα το βύσμα ,να ακούγονται οι νότες σωστά σε όλο το μήκος .

Απλα συνηθως αυτο συμβαινει, ή μαλλον συνεβαινε, στις "μαρκες" οργανα γι'αυτο και απεφευγαν τα φτηνα.

Ακομα και σημερα ομως, ολο και καποια αναβαθμιση θελουν τα φτηνα για να ειναι 100% αξιοπιστα.

 

Πχ μια sx strat των 120e που ειχε παρει ενας μαθητης μου, ηταν σουπερ, αλλα ηθελε κλειδακια, αφου εχαναν ευκολα το κουρδισμα.

Μετα απο αυτο (συν crl pots και 5θεσιο, ετσι επειδη μας περισσευαν μερικα ευρω) και ενα σεταρισματακι, πεταγε το οργανακι.

Πεσανε αλλα 60e δλδ συνολικα.  (100e θα πεφτανε, αλλα τα βρηκαμε μισοτιμης τα κλειδια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου