Προς το περιεχόμενο

Μετάδοση ήχου απο ενισχυτη σε PA


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άλλο το live που παίρνεις τον ήχο με ενα δυναμικό μικρόφωνο μόνο και άλλο το στούντιο που μπορείς να βάλεις όσα μικρόφωνα θες για να πιάσεις όσο το δυνατόν πιο πιστά και ολοκληρωμένα τον ήχο του ενισχυτή

 

Mπα το ιδιο πραγμα ειναι,ασε που  ΧΙΛΙΑΔΕΣ δισκοι εχουν κιθαρες γραμμενες ΜΟΝΟ με ενα 57αρι μπροστα στη γρυλια του ενισχυτη (ασε που τα πολλα μικροφωνα δημιουργουν πολλες φορες και πολλα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ακυρωσης φασης),επισης δεν εχεις παει ουτε σε ΜΙΑ συναυλια που να σου αρεσε ο ηχος του κιθαριστα?Δεν μπορει....

 

Εδω ας πουμε μια χαρα μου ακουγεται μονο με 57αρια  ;D

 

 

οπως και εδω

 

 

οπως και εδω

 

 

& για να βαλουμε και απο ΕΛΛΑΔΑ κατι εδω ειναι ΘΕΪΚΟΣ ο ηχος και ας βγαινει απο 57αρι  ;D

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 52
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Συμφωνω, δεν είναι rocket science να βγαλεις αξιοπρεπή ηχο, αρκει ο ηχολήπτης να είναι εμπειρος.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω, δεν είναι rocket science να βγαλεις αξιοπρεπή ηχο, αρκει ο ηχολήπτης να είναι εμπειρος. γνωριζει ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ

 

ΚΟΡΕΚΤΕΝΤ  ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχαχχα!

 

Απλα δεν μου ειχε τυχει να εχω νέο ηχοληπτη, ολοι παππούδες ηταν γι'αυτο εχω συνδεσει την ικανοτητα τους με την ηλικια τους.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα 57αρι μεσα στην τσαντα σου με τα καλωδια και τα λοιπα μπιχλιμπιδια,σε βγαζει παντα ασπροπροσωπο σε πολλες και διαφορες καταστασεις (και οχι μονο για κιθαρα φυσικα).

Απλα καποιοι νεοτεροι το παρεξηγουν λογω της χαμηλης τιμης του,μολις μεγαλωσουν λιγακι και παιδευτουν με διαφορα "εξεζητημενα" (και κλαψουν καμποσα λεφτα),επιστρεφουν σε αυτο και δεν το αλλαζουν με κανενα. Σιγουρα πραγματα (και ευτυχως φτηνα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου φαινεται λιγο περίεγο γιατι ειναι τόσο αναγκαιο να πρεπει να εχω ηχολήπτη οπωσδηποτε για να βγαλω τον ήχο που εγω θελω. Εγω ρυθμιζω τον ενισχυτη μου για να βγαλει συγκεριμενο ηχο και θα ηθελα αυτος ο ηχος να βγει και εξω. Ο ηχοληπτης το πιθανοτερο ειναι οτι θα βγαλει τον ηχο που αυτός θελει.  Παντως στην προβα που δοκιμαζω στο δικό μου PA, με μοναδικο οργανο την κιθαρα,  δεν μπορω να βγαλω ακρη. Ενω ο ενισχυτης ακουγεται οκ, ( το γουφερ του σημαδευει το αυτί μου), στο PA με το μικρόφωνο ο ήχος βγαινει πολυ λεπτός,αιχμηρός και scooped στα μεσαια.Ειδικα αμα τον βαλω το μικρόφωνο κοντα στο κεντρο, ο ηχος ξυριζει, και ειναι τελειως "αντιμουσικός". Ξερω αλλο ηχειο εχει ο ενισχυτης (Vintage30) και αλλο το PA (JBL Prx 415), αλλά η διαφορα ειναι αρκετή και ενοχλητική. Ειδικά για lead κιθαρα που σολάρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

welcome to the quest for tone :) αυτό εννοούμε όταν λέμε ότι ψάχνουμε τον 'ήχο μας' και όχι το αν μπορούμε να γυρνάμε τα ποτενσιόμετρα του ενισχυτή στο σπίτι μας  ;) (με το οποίο φυσικά δεν έχω κανένα πρόβλημα - μάλιστα εγώ δεν παίζω πουθενά τώρα οπότε την έχω καταβρεί με software ;D)

μπορείς να ακολουθήσεις κάποιες οδηγίες (ορισμένες ειπώθηκαν ήδη) για να νομίσεις πως πλησιάζεις το αποτέλεσμα που λες, μειώνοντας το ξύρισμα αλλά εκτός αν πας σε άλλες λύσεις εξοπλισμού, στην πραγματικότητα θα προσθέτεις άλλα προβλήματα χωρίς να το καταλαβαίνεις και ο ήχος σου θα είναι χάλια

...κάτι πολύ καλύτερο όμως θα ήταν να κάτσεις κι άλλο πάνω από τον εξοπλισμό σου για να βρεις τον ήχο σου εκ του μηδενός και να σταματήσεις να σκέφτεσαι στη βάση του πόσο θα πετύχεις τον ήχο που ακούς απευθείας από την καμπίνα

τα παιδιά είπαν κάτι πολύ εποικοδομητικό πάνω σε αυτό

μπες youtube, βρες έναν ήχο που σου αρέσει (και βγαίνει με μικρόφωνο φυσικά) για να πειστείς ότι υπάρχει σωστός ήχος που βγαίνει με αυτή τη διαδρομή και να ξεκολλήσεις το μυαλό σου από τον ήχο της καμπίνας, ψυχολογικό είναι, trust me και προχώρα ευθεία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενω ο ενισχυτης ακουγεται οκ, ( το γουφερ του σημαδευει το αυτί μου), στο PA με το μικρόφωνο ο ήχος βγαινει πολυ λεπτός,αιχμηρός και scooped στα μεσαια.Ειδικα αμα τον βαλω το μικρόφωνο κοντα στο κεντρο, ο ηχος ξυριζει, και ειναι τελειως "αντιμουσικός". 

 

Μήπως να κάνεις εσύ τη δουλειά που ξέρεις (δλδ να παίζεις κιθάρα) και να αφήσεις τον ηχολήπτη να κάνει τη δουλειά που προφανώς δεν ξέρεις εσύ αλλά ξέρει εκείνος; Δλδ να σου βγάλει τον ήχο σου στο PA;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως να κάνεις εσύ τη δουλειά που ξέρεις (δλδ να παίζεις κιθάρα) και να αφήσεις τον ηχολήπτη να κάνει τη δουλειά που προφανώς δεν ξέρεις εσύ αλλά ξέρει εκείνος; Δλδ να σου βγάλει τον ήχο σου στο PA;

 

Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι είναι τόσο  μεγάλη τέχνη και επιστήμη  να πάρεις τον έτοιμο ηχο απο τον ενισχυτή και να τον βγάλεις στο PA. Εγώ παντως βλέπω ότι με ενα μονο μικρόφωνο μου ειναι αδύνατο να αναπαράγω τον ιδιο ήχο στο PA παρά τις ατελειώτες δοκιμες.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Μου φαινεται λιγο περίεγο γιατι ειναι τόσο αναγκαιο να πρεπει να εχω ηχολήπτη οπωσδηποτε για να βγαλω τον ήχο που εγω θελω. Εγω ρυθμιζω τον ενισχυτη μου για να βγαλει συγκεριμενο ηχο και θα ηθελα αυτος ο ηχος να βγει και εξω. Ο ηχοληπτης το πιθανοτερο ειναι οτι θα βγαλει τον ηχο που αυτός θελει.

 

θα σε στενοχωρήσω ίσως αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς ο σωστός ηχολήπτης δεν είναι εκεί για να εξυπηρετήσει αποκλειστικά το προσωπικό σου όραμα στον ήχο... είναι υποχρεωμένος να αξιοποιήσει την γνώση και την εμπειρία του κάνοντας τους απαραίτητους συμβιβασμούς με κύριο στόχο την "μεγάλη εικόνα"...

 

γι αυτόν (και ορθώς) είσαι μια "ηχητική συνιστώσα" και το καθήκον του είναι (αν ξέρει την δουλειά του) να φροντίσει ώστε η "ηχητική συνισταμένη" της μπάντας σου (που κανονικά πρέπει να είναι πρωτεύουσα και στο δικό σου όραμα), να φτάσει το δυνατόν καλύτερα (ανάλογα και την ποιότητα του PA αλλά και τις ειδικές συνθήκες κάθε φορά) στο κοινό σου...

 

είναι θέμα προτεραιοτήτων όπως ελπίζω να καταλαβαίνεις... θάταν ευχής έργον αν ο η αγαπημένη σου "ηχάρα" που σε εξιτάρει στο δωμάτιό σου "έπαιζε" παντού και με τα πάντα...  ;)

 

ΥΓ εννοείται ότι δεν έχω καμιά διάθεση για "συγχωροχάρτια" σε κακούς ή μέτριους ή απλά αδιάφορους ηχολήπτες, που δεν κάνουν το καλύτερο που μπορούν ώστε να πετύχουν την πολυπόθητη κάθε φορά "ισορροπία"... κυρίως ψυχολογίας ώστε να είναι όλοι ευχαριστημένοι...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου