Προς το περιεχόμενο

ΙΚΑ ναι ή όχι


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα και χρόνια πολλά

 

η κόρη μου ξεκινάει κάποιες εμφανίσεις σε ένα πιάνο μπαρ.

Ο ιδιοκτήτης είπε ότι θα της πληρώσει ΙΚΑ.

Η κόρη μου είναι φοιτήτρια και ασφαλισμένη σε μένα που είμαι μηχανικός.

Εχει ΑΦΜ αλλά δεν εργάζεται ούτε κάνει δήλωση.

 

Είναι σωστή η κίνηση όσον αφορά εμάς?

Δηλαδή υποθέτω πρέπει να γραφτεί στο ΙΚΑ και να πάρει αριθμό μητρώου. Μετά τί γίνεται από άποψης δήλωσης κλπ?

Μήπως τελικά ό,τι βγάλει το δώσει σε εφορία και βάλει κι από την τσέπη της (μου)?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ασφαλισμένη ΈΜΜΕΣΑ σε εσένα .

Απ τη στιγμή που δουλεύει ΠΡΕΠΕΙ  να εχει δική της ασφάλεια σύμφωνα με τη νομοθεσία (ΑΜΕΣΑ).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απτην στιγμη που εργαζεται πρεπει να ειναι ασφαλισμενη, το οριζει ο νομος Σε περιπτωση που κανει έλεγχο το ΙΚΑ το προστιμο για τον υπαλληλο ειναι 1000 ευρω περιπου και 10000 για τον ιδιοκτητη της επιχείρησης.

 

Φυσικα θα πρεπει να κανει φορολογικη δήλωση, αλλα θα είναι ιδιαιτερα απλη και φυσικα ειναι αρκετα πιθανον να εχει και επιστροφη φορου λογω χαμηλού εισοδήματος.

 

Τελος, αν την ενδιαφερει με αυτον τον τρόπο θα έχει και καποια ένσημα για σύνταξη, γιατι να μην τα πάρει;

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απασχόληση θα είναι περιστασιακη ισως οχι πανω απο εβδομαδα. Επισης αν ασφσλιστει αμεσα χάνει την εμμεση?

Μετα αν δουλεύει που και που εχει νοημα αυτο?

Δεν υπάρχει μια ενδιαμεση λύση?

Υποθέτω θα πρεπει να κάνει εναρξη ως μουσικός και μετα δουλεύει δεν δουλεύει θα κανει δήλωση.  Και φυσικα υπάρχουν τεκμηρια διαβίωσης.  Οχι επιστροφή ...θα πλήρωνει φοβάμαι μόνιμα

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό