Προς το περιεχόμενο

"M81" studio control room


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υγεία και δημιουργία σε όλους.

 

Επιστρέφω (ξανά)ζητώντας τη βοήθεια-γνώμη σας για τη συνέχεια του "Μ81" studio που έφτιαξα το καλοκαίρι του '14.

 

Στο συγκεκριμένο θέμα θα ήθελα να δούμε παρέα τα βασικά εργαλεία που θα χρειαστώ για τη δημιουργία του "control room".Ας αρχίσουμε λοιπόν.

 

1.Τι θέλω να πετύχω-κάνω με αυτό το χώρο.

 

Αυτό που θα ήθελα είναι σιγά σιγά να μπορώ να ηχογραφώ με του φίλους-μπάντα μου τα κομμάτια μας με σκοπό την κυκλοφορία τους.

Άρα θα ηχογραφούμε τύμπανα,κιθάρα ηλεκτρική και ακουστική,μπάσο,φωνή.

 

2.Τι διαθέτει τώρα ο χώρος.

 

Αυτή τη στιγμή στο χώρο εκτός από κάποια ακουστική βελτίωση που έχει γίνει  υπάρχουν

.monitor JBL LSR 305

.κάρτα ήχου Focusrite scarlett 2i2

.μικρόφωνα  Sennheiser E835 S,Shure SM57 LC

.laptop με windows 7,Intel core i5 2450m cpu,2.50GHz,8 GB RAM,64 bit.

 

Εδώ να πω ότι είμαι κάπως άσχετος από γνώσεις ηχοληψίας αλλά με αρκετή όρεξη για να ασχοληθώ και να φτάσω σε ένα επίπεδο.Η αρχική σκέψη είναι να επενδύσω σε κάποια εργαλεία όχι και τόσο ακριβά (καλά) ώστε να μάθω πρώτα τη χρειάζομαι πραγματικά.

  Το βασικό πρόβλημα είναι τα λεφτά που δεν υπάρχουν και έτσι η αγορές θα γίνονται βήμα βήμα (ίσως και καλύτερα).

 

Ότι παρατήρηση,ερώτηση,ένσταση,συμβουλή,ιδέα και να έχετε θα ήθελα να την ακούσω.

Είμαι σίγουρος ότι σε λίγο καιρό θα έχω ένα χώρο για να δουλεύω και να περνάω όμορφο και δημιουργικό χρόνο και θα έχετε (ξανά) βοηθήσει και εσείς.

Ευχαριστώ noiz

...ω  πανσοφη νυφιτσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτός είναι ο χώρος τώρα.

Στη φωτογραφία με τις αφίσες και το διάδρομο φαίνεται το δωμάτιο που παίζουμε και θα γίνονται οι ηχογραφήσεις.Οι πόρτες έχουν τζάμι και έτσι θα υπάρχει οπτική επαφή μεταξύ των δωματίων.

 

Εδώ η κατασκευή του studio.

http://www.noiz.gr/index.php?topic=202830.0

 

σε λίγο θα επιστρέψω γράφοντας των εξοπλισμό που σκέφτομαι να αγοράσω.