Προς το περιεχόμενο

Σκεφτομαι να επενδυσω σε βινυλιο και ηχεία


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στην τελική το νεο i phone 7 έχει απο 834 εως 934 euro , που και να μου το χαριζες δεν το παιρνα.

Αντιθετως το εν λογω σύστημα  ειναι .........η χαρά μου.

Μιλάς για αυτό?

 

telephone-wall-at10080.jpg

 

 

για αυτό?

 

mvc-030.jpg

 

 

ή για αυτό με την μανιβέλα?

 

3814584-Antique-Wall-Telephone-Stock-Photo-phone-old-telephone.jpg

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 189
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Δηλαδή το sacs με το mp3 σε καλή αναλυση εχει διαφορά?

Τεράστια.

Ξέρεις τι είναι να πίνεις το ποτάκι σου χαλαρός και να μην χρειάζεται να σηκώνεσαι κάθε τόσο, να αλλάζεις πλευρά?

Άσε δηλαδή που αν δεν σου αρέσει ένα κομμάτι, πρέπει να κουνάς βελόνες, κλπ.

Μόνο που το σκέφτομαι κουράζομαι.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο μ αρεσει σε αυτο το φορουμ οτι με αφορμη ενα απλο ερωτημα ξετυλιγονται τοσες πληροφοριες και αποψεις!

Σε αυτο που αναφερθηκε πιο πανω για τις ψηφιακες ηχογραφησεις που κυκλοφορουν σε βινυλιο παντα το ειχα απορια: ουσιαστικα απο τη στιγμη που ολα δουλευονται πλεον itb(αν οχι ολα ενα μεγαλο μερος) τοτε αμεσως δεν μιλαμε για δειγματοληψια αρα το να κοπει βινυλιο ειναι κοροιδια?

 

@superfunk σε σχεση με το παρον και το μελλον, δυστυχως (και λεω δυστυχως γιατι απο οτι ψιλιαζομαι ειναι οντως κοροιδια) βλεπω πληθωρα καλλιτεχνων να κοβουν μανιωδως βινυλιο παραλληλα με τα cd και τα ψηφιακα φορματ!! ΕΙδικα στον χωρο της dance/electro πλεον εχει γινει ψιλο Must το βινυλιο λες και αν δεν κοψουν βινυλιο θεωρουνται κατωτεροι!

 

επισης περα απο τις ψηφιακες ηχογραφησεις, το να εχει γινει μια παραγωγη με virtual synths και εν συνεχεια να κοπει σε βινυλιο παλι δεν αυτοαναιρειται?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Θα σου πω τι πιστεύω οτι παίζει.

Εχω μετατρέψει cd τόσο σε μπομπίνα όσο και σε κασέτα.

Ακούγεται ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.

Δεν λεω καλλίτερα ή χειρότερα.

Ακόμα  και το convert vinyl σε tape ακούγεται  διαφορετικά.

Περαν απο την τυχον χρηση dolby,  νομιζω οτι ειδικά στην ταινία οι χρωματισμοί ειναι διαφορετικοί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Δεν υπάρχει "ψηφιακός" ενισχυτής...

 

ψηφιακοί ενισχυτές φυσικά και υπάρχουν, εδώ και χρόνια... και μάλιστα "αμιγώς" ψηφιακοί με το σήμα να παραμένει ψηφιακό σε όλα τα στάδια από την είσοδο τους μέχρι και πριν το ηχείο...

 

ίσως να μπερδεύτηκες με τους ενισχυτές τάξης D... που ναι μεν είναι εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας κατασκευής από τους κλασικούς αναλογικούς σε τάξη A και AB, αλλά ενώ όντως καθιερώθηκε να τους ονομάζουμε "ψηφιακούς", καθαρά τεχνικά ο πιο σωστός όρος θα ήταν "παλμικοί"...

 

και το μέλλον είναι σε αμφότερους τους παραπάνω, γιατί πλέον μιλάμε για αποδόσεις 90% + και όχι 10-50% όπως στους A και AB, οπότε μεγάλη ισχύ σε μικρό "περιτύλιγμα", κόντρα στις κυριολεκτικά πολλές φορές μέχρι τώρα σομπούλες για τον χειμώνα...

γιατί με τον ήχο να βελτιώνεται και σε αυτούς ραγδαία, φθηνό κόστος σε μεγάλη ισχύ μικρό μέγεθος και μικρή κατανάλωση ρεύματος, έχουν έρθει και θα μείνουν, μέχρι να υπερισχύσουν πλειοψηφικά, όπως συνέβη και στο ανάλογο παρελθόν με τις πηγές...

 

Να μην τα μπερδεύουμε....

ο αναλογικός ήχος ακόμα δεν έχει ξεπεραστεί.

Είναι ζήτημα χρόνου βέβαια με τις ολοένα μεγαλύτερες δειγματοληψίες.

 

όταν μιλάμε για "ήχο", για να έχουμε ένα "αντικειμενικό reference" (γιατί ειδάλλως ο καθείς θα έχει το δικό του πλήρως παραμορφωμένο ως έννοια από τις προσλαμβάνουσες του, ειδικά τις "ηλεκτρικές") μιλάμε ΠΑΝΤΑ για την πιστή αναπαραγωγή (το δυνατόν) του φυσικού ήχου...

και εδώ ο αναλογικός ήχος έχει επίσης χρόνια "ξεπεραστεί" από τον ψηφιακό...

 

τώρα το ότι τα αυτιά του Λάκη και του Dim (και μυρίων άλλων βέβαια), "μεταφράζουν ευφωνικά" τα artifacts του βινυλίου και της ταινίας, είναι και απόλυτα θεμιτό και απόλυτα σεβαστό φυσικά...

 

και γω πια μπορεί να μεταγράψω μια μίξη μου σε ένα TANDBERG TD20 αλλά προσοχή... θα το κάνω επιδιώκοντας όχι "καλύτερο", αλλά "ωραιότερο" στ' αυτιά μου ήχο στην τελική παραγωγή... 

 

είναι κάτι που πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πια συζητώντας για ήχο το 2016... το "διαφορετικά" του Λάκη, προσωπικά με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σε ολη την ομορφη παρεα.

ειμαι καινουριος στο φορουμ αν και διαβαζα ανα καιρους τα τελευταια δυο χρονια δεν ειχα κανει ποτε εγγραφη αλλα οι απαντησεις σας στο συγκεκριμενο θεμα με εξεπληξαν ως με συγκινησαν μπορω να πω.

Ευχαριστουμε ολους τους χομπιστες και επαγγελματιες που συμβαλλουν στη σωστη πληροφορηση μακρια απο την τετριμενη συγκηνισιολογια των περασμενων εποχων.

 

Παιζει φασουλα με vinyl market στο Γκαζι, τωρα που μιλαμε, προσωπικα θα παω γιατι ειναι μοναδικη η αισθηση να χτυπας με τον δεικτη το βινυλιο στο stand για να βλεπεις το επομενο καθως και ο ηχος του φλαπ οταν πεφτει στο προηγουμενο. PLus θα εχει πληθωρα ομορφων παρουσιων!

 

on topic σε αυτο που αναφερει ο φιλος παραπανω για τις electro παραγωγες απο οσο γνωριζω ναι απο  τη στιγμη που εχει γινει η παραγωγη εξ ολοκληρου itb το να κοψεις βινυλιο δεν ειναι παρα σταχτη στα ματια (η στην τσεπη καλυτερα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρακτικά τώρα,

οι διαφορές που ακούω εγώ από ένα μαγνητόφωνο και ένα ψηφιακό σήμα είναι πως εκεί που πχ μπορείς να κάθεσαι και να παίζεις-ακούς από μια μπομπίνα στα 15 ips για ώρες κυριολεκτικά είτε από ακουστικά είτε από ηχεία, μέσα στο pc αυτό δεν μπορεί να γίνεται για πάνω από 1-2 ώρες χωρίς να κουράζεσαι εκτενώς, λόγω του ότι το ψηφιακό σήμα έχει εγχειριστεί σε χίλια δύο σημεία(δειγματοληψία) με αποτέλεσμα αυτές οι επαναλαμβανόμενες εναλλαγές παύσης και έντασης- που δεν μπορείς να τις ακούσεις όπως ακριβώς με το παράδειγμα των λυχνιών φθορισμού- δημιουργούν πολύ περισσότερες περιττές αρμονικές από ένα αναλογικό σύστημα που περιέχει συμπαθητικές αρμονικές-το κάθε σημείο κάθε κύματος οδηγεί στο επόμενο χωρίς καμία απόσταση μεταξύ τους.

 

Λόγω αυτού του γεγονότος ένας δίσκος που έχει κοπεί από μαγνητόφωνο έχει επίσης μια πιο ευχάριστη επίδραση στον εγκέφαλο και τα επίπεδα του στρες του ατόμου από το mp3, ή τέλος πάντων ψηφιακού αρχείου.

Και αποδεδειγμένα μια καλή ακουστική εμπειρία επιδράει θετικά στα επίπεδα του στρες κάθε ατόμου.

  :o

 

 

Αν ισχυει αυτό εχω αγοράσει πικαπ χθές!  Ουισκαρα και cry me a river..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πολύ καλά τα είπε ο npap και μπράβο του.

 

Χρόνια κι εγώ στη αναζήτηση ιερού δισκοπότηρου της  πιστής αναπαραγωγής.

Είχα καταλήξει σε custom made (mass loaded) ΤΤ που έστελνε το σήμα σε phono μεταβλητής εμπέδησης και μετά σε ποικίλα preamp (passive - ακόμα και σε μορφή stepped transformer (!!)-, active - λαμπάτα ή/και solid state) που ενίσχυαν το σήμα με μονομπλόκ  τριόδου 300Β και το στέλναν σε diy ηχεία Fostex χωρίς crossover (μόνο ένα baffle step compensation network)  και αναμεταξύ τους δεκάδες καλώδια με ένα κάρο πλέξεις, διηλεκτρικά, ασήμια και χαλκούς, αντικραδασμικά και χωροβελτιωτικά.

 

Μόνο η ρύθμιση του πικάπ (μάζα βραχίονα - ενδοτικότητα  κεφαλής) , VTA , βάρος, antiskating και βέβαια alignment σύμφωνα  με διάφορους protractor (Baerwald, Stevenson,  Löfgren B) προκειμένου να διαβάσουμε με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο το εγγενές λάθος ανάγνωσης του δίσκου λόγω μεταβαλλόμενης  γωνίας ανάγνωσης,  μου τρωγε ένα σεβαστό χρόνο από τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο που είχα.

 

Κάπου στο δρόμο, ειδικά όταν ξανάρχισα με την παραγωγή (και όχι αναπαραγωγή) της μουσικής, μεγάλωσα και ξανανακάλυψα αυτό που ήξερα από παιδί. Ο αντικειμενικός στόχος μου είναι περισσότερο η μουσική και λιγότερο ο ήχος (ειδικά τώρα που ξέρω που θέλω και μπορώ να φθάσω).

 

Όλα λοιπόν πήραν το δρόμο τους σε άλλους πικραμένους και κατέληξα με ένα σύστημα που μου αποδίδει σχετικά πιστά αυτό που θέλω και με την άνεση και την τεχνογνωσία του σήμερα. Απολαμβάνω, όταν έχω χρόνο, την μουσική μου (ναι και βινύλιο) χωρίς ενοχικά συμπλέγματα. Και έχω χρόνο να βάλω και ένα κρασάκι/ουίσκι/χυμό.

 

Τώρα αν εσύ θέλεις να ξεκινήσεις με πικάπ, ταινίες, ένα σαξόφωνο στο πάτωμα και μία μυστηριώδη ασπρόμαυρη femme fatale που θα σε κοιτάει λάγνα ενώ είναι ξαπλωμένη στο καπνισμένο σαλόνι σου πάνω στα εξώφυλλα των δίσκων, be my guest και προχώρα.

Απλά μην παραμυθιάζεσαι ότι το κάνεις για την ποιότητα του ήχου.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα συμπεράσματα δικά σας, δεδομένου οτι σε περίοδο κρίσης δώσαμε τόσα εκατομμύρια σαν λαός για την ψηφιοποίηση ΟΛΩΝ των ΜΜΕ, κάτι που ήταν εντελώς περιττό και μάλλον κακό για την ποιότητα των πολυμέσων που φτάνουν σπίτια μας.(

 

εχεις δικιο φιλΩς.

 

ακομα αντηχει στην συνειδηση μου ο ζεστος ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΣ ηχος του ΤΣΟΠΑΝΑΚΟΣ ΗΜΑΝΕ απο την ΥΕΝΕΔ του 1971 καθως και η γεματη ΖΕΣΤΑ ΡΙΝΙΣΜΑΤΑ ΣΙΔΗΡΟΥ στεντορια φωνη του ΜΠΑΡΜΠΑΜΙΤΟΥΣΗ απο την πΓοιτικη ,και φυσικα ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ παραγωγη "ΚΛΟΥΒΙΟΣ & ΣΟΥΒΛΙΤΣΑ"...

 

ΩΡΑΙΑ χρονια...ο κοσμος δεν ειχε πονηρια και τρωγαμε ψωμι και ελια....ασε που η τηλεοραση ΕΚΛΕΙΝΕ στις 9.30 πμ...οχι οπως τωρα που τα ΠΟΡΝΟΚΑΝΑΛΑ βαρανε ολη νυχτα...

 

Με συγκινησες παναθεμα σε  ;D 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου