Προς το περιεχόμενο

Περί live


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω παιξει αρκετες φορες με κιθαριστα του οποιου ο ηχος ηταν συνεχεια με delay.

1. Τι εκανα για να δωσω ενα συνολικο τεμπο? Τον αφηνα και εδινε μια με Muted τις χορδες για να ακουσω τις επαναληψεις, κ μετα εδινα 4. Ουσιαστικα εδινε αυτος.

2.Αυτο που μπορω να πω ειναι ενω στην αρχη με ξενισε λιγακι...μετα απο λιγο εμαθα να  "ακουμπαω"  πανω του και να τον χρησιμοποιω σαν sequencer. Στο τελος βοηθουσε παρα πολυ το συνολικο timekeeping της μπαντας .

Μικρο δειγμα.

Εδω παιζω πανω σε προηχογραφημενη βαση και delay απο τον κιθαριστα.

Το αποτελεσμα ηταν 95% ιδιο και στα live μιας και παιζαμε πανω σε sequencer.

 Ελπιζω να σε βοηθησα.

Καλα παιξιματα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο   delay συνιστω tap control και expression pedal.

Δεν υπάρχει στάνταρ level ούτε στα ρυθμικα ούτε στα lead.

To ίδιο ισχύει και για το reverb, αλλα δεν ειναι τόσο σημαντικό όσο το delay και γενικά μπορείς να το έχεις γενικα λίγο και κοντό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Tamtam είπε


Πολύ λίγοι ντράμερ στα γκρουπ που έπαιξα τα τελευταία χρόνια δεν το κάνουν πια. Μονο ένας βραζιλιάνος τζαζ ντραμερ απ' ότι θυμάμαι, έπαιζε (αλάνθαστα) στα τέμπο χωρίς μετρονόμο. Όχι πως λέει και κάτι αυτό, δεδομένου ότι οι περισότεροι βοηθούνταν τόσο πολύ με τον μετρονόμο να τους δίνει τεμπο, ώστε κατά κανόνα ήταν/είναι άψογοι. Και βοηθάει και την μπάντα βέβαια.
Γιώργο, θα συνιστούσα να το δοκιμάζατε πρώτα στις πρόβες και ν μην το εγκαταλείψετε αν συναντήσετε ζόρι στο να ακολουθήσετε το κλικ του ντράμερ. Μερικές φορές, αν το κομμάτι έχει πολλές παύσεις ή διαφορετικά ρυθμικά μέρη, είναι λίγο tricky αλλά μετά από κάμποσες δοκιμές συνηθίζεται από όλους.

Δεν λεγαμε να παιζει σε ολο το κομματι με μετρονόμο.

Απλα να του δίνει τη σωστή ταχύτητα για να ξεκινήσει το κομματι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα δυο κομμάτια που έβαλες ακούω καλά στοιχεία! Μ' αρέσει η φωνή, ο ντράμερ έχει ωραίες ιδέες (ιδεολόγος!), κιθάρα ΟΚ!
Για το τρίο -μπάσο, τύμπανα , κιθάρα, το μόνο που έχω να προτείνω για τα σόλο (αν δεν είστε οι Black Sabbath ή οι RHCP όπου το rhythm section αποτελεί επιστήμη, με αποτέλεσμα να μην "αδειάζει" το αποτέλεσμα στις μονωδίες (σόλο) του κιθαρίστα, είναι το ακόλουθο, το οποίο και ακολουθώ προσωπικά ως κιθαρίστας: να φτιάχνεις σόλο που να συνοδεύονται με ακόρντα ή διπλές-τριπλές μινι συγχορδίες, να χτυπάς ανοικτές χορδές που κρατούν τον ήχο του ακόρντου ενώ συνεχίζεις με μια άλλη φράση το σόλο σου, να κάνεις περάσματα που να πατάνε εδώ κι εκεί στις αλλαγές των ακόρντων έτσι ώστε να δίνεται η αίσθηση του chord progression, να παίξεις μέσα στο σόλο μελωδικά θέματα (π.χ. φραζάρισμα ΠΑΝΩ στα ακόρντα), και επίσης, να κάνεις ρυθμικά σόλο (α λα Peppers, U2 κλπ)
Είναι λίγο παίδεμα να αποκτήσει κανείς αυτό το attitude, αλλα΄αν το δεις ως πρόκληση, ακόμη και σε γνωστά κομμάτια όπως αυτά που πόσταρες, μπορείς να κάνεις τους άλλους να μιλούν για σένα  και για το πόσο "πλήρες" ακούγεται το τριο σας. Just my two cents!

Επεξεργασμένο από Tamtam
  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, Tamtam said:

Στα δυο κομμάτια που έβαλες ακούω καλά στοιχεία! Μ' αρέσει η φωνή, ο ντράμερ έχει ωραίες ιδέες (ιδεολόγος!), κιθάρα ΟΚ!
Για το τρίο -μπάσο, τύμπανα , κιθάρα, το μόνο που έχω να προτείνω για τα σόλο (αν δεν είστε οι Black Sabbath ή οι RHCP όπου το rhythm section αποτελεί επιστήμη, με αποτέλεσμα να μην "αδειάζει" το αποτέλεσμα στις μονωδίες (σόλο) του κιθαρίστα, είναι το ακόλουθο, το οποίο και ακολουθώ προσωπικά ως κιθαρίστας: να φτιάχνεις σόλο που να συνοδεύονται με ακόρντα ή διπλές-τριπλές μινι συγχορδίες, να χτυπάς ανοικτές χορδές που κρατούν τον ήχο του ακόρντου ενώ συνεχίζεις με μια άλλη φράση το σόλο σου, να κάνεις περάσματα που να πατάνε εδώ κι εκεί στις αλλαγές των ακόρντων έτσι ώστε να δίνεται η αίσθηση του chord progression, να παίξεις μέσα στο σόλο μελωδικά θέματα (π.χ. φραζάρισμα ΠΑΝΩ στα ακόρντα), και επίσης, να κάνεις ρυθμικά σόλο (α λα Peppers, U2 κλπ)
Είναι λίγο παίδεμα να αποκτήσει κανείς αυτό το attitude, αλλα΄αν το δεις ως πρόκληση, ακόμη και σε γνωστά κομμάτια όπως αυτά που πόσταρες, μπορείς να κάνεις τους άλλους να μιλούν για σένα  και για το πόσο "πλήρες" ακούγεται το τριο σας. Just my two cents!

 

Ααα, εχουμε εξελιξεις στον τομεα αυτο.

Θα ανεβασω νεα ηχογραφηση, καθως ολα αυτα που λες τα εχω βαλει στο μενου και υπαρχει σημαντικη εξελιξη!

 

Προς το παρον ειμαι στην αναμονη...

 

 

20181228_205643.jpg

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το λαιβ τελειωσε. Ολα καλα. Ελαχιστα λαθη. Σουπερ ηχος. Ο κοσμος περασε πολυ καλα και χορευε συνεχως. Ειναι η πρωτη φορα που το ζω και ομολογω πως ειναι εθιστικο. Επισης επιβαιωσα στον εαυτο μου οτι μπορω να βγαλω ενα απαιτητικο 2+ωρο προγραμμα χωρις κουραστει η φωνη. Μου λειπαν βεβαια καποιες ανασες, απο την κουραση, στο τελος.

 

 

Τροφη για σκεψη:

1. Το κινητο στην κολωτσεπη ηχογραφει μονο την κιθαρα, απο τη στιγμη που πισω μου ειναι η καμπινα.

2. Πρεπει να ξαναρχισω γυμναστικη. Μετα την 1,5 ωρα αρχισα να "πεφτω".

3. Ισως πρεπει να αρχισω το τσιγαρο. Σα τρελοι χορευαν οσοι με ενα τσιγαρο στο χερι. ΕλΕπισης, δεν φανηκε να τους πειραζει η καπνα. Εγω δεν μπορουσα να σκυψω να αλλαξω ρυθμιση στα πεταλια χωρις υποβοηθηση. Ουτε τα ματια μπορουσα να ανοιξω απο την καπνα.

 

Και στην επομενη με το καλο!

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου