Προς το περιεχόμενο

Συνδεσμολογία μικροφώνου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα. Έχω ένα δωμάτιο και θέλω να το διαμορφώσω έτσι ώστε να τραγουδάω. Είμαι τελείως άσχετος με το θέμα και ελπίζω να μην έχω κάνει χαζομάρα αλλά αγόρασα ήδη κάποια πράγματα ( μικρόφωνο και μικροενισχυτη) 

https://www.skroutz.gr/s/20817103/QTX-Sound-MM41.html?from=favorites_popup

https://www.skroutz.gr/s/3221611/Behringer-XM-8500.html?from=favorites_popup

Έχω και δύο παθητικά ηχεία και στο ενδιάμεσο προσπάθησα να χρησιμοποιήσω ένα παλιό στερεοφωνικό. Αλλά δεν έχω βγάλει άκρη και δεν ακούγεται τίποτα. Ξέρει κάποιος να μου πει αν κάνω κάτι λάθος ή αν μου λείπει κάποιο μηχάνημα πχ κονσόλα?

Επεξεργασμένο από Kostas Makrigiannis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουφ...
Καταρχάς, να τραγουδάς απλά? Σε φάση τι, καραόκε? Ή θες να κάνεις ηχογραφήσεις πάνω σε backing tracks?

Κανονικά, χωρίς να υπερβάλλω, χρειάζεσαι πυκνοτικό μικρόφωνο (condenser), κάρτα ήχου (audio interface) με XLR, και σίγουρα ένα καλό ζευγάρι ακουστικά (δε γίνεται να ηχογραφείς φωνή και αν βγαίνει από τα ηχεία.

Συνήθως ένα τέτοιο πακέτο βγαίνει πιο ακριβά από αυτά που έδωσες (100-200 ευρώ χαλαρά, για να μην πούμε 300+).

Εσύ πήρες ένα δυναμικό μικρόφωνο, που κατα κύριο λόγο είναι για live performance μέσα σε μπάντα και μόνιτορ, μιας και τα δυναμικά μικρόφωνα έχουν πιο μικρή "εμβέλεια" ας πούμε. Δε ξέρω καν τι παίζει και πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις το mini-mixer. Αυτά και αν είναι για live performance σε κανένα ταβερνάκι, για να φτιάξεις λίγο το EQ, αλλά δε βλέπω ούτε XLR ούτε τρόπο να το συνδέσεις με το PC για να κάνεις ηχογράφηση.

 

Για τα ηχεία τώρα τι να πω. Δε ξέρω τι πατέντα έχεις κάνει, αλλά είναι κακή λύση (αν τη βρεις ποτέ). Κανονικά θες αυτοενισχυόμενα ηχεία μόνιτορ (active nearfield) που κανονικά τα βάζεις είτε με XLR είτε με TRS σύνδεση σε μια κάρτα ήχου πάλι.

Τέλος να πω ότι και ο χώρος πρέπει να είναι καλά διαμορφωμένος, να μην έχεις πολλή ηχώ, κτλ.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε