Προς το περιεχόμενο

Πού χρησιμεύει ο μαέστρος σε μιά Συμφωνική Ορχήστρα;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μιας και αρχίσαμε να βάζουμε τις πρόβες, ακούστε και τον θρυλικό Arturo Toscanini να διαλύει τους μουσικούς που δε μπορούν να ακολουθήσουν τις πρόβες τους.

 

 

Στο δεύτερο δε χρειάζονται υπότιτλοι.....
 

 

 

Δεν είναι τυχαίο που αργότερα, στην Ελλάδα, ακουγόταν η ατάκα "η Τόσκα του Πουτσίνι, και η ......... του Τοσκανίνι" :classic_biggrin:

  • Like 1
  • Χαχα 3

"Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Εγώ ασούμε, θα γούσταρα να παίζει ο Μπετόβες πιάνο και να έχει και μαέστρο να του λέει τι να κάνει.

Χαχαχα μη το κοροιδευεις παντως.

Υπαρχουν παμπολλες  περιπτωσεις που συνθετες (οχι φυσικα ο Μπετοβες) εχουν οφελειθει τρομερα απο τις "παρεμβασεις" των μαεστρων ή των παραγωγων (που δεν εχουν σχεση φυσικα με την πλειοψηφια των Ελληνων παραγωγων και ξερουν μουσικη).
Και οχι μετα θανατον.
Για live ή recording λεμε.
 

7 λεπτά πριν, gmoukou είπε

Μιας και αρχίσαμε να βάζουμε τις πρόβες, ακούστε και τον θρυλικό Arturo Toscanini να διαλύει τους μουσικούς που δε μπορούν να ακολουθήσουν τις πρόβες τους.

 

Στο δεύτερο δε χρειάζονται υπότιτλοι....

 

Δεν είναι τυχαίο που αργότερα, στην Ελλάδα, ακουγόταν η ατάκα "η Τόσκα του Πουτσίνι, και η ......... του Τοσκανίνι" :classic_biggrin:

Ωχχχ παναγιτσα μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα θα υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις.

Αλλά εγώ μιλάω για κλασσικούς.

Τον Μπετόβε, και τον Βιβάλντη.

Για μαέστρους που κάνουν σαν τον Κλοπ και τον Σιμεόνε.

 

Γιατί μπορεί ασούμε να το έγραψε ο Βιβάλντης σε 4-4-2 το έργο, αλλά να θέλει ο Πεπ, να συγκλίνει το αριστερό εξτρέμ, να κάνει overlap το αριστερό μπακ, να πηγαίνει το ένα αμυντικό χαφ να καλύψει το μπακ, και να βγαίνει το αριστερό στόπερ ψηλότερα για να γίνεται υπεραριθμία στο κέντρο από αριστερά.

 

Και έτσι γίνεται 3-5-2 η ιστορία ασούμε, και αν γυρίζει και ο ένας επιθετικός να καλύψει στα χαφ, γίνεται και 4-1-4-1, ή 4-2-3-1 ανάλογα την περίπτωση ασούμε.

 

Τώρα που να ξέρουμε πώς το φανταζόταν το 4-4-2 ο Βιβάλντης όταν το έγραφε ...

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Χαχα 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, gmoukou είπε

Μιας και αρχίσαμε να βάζουμε τις πρόβες, ακούστε και τον θρυλικό Arturo Toscanini να διαλύει τους μουσικούς που δε μπορούν να ακολουθήσουν τις πρόβες τους.

 

 

Στο δεύτερο δε χρειάζονται υπότιτλοι.....
 

 

 

Δεν είναι τυχαίο που αργότερα, στην Ελλάδα, ακουγόταν η ατάκα "η Τόσκα του Πουτσίνι, και η ......... του Τοσκανίνι" :classic_biggrin:

 

Πωρε φουστη ,αυτός νικά και τον Buddy Rich!

 

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, BassicallyGuitarist είπε

Εγώ απλώς άνοιξα το νήμα "γκρινιάζοντας" για τη δημοσιότητα που παίρνει ένα πρόσωπο που, ΟΥΤΕ έγραψε το έργο, ΟΥΤΕ τό παίζει.


Το ζήτημα σε ένα forum - και σε οποιαδήποτε μορφή κοινωνίας, είτε μικρής είτε μεγάλης, είναι να είσαι ανοιχτός. Ναι μεν μπορείς να πεις την άποψή σου, είτε για το "βγάλεις" από πάνω σου, για παράπονο, για να μάθεις περαιτέρω πληροφορίες, κτλ, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να είσαι ανοιχτός στο ενδεχόμενο να υπάρξουν διαφωνίες και επιπλέον συζήτηση. Είναι πιο υγιές για όλους, αλλά κυρίως για εσένα.
 

Αν η πλειοψηφία της κοινότητας που απευθύνεσαι (που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι γνώστες του θέματος) είναι εναντίον της άποψής σου (και απ'όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα συμφωνούν στο 100%), τότε ίσως λίγος χώρος για αναθεώρηση δεν είναι κακός. Δε χρειάζεται να πιαστείς από την (οποιαδήποτε) ιδέα που κουβαλάς. Στο κάτω κάτω δεν αξίζει τίποτα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

Δε χρειάζεται να πιαστείς από την (οποιαδήποτε) ιδέα που κουβαλάς

 

Ακριβως αυτο. Επειδη δεν κατανοεις καποια πραγματα, δεν σημαινει οτι η θεωρια σου γι' αυτα ειναι και σωστη. Διαβασε παλι τις απαντησεις απο εκεινους που γνωριζουν και τα κατανοουν, βαλε τα παλι στο μυαλο σου, και προσπαθησε να αναθεωρησεις.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υποθέσουμε πως όντως δεν χρειάζεται να υπάρχει μαέστρος σε ορχήστρα που από ότι φαίνεται μάλλον ισχύει γιατί τα μέχρι τώρα επιχειρήματα της κουβέντας δεν τα βρίσκω ισχυρά για την αναγκαιότητα της ύπαρξης του.......  Τότε γιστι υπάρχουν πραγματικά μαεστροι στις ορχήστρες. 

 

 Τι κρύβεται πίσω από αυτή τη συνήθεια? Ποιος είναι ο κύριος λόγος? Για να το βρούμε αυτό θα πρέπει να δούμε ποιος κερδίζει περισσότερο από αυτό και τι κερδίζει. 

  • Χαχα 2

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, cos_dr είπε

Αν υποθέσουμε πως όντως δεν χρειάζεται να υπάρχει μαέστρος σε ορχήστρα που από ότι φαίνεται μάλλον ισχύει

 

Εγώ πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να υπάρχει καν ορχήστρα. 

Αφού υπάρχει το Kontakt.

Ένα midi keyboard, ένα δίπλωμα πιάνου και καθάρισες  .

Ορχήστρες και τρίχες κατσαρές. 

 

  • Χαχα 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου