Προς το περιεχόμενο

Cubase 12


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

 Όταν βαριέσαι να κάνεις κάμποσες πρόβες τα μέρη, παίζεις χωρίς μετρονόμο (γιατί έτσι....), βαριέσαι να κουρδίζεις κάθε τόσο, νομίζεις ότι γράφεις ΤΟ αριστούργημα και ξέρεις ότι θα σε αποθεώσουν στο Νόιζ (εξαιρείτε ο Νέστορας και τώρα τελευταία ο fusiongtr....), τότε το Reaper ίσως σε παιδέψει λίγο παραπάνω....και αναφέρομαι στο editing.

Γι αυτο παρτε cubase και fix it in the mix. 

Σας τα εξηγω καλά? Μαθετε μπαλιτσα...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dimsonic είπε

Γι αυτο παρτε cubase και fix it in the mix. 

Σας τα εξηγω καλά? Μαθετε μπαλιτσα...

 Πριν χρόνια δοκίμασα τις demo versions του cubase και του reaper για να διαλέξω... και ο κουβάς μου φάνηκε ωσάν πυρηνική φυσική με τα κουμπάκια του και τις (@κρυφές) λειτουργίες του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

 Πριν χρόνια δοκίμασα τις demo versions του cubase και του reaper για να διαλέξω... και ο κουβάς μου φάνηκε ωσάν πυρηνική φυσική με τα κουμπάκια του και τις (@κρυφές) λειτουργίες του...

 

Καλά που να δεις το Sonar τι έχει.

Προχθές ανακάλυψα ότι διορθώνει με ένα ΚΟΥΜΠΙ στο 99% τα ρυθμικά λάθη ....αλλά ρε συ δεν έχει πλάκα έτσι η φάση και στην τελική δηλαδήΣ οι μαματοι ρυθμικΗ κιθαριστΑι τι θα γίνουν?

ΚλεφΤε θα γίνουν;

16 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

 

 

16 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

 

 

16 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 Προχθές ανακάλυψα ότι διορθώνει με ένα ΚΟΥΜΠΙ στο 99% τα ρυθμικά λάθη ....αλλά ρε συ δεν έχει πλάκα έτσι η φάση και στην τελική δηλαδήΣ οι μαματοι ρυθμικΗ κιθαριστΑι τι θα γίνουν?

ΚλεφΤε θα γίνουν;

“Κουτσοί, στραβοί, στον Άγιο Παντελεήμονα”... 

 Χωρίς πλάκα τώρα... πολλοί "μουσικοί" γίναμε μουσικοί με όλα αυτά....
 

Επεξεργασμένο από cigaret13
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Δυστυχως δεν ειναι τοσο απλο.

 

 Ξερετε ποια ειναι η πιο κακοπαιγμενη μουσικη;

 

 Η χειροτερα παιγμενη μουσικη ειναι η τελεια παιγμενη μουσικη.

 

 Don' t take my word for it. Απλα κατεβαστε ενα midi αρχειο κομματιου κλασσικης ας πουμε, με ολες τις νοτες quantized ακριβως οπως ειναι στην παρτιτουρα. Χαλια, αισχος, ονειδος.

 

  Χωρις την ανθρωπινη εκφραστικοτητα, η οποια στην ουσια ειναι random διακυμανσεις και υποκειμενικες αισθητικες εμφασεις, χωρις δηλαδη τον ανθρωπινο παραγοντα, γινεται η φαση χαλια.

 

 Το προβλημα λοιπον δεν ειναι οι διορθωτες παντως ειδους, διοτι ενα performance αν εχει το μουσικο ενδιαφερον που δινει η ποιοτικη ανθρωπινη εκτελεση στα σωστα του σημεια, δε χαθηκε και ο κοσμος να διορθωσουμε και καποιες στιγμιαιες αστοχιες της εκτελεσης, σιγα, τι να κανεις punch in και να ξαναπαιξεις για λιγο, τι να κανεις ενα edit, η ουσια ιδια ειναι.

 

 Το μεγαλο προβλημα ομως ειναι οτι απαξ και η ανθρωπινη εκτελεση, και οι μικροδιακυμανσεις της που αναφεραμε στην αρχη, θεωρηθει ΟΛΟΚΛΗΡΗ ως μη - επιθυμητη, και το μονο που μεινει ειναι η χαλια οπως ειπαμε ρομποτοειδης εκτελεση ακριβως οπως στο πενταγραμμο, εκει ειναι το προβλημα.

 

 Και δεν ειναι κατι μελλοντικο, αντιθετα υπαρχει εδω και δεκαετιες, πολυ πριν το cubase. Ολοκληρα μουσικα ειδη εξαρτωνται απο αυτο, τι θα ηταν ας πουμε οι kraftwerk χωρις τα βιομηχανικως σταθερα hardware sequencers του τοτε;

 

 Για τους kraftwerk ομως, και τα παρομοια ειδη μουσικης, ηταν αισθητικη επιλογη, οι ανθρωποι για ρομποτ μιλουσαν 😁 Τι σχεση εχει το ροκ με αυτη τη φαση; Και ομως, ακους πλεον καινουργια κομματια παντως ειδους, και οι kraftwerk μπροστα τους ειναι πιο ανθρωπινοι, ολα πλεον σιδερωμενα και ισαδι.

 

 Z(1).jpg.bb0ba978e8bb0ee5d24ec410e1eb785a.jpg

  • Like 2
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Superfunk είπε

Καλά που να δεις το Sonar τι έχει.

Προχθές ανακάλυψα ότι διορθώνει με ένα ΚΟΥΜΠΙ στο 99% τα ρυθμικά λάθη ....αλλά ρε συ δεν έχει πλάκα έτσι η φάση και στην τελική δηλαδήΣ οι μαματοι ρυθμικΗ κιθαριστΑι τι θα γίνουν?

ΚλεφΤε θα γίνουν;

Δε νομίζω να υπάρχει πρόγραμμα που να ΜΗΝ το κάνει αυτό.

 

21 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

Χωρίς πλάκα τώρα... πολλοί "μουσικοί" γίναμε μουσικοί με όλα αυτά....

Μουσικός από μουσικό έχει διαφορά. Δηλαδή. Ότι μπορείς τη σήμερον με το όποιο DAW να κάτσεις να γράφεις συνθέσεις, με δίχως παρτιτούρα, και με άμεση και ακριβέστατη ηχητική ανάδραση, είναι βελτίωση της ποιότητας ζωής. Όπως το 80 όλοι γράφανε σενάρια, τώρα όλοι γράφουμε μουσικές. Κι επειδή τα εργαλεία είναι δυνατά, μας επιτρέπουν να τις φέρουμε εις πέρας (ανάλογα και με την πολυπλοκότητα)

 

Υπάρχει και ο μαματος ρυθμικος κιθαρίστας όμως, που δεν παύει να είναι μαμάτος, και μάλιστα είναι μαμάτος πάντοτε, ΚΑΙ εις το ζωντανόν κυρίως, κι ας μη γράφει αν δεν έχει έφεση. Οπότε, κι αυτός είναι μουσικός, κι ο άλλος που γράφει στο daw τσούκου τσούκου είναι μουσικός.

 

Η κέντα είναι ότι σήμερα τουλάχιστον, νομίζω ότι ο κόσμος ακούει ηχογραφημένη μουσική σε ποσοστό 95% - 5%. Μην είμαι και συντηρητικός στην εκτίμηση. Το οποίον δυσκολεύει το γήπεδο του μαμάτου ρυθμικού κιθαρίστα, γιατί ενώ στο ζωντανό επί τη εμφανίσει λες "ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΡΕ Μ#Λ#Κ# ΤΟ ΑΤΟΜΟ;", στις ηχογραφήσεις κανείς δε σκέφτεται αν αυτό που ακούει έχει φάει hard quantize, τρελό comping, ενώ γράφτηκε 10 νούμερα κάτω π.χ..

 

Οπότε, βαράτε ο καθένας με το μέσον του και μην έχετε ενοχές και δεύτερες σκέψεις.

 

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@manosx & @Ali Barout παιδιά (λαίμαι τώρα..) καλά τα λέτε αλλά.....τις δεκαετίες '60's και '70's (μην μιλήσω και για πιο παλιά...) οι "ήρωες" μας πως έγραφαν αυτά που έγραψαν; με editing στο τελικό αποτέλεσμα ή με κάποιες πρόβες και μπαμ και κάτω στα καρούλια;

 Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάπου χάθηκε, με όλες αυτές τις "ευκολίες" της τεχνολογίας, η έννοια "μουσικός" στην σημερινή εποχή. Πέρα από την σύνθεση και κάποιες λίγες καινούριες ιδέες και προτάσεις, μόνο κακό βλέπω ότι έκαναν τα daw στην μουσική.  Βέβαια υπάρχουν και οι εξαιρέσεις..

 Και δεν μιλάω για την trap κ.τ.λ.......

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, cigaret13 είπε

οι "ήρωες" μας πως έγραφαν αυτά που έγραψαν; με editing στο τελικό αποτέλεσμα ή με κάποιες πρόβες και μπαμ και κάτω στα καρούλια;

Αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Σίγουρα θα έπαιζε όσο πετσόκομμα επιτρεπόταν, στο μέτρο του εφικτού, και ανάλογα το είδος. Ακόμα και στα pure είδη, παίρνεις cd Miles Davis και έχει μέσα alternate take. Και το σόλο είναι φόλα. Δηλαδή. Κάποιος τότε αποφάσισε ότι "αυτό το σόλο να βάλουμε ρε που είναι φωτιά" (άρα γράψανε χώρια τα heads και χώρια τα solo), αλλά μετά από χρόνια που το προϊόν Miles Davis εκτοξεύθηκε, και υπήρχε μεγάλη ζήτηση ακόμα κι αν το εργοστάσιο έκλεισε (φάγαμε τα σπερνά του Miles ντε), σου λέει ο άλλος, "ρε δε βγάζουμε κι ένα άλμπουμ με τις τσούκες και τις φόλες και τα παραλειπόμενα; Αφού ο κόσμος διψάει για μάιλς, τρύπα να ναι κι ό,τι να ναι."

 

Αλλά ακόμα γράφουν μπαμ και κάτω. Αλλά για να γράψεις μπαμ και κάτω, πρέπει ΠΡΩΤΑ να έχεις τη μουσική. Να έχει φύγει από τη σφαίρα της πλατωνικής σούπας, να έχει αποτυπωθεί, να έχει γίνει download σε 4-5 ψυχές που μαζεύονται και την εκτελούν. Στο την εκτελούν πάει αυτομάτως και να την έχουν κάνει κτήμα τους έτσι; Αυτό προϋποθέτει η κότα να κάνει το αυγό.

 

Όμως. Όταν ο ντραμμίστας δουλεύει υπεύθυνος ρεσεψιόν, ο μπασσίστας είναι αγρότης, ο πληκτράς ασφαλιστής και ο κιθαρίστας φούρνιαρης/συνθέτης, πρώτα θέλουμε το αυγό, για να κάνει την κότα. Δηλαδή τσούκου τσούκου ψαρεύουμε στην πλατωνική σούπα όλων των ιδεών, τα βάζουμε σε μια σειρά στο DAW, κάτι βγαίνει, κάτι παίζουμε, κάτι μαθαίνουμε, ωραία. Και μετά μπορεί να έρθει κι η κότα, αν πάρουν όλοι οι άλλοι άδεια, κι αν το κομμάτι το παιξουμε μαζί 3 χρόνια, μπορεί να κλείσουμε κι ένα στούντιο να πάμε να το γράψουμε μπαμ και κάτω.

 

Τώρα αν γίνεται αυτό, άλλη υπόθεση. Εγώ πάντως έτσι το βλέπω. Συνθετικό εργαλείο. Όχι το τέλος. Η αρχή. Οτι και τα δύο γίνονται με τον ίδιο τρόπο στο ίδιο πρόγραμμα, είναι λίγο αποπροσανατολιστικό, σύμφωνοι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

@manosx & @Ali Barout παιδιά (λαίμαι τώρα..) καλά τα λέτε αλλά.....τις δεκαετίες '60's και '70's (μην μιλήσω και για πιο παλιά...) οι "ήρωες" μας πως έγραφαν αυτά που έγραψαν; με editing στο τελικό αποτέλεσμα ή με κάποιες πρόβες και μπαμ και κάτω στα καρούλια;

 

 

 Αναλογως ποιους ειχες για ηρωες, και τι θεωρεις editing.

 

 Oι Beatles ας πουμε, τα μεγαθηρια αυτα, εκαναν εκτενη χρηση καθε στουντιο δυνατοτητας που υπηρχε.

 

 Γενικα το προιον "δισκος" δεν ταυτιζεται με την εννοια "μουσικος που παιζει καλα live". Kαι μονο τα double tracks αρκουν, ειναι ποτε δυνατον να σου τραγουδισουν δυο john lennon ταυτοχρονα; Στο στουντιο ομως, ειχε βαρεθει τοσο το παλικαρι τα double takes, που εβαλε να του φτιαξουν μηχανημα να τα προσομοιωνει.

 

 Μοιαζει καπως η φαση με την αντιθεση θεατρου- κινηματογραφου. Ο ηθοποιος φαινεται στο σανιδι (live- μουσικος) ο σκηνοθετης στην ταινια (δισκος-μουσικος παραγωγος)

 

 Τα εργαλεια τυπου editing πραγματι δε σε κανουν μουσικο, γιατι ειναι εργαλεια για τον ΠΑΡΑΓΩΓΟ.

  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, cigaret13 είπε

οι "ήρωες" μας πως έγραφαν αυτά που έγραψαν; με editing στο τελικό αποτέλεσμα ή με κάποιες πρόβες και μπαμ και κάτω στα καρούλια;

 

Καταρχας οταν εγραφαν οι ηρωες μας δεν υπηρχε η ΠΑΡΑΝΟΙΑ με το 100% compliance στον ΜΕΤΡΟΝΟΜΟ...με εξαιρεση δε τους Beatles που οντως ο Ρινγκο ειναι μετρονομος και δεν χανει μια οι περισσοτερες μπαντες ΕΧΑΝΑΝ σαν τρελλες (ακου Deep Purple ας πουμε ή Stones το κομματι αρχιζει στα 100 bpm και τελειωνει στα 115 😅

 

Επισης απο τη στιγμη που βγηκε το OVERDUB το εχουν ΞΕΣΚΙΣΕΙ ολοι απο το 1964 και μετα..οποτε μη θεωρεις οτι το...."και μπαμ" ειναι και τοσο "και μπαμ"  ...

 

Κατα δευτερον επεφτε και τοτε το editing της αρκουδας εχει πεσει συνεφο το....

 

Ξυραφάκια ξυρίσματος 10τμχ. - 0130085 BARBER TOOLS

 

 

 

σε χιλιαδες δισκους γραμμενους αναλογικα σε ταινια. .

Δεν φταιει το DAW λοιπον.... και φυσικα εχει και ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΗΧΟ ως digital μεσον

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1
  • Συμφωνώ 3

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου