Προς το περιεχόμενο

guitar tone - "cause we've ended as lovers" by Jeff Beck


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπημένο κομμάτι και χαρακτηριστικός μαρσαλίζον ήχος.

 

Strat -> soul preacher comp -> pantheon od (flat eq) ->vox MV50 emulated output -> κάρτα ήχου -> delay + reverb απο το DAW

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από gkourmoul1
  • Like 10

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντα μου άρεσε αυτός ο "πλαστικός" ήχος κιθάρας. Για καλό το λέω!

 Σύντεκνε τα σηκώματα με τα δάχτυλα τα έκανες ή με το τρέμολο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι πολύ καλός.

Λίγο άδειος ο ήχος μου κάνει, αλλά είσαι πολύ κοντά.

Αλλα, μεταξύ μας χε...κα αν είσαι κοντά στον ήχο.

Με ενδιαφέρει ότι είσαι κοντά στο παίξιμο.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να 'σαι καλά dim!

 

Ο ήχος δεν έχει φυσικό compression, και ακούγεται ξερός. Έπρεπε να δώσω λίγο παραπάνω comp.  Εάν όλο αυτό γίνονταν με ηχογράφηση καμπίνας σε νορμάλ ένταση, δεν θα είχε το θέμα αυτό, πιστεύω.

 

 

 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλό Γιώργο, μόνο πρόσεχε, όσο προχωράει το κομμάτι, τόσο πιο "διαδικαστικό" γίνεται το παίξιμο.

Καλά θα ήταν να είχε την ίδια "ψυχή" throughout.

Παίρνοντας σαν αφορμή αυτό, να τονίσω ότι δεν είναι σωστή η λογική του "έλα μωρέ, εγώ για τον ήχο το έβαλα" ή "δεν με πολυνοιάζει το παίξιμο", ή επίσης "εγώ το έβαλα για την φωνή, δεν πειράζει να είναι το backing ότι να 'ναι", κλπ.

 

Αυτό δεν πάει στον Γιώργο, πάει σε όλους μας, απλά αφορμή πήρα από το κομμάτι, έτσι κι αλλιώς το παίξιμο του Γιώργου εδώ είναι πολύ καλό (και το backing επίσης).

 

Θέλεις πχ να τεστάρεις την φωνή?

Το backing πρέπει να είναι σωστό, αλλιώς ο άλλος δεν σε παίρνει στα σοβαρά.

 

Και μην βλέπετε που είμαστε εδώ μια παρέα (και καλά κάνουμε), κάπου έξω, αυτά μετράνε.

 

Και το γράφω επειδή έχουν γίνει αυτά στο παρελθόν.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, fusiongtr είπε

 

 

Και μην βλέπετε που είμαστε εδώ μια παρέα (και καλά κάνουμε), κάπου έξω, αυτά μετράνε.

 

Και το γράφω επειδή έχουν γίνει αυτά στο παρελθόν.

 

εγώ θα πω ότι πέραν του ότι είμαστε μια παρέα, ο χρόνος και η ενασχόληση όλων το έφερε να γνωρίζουμε λιγο πολύ τις δυνατότητες των άλλων, αλλά και τα ενδιαφέροντα των άλλων.

Πχ στον Γιώργο είναι γνωστή η ανάγκη του να γνωρίσει πολλά όργανα, να εμπλουτίσει τις εμπειρίες του και ταυτόχρονα να μοιραστεί με τις παρουσιάσεις του τα όργανα. Πρόσφατα να θελήσει να πλησιάσει τον ήχο σε ιστορικά κομμάτια. Και οι δυό δραστηριότητες δεν είναι "έλα μωρέ να έτσι είναι και γίνεται". Είναι σοβαρές προσεγγίσεις τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα.

Από την άλλη το να πεις δεν κάνω ένα καβερ αλλά προσπαθώ πολύ περισσότερα θέλει κουράγιο και πείσμα. Πχ εγώ δεν το κάνω, γιατί και όρεξη δεν έχω και δεν είμαι ικανός. Και στην τελική δεν αντέχω (και γι αυτό δεν θέλω) την σύγκριση με το αρχικό.

Ετσι βρεθήκαμε από τον Moore και τον Trower και τον Santana στον Beck. Ο πήχυς ανέβηκε πολύ. Δεν μιλάμε για τόνο, αριστερό, δεξί. Μπαίνει και άλλη παράμετρος, το χερούλι, και δυστυχώς έχει δοθεί τέτοια δημοσιότητα στο κομμάτι οπότε οι απαιτήσεις πάνε στο θεό.

Δεν είχα πολλές προσδοκίες όταν είδα το θέμα. Όμως ήταν μια ευχάριστη έκπληξη τουλάχιστον για τα πρώτα αυτά μέτρα. Και χάρηκα γιατί ο Γιώργος δούλεψε καλά το θέμα δάχτυλο που εδώ και χρόνια είναι για μένα μονόδρομος αν όχι απαραίτητη εναλλακτική.

 

Τέλος, επειδή έγινε και άλλη πρόσφατη συζήτηση. Για τον @fusiongtrπάει αυτό, α. ναι έξω όλα μετράνε, β. έχουν γίνει στο παρελθόν και γ. (δικό μου) καλό είναι να ξεχάσουμε ότι είμαστε στον μικρόκοσμό μας και μόνο. Εκτός από τους 10-20 που φτιάχνουμε και ανεβάζουμε τακτικά υπάρχει και ο έξω κόσμος από τον κόουτς που ανεβάζει κάθε εβδομάδα, το άλλο παληκάρι που σρεντάρει μια στις τόσες με το κεμπερ, περαστικοί αξιόλογοι παίκτες που δεν μπαίνουν στις συζητήσεις, ο νικ από τη Χαλκιδική, οι ικανοί που εμφανίζονται (και ενίοτε σαρώνουν) στους διαγωνισμούς μόνο επαγγελματίες όπως ο ez, ή οι guests ή ο ραψωδός. Καλό είναι λοιπόν που και που να μας βλέπουμε έξω από την φούσκα μας όσο καλύτερους και να μας έκανε η ενασχόλησή μας με τα παικτικά μέσω του νοιζ. Με λίγα λόγια οι παίκτες να μείνουμε προσηλωμένοι σε κάτι σοβαρό που να τιμά τα προηγούμενά μας αλλά και οι "κριτές" να ζυγίζουμε τα λόγια μας.

 

λίγες σκέψεις ήτανε

  • Like 2

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, dimsonic είπε

 

Και οι δυό δραστηριότητες δεν είναι "έλα μωρέ να έτσι είναι και γίνεται". Είναι σοβαρές προσεγγίσεις τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα.

Από την άλλη το να πεις δεν κάνω ένα καβερ αλλά προσπαθώ πολύ περισσότερα θέλει κουράγιο και πείσμα. Πχ εγώ δεν το κάνω, γιατί και όρεξη δεν έχω και δεν είμαι ικανός. Και στην τελική δεν αντέχω (και γι αυτό δεν θέλω) την σύγκριση με το αρχικό.

 

 

Κυρ dim μου, ή δεν κατάλαβες τι εννοούσα, ή ξύπνησες άσχημα σήμερα.

 

Έχουν ανέβει κατά καιρούς πράγματα εδώ, τα οποία επικεντρώνονται σε έναν παράγοντα (πχ ήχος κιθάρας, φωνή, σόλο, κλπ), και τα υπόλοιπα (εκτός από αυτό τον παράγοντα) είναι πολύ κακά και πρόχειρα (πχ ξεκουρδισιά, λάθος ακκόρντα, κλπ).

 

Εκεί λοιπόν έχει υπάρξει αντιμετώπιση του στυλ "έλα μωρέ, δεν πειράζει, δεν με νοιάζουν τα ακκόρντα, εγώ την φωνή/κιθάρα/ήχο θέλω να δω".

 

Αυτό δεν είναι σωστό σαν λογική, και κάνει οποιαδήποτε προσπάθεια αναξιόπιστη, και είναι κρίμα για την ίδια την προσπάθεια.

Αυτό λέω.

 

Στο συγκεκριμένο, ο Γιώργος παίζει πάρα πολύ καλά (το έγραψα έτσι κι αλλιώς), απλά έχω την εντύπωση ότι δεν διατηρεί την ίδια "ζέση" σε όλη του την διάρκεια (που θα το ανέβαζε δυο σκάλες πάνω).

Δεν είναι ότι δεν μπορεί, απλά ίσως δεν έδωσε την ίδια σημασία/προσοχή σε όλη την διάρκεια.

 

Τα covers που λες τι σχέση έχουν?

Ποιος είπε ότι είναι κακό να παίζεις δικά σου πράγματα σε ένα κομμάτι κάποιου γνωστού κιθαρίστα/μουσικού?

 

Επίσης, ποιος δεν χαίρεται όταν βλέπει έναν μουσικό να προοδεύει?

Να ανεβάζει τον πήχυ?

 

Και κάτι άλλο.

Και μόνος του να ήταν κάποιος εδώ μέσα, και κανείς να μην τον άκουγε, από την στιγμή που αποφάσισε να ανεβάσει/δημοσιοποιήσει κάτι, θα έπρεπε να προσπαθήσει να είναι αυτό όσο καλύτερο μπορεί.

Το να έχει πχ ένα φοβερό σόλο σε ένα κομμάτι που είναι αλλού για αλλού ρυθμικά, να του το λες, και να σου λέει "δεν με νοιάζουν τα υπόλοιπα, εγώ για το σόλο το ανέβασα" (δεν είναι πραγματικό το παράδειγμα φυσικά), είναι δείγμα κακής νοοτροπίας.

 

Αυτό έθιξα, και όπως έγραψα, δεν έχει να κάνει με την προσπάθεια του Γιώργου εδώ, που είναι πάρα πολύ καλή.

Απλά ήταν αφορμή.

 

Και ίσως να πρέπει να ανοίξουμε κάποια στιγμή θέμα περί κριτικής/σχολίων.

Αλλά είναι τεράστιο το θέμα και δεν μπορώ να ασχοληθώ αυτή την εποχή.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα δεν καταλαβα τι εννοούσες αλλα μετα κι εσυ δεν καταλαβες τι εννοούσα. 

Οποτε ας το αφησουμε.

Παντως νομίζω και τα δυο ποστ εχουν καποια ουσια χρησιμη ως σκεψεις

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου