Προς το περιεχόμενο

Το κακό στο Spotify και τις πλατφόρμες streaming


Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Yannis Methenitis είπε

Εγω πάλι διαβάζω διαφορετικές και παράλληλες συζητήσεις.

 

Streaming.

  • Μου αρέσει σαν ακροατής αυτή η "απόκτηση" και ακρόαση μουσικής, συγκριτικά με τα παλιά καλά δισκάδικα; Pros and cons.

Δισκογραφικές και κάτοχοι πνευματικών δικαιωμάτων

  • Γιατί κυκλοφορούν η παύουν κάποιες εκδοχές παλιότερων άλμπουμ; Ποιά η ηθική που τις διέπει;

Και τα δύο ενδιαφέροντα θέματα προς συζήτηση.

Αλλά για να απαντήσω πιο ξεκάθαρα στο αρχικό ποστ, ο μουσικός δεν κολλάει πουθενά στα παραπάνω.

 

Διότι ο μουσικός έχει συνάψει συμβόλαιο με μονοψήφιο ποσοστό εσόδων με κάποια ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ εταιρία, απο την οποία λαμβάνει ότι του αναλογεί απο τις πωλήσεις που κάνει η εταιρία σε πλατφόρμες, streaming και όποια online δισκάδικα.

 

Δηλαδή αν πουλήσει 10 ευρώ το άλμπουμ ένα δισκάδικο, η δισκογραφική θα πάρει τα 7 (για να έχει και έσοδο το κατάστημα) και αυτή θα αποδώσει το μονοψήφιο ποσοστό (π.χ. 5%) του 7, στον μουσικό σύμφωνα με το συμβόλαιο του.

 

Το δισκάδικο ή η πλατφόρμα streaming δεν φέρει καμία ευθύνη για το πως και πόσο θα πληρωθεί ο μουσικός.

Δεν είναι μεσάζοντες αλλά λιανοπωλητές.

Γι αυτό λέω πως τώρα πλέον υπάρχει η δυνατότητα να φύγουν οι μεγαλοκαρχαρίες δισκογραφικές του IFPI απο τη μέση και είτε να τα κάνουμε όλα μόνοι μας (σύνθεση, εκτέλεση, ηχογράφηση, διανομή, προβολή!) με όποιο βαθμό επιτυχίας ή αν δεν μπορούμε (και δίκαια) να απευθυνθούμε σε μια ανεξάρτητη, μικρή εταιρία για ένα πιο δίκαιο μοίρασμα.

 

 

επειδή ήμουν η αιτία που ξεκίνησε η συζήτηση μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι η σκέψη μου είναι ότι (εκτός από το θέμα της Σουηδίας) α. οι πλατφόρμες έλυσαν το θέμα της πειρατείας ως δια μαγείας και β. η δυνατότητα να μπορεί να φτάνει η σκάρτη μουσική παντού με ελάχιστο κόπο και με "ανεξέλεγκτο" σπρώξιμο είναι η αιτία που σήμερα δεν υπάρχει (=δεν κυριαρχεί στις υψηλές θέσεις πωλήσεων, όχι δεν υπάρχει) καλή μουσική.

Στην πλατφόρμα κάπου υπάρχει καλή μουσική, εκεί που τα κλικ είναι 1000-5000. Εκεί που είναι μύρια είναι το σκατό.

Φυσικά η σκέψη μου ήταν εξ αρχής με την πλευρά του ακροατή. Διότι πιστεύω ότι η μουσική γίνεται για τον ακροατή κυρίως. Για να επικοινωνήσει ο μουσικός με τον ακροατή, εκτός από την ανάγκη του να εκφραστεί. Όχι για τον μουσικό. Ο μουσικός είναι μια παράμετρος της εξίσωσης. Δεν εξετάζω λοιπόν το εάν (που σίγουρα) είναι καλές οι πλατφόρμες για τους μουσικούς.

 

Δυστυχώς (ή ευτυχώς) δεν είμαστε στην ίδια πολυκατοικία. Θα μπορούσα να στα αναλύσω πολύ πιό διεξοδικά πίνοντας έναν καφέ (ή σε πηγαδάκι της ΓΣ 😆) και να μην πρέπει να διαλέγω τι θα πω με 5 σειρές.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Στην πλατφόρμα κάπου υπάρχει καλή μουσική, εκεί που τα κλικ είναι 1000-5000. Εκεί που είναι μύρια είναι το σκατό.

Δεν το εννοείς αυτό.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, trolley είπε

Δεν το εννοείς αυτό.

ποιό απ τα δυο?

τα μύρια ή τα 1000?

 

 

 

 

https://www.albumoftheyear.org/ratings/35-rolling-stone-highest-rated/1972/1

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα δεν σου αρέσει η Taylor... :) :) :)

Πάντως, μη λες μύρια γιατί μύρια έχουν και τύποι σαν τον Χατζηδάκη ή τους Beatles. Πες δις, να συννενοηθούμε.

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Αriana Grande δεν παίζει στα top?

 Τι γίνεται, έχει ξεπέσει  αυτή🤣 και μου άρεσε.

 Μέσα η DUA LIPA και η Taylor Swift έχει τινάξει την μπάγκα στον αέρα.

 O Ye μου την έσπαγε ανέκαθεν, δεν κατάλαβα ποτέ τι του βρίσκουν🤣

 Μέσα και ο γερο EMINEM και βλέπω και SNAP, οι Snap οι παλιοί είναι, ζούνε ακόμα?🤣

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, trolley είπε

Άρα δεν σου αρέσει η Taylor... :) :) :)

Πάντως, μη λες μύρια γιατί μύρια έχουν και τύποι σαν τον Χατζηδάκη ή τους Beatles. Πες δις, να συννενοηθούμε.

 

όχι βέβαια

 

ΟΚ δισμύρια.

 

 

Υποθέτω με πιάνεις. Μεγάλος άνθρωπος είσαι, σοβαρός...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Υποθέτω με πιάνεις. Μεγάλος άνθρωπος είσαι, σοβαρός...

Σε πιάνω, ναι. Αλλά δε συμφωνώ. Είναι πάντα εύκολο να πιστεύουμε ότι όσοι πέτυχαν είναι κατά κάποιο τρόπο ανάξιοι της επιτυχίας τους. Στον πραγματικό κόσμο, δεν έχω δει ποτέ να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Όλοι όσοι έχουν καταφέρει κάτι παραπάνω από ΄μένα, προσπάθησαν περισσότερο.

 

Όσο για την Swift, το άσμα της Shake It Off, υμνεί το σθένος μίας νέας γυναίκας που αντιπαρέρχεται των προσπαθειών του περιγύρου της να την χαρακτηρίσουν και να την υποτιμήσουν. Αυτό εμένα με αγγίζει, και ας μην είμαι νέα γυναίκα.

 

Για τον Ye, θα σου εξηγήσω άλλη στιγμή COS_dr.

  • Like 1

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, trolley είπε

 

Για τον Ye, θα σου εξηγήσω άλλη στιγμή COS_dr.

Δεν ξέρω. Πραγματικά δεν μπόρεσα ποτέ να ακούσω και να ευχαριστηθώ κάτι που έχει βγάλει, έχω προσπαθήσει, έχω διαβάσει εξηγήσεις του φαινομένου γιατί με ενδιέφερε να καταλάβω τι συμβαίνει, αλλά απλά δεν μου κάμει. Είναι δικό μου το θέμα.

 Πάντως δεν νιώθω μόνος γιατί υπάρχουν πολλοί που σκέφτονται από ότι έχω δει στο διαδίκτυο σαν εμένα γι αυτόν.

 Δεν μου κάμει η μουσική του, οι παραγωγές του, δεν, λυπάμαι χαχαχαχαχαχαχαχα🤣

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
1 ώρα πριν, dimsonic είπε

Φυσικά η σκέψη μου ήταν εξ αρχής με την πλευρά του ακροατή. Διότι πιστεύω ότι η μουσική γίνεται για τον ακροατή κυρίως. Για να επικοινωνήσει ο μουσικός με τον ακροατή, εκτός από την ανάγκη του να εκφραστεί. Όχι για τον μουσικό. Ο μουσικός είναι μια παράμετρος της εξίσωσης. Δεν εξετάζω λοιπόν το εάν (που σίγουρα) είναι καλές οι πλατφόρμες για τους μουσικούς.

 

ΟΚ τώρα το κατάλαβα. Διότι η κουβέντα ξεκίνησε με

  

Στις 29/10/2022 στις 12:31 ΜΜ, dimsonic είπε

Ρώτα τους καλλιτεχνες

και...

 

Στις 29/10/2022 στις 2:04 ΜΜ, dimsonic είπε

Ειναι λιγα τα 0.005 Αρη...

 

και σε αυτά απάντησα.

Οπότε δεν υπάρχει η παρανόηση πως το Spotify πληρώνει λίγα τους καλλιτέχνες.

Δεν τους πληρώνει αυτό. Εκτός απο τους ανεξάρτητους.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, trolley είπε

Σε πιάνω, ναι. Αλλά δε συμφωνώ. Είναι πάντα εύκολο να πιστεύουμε ότι όσοι πέτυχαν είναι κατά κάποιο τρόπο ανάξιοι της επιτυχίας τους. Στον πραγματικό κόσμο, δεν έχω δει ποτέ να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Όλοι όσοι έχουν καταφέρει κάτι παραπάνω από ΄μένα, προσπάθησαν περισσότερο.

 

Όσο για την Swift, το άσμα της Shake It Off, υμνεί το σθένος μίας νέας γυναίκας που αντιπαρέρχεται των προσπαθειών του περιγύρου της να την χαρακτηρίσουν και να την υποτιμήσουν. Αυτό εμένα με αγγίζει, και ας μην είμαι νέα γυναίκα.

 

Για τον Ye, θα σου εξηγήσω άλλη στιγμή COS_dr.

μπορεί να μην συμφωνείς, αλλά αυτό δεν μπορεί να με κάνει να αλλάξω γνώμη.

Γιά κάθε μια Taylor υπάρχουν τουλάχιστον 100 άλλοι που μου λέν περισσότερα, αξίζουν περισσότερα, προσπάθησαν περισσότερα και για μένα αξίζουν περισσότερο ώστε να αφιερώσω τα 3 μου λεπτά.

Όσο επίσης για το άσμα υπάρχουν τουλάχιστον 100 άλλα που άπτονται πολύ πιό σοβαρών θεμάτων από την δεκαετία του 60 και του 70 που ακόμα δεν πρόλαβα να ακούσω.

Ο γιε δεν δεν ξέρω τι είναι.

Ξέρω το γιέ μου του Σταμάτη

1 λεπτό πριν, Yannis Methenitis είπε

 

ΟΚ τώρα το κατάλαβα. Διότι η κουβέντα ξεκίνησε με

  

και...

 

 

και σε αυτά απάντησα.

Οπότε δεν υπάρχει η παρανόηση πως το Spotify πληρώνει λίγα τους καλλιτέχνες.

Δεν τους πληρώνει αυτό. Εκτός απο τους ανεξάρτητους.

 

σχετικά με το ρωτα τους καλλιτέχνες, αναφέρθηκε σαν παράπλευρη απώλεια ας πούμε, υποθέτω είσαι εν γνώσει των κινητοποιήσεων μεγάλων ονομάτων κατά της πολιτική πληρωμών του spotify. Δεν τα βγάζω απο το νού μου.

 

Το spotify δίνει λίγα στους ανεξάρτητους. Οι άλλοι (κι οι ανεξάρτητοι όταν γίνουν μυριοκλικαδόροι) τους έρχονται με τη λιμουζίνα οι δικηγόροι με τα συμβόλαια.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου