Προς το περιεχόμενο

The 200 Greatest Singers of All Time- Η RS εκδοχή


Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, dimsonic είπε

Ακούστε εδώ τι είπε χτες ο Πετρίδης

Αγαπάμε Πετρίδη και τη δουλειά του, όμως ας μην ξεχνάμε πως μαζί με άλλους πρωταγωνίστησε στην καθιέρωση της ιδέας πως πρέπει να παρακολουθούμε τα τσαρτ και όλες αυτές τις σαχλαμάρες, όχι μόνο δίνοντάς τους περίοπτη θέση στα ραδιοφωνικά του προγράμματα, αλλά αναδημοσιεύοντάς τα στο ΠΟΠ και ΡΟΚ, την ίδια περίοδο που άλλοι μουσικοδημοσιογράφοι προειδοποιούσαν ότι αυτό το πράγμα θα οδηγήσει στην... σημερινή κατάσταση.

 

Αυτές οι... κατατάξεις, αργότερα ή νωρίτερα καταλήγουν στις "πωλήσεις" επειδή ακριβώς είναι το μόνο αντικειμενικό κριτήριο, άρα η καλλιτεχνική αξία και όποια άλλη ουσία έχουν πετάξει από το παράθυρο. Απομένει μόνο η ενημερωτική διάσταση και - όπως είπα - αν έστω και ένας μάθει την Αρήθα Φράνκλιν από κάτι τέτοιο, τότε καλώς υπάρχει.

 

 

Επεξεργασμένο από trolley
  • Like 1

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, trolley είπε

άλλοι μουσικοδημοσιογράφοι προειδοποιούσαν ότι αυτό το πράγμα θα οδηγήσει στην... σημερινή κατάσταση.

Θυμασαι κατι συγκεκριμενο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, mediumswing είπε

Θυμασαι κατι συγκεκριμενο;

Το σύνολο των μουσικοδημοσιογράφων που έγραφαν στην Μουσική και τον Ήχο, δεν έχαναν ευκαιρία να ρίξουν τη μπηχτή τους. Δεν έχω πια τα τεύχη όμως. Διάβαζες μουσικό Τύπο (ελληνικό) εκείνη την εποχή;

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mediumswing είπε

Οχι.

Γι αυτο ρωταω

Δυστυχώς δεν έχω πλέον τα τεύχη, αλλά και αν τα είχα, μάλλον δεν είμαστε γείτονες. Υπήρχε τέλος πάντων η νοοτροπία του Πετρίδη, ότι τα τσαρτς είναι κάτι που μπορούμε να απολαμβάνουμε, και η νοοτροπία άλλων που ανέκαθεν πίστευαν ότι η καλύτερη μουσική βρίσκεται μακρυά από τα τσαρτς. Αυτό όλο έβγαινε σε κείμενα, δισκοκριτική και πολλές μικρές ή μεγαλύτερες νύξεις.

 

Υπήρχαν (και υπάρχουν) άνθρωποι που θα αποφύγουν να ακούσουν κάτι, μόνο και μόνο επειδή είναι εμπορικά επιτυχημένο - είναι (δικαίως) καχύποπτοι.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη νοοτροπια του Πετριδη τη γνωριζω γιατι τον ακουω εδω και πολλα χρονια στο ραδιοφωνο. Επισης τονιζω οτι εμενα αυτη η νοοτροπια μονο καλο μου εχει κανει γιατι οπως ειπες και παραπανω παρειχε πολλη συγκεντρωμενη πληροφορια πολυτιμη για αφετηρια. (Κι αν ειχε ελλειψεις δεν ετρεχε και τιποτα)

Απλως ειμαι περιεργος ποιοι στα τελη του 70 ειχαν προβλεψει τη σημερινη κατασταση και μαλιστα την ευθυνη των charts γι αυτη

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, trolley said:

Υπήρχε τέλος πάντων η νοοτροπία του Πετρίδη, ότι τα τσαρτς είναι κάτι που μπορούμε να απολαμβάνουμε, και η νοοτροπία άλλων που ανέκαθεν πίστευαν ότι η καλύτερη μουσική βρίσκεται μακρυά από τα τσαρτς. Αυτό όλο έβγαινε σε κείμενα, δισκοκριτική και πολλές μικρές ή μεγαλύτερες νύξεις.

Υπήρχε και υπάρχει η νοοτροπία του Πετριδη "Ωραίο είναι, αλλά δεν είναι Beatles"...κι εγώ έχω τρελλό κόλλημα με το psychedelic stoner αλλά δεν το θεωρώ και ότι καλύτερο έχει να επιδείξει η μουσική ανά τους αιώνες...
Ο Πετρίδης έχει τα "μπόσικα" να το κάνει βέβαια αυτό, αφού αυτός αποφασίζει τι θα παίξει στις εκπομπές του. Φανταστείτε τώρα τι γίνεται με τους λιγότερο γνωστούς radio djs που τα παίρνουν όλα έτοιμα από τις εταιρείες...
Κάτι σαν αυτό για παράδειγμα τόλμησε ποτέ κανένας να το βάλει σε εκπομπή του; Σε ποιά θέση μπαίνει αυτή η φωνή στον κατάλογο του ΡΣ; Ξέρουν ποιοί είναι;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, mediumswing είπε

Απλως ειμαι περιεργος ποιοι στα τελη του 70 ειχαν προβλεψει τη σημερινη κατασταση και μαλιστα την ευθυνη των charts γι αυτη

Ε, δεν είναι και τόσο δύσκολο να "προβλέψεις" πως όταν όλες οι αξίες ισοπεδώνονται για να αναδυθεί η εμπορική διάσταση (οποιουδήποτε ζητήματος), τότε έρχονται χειρότερες ημέρες. Δεν είχαν προβλέψει την ταχύτητα με την οποία θα συνέβαινε όλο αυτό (δεν ήξεραν πως θα υπάρχει ίντερνετ), αλλά εσύ π.χ. δεν μαντεύεις ποια θα είναι η εμπορική μουσική σε 10 χρόνια από σήμερα - εννοώ, ποια θα είναι τα χαρακτηριστικά της;

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, trolley είπε

Ε, δεν είναι και τόσο δύσκολο να "προβλέψεις" πως όταν όλες οι αξίες ισοπεδώνονται για να αναδυθεί η εμπορική διάσταση (οποιουδήποτε ζητήματος), τότε έρχονται χειρότερες ημέρες. Δεν είχαν προβλέψει την ταχύτητα με την οποία θα συνέβαινε όλο αυτό (δεν ήξεραν πως θα υπάρχει ίντερνετ), αλλά εσύ π.χ. δεν μαντεύεις ποια θα είναι η εμπορική μουσική σε 10 χρόνια από σήμερα - εννοώ, ποια θα είναι τα χαρακτηριστικά της;

Θεωρω οτι σημερα ειναι ευκολοτερο. Επισης αλλο 10 αλλο 40 χρονια.

Το να δεις 40 χρονια μπροστα τη δεκαετια του 70 στην Ελλαδα δεν ηταν και τοσο απλο, γι αυτο μου εκανε εντυπωση και θα ηθαλα να μαθω ποιοι ηταν αυτοι οι μουσικοκριτικοι που το επισημαναν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου