Προς το περιεχόμενο

Ηχείο frfr για ερασιτεχνικό modelling


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους, είναι το πρώτο μου ποστ και θα χρειαστώ βοήθεια από πιο έμπειρους. Είμαι ερασιτέχνης και ο εξοπλισμός μου είναι κιθάρα Jackson DK2 dinky pile of skulls made in Japan, ενισχυτής Peavy express 112 transtube και ένας λαμπάτος ελληνικής κατασκευής αντιγραφή του fender twin reverb και πρόσφατα αγόρασα το πολυεφε της mooer ge200 και ακουστικά studio της audiotechnica για να παίζω χωρίς να ενοχλώ. Παρόλο που το ge200 είναι ένα φτηνό πολυεφε η επιλογή του να φορτώνεις ir's και ενισχυτές με έχει μαγέψει. Δυστυχώς αυτό που ακούω στα ακουστικά όπως είναι φυσιολογικό δεν μπορώ να το βγάλω ούτε στο fx loop των ενισχυτών μου καθώς οι καμπίνες τους χρωματίζουν τον ήχο και ακούγεται μία χλαπάτσα (το λέω ευγενικά). Θα ήθελα την βοήθεια σας ώστε να διαλέξω αν συμφωνείτε ένα active frfr ηχείο για να μπορώ να παίζω "μόνο" στο σπίτι ώστε να αξιοποιήσω τις δυνατότητες του modelling. Παίζω από SRV μέχρι trash metal και το μπάτζετ μου είναι μέχρι 400€ καθότι ερασιτέχνης και μάλιστα σκέφτομαι να πουλήσω και τον peavy. Μετά από πολλές ώρες ψαξιματος σε forums είμαι κοντά στο Headrush frfr 108. Θα εκτιμούσα πολύ οποιαδήποτε συμβουλή και βοήθεια σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Καλώς ήρθες!

 

Μην το σκέφτεσαι καθόλου για το 8άρι Headrush, είναι σούπερ για σπίτι. Έχω παίξει το συγκεκριμένο FRFR speaker σε όλα του τα μεγέθη με Kemper, Axe Fx αλλά και το home PC setup μου και σκοτώνει.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, BillTrantos είπε

Καλώς ήρθες!

 

Μην το σκέφτεσαι καθόλου για το 8άρι Headrush, είναι σούπερ για σπίτι. Έχω παίξει το συγκεκριμένο FRFR speaker σε όλα του τα μεγέθη με Kemper, Axe Fx αλλά και το home PC setup μου και σκοτώνει.

Το συγκεκριμένο κάνει για φωνητικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε