Προς το περιεχόμενο

Τάδε έφη Joni


Προτεινόμενες αναρτήσεις

331441493_946521136351099_90991848802868

 

μεταφρασμένο από μένα...

 

Τις έλεγα, χωρίς να ξέρω ότι είναι sus, συγχορδίες ερωτήσεις. Είχαν ένα ερωτηματικό. Περίμεναν. Δεν είναι αρεστές στους άντρες επειδή θέλουν λύση, όπως θέλουν και στη ζωή.

ο Wayne Shorter μου είπε, τι συγχορδίες είναι αυτές. Αυτές δεν είναι συγχορδίες για πιάνο ή κιθάρα. Αυτές είναι sus. Δημιουργούν αγωνία. Δεν λύνονται, όπως μια μείζονα είναι μια κατάθεση, μια ελάσσονα έχει τραγωδία, μια εβδόμη που μπλουζίζει. Η sus έχει ερωτηματικό. Δεν έχει λύση ή απάντηση

Ετσι ο κανόνας σύμφωνα με τον Wayne που σπούδασε στο Berklee, μας λέει, μας διδάξανε να μην στεκόμαστε ποτέ για πολύ πάνω σε ένα sus ακόρντο. Ποτέ να μην πάμε από ένα sus σε άλλο sus.

 

Μου αρέσει να μένω σε sus πολλή ώρα και να πήγαίνω από τη μια στην άλλη, επειδή φέρνει ένταση. Αν τη ρίξεις πάνω σε μια μείζονα, είναι σαν η μείζονα να μην είναι ποτε πια μείζονα. Είναι σαν συμπληρωματικό χρώμα. Ο ουρανός ανοίγει.

Δεν ξέρω τους κανόνες του μανικιού, αλλά οσον αφορά τη σύνθεση και βρίσκοντας παράξενα χρώματα με ακόρντα, αυτό το σύστημα δουλεύει πολύ καλά σε μένα.  Εκτός αν πάω να παίξω με άλλους και να ακολουθήσω τη μουσική τους. Τότε αισθάνομαι σαν ανάπηρη. Πρέπει απλώς να το παίξω, και αυτοί θα πούν, α τώρα θα πάει σε Ντο. Τώρα θα παει εκεί και εκεί.

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλη μια που δεν πήγε σε ωδείο ασούμε.

Στην πυρά.

Κάποιος πρέπει να της μιλήσει για τις συγχορδίες με τέταρτες.

  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να ΜΗΝ ακούσω sus2 / sus4 και να ΜΗΝ σκεφτώ ΑΥΤΟ το intro:

 

Και έλεγα ως παιδάκι (ακούγοντας το Να Η Ευκαιρία) : τι συγχορδία είναι αυτή που μοιάζει να κάνει Ι - IV - I - V αλλά σαν να παραμένει Ι, και λύνεται και δεν λύνεται και τέλος πάντων γιατί δεν μας τα μαθαίνουν αυτά στο Ωδείο......

Επεξεργασμένο από Jet72
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 spacer.png

 

 

 

 Παρατηρηστε τα πνευστα στο (300 ετων πλεον ) παρακατω κομματακι

 

 

 

 

 

 

 Φυσικά οχι ο Κατσαρός, αλλά ούτε οι Slayer δεν τολμουν τέτοιες αρμονικές διαφωνίες, διότι άλλο πράγμα να έχεις πρώτα "μι" και μετά "φα", και τελείως διαφορετικό να τα έχεις ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

 

 Το να περιμένεις από την ίδια τη συγχορδία να σου δώσει ένταση, διαφωνία και δεν ξέρω γω τι άλλο είναι μια μοντέρνα, μεσοβέζικη, ανάπηρη εντέλει προσέγγιση, που θα περιορίσει το θαυμάσιο εργαλείο των καθυστερήσεων που αφορά την κάθε φωνή ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ,  σε ένα μασιφ κουτάκι τοσοδα, κάπως όπως το να περιορίζεις το μεγαλειώδες εργαλείο που λέγεται κλίμακα σε τυφλοσούρτες στην ταστιέρα.

 

 

 Το τέταρτο είδος στον fux, εξετάζει τις καθυστερήσεις στο πλαίσιο της αναγέννησης, και σε βάζει στο νόημα του πως να τις χρησιμοποιείς αφειδώς. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει και στον Bach να κάνει πράγματα εξωγήινα, καμία σχέση με σαξόφωνα και τέτοια. Από εκεί και πέρα, το να πάρεις sus συγχορδίες και να τις πηγαινοφέρνεις δεν είναι τίποτα, είναι άλλο πλαίσιο, τζαζ- μοντέρνα προσέγγιση, περισσότερο θέμα ακουσμάτων είναι παρά ιδιαίτερης μελέτης.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι έχουμε εδώ την σύγκρουση του κάντορα με το μοντέρνο?

Στο κομμάτι που έβαλες άκουσα (βιαστικά) αρκετές λύσεις, αν και μετά από αρκετή καθυστέρηση ώστε να δημιουργηθεί μια παρατεταμένη ένταση... που ΟΚ μια χαρά μου φάνηκαν.

 

αλλά δεν θα κάτσω να ακυρώσω την Joni για χάρη ενός κανόνα που στο κάτω κάτω θα επιβεβαιωθεί από τις εξαιρέσεις.

 

Η Joni Joni κι ο Bach Bach...

 

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, manosx είπε

Το να περιμένεις από την ίδια τη συγχορδία να σου δώσει ένταση, διαφωνία και δεν ξέρω γω τι άλλο είναι μια μοντέρνα, μεσοβέζικη, ανάπηρη εντέλει προσέγγιση

Μεσοβεζική και ανάπηρη δεν ξέρω. Διαφορετική σίγουρα.

 

Πώς είναι να δυνατόν να συγκρίνουμε ένα κομμάτι που γρα΄φτηκε με μια κιθάρα και μια φωνή με ένα συμφωνικό έργο με τα πόσα έγχορδα φωνές κλπ.

 

Όταν είσαι μια κιθάρα με φωνή,  πώς αλλιώς θα το κάνεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Μωρε κανε οτι θελεις, σιγα, τι απαγορευση θα βαλουμε;

 

 Αλλα στον 20ο αιώνα, τον αιώνα της ατονικής μουσικής, να λες για sus και susουρα λες και εκανες την οκτωβριανή επανάσταση, ειναι γραφικό.

 

 Εχουν πλεον διαλυθεί όλα, τα κάναμε ρημάδια, παίξε τα κομματάκια σου τα ωραία και άσε τα υπόλοιπα, τα έχουμε τελειώσει προ πολλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, manosx είπε

 

 

 Αλλα στον 20ο αιώνα, τον αιώνα της ατονικής μουσικής, να λες για sus και susουρα λες και εκανες την οκτωβριανή επανάσταση, ειναι γραφικό.

 

 

στον 20ό είχαμε ατονική.

Τώρα στον 21ο ξεφύγαμε λέμε

 

 

  • Χαχα 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
2 ώρες πριν, Jet72 είπε

Και έλεγα ως παιδάκι (ακούγοντας το Να Η Ευκαιρία)

Κρύβε λόγια... Αυτά διαβάζω και νοιώθω Μαθουσάλας.

  • Χαχα 1

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Jet72 είπε

 

Και έλεγα ως παιδάκι τι συγχορδία είναι αυτή που μοιάζει να κάνει Ι - IV - I - V αλλά σαν να παραμένει Ι, και λύνεται και δεν λύνεται ....

 

Φίλτατε τζετ, άμα είχες τέτοιες απορίες ως παιδάκι, στα 20 σου θα πρέπει να έπαιζες στα δάχτυλα την "αρνητική αρμονία", τα δωδεκάφθογγα, τα σειριακά, και στα 30 σου θα πρέπει να είχες παρατήσει την μουσική από καθαρή βαρεμάρα, γιατί δεν θα υπήρχε κάτι καινούριο να σε συγκινήσει ασούμε.

 

EDIT: Σκέψου λέει όταν ήμουν μικρός και έβλεπα τον Φουντουκίδη στην Αθλητική Κυριακή, να λέει "φεύγει ο Κρητικόπουλος και βγάνει το γκολ", εγώ να σκεφτόμουν τι κομπρέσορα χρησιμοποίησαν στο στούντιο για το μουσικό σήμα της εκπομπής.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 1
  • Χαχα 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου