Προς το περιεχόμενο

Ovation Legend '85


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Slew Rate
Το post επιλέχθηκε από τον Slew Rate.

Στον odis13 απονεμήθηκε το badge 'Αξιόλογες συμμετοχές' και 10 πόντοι συμμετοχής.

Ovation Legend ’85 or: How I Learned to Stop Worrying and Tolerate the Plastic

 

 

Παντα απεχθανομουν τις Ovation. Ειμαι αρκετα παραδοσιακος στα κιθαριστικα γουστα μου, και ειδικα στις ακουστικες κιθαρες ειμαι θα ελεγα φανατικα ταγμενος, εν μερει και λογω ακουσματων, στις παραδοσιακες συνταγες (βλεπετε προσφατο αρθρο). Αλλα και προτου στραφω στην ακουστικη κιθαρα, απο οταν πιτσιρικας ειχα αρχισει την ενασχοληση μου με την ηλεκτρικη οι Ovation μου καθοντουσαν στραβα.

 

Απο το λιγοστο first-hand experience μου με καποιες φτηνες Κορεατικες, και απο τον ηχο σε live (υπαρχει Ελληνικο μουσικο πλατω, απο την ταβερνα της γειτονιας μεχρι το Στην Υγεια Μας, οπου να μην ειχαν/εχουν την τιμητικη τους οι Ovation?) αλλα και ηχογραφημενο υλικο (Al Di Meola σε ψαχνω) μου ειχαν αφησει χειριστη εντυπωση. Ο σφιχτος πλαστικος ηχος και κυριως αυτη η πορδοατακα (τεχνικος ορος), ειδικα στον ηλεκτρικο piezo ηχο τους μου προκαλει απεχθεια. Για να μη μιλησω για την εμφανιση (ειδικα των Adamas με τις φυλλωσιες”) και το απαραδεκτο headstock-μανιταρι. Αδιαφορο με αφηνουν πολλες κιθαρες, αλλα με λιγες ειμαι τσακωμενος οσο με τις Ovation.

 

Τις προαλλες λοιπον αγορασα μια Ovation Legend 1617 του 1985. Θα επιχειρησω, για λογους προσωπικης ψυχαναλυσης κυριως, να εξηγησω γιατι.
 

Ovation Background

Οι Ovation εμφανιστηκαν στα μεσα της δεκαετιας του ’60 και ηταν δημιουργημα του Charles Kaman. Αεροναυπηγος, με την εταιρεια του να ειδικευεται στην κατασκευη ελικοπτερων, και ερασιτεχνης κιθαριστας. Σε μια επισκεψη του στο εργοστασιο της Martin, οπου ειχε παει μια κιθαρα του για επισκευη, συνειδητοποει πως η τεχνογνωσια που εχει αποκομισει απο το χωρο της αεροναυπηγιας θα μπορουσε να εφαρμοστει και στην οργανοποιια. Δημιουργει λοιπον μια νεα εταιρεια, την Ovation, της οποιας στοχος ηταν να φτιαξει καινοτομα και ανθεκτικα οργανα που δε θα πασχουν απο τις τυπικες παθογενειες της κιθαρας.

 

To πιο γνωστο χαρακτηριστικο των Ovation ειναι η κατασκευη της bowlback πλατης/πλαινων, φτιαγμενης απο πλαστικο (συγκεκριμενα ενα υλικο που λεγεται Lyrachord, αν και κατα καιρους εχουν επελθει αλλαγες στη συνταγη). Σταθερο υλικο που δε σπαει, δε ραγιζει και σχημα που υποτιθεται προσδιδει optimum projection στο ηχο. Tα πρωτα μοντελα που κυκλοφορησαν ειχαν καπακια απο ελατο, με τυπικο στρογγυλο soundhole ενω το 1976 εμφανιζονται και οι Adamas, με καπακια απο carbon fibre/wood laminates και τα χαρακτηριστικα epaulette soundholes.

 

Kυκλοφορουν λοιπον και αρχιζουν εκει στα late ‘60s να γινονται δημοφιλεις ειδικα με το επαγγελματικο κοινο (με κυριο early endorser τον Glenn Campbell) καθως προσφεραν μερικα ατου για live stage χρηση που ηταν δυσευρετα στην εποχη τους. Στα ‘70s πλεον τις εβλεπες παντου -  Paul McCartney, Jim Croce, Kenny Loggins, Al DiMeola, Cat Stevens, Brian May, Paul Simon, David Gilmour, Bob Marley, Robert Fripp, πετρα σηκωνες endorser εβρισκες.

image.png.ed9d4794bb6f36bb88703f25a8c7325d.png

 

Το πρωτο ατου ηταν το playability – η Ovation κατεβαλε προσπαθεια ωστε οι κιθαρες να φευγουν απο το εργοστασιο με οσο το δυνατον καλυτερο playability, σχεδον σαν ηλεκτρικης. Λογω και της κατασκευαστικης τους σταθεροτητας, αυτο το setup επιβιωνε αρκετα αποτελεσματικα, και για πολλους κιθαριστες προσφερανε μια παικτικη εμπειρια πιο ανετη απο αλλες κιθαρες της αγορας. Υποψην οτι μιλαμε για 50 χρονια πισω, οπου ειδικα στο χωρο της ακουστικης κιθαρας το playability across the register δεν ηταν και ιδιατερα ψηλα στις προτεραιοτητες πολλων εταιρειων.

 

Το αλλο ηταν τα ηλεκτρικα. Πλεον βρισκεις αξιοπρεπη ηλεκτρικα πασης φυσεως σε καθε κατηγορια τιμης, την εποχη που σκασανε οι Ovation ομως τα πραγματα ηταν πολυ διαφορετικα. Αν ηθελες ηλεκτρικα τοτε περιοριζοσουν σε after-market λυσεις, οι οποιες ηταν σχεδον αποκλειστικα τυπου soundhole pickup που «ηλεκτριζαν» πολυ αισθητα τον ηχο. H Ovation, μαζι με την Takamine, πρακτικα εφηυρε την piezo-equiped ηλεκτροακουστικη κιθαρα την δεκαετια του ’70. Για τους επαγγελματιες της εποχης, η ευκολια χρησης (και το feedback resistance) μιας Ovation σε live σκηνες ηρθε σαν απο μηχανης Θεος. Θα ακολουθουσαν διαφορες καινοτομιες σε προενισχυσεις, on-board EQ κλπ.

image.thumb.png.af3f1c1436db6abef51f3b8e038fe484.png

 

Με το περασμα των χρονων βεβαια το σκηνικο εχει αλλαξει πληρως. Καλο playability πλεον συναντας σε οργανα σχεδον καθε κατηγοριας τιμης και φιλοσοφιας – δεν εχουν εξαλλου οι Ovation κατι το «μαγικο» στην κατασκευη τους που τους επιτρεπει να ειναι πιο ευκολοπαικτες απο αλλες ακουστικες. Παρομοια κατασταση και στον χωρο των ηλεκτρικων – πλεον βρισκονται παντου, κυκλοφορουν ευρεως υλοποιησεις οπως οι bridgeplate transducers της K&K που κανουν τα undersaddle piezo να ακουγωνται ξεπερασμενα και δεν ειναι πλεον απαραιτητο να θυσιασεις τον καλο ακουστικο ηχο χαρην των ηλεκτρικων.

Η
Ovation εχει επιβιωσει σαν εταιρεια, οριακα σχεδον (φυτοζωουσε για καποια χρονια), εν μερει λογω του ονοματος που καταφεραν να χτισουν προ δεκαετιων. Η ιδαιτεροτητα της συνταγης τους διατηρει μια μικρη μεν αλλα υπαρκτη μεριδα υποστηρικτων μεχρι και σημερα, με την εταιρεια να διανυει μια αναβιωση τα τελευταια 2-3 χρονια.

 

Τony’s Transgression

Πως βρεθηκα τωρα εγω, που οπως ειπαμε τρεφω γενικα αντιπαθεια για αυτες τις κιθαρες να φαγουριζομαι? Φταει ενα trivia που συναντησα πριν απο μερικα χρονια – ο Tony Rice, ο σπουδαιοτερος κιθαριστας της bluegrass, ο ανθρωπος που εχει γινει συνωνυμος με την επιτομη του pre-war D-28 ηχου, ο πιουριστας του πιουριστα, επαιζε για ενα διαστημα με Ovation.

 

Σοκ. Γιατι? Ειναι δυνατον? Και ομως – στα τελη του ’70 / αρχες του ’80 ο Tony επαιζε με μια Ovation Legend. Οχι απλα ειχε μια για να γρατσουναει, αλλα την ειχε χρησιμοποιησει για να ηχογραφησει το title track του seminal album Manzanita και σχεδον εξ’ολοκληρου για τα Mar West και Backwaters. Δισκοι της New Acoustic εποχης που ειναι αγαπημενοι μου απο τον καταλογο του. Ειχε μιλησει μαλιστα για την κιθαρα αυτη σε συνεντευξεις, και η Ovation ειχε κυκλοφορησει μαζι του promotional υλικο.

image.png.49432bf2a27200f0a480ed61d9acfb19.png

Kουφαθηκα οταν το πρωτοακουσα. Βαζω να ακουσω το Backwaters στα καπακια, ακουω το πρωτο track (Common Ground), λεω ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να ακουγεται ετσι μια Ovation (τελικα οντως δεν μπορουσε, ειναι η D-28 στο συγκεκριμενο track). Μπαινει το δευτερο track, τεντωνω τα αυτια μου, ο ηχος ξαφνικα ειναι διαφορετικος – λιγοτερο οργανικος, δεν εχει τον κλασσικο χαρακτηρα του Tony αλλα ειναι σφιχτος, αμεσος και στρογγυλος, με παχυ attack, δουλευει πολυ καλα μεσα στη μιξη, ειναι αυτος ο ξεχωριστος χαρακτηρας του New Acoustic ηχου του, ειναι ο ηχος του Manzanita. Ειναι μια διαολεμενη πλαστικη Ovation!

 

Αρχιζω το ψαξιμο, κοιταω μοντελα, χρονολογιες, προσπαθω να βγαλω μια ακρη, με εχει φαει η περιεργεια. Οvation Legend λεει, μαλλον μοντελο 1617/1117, καπου απο τα late ‘70s. Πετυχαινω τον Wyatt Rice με τον Professor Dan να συζητανε op-amps, πιανει η κουβεντα και την Ovation του Tony. Παιζει ο Wyatt με την δικια του Ovation για το συγκριτικο, τσουπ να παλι ο ιδιος χαρακτηρας του New Acoustic.

 

Ρε κοιτα να δεις λεω. Κοιτα να δεις που απ’οτι φαινεται, υπαρχουν και Ovation που εχουν αξιολογο ακουστικο ηχο. Οχι κλασσικο, οχι για τα παντα, ενας ηχος γκαρνταρομπας ισως, αλλα ενας ηχος που δεν ειχε ιδιαιτερη σχεση με τον ηχο των Ovation που ειχα στο κεφαλι μου.

 

Καπου εκει με ζωσανε και οριστικα τα φιδια, μου μπηκε η ιδεα να δοκιμασω μια μερα μια τετοια Ovation, να δω κατα ποσο οντως διεφερε απο τις Κορεατικες μπαχατελες που ειχα πιασει στα χερια μου κατα καιρους. Ο καταλυτης ηταν το οτι αυτες οι κιθαρες μπορουν να βρεθουν στην μεταχειρισμενη αγορα για σχετικα χαμηλα ποσα, ευτελη ισως για “Made in USA” οργανα, οποτε ο πειραματισμος δεν ηταν απαγορευτικος. Τις πετυχαινα κατα καιρους, μπηκα σε πειρασμο 2-3 φορες αλλα διστασα. Μεχρι που προσφατα εμφανιστηκε μια 1617, ξεμεινε στο Reverb να με κοιταει καθε φορα που το ανοιγα για βδομαδες και εν τελει λυγισα.

 

1985 Ovation Legend 1617
image.thumb.png.6d24c795b526fce06bfbf0d23c60dc23.png

 

Η κυρια ειναι μια Ovation Legend του 1985,  μοντελο 1617, σε sunburst (tobacco burst? δε ξερω, μου αρεσει αρκετα ομως ο τονος του). Ειναι *σχεδον* ιδια με τις Legend των αδερφων Rice, που (νομιζω) ειναι 1117 απο τα late ‘70s. Η διαφορα ειναι οτι η 1117  δεν ειχε ηλεκτρικα (οποτε ειχε και «κανονικο» saddle) ενω η 1617 εχει το παραδοσιακο Ovation piezo. Υπαρχει επισης και μια διαφορα στο μανικι που επηλθε απο το ’82 και μετα ασχετως μοντελου, με την εισαγωγη του K-bar. Κατα τα αλλα ιδιες – brown Lyrachord deep bowl, A-bracing, 5 piece mahogany neck, ebony fingerboard, Legend inlays, multi-layer binding κλπ...

image.thumb.png.a0a6d99fc57c6cf1f708c3a92a71833d.png

 

Hχος: εχει αυτο τον χαρακτηρα που περιμενα – ειναι παχυς και στρογγυλος, με πολυ εντονα fundamentals, με αρκετη ενταση, εντονο και ομοιομορφο sustain, πολυ ισσοροπημμενα registers (περισσοτερο απ’οτι μιας dread) και γενικα ηχο που βγαινει μπροστα χωρις να ειναι overly bright, ειδικα στα καντινια. Eιδικα σε single-note παιξιμο με πενα. Δεν εχει ιδιαιτερη «χορδιλα», τουλαχιστον στα αυτια τα δικα μου, και ο ηχος εχει βαθος και ογκο, νιωθεις το οργανο να παιρνει μπρος – καμια σχεση με φτηνες bowlback που εχω δοκιμασει κατα καιρους. Εχει ενα χαρακτηριστικο κομπρεσσαρισμα, σαν να εχεις το compressor μονιμα ανοιχτο να μαζευει τα peaks οταν παιζεις με μονους, αλλα χωρις να εμποδιζει το οργανο να «ακουσει» τις δυναμικες.

 

Απο εκει και περα η κιθαρα δεν εχει ιδιαιτερο πλουτο στα overtones, δεν την λες με την καμια πιανο και το δυναμικο range της ειναι σχετικα στενο (το compression που λεγαμε πριν, χτυπας ταβανι σχετικα γρηγορα αν σκαψεις δυνατα με την πενα, με αξιοπρεπη αλλα ισως οχι τρομερο βαθμο διαβαθμισης μεχρι εκεινο το σημειο). Ο ηχος της στερειται ισως σε «μουσικοτητα», ειναι αρκετα ουδετερος, σχεδον αποστειρωμενος – κατα εναν τροπο αυτη η ουδετεροτητα ειναι και ο χαρακτηρας της?

 

Σε γενικες γραμμες ειναι θετικη η αποψη μου, οχι οπως ειπα ο καταλληλοτερος ηχος για τα παντα, εχω ακουσει πολυ πιο γουστοζικους ηχους και εχω κιθαρες που θα προτιμησω επι το πλειστον για τις μουσικες που με ενδιαφερουν, αλλα εχει κατι το διαφορετικο που κατα περισταση μου αρεσει αρκετα. Aναβαθμιζονται στην υποληψη μου λοιπον οι Ovation, απο ξεγραμμενες πλεον παμε στο...ξεγραμμενες με αστερισκο.

 

Hλεκτρικα: Eχουμε το κλασσικο Ovation 6-piece piezo και μια απλη προενισχυση με ενα concentric volume/tone knob, δεν εχει κουρδιστηρια eq και κονσολες στα πλαινα. Εβαλα ενα καλωδιο οταν ηρθε η κιθαρα, τσεκαρα οτι δουλευουν και απο εκει και μετα δεν ασχοληθηκα. Ακουγεται σαν ‘80ς piezo, τι να σας πω - σε κατι ανωμαλαρες του χαμου αρεσει αλλα δε θα κανουμε kink shaming τωρα, live and let live.

 

Παρατηρησα βεβαια, οτι αν ανεβασω δυναμικες, σε συγκεκριμενες νοτες ακουω ενα τριξιμο, ενα συντονισμο. Με ζωσαν τα φιδια μηπως προκειται για κανενα ξεκολλημενο brace αλλα ειμαι κατα 99% σιγουρος οτι προκειται για συντονισμο με το enclosure και τις βιδες του electronics housing στο εσωτερικο. Μικρο το κακο, αλλα με εχει βαλει σε σκεψεις – ισως καποτε να ψαξω για μια 1117 που δεν εχει ηλεκτρικα. Η λογικη του «εχε τα και ας μη χρειαστουν» ειναι εσφαλμενη σε κατι τετοιες περιπτωσεις, οπως ειπα ηδη βρηκα ενα αμελητεο αλλα υπαρκτο θεμα στον ακουστικο ηχο εξαιτιας ολης της σαβουρας που κρεμεται εντος της κιθαρας, και κοβω το χερι μου οτι το να αντικαταστασησεις το γομαρισιο piezo saddle με το κανονικο της 1117 μονο βελτιωση θα επιφερει στον ακουστικο ηχο.

 

Playability: Αρκετα καλο – κοντευει 40 χρονων αλλα δεν εχει εμφανισει θεματα με το μανικι της, το action ειναι χαμηλο χωρις τριξιματα και περιεργα και το intonation spot on. Mετα το 16o ταστο το fretboard extension εχει κανει μια βουτα και το action εκει εχει ανεβει αλλα who cares. Παιζει καλυτερα/πιο ευκολα απο καθε αλλη κιθαρα που εχω? Να πω την αληθεια οχι – η Guild μου πχ δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απολυτως σε playability/action. Το playability των Ovation ειναι κατι που ακους συχνα να αναφερεται ως ενα απο τα δυνατα τους selling point αλλα πραγματικα δεν πιστευω οτι υπαρχει κατι στην κατασκευη τους που τις κανει διακριτα καλυτερες απο μια συμβατικη κιθαρα. Καποτε οπως ειπα ισως ισχυε αυτο, ηταν διαφορετικα τα standards τοτε ομως. Το scale παρεπιπτοντως ειναι 25.25’’, αναμεσα δηλαδη στα τυπικα Gibson/Martin scale lengths, ουτε μακρυ ουτε κοντο.

 

Το μανικι ειναι το τυπικο Ovation 5-piece mahogany neck και εχει το σχετικα εντονο V προφιλ που ηρθε πακετο με το K-Bar που ανεφερα παραπανω. Οι παλαιοτερες Ovation ειχαν ενα σχετικα πιο slim neck profile. Απο το ’82 και μετα ξεκινησαν να χρησιμοποιουν μια νεα κατασκευη, οπου μεσα στο μανικι βρισκεται ενα μεγαλο κομματι αλουμινιο, το K-bar, το οποιο απο τη μια λειτουργει ως καναλι μεσα στο οποιο καθεται το trussrod και απο την αλλη φτανει μεχρι το neck heel οπου και αποτελει το tenon για το neck joint (bolt-on). Το προφιλ του μανικιου εγινε λιγο πιο substantial V ωστε να χωρεσει αυτη η κατασκευη εντος του, αρκετα ωραιο και βολικο θα ελεγα ως προφιλ. Το αποτελεσμα ειναι ενα μανικι τρομερα ακαμπτο που δεν καταλαβαινει απο string tension και που -θεωρω- παιζει και το ρολο του στο εντονο και ομοιομορφο sustain. Eπισης ειναι τρομερα βαρυ, και το neck dive που εχουν οι περισσοτερες ακουστικες οταν παιζεις καθιστος πλεον μετατρεπεται σε αποπειρα karate chop κατα του ποδιου μου ετσι και την αφησω.

image.jpeg.eb94a12003842def61c60c07c0d552aa.jpeg

 

Ειναι απο τις κιθαρες που θα κρατησω ως τα γεραματα? Ισως οχι, αλλα προς το παρων η συμβιωση ειναι ευχαριστη. Προσφερει μια αρκετα διαφορετικη εμπειρια ηχητικη και παικτικη, που μου αρεσει σε συγκεκριμενα settings. Mε πιανω να την προτιμω οταν καθομαι να μελετησω flatpicking (οχι οτι σκοτωνομαι δηλαδη) επειδη ο καθαρος, αμεσος ηχος της βοηθαει αρκετα στη μελετη, συν οτι επειδη το bowlback γλυστραει all over the place αν δεν καθεσαι straight αναγκαζεσαι να εχεις σωστο posture αντι να εισαι χυμενος στον καναπε. Εν τελει, αν σκεφτεις οτι μου μεινανε και ρεστα απο το 500αρικο δεν εχει βγει κακο το εγχειρημα θα πω!

 

Clips: Εχω γραψει μερικα προχειρα κλιπακια για να παρετε ελπιζω μια ιδεα σχετικα με τον ηχο που περιεγραψα παραπανω. Στο πρωτο εχουμε μερικα απλα open chords με πενα (Wegen Bluegrass 1.14, τα καλυτερα 10ευρω που ξοδεψα ποτε χωρις πλακα, θα πρεπει να τη συζητησουμε αλλου αυτη). Light arpeggiated strumming κυριως επειδη full arm swinging chords με μαλακη πενα χλιτσι χλιτσι πανω σε Ovation απο εμενα δεν θα ακουσετε, αρνουμαι. Στο δευτερο εχουμε λιγο fingerstyle με γυμνα δαχτυλα και στο τριτο γινεται μια αποπειρα δολοφονιας επι του Mar West του Tony Rice, επειδη when in Rome… Oλα γραμμενα με ενα Rode M3, μηδενικο processing στα 2 πρωτα, ελαφρυ eq-ing και reverb στο Mar West. Οι χορδες ειναι Martin Monel 12αρες, τις οποιες κατα κανονα προτιμω υπερ των bronze αν και στη συγκεκριμενη κιθαρα αμφιταλαντευομαι λιγο, ισως της πεφτουν λιγο υπερβολικα ξερες οι Monel.


Οpen Chords

 

Fingerstyle

Mar West

 

 

 

Y.Γ. Τωρα που ξαναακουω τα κλιπ στο Fingerstyle μου ακουγεται πολυ boomy, μαλλον εκανα μαλακια με το μικροφωνο και δεν το πηρα χαμπαρι στη βιασυνη μου. That said, δεν ειναι το ατου της το παιξιμο με δαχτυλα ετσι και αλλιως...

 

Επεξεργασμένο από odis13
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντελώς παρεξηγημένη και κακοχρησιμοποιημένη στην Ελλάδα μάρκα. Go-to εργαλείο "νυχτοκάματου". Γι' αυτό όπου κι αν τη συναντήσεις φοράει μόνο 10άρες!

(και γι' αυτό όπου κι αν τη συναντήσεις ακούγεται σαν ντενεκές 😆)

 

Υπάρχει κάτι που δεν κατάλαβα - ή μου διέφυγε. Θυμάμαι ότι οι Ovation έχουν τουλάχιστον 2 "προφίλ" στα σκάφη τους. Θυμάμαι "χοντρές" και "λεπτές". Η δική σου είναι...;

 

1 hour ago, odis13 said:

Οι χορδες ειναι Martin Monel 12αρες, τις οποιες κατα κανονα προτιμω υπερ των bronze αν και στη συγκεκριμενη κιθαρα αμφιταλαντευομαι λιγο, ισως της πεφτουν λιγο υπερβολικα ξερες οι Monel.

 

 

Και για τις monel πρέπει να πούμε κάποια στιγμή, οργανωμένα και με παραδείγματα.

 

Αυτό που ακούμε στα clips σου είναι εξαιρετικά εύγευστο. Ίσως λίγο off για τον πολύ αυστηρό πιουρίστα, αλλά πάλι αν δεν του το λέγαμε (του πιουρίστα ντε) ότι ακούει Ovation ίσως να μην έπαιρνε και χαμπάρι!

 

Μεγειές! 👍

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, ECC803s είπε

 

Αυτό που ακούμε στα clips σου είναι εξαιρετικά εύγευστο. Ίσως λίγο off για τον πολύ αυστηρό πιουρίστα, αλλά πάλι αν δεν του το λέγαμε (του πιουρίστα ντε) ότι ακούει Ovation ίσως να μην έπαιρνε και χαμπάρι!

 

Μεγειές! 👍

Ευχαριστω!
 

9 λεπτά πριν, ECC803s είπε

 

Υπάρχει κάτι που δεν κατάλαβα - ή μου διέφυγε. Θυμάμαι ότι οι Ovation έχουν τουλάχιστον 2 "προφίλ" στα σκάφη τους. Θυμάμαι "χοντρές" και "λεπτές". Η δική σου είναι...;

Καλα θυμασαι, εχουν το deep bowl και το shallow bowl, και υπαρχει και ενα τριτο ενδιαμεσο το οποιο ομως σπανια το βλεπεις απ'οτι διαβασα. Η συγκεκριμενη (και η 1117) ειναι deep bowl. Και ειναι αρκετα βαθυ κιολας, στο βαθυτερο σημειο του παιζει να πλησιαζει και τις 6 ιντσες, πολυ πιο χοντρο απο τυπικη dreadnought.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, mathematician είπε

Εξαιρετική αγορά, εύχομαι να την ευχαριστηθείς. 10" radius έχει;

Ναι, αν δεν κανω λαθος. Σιγουρα μου φαινεται λιγο πιο στρογγυλεμενο απο 12αρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι που δε θα την έπαιρνες! 

Μεγειες κ καλά παιξίματα! 

 

Σ' αυτά που έβαλες μου άρεσε ο ήχος αρκετά. Το δεύτερο είναι λίγο μπουμυ, αλλά νομίζω έρχεται με ένα eq (ή είναι το οφωνο όπως είπες).

 

Το τρίτο είναι υπέροχο (κ παιχτικα)

 

Οι εμπειρίες μου με οβεησον είναι ακριβώς όπως τιςπεριγράφεις. Στην αρχή στα άλμπουμ του di meola. Μέχρι τα 20 που μου άρεσε ο Αλ έλεγα ότι μ'αρεσουν κ οι οβεησον. Οσο μεγαλωνα  δεν μπορώ να τον ακούσω. Το ίδιο κ τις οβεησον. Κρίμα γιατί μ'αρεσουν πολλές συνθέσεις του. Δε μ'αρεσει όμως το lead παίξιμο του κ ο ήχος του . Πετυχαίνοντας δε πολλές φορές τη συνταγή που περιγράφει ο ecc803s την αντιπαθησα. 

 

Όσες είχαν πέσει στα χέρια μου το 90% ήταν τα φτηνά μοντέλα. Τα οποία είναι δυσφήμιση κυριολεκτικά κ έλειπε κ το περίφημο playability. 2 φορές που είχα παίξει με usa ,ήταν ακουστικά κ για λίγο .

Ο δικός μου αστερίσκος σχετικά με τις οβεησον έχει να κάνει με τις γιαπωνέζικες κοπιες τους από τη morris . Οι οποίες όλες όσες έχω παίξει ήταν θαυμάσιες. Το playability ήταν εκεί κ συν της άλλης ήταν αξιοπρεπέστατες ακουστικά. Αν κ μπορεί να αδικώ τις αμερικανικές ο συνδυασμός αυτών που έγραψα κ της τιμής τους (μεταχειρισμένη πάντα) με κάνει να την έχω στα υπόψιν αν προκύψει κάτι κ έχω τα λεφτά. Βέβαια σειρά έχουν πρώτα μια καλή OM, dreadnought κ manouche στυλ😁 , αλλά όταν αυτές οι ανάγκες καλυφθούν την θέλω τη ραουντμπακ τη Γιαπωνέζα!

 

Κ πάλι μεγειες κ  καλοπαιχτη!

 

  • Like 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, billaraskats27 είπε

Μέχρι τα 20 που μου άρεσε ο Αλ έλεγα ότι μ'αρεσουν κ οι οβεησον. Οσο μεγαλωνα  δεν μπορώ να τον ακούσω. Το ίδιο κ τις οβεησον. Κρίμα γιατί μ'αρεσουν πολλές συνθέσεις του. Δε μ'αρεσει όμως το lead παίξιμο του κ ο ήχος του .

 

Σαν να κοιτάζω στον καθρέφτη.

Τάλε κουάλε, ακριβώς όμως.

Μόνο στην World Sinfonia περίοδο μου αρέσει λίγο περισσότερο, και τα κομμάτια πολύ περισσότερο.

  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Σαν να κοιτάζω στον καθρέφτη.

Τάλε κουάλε, ακριβώς όμως.

Μόνο στην World Sinfonia περίοδο μου αρέσει λίγο περισσότερο, και τα κομμάτια πολύ περισσότερο.

Ειδικά με ηλεκτρική δε τον μπορώ με τίποτα. Παροτι κ εκεί έχει κομματαρες.

Επεξεργασμένο από billaraskats27

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, billaraskats27 είπε

Παροτι κ εκεί έχει κομματαρες.

 

Δεν τρελαίνομαι πια με τα κομμάτια του.

Μου φαίνονται ... ρηχά δεν ξέρω πώς να το πω καλύτερα.

Και το παίξιμό του το ίδιο.

Ρηχό και προβλέψιμο, με πολύ καλή alternate πένα.

Δεν μου κάνει κλικ πια.

  • Συμφωνώ 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, billaraskats27 είπε

Όχι που δε θα την έπαιρνες! 

Μεγειες κ καλά παιξίματα! 

 

Σ' αυτά που έβαλες μου άρεσε ο ήχος αρκετά. Το δεύτερο είναι λίγο μπουμυ, αλλά νομίζω έρχεται με ένα eq (ή είναι το οφωνο όπως είπες).

 

Το τρίτο είναι υπέροχο (κ παιχτικα)


Ευχαριστω! Ισα ισα με το τριτο κλιπ εγω προσωπικα δεν ειμαι τρομερα ευχαριστημενος παικτικα, εχω μερικες βδομαδες που μελετουσα/noodlαρα το theme και νομιζω μπορω να το παιξω πολυ πιο fluently. Στο κλιπακι μου βγηκε λιγο stilted, ακομα και λαμβανωντας υποψην το -20% skill debuff που παθαινω με το που πατησω record.

 

Αλλα βλεπεις προχτες που εγραφα το κειμενο λεω "α, δεν ηχογραφω και τα chords απο πισω για το Mar West? Να κατσω να μαθω τις αλλαγες". Ε δεν εκατσα να τις μαθω ποτε, εγραψα το πρωι το theme, πηγα να παιξω απο πανω τα chords, τα ελουσα ολα, ξαναπιασα τα chords, τα εγραψα τσατρα πατρα με το μετρονομο σε αργη ταχυτητα και ξανα-εγραψα το lead μετα απο πανω τους και μου βγηκε πιο ρομποτικο απ'οτι θα ηθελα. Τελος παντων, για ψευτοdemo το θελαμε οποτε συνεχιζουμε.

 

54 λεπτά πριν, billaraskats27 είπε

Στην αρχή στα άλμπουμ του di meola. Μέχρι τα 20 που μου άρεσε ο Αλ έλεγα ότι μ'αρεσουν κ οι οβεησον. Οσο μεγαλωνα  δεν μπορώ να τον ακούσω. Το ίδιο κ τις οβεησον. Κρίμα γιατί μ'αρεσουν πολλές συνθέσεις του. Δε μ'αρεσει όμως το lead παίξιμο του κ ο ήχος του .

 

Mια απο τα ιδια, αν και μου ειναι πολυ πιο υποφερτος ο ηλεκτρικος ηχος του παρα ο ακουστικος. 

20 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Δεν τρελαίνομαι πια με τα κομμάτια του.

Μου φαίνονται ... ρηχά δεν ξέρω πώς να το πω καλύτερα.

Και το παίξιμό του το ίδιο.

Ρηχό και προβλέψιμο, με πολύ καλή alternate πένα.

Δεν μου κάνει κλικ πια.

 

Το μονο που κανω revisit που και που πλεον ειναι αυτο 

Και νομιζω ειναι καθαρα για συναισθηματικους λογους, κατα τα αλλα χασμουρητο. Παιχταρας αλλα...ντεν.

Επεξεργασμένο από odis13
  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου