Προς το περιεχόμενο

Περί τεχνητής νοημοσύνης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Προφανώς εννοεί ένα εργοστασιακά ρυθμισμένο patch, που όταν πατάς ένα πλήκτρο να γεννάει μια "τυχαία" ακολουθία από νότες.

Αυτό μπορεί να γίνει με πείραγμα στο LFO, επιλογή sample & hold/random wave, πολύ αργό speed του LFO και επίδραση του LFO στο amplitude του ήχου. Αλλά τότε μιλάμε για πολύ random νότες που μόνο ως εφέ μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάποια σύνθεση,

Για πιο μουσικά & τυχαία αποτελέσματα πάμε στους arpeggiators, που πρέπει να διαθέτουν τα κατάλληλα settings, και αυτά δεν τα βρίσκεις στους περισσότερους. Στα Yamaha synths πχ οι arpeggiators ξεφεύγουν απ'την απλή λειτουργία ενός arpeggiator και μπαίνουν στα χωράφια άλλης κατηγορίας οργάνων, των arrangers πχ. 

Πάντα υπήρχαν κάποιοι τρόποι παραγωγής "τυχαίας" ακολουθίας νοτών, είτε με διάφορους arpeggiators είτε με custom συσκευές είτε με πιο πολύπλοκες κατασκευές που πήγαιναν το θέμα σε άλλα μονοπάτια, βλέπε πχ το περιβόητο Zyklus Midi Performance System που χρησιμοποιούσε ο Παπαθανασίου στα τέλη των '80s. Το "The Motion Of Stars" του "Direct" άλμπουμ του 1988 είναι ένα κλασικό παράδειγμα χρήσης του.

Δεν βλέπω όλα αυτά τι σχέση έχουν με το ΑΙ.

 

image.png.ddcffc41c05514836cb1bc44bee1cfd7.png

Επεξεργασμένο από Waterfall-K mk2

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Waterfall-K mk2 είπε

Δεν βλέπω όλα αυτά τι σχέση έχουν με το ΑΙ.

 

Φαντάζομαι ότι το λέει με την έννοια του μη ελέγχου της σύνθεσης.

Στην μια περίπτωση συνθέτει η AI και στην άλλη το synth.

Τέσπα σταματάω να κάνω εικασίες, ας απαντήσει ο ίδιος.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπε και ο π.Νικολαος Λουδοβίκος το μόνο πράγμα που δεν θα μπορεί να κάνει η τεχνητή νοημοσύνη είναι να προσεύχεται. Και επειδή η μουσική και η τέχνη γενικά είναι ένα είδος προσευχής η μουσική και η ποίηση  της τεχνητής νοημοσύνης θα είναι άθλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Κβαντική Διεμπλοκή είπε

η μουσική και η τέχνη γενικά είναι ένα είδος προσευχής

εμ πες το ετσι, και χρόνια τώρα αναρωτιώμουν τι σκεφτόταν ο Μπουγάς και έγραψε το στίχο "χασίσι ήπιε κ ο Θεός", κάποια προσευχή θα ήταν φαίνεται

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι σίγουρος πως η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα με φτάσει ποτέ στη μουσική σύνθεση και παραγωγή.

 Απολύτως! ΑΠΟΛΥΤΩΣ!🤣

 

 Αυτό τον καιρό δεν συνθέτω, όμως μου βγήκε αυτές τις μέρες και πάλεψα και έγραψα ένα ποίημα.

 

 "Αγκαλιά με τη φαντασία, ταξιδεύω

  στο χρόνο.

   Σε παρελθόντα ξεχασμένα,  σε μέλλον

   άγνωστο.

   Συνθέτω στιγμές, γεμάτες από θρυλικά μυστήρια

  κι εκφράζω ανείπωτα μες στης ψυχής

  μου τη γραφή"

 

 Μου φαίνεται, πως ούτε καν στην ποίηση δεν θα με φτάσει ποτέ η τεχνητή νοημοσύνη

 

 χαχαχαχαχαχαχαααχαχχααχχαχαχχα🤣

 

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, cos_dr είπε

χαχαχαχαχαχαχαααχαχχααχχαχαχχα🤣

Κωστή, πήγα στο AI Image Creator της Bing και έγραψα cos_dr. Οι εικόνες που δημιούργησε είναι οι παρακάτω.🤔

 

image.thumb.png.d25525a6657c25208a773ee80776aa65.png

  • Χαχα 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Waterfall-K mk2 είπε

Κωστή, πήγα στο AI Image Creator της Bing και έγραψα cos_dr. Οι εικόνες που δημιούργησε είναι οι παρακάτω.🤔

 

image.thumb.png.d25525a6657c25208a773ee80776aa65.png

Αποτυχία το ΑΙ. Εγω είμαι πιο ωραίος χαχαχαχα 😂😂😂

  • Χαχα 2

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...
Στις 6/7/2023 στις 3:39 ΜΜ, Waterfall-K mk2 είπε

Αυτό μπορεί να γίνει με πείραγμα στο LFO, επιλογή sample & hold/random wave, πολύ αργό speed του LFO και επίδραση του LFO στο amplitude του ήχου. Αλλά τότε μιλάμε για πολύ random νότες που μόνο ως εφέ μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάποια σύνθεση,

Για πιο μουσικά & τυχαία αποτελέσματα πάμε στους arpeggiators, που πρέπει να διαθέτουν τα κατάλληλα settings, και αυτά δεν τα βρίσκεις στους περισσότερους. Στα Yamaha synths πχ οι arpeggiators ξεφεύγουν απ'την απλή λειτουργία ενός arpeggiator και μπαίνουν στα χωράφια άλλης κατηγορίας οργάνων, των arrangers πχ. 

Πάντα υπήρχαν κάποιοι τρόποι παραγωγής "τυχαίας" ακολουθίας νοτών, είτε με διάφορους arpeggiators είτε με custom συσκευές είτε με πιο πολύπλοκες κατασκευές που πήγαιναν το θέμα σε άλλα μονοπάτια, βλέπε πχ το περιβόητο Zyklus Midi Performance System που χρησιμοποιούσε ο Παπαθανασίου στα τέλη των '80s. Το "The Motion Of Stars" του "Direct" άλμπουμ του 1988 είναι ένα κλασικό παράδειγμα χρήσης του.

Δεν βλέπω όλα αυτά τι σχέση έχουν με το ΑΙ.

 

image.png.ddcffc41c05514836cb1bc44bee1cfd7.png

 

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να γράψεις generative μουσική, είτε με midi είτε με S&H LFO αλλά είτε και με sophisticated generative patches τα οποία έρχονται εργοστασιακά σε πολλά synthesizers (είτε softsynth είτε hardware). Διαφωνώ ότι χρησιμοποιούνται σαν effect μιας και υπάρχει ολόκληρη genre με generative music. Τα generative patches μπορεί να είναι τόσο complicated και να "υπακούν" σε πολλούς μουσικούς "κανόνες" (κλίμακες, πολυφωνία κτλ κτλ) με αποτέλεσμα να μπορούν να παράξουν πολύ ζωντανές και ολοκληρωμένες συνθέσεις.

παράδειγμα:

 

 

 

Στις 6/7/2023 στις 3:50 ΜΜ, fusiongtr είπε

 

Φαντάζομαι ότι το λέει με την έννοια του μη ελέγχου της σύνθεσης.

Στην μια περίπτωση συνθέτει η AI και στην άλλη το synth.

Τέσπα σταματάω να κάνω εικασίες, ας απαντήσει ο ίδιος.

 

 

Σωστά @fusiongtr, αυτό εννοώ. Το "AI" ουσιαστικά είναι ένα μαθηματικό μοντέλο "εκπαιδευμένο" σε πολλά δεδομένα με στόχο να συγκλίνει η στοχαστική του φύση σε ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα και το έχει φτιάξει άνθρωπος (όπως και το synth patch)..

 

Επίσης είναι θέμα χρόνου τα softsynths αλλά και τα hardware (digital) να αρχίσουν να έχουν ολοκληρωμένα μέσα τους AI patches και AI δυνατότητες.

 

Και στις 2 περιπτώσεις λοιπόν, όπως αναφέρεις και εσύ, κάποιος πατάει play σε ένα μαύρο κουτί και record σε ένα DAW. Προσωπικά δεν βρίσκω καμία διαφορά μεταξύ των 2 αυτών συνθηκών και είναι κάτι που συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια και σε πολλά είδη μουσικής.

 

Εδώ για παράδειγμα ο Damon Albarn των Gorillaz (και των Blur) χρησιμοποίησε ένα synth demo-patch ("Rock 1" auto-rhythm, Suzuki Omnichord OM-300) και μπήκε στα charts:

 

Το παραπάνω παράδειγμα δεν αναφέρεται σε generative music αλλά είναι μια παρόμοια τακτική που ακολουθείται εδώ και πολλά χρόνια (απλά δεν έχει τόσο στοχαστική φύση). Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν patces αλλά εδώ ο Albarn χρησιμοποίησε όλο το demo sequence :D

 

Βάσει αυτών πραγματικά δεν βρίσκω κάποιο πρόβλημα με το AI και τη μουσικη! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου