Προς το περιεχόμενο

Greece's Eurovision 2024 - Μια νέα εποχή για το ελληνικό τραγούδι - Μετα-Τραπ εποχή


Άγιος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, Superfunk είπε

Αλλά έχει και 50 φορές περισσότερους υπαλλήλους από ότι πρέπει.

Η

Αυτό από που προκύπτει ?😀 Υπερβολικό μου φαίνεται το νούμερο.😀

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
2 λεπτά πριν, Superfunk είπε

Αλλά έχει και 59 φορές περισσότερους υπαλλήλους από ότι πρέπει.

Δούλευα σε εκπομπή (παλιά) life style, που ήταν παραγωγή του ομίλου (περιοδικά) που συνεργαζόμουν τότε.

Και καθότι και μουσικός, με φωνάζουν μια μέρα, πάρε το μικρόφωνο και έφυγες για ρεπορτάζ 😄

Πήγαινα λοιπόν με έναν κάμεραμαν και κάναμε το θέμα - δύο στον αριθμό.

Έχω τύχει στο ίδιο θέμα να έχει στείλει και η ΕΡΤ κόσμο για να το καλύψει.

Και όταν λέω κόσμο, εννοώ πολύ κόσμο: Δημοσιογράφος, κάμεραμαν, σκηνοθέτης, ηχολήπτης, ηλεκτρολόγος, βοηθός σκηνοθέτη, οδηγός κλπ- για μια συνέντευξη στο πόδι και πλάνα από το δρώμενο. 

Την ίδια ακριβώς δουλειά την κάναμε δύο άτομα. Μου είχε τύχει να μετρήσω για το αυτό και 10 νοματαίους της ΕΡΤ.

Ξεφτίλα...

Παρότι παρακολουθώ και εκτιμώ ΕΡΤ για τους λόγους που ανέφερε ο @Superfunk,  αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι είναι ένας "παρασιτικός" οργανισμός, με πολλούς επ' αμοιβή αργόσχολους και θα μου επιτρέψετε λόγω επαγγέλματος να έχω ιδίαν άποψη.    

  • Συμφωνώ 2

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, cos_dr είπε

Αυτό από που προκύπτει ?😀 Υπερβολικό μου φαίνεται το νούμερο.😀

 

Ε τόσο είναι στη μέση κΣυση κΣυση δημόσια υπηρεσία η ΕΡΤ θα είναι η εκΣερεση; 😅

  • Χαχα 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, noe13 είπε

Φυσικά έτσι έλεγαν.... Δεν υπήρχε όριο στη διοργάνωση... Για τα υπόλοιπα που γράφεις σοβαρά θέλεις ανάλυση? Ολυμπιακούς κάναμε εμείς, ολυμπιακούς έκαναν και οι Άγγλοι... Ψάξε να συγκρίνεις τα μεθεορτια... 

 

Ε, το έψαξε ο SF με την Σάττι. Λες τώρα να σταματήσει η γκρίνια για το που πάνε οι φόροι μας;

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εγώ θα πώ κάτι τελευταίο για τα οικονομικά , και το σταματάω εδώ, γιατί πραγματικά δεν με απασχολεί.

Ακόμα και να δεχθώ ότι βγαίνει κερδισμένη η ΕΡΤ από την Eurovision , δηλαδή να έχει έσοδα 100.000.000 € απο αυτή και να χρειάζεται να στείλει κάποιον (απλά) για να τα βγάλει , και αυτός ο κάποιος που θα στείλει θα πάρει 1,00 €, όταν αυτό το 1,00 € το δίνει με απευθείας ανάθεση και κατά το δοκούν, χωρίς διαγωνισμό (αξιοκρατικό) , για το δικό μου περί δικαίου αίσθημα είναι κατασπατάληση δημοσίου χρήματος.

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

Δούλευα σε εκπομπή (παλιά) life style, που ήταν παραγωγή του ομίλου (περιοδικά) που συνεργαζόμουν τότε.

Και καθότι και μουσικός, με φωνάζουν μια μέρα, πάρε το μικρόφωνο και έφυγες για ρεπορτάζ 😄

Πήγαινα λοιπόν με έναν κάμεραμαν και κάναμε το θέμα - δύο στον αριθμό.

Έχω τύχει στο ίδιο θέμα να έχει στείλει και η ΕΡΤ κόσμο για να το καλύψει.

Και όταν λέω κόσμο, εννοώ πολύ κόσμο: Δημοσιογράφος, κάμεραμαν, σκηνοθέτης, ηχολήπτης, ηλεκτρολόγος, βοηθός σκηνοθέτη, οδηγός κλπ- για μια συνέντευξη στο πόδι και πλάνα από το δρώμενο. 

Την ίδια ακριβώς δουλειά την κάναμε δύο άτομα. Μου είχε τύχει να μετρήσω για το αυτό και 10 νοματαίους της ΕΡΤ.

Ξεφτίλα...

Παρότι παρακολουθώ και εκτιμώ ΕΡΤ για τους λόγους που ανέφερε ο @Superfunk,  αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι είναι ένας "παρασιτικός" οργανισμός, με πολλούς επ' αμοιβή αργόσχολους και θα μου επιτρέψετε λόγω επαγγέλματος να έχω ιδίαν άποψη.    

Θα ήταν έτσι μόνο αν τα ιδιωτικά κανάλια δεν επερναν εκατομμύρια από το δημόσιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

«Για όσους λένε πως το τραγούδι είναι ρεγκετόν, θα ήθελα να σας να προσκαλέσω να πάτε στο YouTube και να πατήσετε "Γλύκα Γλύκα" της Κέλλυς Κελεκίδου, είναι μια μεγάλη Ελληνίδα καλλιτέχνις και ουσιαστικά αυτός ο χορός στο "Ζάρι" είναι συρτός. Οπότε το "ρεγκετόν" για όσους είναι εκτός Ελλάδας, στην Ελλάδα το λέμε συρτό. Ας ακούσουμε τον συρτό» και στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Που μου είχατε και στο χωριό σας ρεγκετόν».

 

Μαρίνα Σάττι  πηγή

 

εκ του καβαλήματος του καλαμιού και του ύφους της "παραμορφωμένης" κυράτσας που ανακαλύπτω στα τελευταία link που ανεβάζετε, αποσύρω την εγγενή μου ευγένεια και επίσημα την "συμπάθεια" που της είχα μη γνωρίζοντας σε όλο του το εύρος τι αντιπροσωπεύει και της απαντάω πλέον στα ίσα στο ανάλογο ύφος που εντέλει αξίζει στην περίπτωσή της

 

- ίσα μαρή... νιε στου χουριό μ΄ δεν είχαμ' ρεγκετόνε... είχαμ' όμους ριγκατόνι και δικό μας συρτό... και δεν χρειαστηκιε καν να ξενιτευτούμε ίσα στα μπέρκλι, αλλά έφτανε να ροβολήσουμε στου πανηγύρ' του διπλανού χωριού ή να γκογλάρομεν την βίκι πίδια  στο σμαρτφονι μας στην ρούγα του δικού μς για να μάθουμ' ότι ο "συρτός" είναι αρχαιοελληνικής προέλευσης έννοια (εκ του "σύρω" τον χορό) που τότε αντιστοιχούσε σε έναν χορό, αλλά στο πέρασμα των χρόνων έγινε προσδιορισμός διαφόρων (και μάλιστα διάφορων ρυμθικών αξιών) χορών σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και της Μικράς Ασίας... Μπάλο τον θετε; Καλαματιανό; Πωγωνίσιο; Ικαριώτικο; Χανιώτικο; και μεταξύ πολλών ακόμα διαλιέχτε...

 

ο ρυθμός στο "Γλύκα Γλύκα" της Κέλλυς Κελεκίδου που αναφέρεις εμβληματικά ως "μεγάλη Ελληνίδα καλλιτέχνι" (και φαντάζομαι είναι το "είδωλό" σου για να την μνημονεύεις), είναι μια παραφθορά των νησιώτικων συρτών αχταρμά με ανατολίτικους maksum, που αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια εν πολλοίς στα σκυλάδικα της εθνικής και τα λαϊκοδημοτικά υπόγεια πέριξ της Ομόνοιας... το όνομα του δε μεταξύ των μουσικών (ακόμα και σήμερα εφόσον γνωρίζω) "Ρούμπα" (ή Συρτορούμπα ή Γυφτορούμπα)...

 

 

το κούνημα των νυχιών του δακτύλου που μας κάνεις για να μας βάλεις στη θέση μας εμάς τους "χωρικούς" και η αντιστοιχία με το κακομαθημένο στυλάκι καβαλημένης παιδούλας δείχνει απλά το "επίπεδό" σου (όπως το αντιλαμβάνεται ενδεχομένως ο καθείς μεν, αλλά στην σωστή του διάσταση δε) και για μια ακόμα φορά το ότι το εγγενές ταλέντο δεν συνάδει απαραίτητα με την ευφυΐα και την πνευματική καλλιέργεια πλέον της παπαγαλίας...

 

πάρε τώρα και δυο χαρακτηριστικές αυθεντικές ηχογράφησεις συρτών από την τεράστια δασκάλα κυρία Δόμνα (που δεν είχα τύχει να γνωρίσω δια ζώσης αλλά το έργο που άφησε πίσω της ήταν φάρος για μένα και πηγή γνώσης σε πολλές ενασχολήσεις μου) να μαθαίνς και τίποτις από τα δικά μας τα "βλάχικα" ώστε να μην το ανοίγεις το απαίδευτο (παραπλεύρως της όποιας μόρφωσής σου) αλαζονικό στοματάκι επί παντός επιστητού... μείνε στην υπέρτατη τέχνη του ρεγκετον και του τραπ κι ασε μας εμάς... μη πέφτεις στο δικό μας επίπεδο... 🤢

 

 

 

άλλο η ρυθμική αξία των χορών κι άλλο το όλον ύφος κι ότι αυτό αντιπροσωπεύει κάθε φορά στο είδος μιας μουσικής... τα "πονηρά" δάνεια τους δεν φέρνουν στο κάθε νέο συνονθύλευμα απριόρι και τις παραδοσιακές αρχές πίσω από αυτούς...

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
  • Συμφωνώ 1

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
16 λεπτά πριν, npap είπε

 

................. που ανακαλύπτω στα τελευταία link που ανεβάζετε, αποσύρω την εγγενή μου ευγένεια και επίσημα την "συμπάθεια" που της είχα μη γνωρίζοντας σε όλο του το εύρος τι αντιπροσωπεύει .......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ανέφερα ανωτέρω πως είδα αρκετές συνεντεύξεις της με αφορμή αυτό το νήμα, και μου φάνηκε συμπαθητική και έξυπνη.

Και εμένα οι τελευταίες δηλώσεις ήτοι  "πάμε να τους δείξουμε πώς γίνεται' "και το είχατε και στο χωριό σας" , με κάνουν να αναθεωρώ...τουλάχιστον το "έξυπνη".

Το "συμπαθητική" το κρατάω γιατί είναι το απώτατο σημείο που μπορεί να φτάσει.

Παραπάνω δεν πάει (σε όλα τα επίπεδα) .

 

Όπως είπα  από την αρχή δεν αισθάνομαι ότι με εκπροσωπεί, οπότε μικρό το κακό.

Αντιθέτως , αισθάνομαι ότι με αντιπροσωπεύει ο George Benson , που τρέχει σε άλλο νήμα, και θα πάω να δω τη συνέντευξή του.

 

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, LK είπε

Αντιθέτως , αισθάνομαι ότι με αντιπροσωπεύει ο George Benson , που τρέχει σε άλλο νήμα, και θα πάω να δω τη συνέντευξή του.

 

Οκ επικοινωνω μαζι του, τον γνωριζω ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ προσωπικα (τον ειχα δει μια φορα σε ενα καφενειο στην Νεα Υορκη ,καθονταν 8 μετρα απο εκει που καθομουναμενα εγω και νομιζω οτι για 2 δευτερολεπτα κοιταξε την ιδια ομορφη σερβιτορα που κοιταΚσα κι εγο ωποτε ειχαμε κονεκτιον) και θα του πω του χρονου να μας ΑΙΚΡΟΣΟΠΙΣΙ αφτος.

Θα του πω δε οτι ΘΑ ΦΑΕΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΤ.

κΑτσε μονο να βρω το τηλεφωνο της ομορφη σερβιτορας για να δω αν τισ ιχε δοσει ο Μπενσονας το δικο του τοτενες (προσφατα εγινε αυτη η φαση στο καφενειο, το 1984)   

  • Χαχα 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου