Προς το περιεχόμενο

Εχω εκνευριστει με τον Thomann


ozmo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Aυτη ειναι η πραγματικοτητα του e-shopping.Xρυσωσαμε τον καθε thomann και σιγα σιγα καταρριπτεται ο μυθος του.Η λογικη της μαζας' date='κανενα προσωπο να μιλησεις απ'ευθειας.αφηστε τα μαγαζια στην Ελλαδα να πεινασουν.[/quote']

Ώπα φίλε μου, κάτσε λιγάκι γιατί τα ισοπεδώσαμε όλα!

 

1) Όταν λαμβάνεις και εκτελείς χιλιάδες παραγγελίες καθημερινά, δεν υπάρχει σοβαρή περίπτωση να υποπέσεις και σε κάποιο λάθος; Υπάρχει και το ξέρουμε άρα δεν χρειάζεται να γινόμαστε παράλογοι και να πέσουμε να τους φάμε τους ανθρώπους στην πρώτη στραβή.

 

2) Θες να πεις ότι τα εγχώρια καταστήματα έχουν καλές τιμές, ανθρώπινη εξυπηρέτηση και μπορείς και να τους μιλήσεις κιόλας; Εγώ άλλα έχω δει, τα ακριβώς αντίθετα για την ακρίβεια!

 

3) Δεν φταίει ο μουσικός αν δίνει τα λεφτά του έξω και δεν τα αφήνει στην Ελλάδα. Ας μην του φερόντουσαν γαϊδουρινά! Καλύτερα να συμπληρώνεις φόρμες επιστροφής και να πληρώνεις όσα πρέπει, παρά να παρακαλάς τον κάθε επιχειρηματία να σου κόψει κανά κατοστάρικο από τις παράλογα υψηλες τιμές του.

 

Στα λέω γιατί γύρισα όλη την αγορά πριν λίγο καιρό. Αν δεν έβρισκα κάποιον γνωστό για να πάρω αυτό που ήθελα σε νορμάλ τιμή (χωρίς να παρακαλάω φυσικά), θα το είχα πάρει σίγουρα απ' έξω και καμία τύψη δεν θα είχα...

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 40
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Aυτη ειναι η πραγματικοτητα του e-shopping.Xρυσωσαμε τον καθε thomann και σιγα σιγα καταρριπτεται ο μυθος του.Η λογικη της μαζας' date='κανενα προσωπο να μιλησεις απ'ευθειας.αφηστε τα μαγαζια στην Ελλαδα να πεινασουν.[/quote']

 

Περιεργο γιατι εγω οχι μονο μιλαω με τον ΕΛΛΗΝΑ υπαλληλο του "Θωμα" αλλα με ειδοποιει και με SMS οταν μου στελνει την παραγγελια μου ( η οποια κανει το πολυ 3 εργασιμες ημερες να ερθει απο τη Γερμανια....

 

(αν δεν καταλαβες το hint ειναι η λεξη ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ.... :lol: )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφηστε τα μαγαζια στην Ελλαδα να πεινασουν.

 

οτι πιο αστειο διαβασα τελευταια.. φιλε μου, εχουμε καποιο ειδος προστατευομενης οικονομιας και δεν το εχουμε καταλαβει???

 

περα απο αυτο, ο thomann μονο καλο θα κανει στην ελληνικη αγορα, γιατι ισως, λεω ισως ξυπνησουν μερικοι κ στην ελλαδα και αλλαξουν συμπεριφορα και εμπορικη αντιληψη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περα απο αυτο' date=' ο thomann μονο καλο θα κανει στην ελληνικη αγορα, γιατι ισως, λεω ισως ξυπνησουν μερικοι κ στην ελλαδα και αλλαξουν συμπεριφορα και εμπορικη αντιληψη..[/quote']

 

Σχετικά με αυτό εχεις απολυτο δίκιο...Χαρακτηριστίκό παραδειγμα....:

 

Μίλαγα με τον ιδιοκτητη γνωστού καταστηματος οργανων στο Μαρούσι....(δεν το αναφερω για να μην θεωρηθεί διαφήμιση)...και συζητούσαμε για κάποιες παραγγελιες που έχω κάνει απο το εξωτερικό και για τα χρήματα που έχω κερδίσει απο την διαφορά στις τιμές και μου απαντησε ότι αν καποιο μικρό καταστημα θέλει να επιβιώσει πρέπει να ακολουθήσει την τακτική να καλυτερεύσει το service του και να χαμηλώσει τις τιμές...Κατι που το ίδιο καταστημα με μεγαλη "ανοιχτομυαλιά" (τι κορυφαία λέξη βρήκα παλι ο κερατάς) έχει εφαρμόσει....για αυτό τον λόγο έχει κάποια standard πελατεία (συμπεριλαμβανομένου και εμένα) αφού βρίσκω ότι θέλω σε ίδιες τιμές (αντε να ειναι 10-20 ευρώ παραπανω που μου έρχεται μια η αλλη με τα μεταφορικά)....

 

Και έτσι τα πάει καλά έχοντας κερδίσει την "τοπικη αγορά".....

 

Για αυτό είναι τεραστια βλακεία αυτά που λένε οι μαγαζότορες "δεν βγαίνω ρε αδελφέ" και να τους κάνεις λειτανίες για να σου κόψουν κάτι απο την τιμή....

 

 

Αυτά... :)

Time is just a fraction of the sine.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μην ξεχνάμε και την εγγύηση 3 χρόνων από thomann και τη επιστροφή μέσα σε 30 μέρες

 

τα ντόπια μαγαζιά μετά το πρώτο setup (ο θεός να το κάνει) της κιθάρας που αγόρασες σε στέλνουν στον έξω από δω και να του πεις ότι έχει το τάδε πρόβλημα σου λέει δεν το καλύπτει η εγγύηση, δεν φταίει το όργανο αλλά η χρήση που του κάνεις κτλ

 

δηλαδή εγώ αγόρασα μια κιθάρα και της κάνω χρήση κομπρεσέρ?

 

από Ελλάδα δεν ξαναγοράζω ΤΪΠΟΤΑ και θέλω να πλουτίσει ο thoman και ο κάθε thomann και να καταφέρω να έχω και κοντά στο σπίτι μου κάποια στιγμή ένα ανάλογο μαγαζί

 

ΥΓ οκ το παρατράβηξα το ξέρω αλλά αφήστε με να ονειρεύομαι αν και στην περίπτωση μας ισχύει το "δεν ελπίζω τίποτα δεν φοβάμαι τίποτα είμαι από το ελλαδιστάν"

ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περα απο αυτο, ο thomann μονο καλο θα κανει στην ελληνικη αγορα, γιατι ισως, λεω ισως ξυπνησουν μερικοι κ στην ελλαδα και αλλαξουν συμπεριφορα και εμπορικη αντιληψη..

 

Έχουν ξυπνίσει και οι ποιο κοιμισμένοι!!!

 

Το θέμα είναι ότι οι περισσότεροι γυρνάνε το πλευρό και ξανακοιμούνται! Περιμένοντας ίσως τα 4-5 χρονάκια που απομένουν για να βγούν στη σύνταξη! Αυτοί όμως που ξύπνισαν και δραστηρηοποιήουνται έχουν αρχίσει να διαμορφώνουν ένα νέο κίνημα στην αγορά! Πιστεύω μέχρι το τέλος του 2008 το τοπίο θα έχει καθαρίσει! Εδώ άρχισε το Bon Studio να ρίχνει τις τιμές του :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ άρχισε το Bon Studio να ρίχνει τις τιμές του

 

Ελα ρε???? :lol:

 

Μήν μου πείς ότι σε αφηνει να δοκιμάσεις και όργανα....θα τρελαθώω.....:lol:

Time is just a fraction of the sine.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μήν μου πείς ότι σε αφηνει να δοκιμάσεις και όργανα....θα τρελαθώω.....:lol:

 

Α δεν ξέρω! Έχω ορκιστεί πως αν δεν γίνει δευτέρα παρουσία εγώ δεν πατάω εκεί μέσα! :lol: :lol: :lol:

 

Πάντως πχ έχει ρίξη την tonelab στα 500 ευρώ με την κλασσική έκπτωση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς υπεράσπιση του Thomann και το τι σημαίνει ενδιαφέρον για τον πελάτη.

 

Παρασκευή 30.03.2007 - 13:50

> Βάζω παραγγελία στο site και παίρνω email οτι παρέλαβαν την παραγγελία.

 

Παρασκευή 30.03.2007 - 14:16

> Παίρνω email ότι τα είδη είναι διαθέσιμα και η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε.

 

Παρασκευή 30.03.2007 - 15:05

> Παίρνω SMS στο κινητό ότι η παραγγελία μου έχει φύγει απο την αποθήκη τους με POST/DHL courier.

 

Μ.Τετάρτη 04.04.2007

> Ερχεται η παραγγελία σπιτι μου. (3 εργάσιμες και είναι Πάσχα και σε εμάς και σε αυτούς)

 

Και αυτό έχει συμβεί σε παραπάνω απο μια παραγγελίες που έχω βάλει. Επίσης ...

Μια φορά σε ένα πεταλάκι ήταν απλώς ανοιγμένη η συσκευασία και αμέσως μου είπαν ότι μπορώ να το επιστρέψω και να μου το αντικαταστήσουν.

 

Μια άλλη φορά δεν μου άρεσε αυτό που πήρα, το έβαλα σε ένα κουτί με την φόρμα επιστροφής και σε 10 μέρες μου έκαναν πλήρη επιστροφή χρημάτων χωρίς να ρωτήσουν τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου