Προς το περιεχόμενο

Επαγγελματική δραστηριοποίηση συγκροτημάτων


takis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα συμφωνήσω και εγώ το ότι η ισορροπία μεταξύ καθημερινής δουλειάς και μουσικής ενασχόλησης είναι αυτό που τρώει τους περισσότερους. Είναι δίκοπο μαχαίρι ειδικά στην ελλάδα.

Στο εξωτερικό ένας μουσικός μπορεί να εγγραφεί στο δήμο που μένει ως καλλιτέχνης και καθώς οι εκδηλώσεις για ψύλου πήδημα στην αγγλία είναι συχνές πυκνές έχεις αρκετές ευκαιρίες για να βγάλεις κάποια λεφτά από τη μουσική. Οι πιο σοβαρές ερασιτεχνικές μπάντες εδώ, που αποτελούνται από άξιους μουσικούς, ασχολούνται με τη μουσική και πέρα από το συγκρότημα για να βγάλουν λεφτά όπου θα επενδύσουν στο συγκρότημα στη συνέχεια.

Σαββατοκύριακα σε κρουαζιερόπλοια ή ferries αποφέρουν περισσότερα λεφτά από ότι ο βασικός μηνιάτικος στην ελλάδα. Ένα 2ωρο 3ωρο σε ένα εστιατόριο ή μπαρ σε αξιοπρεπείς μουσικούς θα αποδόσει τουλάχιστον τα 200 ευρά (συνήθως είναι περισσότερα).

Πολλοί είναι αυτοί που δεν επιθυμούν να μπλέξουν με εταιρίες και απλά ζουν παίζοντας σε μικρά venue, πουλάνε τη μουσική τους σε cd-r και ζουν τη ζωή τους όπως αυτοί θέλουν. Δυστυχώς αυτές οι επιλογές στην ελλάδα δεν υπάρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 31
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

φιλε feather μάλλον ξεχνας το πόσες φορές έχουν αλλάξει μέλη και έχουν "σκοτωθεί" μεταξύ τους όλοι αυτοί.Επίσης ξεχνάς τις "συνθέσεις της τελευταίας στιγμής" για να παίξουν live.Εγώ δέν είπα οτι δεν εκαναν πρόβες για να φτάσουν ως εδώ...Αν αναλογιστούμε τις ιστορίες της κάθε μπάντας οι "μεγάλες"μπάντες έχουν αμαυρισμένο παρελθόν που είναι λίγο πολύ σε όλους μας γνωστό.Επίσης δέν νομίζω οτι σε πρόσβαλα λέγοντας σου οτι παίζεις σε μπάντα.

Και πάλι ας μην ξεχνάμε οτι οι δικές μας επαγγελματικές μπαντες-μουσικοί-καλλιτέχνες κτλ κτλ κάνουν εδώ και χρόνια καριέρα στο εξωτερικό και εννοείται έχουν παίξει και στο "marquee".

Και ώς ενεργό μέλος σε μπάντα με δισκογραφία και περιοδείες τα τελευταία 13 χρόνια επέτρεψέ μου να έχω άλλη άποψη στο γιατί τα συγκροτήματα δέν προχωράνε στο εξωτερικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πάλι ας μην ξεχνάμε οτι οι δικές μας επαγγελματικές μπαντες-μουσικοί-καλλιτέχνες κτλ κτλ κάνουν εδώ και χρόνια καριέρα στο εξωτερικό και εννοείται έχουν παίξει και στο "marquee".

 

περικαλώ?? :?: :?:

ποιές ελληνικές μπάντες και ΠΟΤΕ εχουν παίξει στο Marquee??

(παρεμπιπτόντως το Marquee είχε κλείσει απο το 1986 μέχρι το 2002 (έμεινε ανοικτό μόνο το 2002 ξαναεέκλεισε και άνοιξε πάλι φέτος)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και βέβαια όπως λέει ο φίλος Stathis το γεγονός ότι δεν βγαίνουν τα ελληνικά αγγλόφωνα γκρούπ στο εξωτερικο (γιατι τα ελληνοφωνα έτσι κι αλλοιώς δεν υπάρχει περίπτωση) δεν οφείλεται μονο στο ότι δεν κάνουν πολλές πρόβες.

Κυρίως οφείλεται στο γεγονός ότι τα περισσότερα ακούγονται στα αγγλοσαξωνικά αυτιά όπως θα ακούγονταν στα ελληνικά αυτιά Γερμανοί να παίζουν ρεμπέτικά.. :D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και η προφορά και (το σημαντικότερο όλων) οι ΣΤΙΧΟΙ (και όχι μονο λόγω των φτωχων αγγλικών τα οποία μπορεί και να είναι και πολυ σωστα γραμματικά , όσο λογω της ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ η οποία απλά δεν λεει τίποτα στο μέσο Αγγλοσάξωνα,που είναι στη τελική και το αγοραστικό κοινό...)

τι να κάνουμε αλλο να παίζεις σε "στυλ" ροκ και αλλο να παίζεις ροκ.... :cry:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητοι φίλοι,σας ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ οτι η προφορά είναι το τελευταίο που ενδιαφέρει τους ξένους.(Εκτός τραγικών εξαιρέσεων βέβαια...).

¨Οσον αφορά το ιδίωμα του "σκληρού ήχου" τουλάχιστον (hard&heavy)

καμία μπάντα εκτός των αμερικάνικων και των αγγλικών δέν έχει (και δέν μπορεί να έχει...) προφορά.Τρανό παράδειγμα οι μεγάλοι SCORPIONS.Ο Κlaus Meine μας παραδίδει εδώ και δεκαετίες μαθήματα γερμανοαγγλικοαμερικάνικης διαλέκτου.

Οσες Ελληνικές μπάντες έχουν "βγεί" στο εξωτερικό εάν διαβάσετε τις κριτικές ΚΑΜΙΑ (εκτος ελαχίστων εξαιρέσεων) δεν σχολιάζει ούτε κάν το θέμα της προφοράς.Οι στίχοι βέβαια είναι άλλο θέμα.Εχουν να κάνουν με το "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα-take it or leave it".Είναι αυστηρά προσωπικό θέμα.Για κάποιους μπορεί να φαίνονται γελοίοι και για κάποιους άλλους καταπληκτικοί.Ας μήν ξεχνάμε οτι κάθε μπάντα πλασάρει ένα μουσικό ιδίωμα.Είναι λοιοπόν σεβαστό για το τί θέλει να μιλήσει και να εκφράσει ο καθένας μέσω του ιδιώματος αυτού.Πάντως οφείλω να ομολογήσω οτι τα τελευταία χρονια έχουμε πάρα πολύ αξιολογες δισκογραφικές ελληνικές δουλειές απο hard&heavy μπάντες εξού και η συμμετοχή τους στα πολύ μεγάλα ξένα festivals (headbangers open air,bang your head κτλ κτλ).Εχουν γίνει και γίνονται μεγάλες προσπάθειες απο μικρές ανεξάρτητες εταιρείες του Ελληνικού χώρου

αλλά και απο τις ίδιες τις μπάντες με αποτέλεσμα να φτάνουν τις 3-5 χιλιάδες αντίτυπα παγκοσμίως σε πωλήσεις (πολύ μεγάλο νούμερο για underground Ελληνικά αγγλόφωνα συγκροτήματα) και με διανομή απο Αμερική έως Ιαπωνία.

Είναι και αυτό ένα πολύ μεγάλο βήμα.

Μουσικούς,συγκροτήματα,εταιρείες,μπάντες,καλά τραγούδια,καλά studios,όλα τα έχουμε...ΜΥΑΛΟ δέν έχουμε δυστυχώς αγαπητοί φίλοι...

Ευχαριστώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α !αυτά τα γκρούπ εννοούσες!Σίγουρα υπάρχει μια κινητικότητα (ειδικά σε σχέση με τα εγχωρίως τεκτενόμενα) αλλα και πάλι αφορά ένα μικρο ,underground & cult κοινο το οποίο λειτουργεί βάση συγκεκριμένου "εσωτερικού" κώδικα. :wink:

Εγω νόμιζα ότι αναφερόσουν στη διεθνη ποπ & ροκ σκηνή και κόντεψα να τρελλαθώ... :D

και θα μου επιτρέψεις να επιμεινω λίγο στο θέμα των στίχων μια και αυτό είναι και το μεγαλύτερο εμποδιο που αποτρέπει τους Αγγλοσάξωνες να αισθανθούν τα ελληνικά γκρουπ σαν "δικά τους παιδιά" & να τα αποδεχθεί & υποστηρίξει...

πάντως συμφωνώ μαζί σου ότι τα hard/heavy αγγλόφωνα γκρουπ της χώρας μας είναι περισσότερο world class απο τα υπόλοιπα (τόσο απο μουσικής όσο και απο οργανωτικής πλευράς)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνώ μαζί σου ότι τα hard/heavy αγγλόφωνα γκρουπ της χώρας μας είναι περισσότερο world class απο τα υπόλοιπα (τόσο απο μουσικής όσο και απο οργανωτικής πλευράς)

 

Να και κάτι που δεν υποψιαζόμουν... υπάρχει κάποια ερμηνεία για αυτό το φαινόμενο; Διαφωτίστε με παρακαλώ...

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε feather σωστά παρατήρησες ,όμως θα πρέπει να συμπληρώσω οτι τα εγχώρια group έχουν μεγάλο ανταγωνισμό έξω,γιατί υπάρχουν εξίσου εκατοντάδες μπάντες.Απλά οι Ελληνες κάποια πράγματα τουλάχιστον σε αυτό τον χώρο τα κατέχουν καλύτερα (τα τελευταία χρόνια).

Ολα αυτά βέβαια ισχύουν για τις μπάντες της "παλιάς"(που παίζουν τουλάχιστον 10 χρόνια)γενιάς.Προς μεγάλη μου λύπη (σοβαρολογώ...) οι νέες μπάντες είναι απογοητευτικές.Βιάζονται.Και μάλιστα βιάζονται πολύ.Σε όλα τα ιδιώματα του ήχου.Ολες οι μπάντες που καταφέραν να βγούν έξω,το κατάφεραν με πολύ κοπο,πολύ μελέτη,πολλές θυσίες και πολύ μα πάρα πολύ υπομονή.Αυτά δέν γίνονται απο τη μια στιγμή στην άλλη.Θέλουν συντονισμένες προσπάθειες , κοινές ιδέες και κοινή νοοτροπία.Αυτό είναι που τα κάνει και όλα δύσκολα.Είναι πολύ δύσκολο 5-6 άνθρωποι 26-32 χρονών (οι ηλικίες είναι προσεγγιστικές πάντα,και΄βάση "εμπειρίας")να μπορέσουν να συνυπαρξουν και να έχουν ίδιους στόχους.

Οσοι τα κατάφεραν-και είναι λίγοι-συνεχίζουν ακόμα καλύτερα.

Και κάτι ακόμα.Δέν θα συμφωνήσω απολυτα με τον όρο "underground".Το γιατί είναι μια άλλη κουβέντα.Απλά νομίζω οτι απο τη στιγμή που ο οποιοσδήποτε βγάλει μια επίσημη κυκλοφορία και πουλήσει έστω και 1 αντίτυπο,παύει να ανήκει στα συνοικιακά group και πρέπει να σέβεται έστω και αυτον τον 1 "αγοραστη" "οπαδό".Απο κεί και πέρα δέν δέχομαι την τάση που έχουν κάποιες μπάντες να διαλαλούν οτι "παίζουμε για πάρτι μας",γιατί άν θέλαν όντως να παίξουν για πάρτι τους,τότε θα μπορούσαν κάλλιστα να μαζεύονται σε ένα studiο και να τζαμάρουν για πάρτι τους.Οταν βγάζεις κάτι στο "εμπόριο" θα πρέπει να σέβεσαι αυτους που σε υποστηρίζουν και σε ακούνε.Βέβαια και πάνω απο όλα παίζουμε όλοι για πάρτι μας αλλα άλλο το ένα και άλλο το άλλο.Ούτε θα αλλάξουμε τη μουσική μας κατεύθυνση για χάρη κάποιων,αλλά δέν είμαστε πλέον underground.Απευθυνόμαστε σε κόσμο άγνωστο προς εμάς(εκτος και άν ο μπαμπάς είχε λεφτά και έβγαλε ένα δίσκο στο γιό του για να μπορεί να κάνει το κομάτι του βρε αδερφέ στα κορίτσια και στους λοιπούς συγγενείς),και θα πρέπει να τον σεβόμαστε.

Θα ήθελα ακόμα να προσθέσω οτι το"heavy metal"δέν αποτελεί κάποιο ιδιαίτερο ιδίωμα.Εχει οπαδούς όπως κάθε ιδίωμα οι οποίοι όπως και σε οποιοδήποτε άλλο ιδίωμα προσέρχονται σε συναυλίες κτλ...Δέν νομίζω να αποτελεί εξαίρεση (όπως ίσως παλαιότερα).

Φέτος σε ένα απο τα μεγαλύτερα hard&heavy festival στον κόσμο,το headbangers open air festival στη Γερμανία τον Ιούλη,έχουμε την τιμή να έχουμε 3 Ελληνικές μπάντες που θα "συναγωνιστούν" τα μεγαθήρια του χώρου στο main stage,μπροστα σε 10.000 κόσμο,εταιρείες και περιοδικά απο όλο τον πλανήτη.Ηδη οι Έλληνες οπαδοι έχουν αρχίσει να βγάζουν αεροπορικά εισητηρια για να είναι εκει...Δέν νομίζω να υπάρχει μεγαλύτερη καταξίωση,διάκριση και συγκίνηση απο αυτό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου