Προς το περιεχόμενο

Αγορά synthesizer


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 32
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Τα ξέρω όλα αυτά παιδιά και σας ευχαριστώ πολύ.

Τελικά 90%δεν θα πάρω την κοσνόλα της roland αλλα ένα synth κανονικό με πλήκτρα και επειδή δεν ξέρω ποιο να πάρω ζητάω τιν βοήθεια σας σε επιδόσεις και τιμή.

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν φίλε πληκτρά πήγαινε πάρε το KORG TR 61 Ή 76. Στα χρήματα που διαθέτεις είναι μια πολύ καλή επιλογή. Τώρα αν θές το extreme υπολόγιζε κανα 800αρι παραπάνω.

 

Προς Θεού όμως μην πας για αγορά στον Παπαϊωάννου. (Διάβασα οτι είσαι απο Ξάνθη γι αυτό το λέω) Εγω μένω Αθήνα αλλά εχω καταγωγή απο εκεί. Σε πληροφορώ λοιπόν οτι ο Παπαϊωάννου όσον αφορά στα synth τσιμπάει πολύ τις τιμές. Βέβαια είναι ο μόνος ο οποίος φέρνει korg στην Ξάνθη οπότε ίσως γι αυτό.

 

Αν δεν παίζεις λαικό δεν θα χρειαστεί να κάνεις τρελό προγραμματισμό για να φτιάξεις ήχους. Έχει αρκετά δείγματα για βασικά πράγματα γύρω απο pop, rock, ballads, ηλεκτρονική κτλ.

 

Αυτά τα ολίγα απο εμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρε το extreme.Ειναι πολυ καλο και ευκολο στη χρηση,λειτουργικο.Αλλα ειναι πιο ακριβο απο την τιμη που εχεις προτεινει.Και αν παιζεις πιανο θα σου προτεινα το εχτρεμε 88.Αξιζει.

σοι μπορούν κάνουν, όσοι δεν μπορούν κρίνουν...Μάνος Χατζιδάκις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρε το extreme.Ειναι πολυ καλο και ευκολο στη χρηση' date='λειτουργικο.Αλλα ειναι πιο ακριβο απο την τιμη που εχεις προτεινει.Και αν παιζεις πιανο θα σου προτεινα το εχτρεμε 88.Αξιζει.[/quote']

 

συμφωνω για το εχτρεμε αλλα διαφωνω με το πιανο διοτι δεν πιανουν μια μπροστα στη σειρα PA...βεβαια αυτο δεν ειναι προβλημα ενταξει!!παντως το εχτρεμε ειναι ενα φοβερο οργανο και λειτουργικοτατο οπως ανεφερε ο φιλτατος keyslord!

 

Y.Γ. φιλε keyslord εχουμε ενα κοινο...κ εμενα στην παρεα μου με φωνζουν keyslord :D για πλακα βεβαια αλλα εχω και μια πορρωση με τον αρχοντα οποτε με βγαλαν ετσι!! :D Ασχετο παιδες συμφορουμιτες μη με παρετε με τις πετρες!! :D

Φέντερ σε Λέο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι!!!Χαιρομαι συνονοματε!!!Αλλα τι εννοεις δεν πιανουν μια στη σειρα ΡΑ?πια σειρα ΡΑ?της korg?

σοι μπορούν κάνουν, όσοι δεν μπορούν κρίνουν...Μάνος Χατζιδάκις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνω για το εχτρεμε αλλα διαφωνω με το πιανο διοτι δεν πιανουν μια μπροστα στη σειρα PA...

Και εγώ θα διαφωνήσω άμεσα μαζί σου γιατί η σειρά Pa είναι τελείως διαφορετικά όργανα σε σχέση με το Extreme, με άλλο σκοπό και άλλη χρήση. Και βέβαια, σε καμία περίπτωση δεν είναι καλύτερα σε όσα πράγματα είναι κοινά μεταξύ τους (κατ' εμέ πάντα).

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αlchemist θα σου απευθύνω κάποιες ερωτήσεις, εφόσον λες οτι η σειρά pa είναι εντελώς διαφορετική. (Περα απο τον alchemist απαντά και όποιος άλλος νομίζει οτι ξέρει)

 

Ποιες είναι οι κυριότερες διαφορές της σειράς triton με αυτήν της PA?

 

Εχοντας pa80, extreme kai Le έχω εμπειρία και στα 3 και θα ήθελα να μου πεις αυτό που θεωρείς ειδοποιό διαφορά μεταξύ pa kai triton.

 

Δεν μιλάω για παραπάνω εφφέ ή δείγματα ή δυνατότητα arranger backup.

 

Eίναι τοσο διαφορετικός ο τρόπος δημιουργίας ήχων? Έχουν μήπως κάποια διαφορά στον τρόπο με τον οποίο συνθέτουν ήχο?

 

Χρησιμοποιούν και τα 2 την ΗΙ Synthesis Engine η οποία βασίζεται σε PCM samples και ουσιαστικά διαμορφώνει και δεν συνθέτει (γεννά) ήχους.

 

Αν μιλήσουμε με αυστηρή ορολογία, synthesizer είναι εκείνη η συσκευή η οποία μπορεί να δημιουργήσει-κατασκευάσει-συνθέσει και να διαχειριστεί-διαμορφώσει με διάφορες παραμέτρους ήχους.

 

Επίσης η ίδια συσκευή μπορεί να δημιουργήσει τόνους απο ηλεκτρικά κυκλώματα που παράγουν τάση ή αλλιώς ηλεκτρικά σήματα τα οποία εξαναγκάζονται σε ταλάντωση με χρήση soft ή hard παλμογεννητριών και ταλαντωτών (ανάλογα με το αν είναι αναλογικά ή ψηφιακά)

 

Οι τόνοι αυτοί υπόκεινται σε επεξεργασία μέσω ρυθμιζόμενων παραμέτρων οι οποίες αφορούν ουσιαστικά στον έλεγχο θεμελιωδών στοιχείων του κυκλώματος που παράγει τον ήχο. Αυτό συμβαίνει στα αναλογικά synthesizers. Οι παράμετροι αυτοί παρέχουν συνεχή έλεγχο μέσω ποτενσιομέτρων στον ήχο. Αυτός είναι ο λόγος που όλοι θεωρούν τα αναλογικά καλύτερα synth. H μεταβολή σε κάθε παράμετρο είναι συνεχής και όχι διακριτή όπως στα ψηφιακά.

 

Σε αντίθεση με τα αναλογικά, τα ψηφιακά λειτουργούν διαφορετικά. Συχνα διαθέτουν μικροεπεξεργαστή (όσο πιο πολλα bits τόσο πιο κοντά στην αναλογική πραγματικότητα αλλά όσα bits και να έχει δεν θα την φτάσει ποτέ) και διατάξεις DSP (Digital Signal Processing) οι οποίες με τη βοήθεια του επεξεργαστή μετασχηματίζουν (ο όρος "μετασχηματίζουν" χρησιμοποιείται με τη μαθηματική ερμηνεία του) τις παραμέτρους του σήματος. Το ηλεκτρικό αναλογικό σήμα (τάση) μετατρέπεται σε ψηφιακό μέσω ADC (analog to digital converters) κι έτσι η επεξεργασία γίνεται ταχύτερα, ευκολότερα και φυσικά καταναλώνοντας χαμηλότερη ενέργεια. Τέλος μετά την επεξεργασία, φίλτρα εφφέ κτλ ένας DAC (digital to analog converter) αναλαμβάνει να μετατρέψει πάλι το σήμα σε αναλογικό και να το οδηγήσει στην έξοδο. Το κακό με τα ψηφιακά είναι οτι στη μετατροπή αυτή του σήματος απο αναλογικό σε ψηφιακό και αντίστροφα υπάρχουν απώλεις αναλογικής πληροφορίας αλλά πλέον η ψηφιακή τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο πολύ που όσο και αν επιμένουν μερικοί είναι αδύνατο για το ανθρώπινο αυτί να εντοπίσει αυτήν την απώλεια.

 

Για να έρθουμε στο θέμα μας τώρα oύτε τα triton όυτε τα pa κάνουν αυτά που περιέγραψα παραπάνω.

Δηλαδή όχι ακριβώς. Κανένα απο τα triton δεν γεννά-κατασκευάζει ήχο απο κύκλωμα. Το ίδιο και τα pa. Όλοι οι ήχοι τους είναι ηχογραφημένοι-sampled και απουηκευμένοι στη rom. O χρήστης μπορεί μόνο να επεξεργαστεί αυτά τα samples. To πρώτο όργανο που λειτουργούσε έτσι απο την korg ήταν το m1. Στη συνέχεια ακολούθησαν τα X3 01/W i-series, TRINITY, Pa-Series και triton.

 

Tα Ζ1 και Prophecy ήταν διαφορετικά και υπάγονται στην κατηγορία των ψηφιακών synth που περιέγραψα παραπάνω. Το πρώτο θρυλικό όργανο που χρησιμοποίησε τελειοποιημένο dsp ήταν το yamaha dx-7.

 

Θα μου πείτε τώρα γιατί η korg χρησιμοποεί έτοιμα δείγματα σε μερικά και σε άλλα όχι? Έχετε δοκιμάσει ποτέ να παίξετε πιάνο ή άλλο φυσικό ακουστικό όργανο με Z1 ή Prophecy? Δεν αξίζει καν τον κόπο να προσπαθήσετε. Αυτός είναι και ο λόγος που η korg άρχισε να χρησιμοποιεί pcm δείγματα στα νεα της μοντέλα (synth/workstations-arrangers).

 

Εδώ λοιπόν τίθεται το ερώτημα που ήθελα να θέσω εξ-αρχής σε συνάρτηση με τον ορισμό του αναλογικού ή ψηφιακού synthesizer.

 

Ειναι τα tritons πραγματικά synthesizers ή απλά φερέφωνα των ηχογραφημένων samples που περιέχουν?

 

Eαν θέλετε την προσωπική μου άποψη αυτή είναι η εξής: Bάσει της κλασσικής θεώρησης των synthesizers όχι δεν είναι.

 

Μπορούν να γίνουν όμως (classic, pro, studio, extreme) με την προσθήκη της exb-moss κάρτας η οποία διαθέτει την τεχνολογία DSP.

 

Φιλικά

 

Νίκος

 

PS1. Alchemist σε εχω κόψει για ψαγμένο οπότε περιμένω σχόλια

 

PS2. Μήπως να έφτιαχνα ένα αλλο topic για αυτό το θέμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν να σου πω μπράβο και να σου δώσω respect για την ενδελεχή ανάλυση που έκανες περί synthesizers. Πολλά από τα σημεία που θίγεις αποτελούν πολύτιμες πληροφορίες για όποιον έχει κάποιες έννοιες μπερδεμένες στο μυαλό του. Kudos... :wink:

 

Τώρα, σχετικά με την πρώτη ερώτηση (διαφορές Pa-Triton). Καταρχήν να πούμε ότι δεν είναι και πολύ δόκιμη αυτή η σύγκριση γιατί το Triton για οποίο μιλήσαμε πριν ήταν το Extreme και βέβαια, μπορούμε να το συγκρίνουμε μόνο με τα κορυφαία Pa, όχι με το 50 ή το 80.

Στο δικό μου μυαλό, οι διαφορές είναι:

1) Στη sample library

2) Στο DAC (λάμπα στην έξοδο του Extreme)

3) Στις λειτουργίες arranger που έχουν τα Pa (ξέρω, δεν αναφέρεσαι εκεί αλλά είναι διαφορές)

4) Στο editing που μπορείς να κάνεις σε κάποιον ήχο

5) Έχουν και κάτι μικροδιαφορές σε sampler και sequencer αλλά τέσπα...

 

Απαντώντας και στο δεύτερο ερώτημα που θέτεις, συμφωνώ κι εγώ ότι τα Triton (και όλα τα σύγχρονα workstations) είναι ουσιαστικά μηχανές αναπαραγωγής samples, με τη διαφορά ότι μπορούν να επέμβουν και να αλλάξουν σε τεράστιο βαθμό το sample που αναπαράγουν. Επίσης, έχουν τη δυνατότητα να τροφοδοτούνται με ό,τι δείγμα σου κατεβαίνει στο κεφάλι άρα να ενσωματώνουν και κάποιες λειτουργίες "σύνθεσης ολοκληρωτικά νέων ήχων".

Στο θέμα μας, η μηχανή σύνθεσης είναι κατά βάση ίδια στα Extreme και Pa αλλά το Extreme έχει όλους τους ήχους από τις expansion boards της σειράς Triton μέσα του! Και μόνο αυτό, είναι πολύ μεγάλη διαφορά εφόσον καταλήξαμε αμφότεροι ότι τα samples είναι το κυριότερο στοιχείο στον ήχο των εν λόγω οργάνων.

 

Γενικά, ο ήχος τους μπορεί να μοιάζει αλλά ξαναλέω ότι τα όργανα που συζητάμε δεν είναι τα ίδια. Απευθύνονται σε διαφορετικές ομάδες μουσικών που επιζητούν τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά του καθενός. ¶λλωστε, αν ήταν τα ίδια, το ένα από τα δύο δεν θα υπήρχε στην αγορά! :D

 

Υ.Γ. Ευχαριστώ για το κομπλιμάν... :wink:

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου