Προς το περιεχόμενο

Αγορά synthesizer


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αlchemist ευχαριστώ για την απάντηση και για τα καλά σου λόγια.

 

Δεν ήθελα να συγκρίνω pa kai triton, γνωρίζω οτι πρόκειται για 2 όργανα διαφορετικά άλλωστε έχω extreme, pa80 και triton le όπως ανέφερα. Αυτό που ήθελα να κάνω σαφές ή μέθοδος που χρησιμοποιούν για να φτιάξουν ήχους στο program mode. Εκεί που ξεφεύγουν οι δυνατότητες του triton όμως (εξαιρουμένων των le και tr που απο οτι ξέρω διαθέτεις) είναι η moss η οποία σου δίνει άπειρες δυνατότητες στη σύνθεση όχι στο edit.

 

Eχεις ασχοληθεί ποτέ με moss ή modeling γενικότερα? Μεγάλο κεφάλαιο.

 

Οσον αφορά στα samples nai to extreme είναι πραγματικά παράδεισος αν και δεν έχει το 100% των samples των optional expansion pcm της korg για το triton αλλά τα θεωρητικά καλύτερα. Δεν χωρούσαν και όλα στα 160mb rom. Σίγουρα πάντως αποτελεί καλή αγορά και το συνιστώ ανεπιφύλακτα όπως και τη moss η οποία απογειώνει το όργανο σε ότι έχει να κάνει με ηλεκτρονική μουσική αλλά και λαικό-σκυλάδικο (το VPM Variable Phase Modulation της είναι το κατι άλλο)

 

Όλα τα τελευταία μοντέλα χρησιμοποιούν samples στα οποία κάνεις edit αλλά επαναλαμβάνω οτι εξ ορισμού αυτό δεν θεωρείται σύνθεση ήχου.

 

Με φιλικούς χαιρετισμούς

 

Νίκος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 32
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

συμφωνω για το εχτρεμε αλλα διαφωνω με το πιανο διοτι δεν πιανουν μια μπροστα στη σειρα PA...

Και εγώ θα διαφωνήσω άμεσα μαζί σου γιατί η σειρά Pa είναι τελείως διαφορετικά όργανα σε σχέση με το Extreme' date=' με άλλο σκοπό και άλλη χρήση. Και βέβαια, σε καμία περίπτωση δεν είναι καλύτερα σε όσα πράγματα είναι κοινά μεταξύ τους (κατ' εμέ πάντα).[/quote']

 

σιγουρα εχεις απολυτο δικιο...αλλα ρε συ τα πιανα της extreme ειναι :x

Φέντερ σε Λέο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε theopas δυστυχώς δεν εχω πολυ χρονο για να αναφερθώ λεπτομερώς στην τεχνολογία της λάμπας και του σωλήνα κενού του extreme. Aν είδες σε προηγούμενη ογκώδη απάντησή μου (σελ 2) αναφέρομαι οτι το σήμα πριν φτάσει στην έξοδο πρέπει μέσω dac να γίνει αναλογικό. Το σήμα βέβαια υστερεί λόγω απωλειών σε όλες τις επεξεργασίες που έχει υφισταθεί. Η λάμπα έρχεται σε γενικές γραμμές και σε ελεύθερη απόδοση να δώσει "ντόπα" αναλογικότητας αν μπορώ να το τοποθετήσω έτσι. Σου παραθέτω και κείμενο στα αγγλικά που πιστεύω να σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα.

 

In a first for a music workstation, the TRITON Extreme features our new proprietary Valve Force circuit utilizing a 12AU7 (ECC82) vacuum tube, adding a natural depth and fat-sounding drive to your sounds that cannot be produced by any digital technology. The Valve Force circuit first acclaimed on Korg's Electribe•MX/SX units has been upgraded to consist of an Ultra Boost circuit plus a vacuum tube amp. You can use four parameters (Input Trim, Ultra Boost, Tube Gain, and Output Level) to control the effect, and these settings can be saved with each program, combination, or song. Stereo-in/stereo-out operation is provided by a single vacuum tube, and you can use Valve Force as an insertion or final effect, as well as in conjunction with other insert effects and the master effects.* Valve Force can be used to add definition and richness to an acoustic guitar, to add a bit of tube grunge to rock organ sounds, applied to analog drums to add club-like resonance, or used at the final stage of a sequence to enhance the overall sound.

* Valve Force cannot be used on the L/R output from S/P DIF, nor when resampling the L/R output in the various modes.

 

Φιλικά Νικος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε theopas δυστυχώς δεν εχω πολυ χρονο για να αναφερθώ λεπτομερώς στην τεχνολογία της λάμπας και του σωλήνα κενού του extreme. Aν είδες σε προηγούμενη ογκώδη απάντησή μου (σελ 2) αναφέρομαι οτι το σήμα πριν φτάσει στην έξοδο πρέπει μέσω dac να γίνει αναλογικό. Το σήμα βέβαια υστερεί λόγω απωλειών σε όλες τις επεξεργασίες που έχει υφισταθεί. Η λάμπα έρχεται σε γενικές γραμμές και σε ελεύθερη απόδοση να δώσει "ντόπα" αναλογικότητας αν μπορώ να το τοποθετήσω έτσι. Σου παραθέτω και κείμενο στα αγγλικά που πιστεύω να σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα.

 

In a first for a music workstation' date=' the TRITON Extreme features our new proprietary Valve Force circuit utilizing a 12AU7 (ECC82) vacuum tube, adding a natural depth and fat-sounding drive to your sounds that cannot be produced by any digital technology. The Valve Force circuit first acclaimed on Korg's Electribe•MX/SX units has been upgraded to consist of an Ultra Boost circuit plus a vacuum tube amp. You can use four parameters (Input Trim, Ultra Boost, Tube Gain, and Output Level) to control the effect, and these settings can be saved with each program, combination, or song. Stereo-in/stereo-out operation is provided by a single vacuum tube, and you can use Valve Force as an insertion or final effect, as well as in conjunction with other insert effects and the master effects.* Valve Force can be used to add definition and richness to an acoustic guitar, to add a bit of tube grunge to rock organ sounds, applied to analog drums to add club-like resonance, or used at the final stage of a sequence to enhance the overall sound.

* Valve Force cannot be used on the L/R output from S/P DIF, nor when resampling the L/R output in the various modes.

 

Φιλικά Νικος[/quote']

 

να 'σαι καλα φιλε νικο!!ευχαριστω πολυ! :)

Φέντερ σε Λέο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tίποτα theopas,

 

Συγγνώμη αν κουράζουν οι ογκώδεις απαντήσεις μου αλλά προσπαθώ οτι γνωρίζω να το μοιράζομαι. Αυτό βέβαια περιμένω και απο άλλους χρήστες έτσι ώστε το forum να είναι όσο το δυνατό πιο κατατοπιστικό.

 

Ευχομαι οι απαντήσεις μου να βοηθούν και να μην κάνουν τα πράγματα χειρότερα.

 

Αν κουράζω πολλούς απλά πείτε το μου.

 

Φιλικα Νικος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγουρα οι απαντησεις σου δεν κουραζουν και ειναι ευχαριστο οταν στο φορουμ δινονται ''δυναμικες'' απαντησεις!!ετσι αναβαθμιζεται και η ποιοτητα του!

Φέντερ σε Λέο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγουρα εχεις απολυτο δικιο...αλλα ρε συ τα πιανα της extreme ειναι :x

Κοίτα, μάλλον λέμε το ίδιο πράγμα αλλά δεν καταλαβαινόμαστε. Εσύ είπες ότι για πιάνο το Extreme δεν πιάνει μία μπροστά στα Pa. Και σου λέω ότι δεν είναι καλύτερο το Pa από το Extreme σε όσα σημεία έχουν κοινά. Και μου λες ότι τα πιάνα τα Pa είναι αυτά του Extreme. Που καταλήγουμε; Ότι το Pa δεν είναι καλύτερο από το Extreme, σωστά; :wink:

 

Φίλε Νίκο, δεν έχω δουλέψει (ούτε καν να παίξω) με MOSS. Έχω φτιάξει κατά καιρούς ήχους με διάφορα va synths, οπότε ξέρω τι παίζει με σύνθεση ήχων γενικά αλλά για τη MOSS έχω μαύρα μεσάνυχτα. Το μόνο που ξέρω γι' αυτήν είναι τα χαρακτηριστικά της και ότι είναι ουσιαστικά η μηχανή που Z1, το οποίο είχα ακούσει πριν χρόνια και μου άρεσε πολύ.

Θα συμφωνήσω και στο σημείο της σύνθεσης ήχου σε workstation αλλά κι αυτό αρχίζει και αλλάζει αφού όσα θα βγαίνουν στο εξής θα ενσωματώνουν και μια μηχανή va σύνθεσης εκτός από τη sample playback για να γουστάρουμε! 8)

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγουρα εχεις απολυτο δικιο...αλλα ρε συ τα πιανα της extreme ειναι :x

Κοίτα' date=' μάλλον λέμε το ίδιο πράγμα αλλά δεν καταλαβαινόμαστε. Εσύ είπες ότι για πιάνο το Extreme δεν πιάνει μία μπροστά στα Pa. Και σου λέω ότι δεν είναι καλύτερο το Pa από το Extreme σε όσα σημεία έχουν κοινά. Και μου λες ότι τα πιάνα τα Pa είναι αυτά του Extreme. Που καταλήγουμε; Ότι το Pa δεν είναι καλύτερο από το Extreme, σωστά; :wink: [/quote']

 

ρε συ με παρεξηγησες!!με το wink :x αυτο εννοουσα οτι τα πιανα της extreme δε μ' αρεσουν!!συμφωνω ομως οτι τα PA δεν ειναι καλυτερα με εξαιρεση σε καποια σημεια το PA!X pro elite... :D

Μην ταραζεσαι!! :D just kidding!! :D

Φέντερ σε Λέο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πάλι (σημειώστε οτι δεν πολυπαίζω με πιανιστικούς ήχους οπότε δεν είμαι και ο πλέον κατάλληλος να μιλήσει γι αυτούς) νομίζω οτι το extreme διαθέτει τους καλύτερους πιανιστικούς ήχους απο τη σειρά triton και pa. Aφού έχουν δειγματοληφθεί κιόλας με μεγαλύτερη ανάλυση. Βέβαια το PA800 έχει 16 oscilators οπότε μάλλον παίζει και αυτό το ρόλο του. Aπο την άλλη ο τελευταίος Τρίτωνας έχει το boost απο το valve tube.

 

Ο καθένας εντοπίζει λεπτομέρειες σε κάθε ήχο που για τον άλλον δεν είναι απαραίτητα σημαντικές. Δεν γίνεται 2 άτομα να αποκωδικοποιήσουν με τον ίδιο τρόπο έναν ήχο

 

Και στην τελική περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

Ή αλλιώς ποιο χρώμα είναι καλύτερο? Το κόκκινο ή το μπλε?

 

Προσωπικά δώστε μου τον ήχο Μ1 PIANO και δεν θέλω τίποτα άλλο απο πιάνα.

 

Είμαι λίγο κωλόσκυλο αλλά τι να κάνουμε γούστα είναι αυτά.

 

Με φιλικούς χαιρετισμούς

 

Νίκος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου