Προς το περιεχόμενο

Σωστή σύνδεση πεταλιέρας μείκτη


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια ερώτηση. Έχω σύνδέσει την gt6 σε ένα stereo κανάλι στον μείκτη μου (yamaha MG16/6FX) για να ηχογραφήσω στο cubase. Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος σύνδεσης για να έχω την καλύτερη ποιότητα ήχου? χρειάζεται di box πουθενά? χρειάζεται να "δώσω" και απο τον προενισχυτή του μείκτη για να είναι δυνατό το σήμα? Παρατηρώ ότι αυτό που ακούω απο τα monitors( event 20/20 bas v2) όταν παίζω, είναι ελάχιστα καλύτερο απο το ίδιο ηχογραφημένο...το ηχογραφημένο είναι λίγο πιο μουντό πολύ λίγο, με λίγα λόγια υπάρχει κάτι σημαντικό που δεν έχω κάνει?

Η σύνδεση που έχω κάνει είναι: boss σε stereo channel του μείκτη.Τα outputs της κάρτας ήχου στα two-track in του μείκτη και το pre-fader-listen ανοιχτό (το fader στο 0) γιατι αν το έχω κλειστό δεν το βλέπει το cubase και τέλος τα to stereo out του μείκτη στα inputs της κάρτας ήχου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ elias,

 

Δεν χρειάζεσαι di, αφού το σήμα της κιθάρας περνάει μέσα από την GT6. Η διαφορά που λες ότι ακούς μπορεί να οφείλεται στη συχνότητα δειγματοληψίας που έχεις στο Cubase. Πόσο είναι αυτή;

 

Θα σου συνιστούσα, αν η κάρτα ήχου σου έχει SPDIF είσοδο, να συνδέσεις την GT6 μέσω SPDIF και να παρακάμψεις την κονσόλα και την άσκοπη D/A/D μετατροπή.

 

Σε ό,τι αφορά στις στάθμες του σήματος, δώσε όσο gain μπορείς από την GT6 και κόψε όσο μπορείς από τη προενίσχυση (περιστρφόμενο ποτενσιόμετρο GAIN) της κονσόλας σου, με το volume fader του αντίστοιχου καναλιού στο 0.

 

Για την συνδεσμολογία σου, θα σου πρότεινα το εξής:

 

1. Το stereo-out του μίκτη να το στείλεις στα Event. Τα Event που τα έχεις συνδέσει τώρα;

2. Το input της κάρτας ήχου να πάρει σήμα από τo group buss της κονσόλας.

3. Όποιο κανάλι θέλεις να γράψεις από την κονσόλα στο Cubase, απλά ενεργοποίησε το κουμπί "group 1/2" στο κανάλι αυτό, και παίξε με το PAN του καναλιού (τέρμα αριστερά για να στείλεις στο group 1 και τέρμα δεξιά για το group 2 --> πρέπει να αντιστοιχούν στο input 1 και input 2 της κάρτας ήχου σου).

 

Το Pre-Fader-Listen σημαίνει απλώς ότι αυτό που ακούς είναι το σήμα πριν το EQ τμήμα της κονσόλας και την επίδραση του fader στην στάθμη.

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχες δίκιο για την δειγματοληψία, της boss είναι 44.1 KHz kai sto cubase πρέπει να είχα 96. Η κάρτα ήχου μου είναι η terratec EWX 24/96 και έχει optical inputs ενώ η boss έχει coaxial output, τι κάνω σε αυτή την περίπτωση? φαντάζομαι δεν υπάρχει adaptoρας...Τη συνδεσμολογία που μου είπες θα την δοκιμάσω αύριο και θα σου πω.Τα event τα είχα συνδέσει με το stereo out του μείκτη και τα input της terratec με τα C-R OUT του μείκτη, το έγραψα λάθος πρίν.Τώρα που κοιτάω το manual to C-R OUT είναι για να καταλήγει σε monitors...και όχι σε input κάρτας..πρέπει να κάτσω να διαβάσω λίγο σοβαρά τα manual...Τα outputs της κάρτας ήχου που είχα βάλει στα two-track in του μείκτη το είχα κάνει για να ελεγχω το volume και του μείκτη και της κάρτας ήχου απο το stereo master fader του μείκτη που είναι βολικό. Πάντως όσο μπερδεμένος και απογοητευμένος νιώθω όταν δεν καταλαβαίνω τι γίνεται τόσο ωραία είναι επίσης όταν τελικά σιγά σιγά ξεμπερδεύουν τα πράγματα...Ευχαριστώ πολύ. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχες δίκιο για την δειγματοληψία' date=' της boss είναι 44.1 KHz kai sto cubase πρέπει να είχα 96[/quote']

 

Δεν είναι αυτό το πρόβλημα, αφού στέλνεις αναλογικό σήμα στο PC - το 44.1 είναι η εσωτερική συχνότητα δειγματοληψίας του GT6 και θα σε απασχολούσε να είναι η ίδια με το Cubase μόνο αν έστελνες το σήμα σου ψηφιακά (S/PDIF). Προφανώς, όταν απλά παίζεις, το σήμα απ'την πεταλιέρα σου περνάει κατ'ευθείαν απ'την κονσόλα στα monitor. Όταν το έχεις ηχογραφήσει, έχει υποστεί ήδη άλλο ένα analog to digital conversion και στη συνέχεια ένα digital to analog για να το ακούσεις. Κάθε μετατροπή του σήματός σου (conversion) προκαλεί εξ'ορισμού παραμόρφωση αυτού. Όσο πιο χαμηλής ποιότητας είναι οι converters σου, τόσο πιο μεγάλες απώλειες θα έχεις.

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μμμ κατάλαβα, να ρωτήσω κάτι όμως..πές οτι τελικά ηχογραφώ ψηφιακά κατευθείαν στην κάρτα, τότε θα πρέπει να βάλω στο cubase 44.1?

 

Δηλαδή αν θελήσω να ηχογραφήσω μια ακουστική κιθάρα με ένα πυκνωτικό μικρόφωνο τότε θα αναγκαστώ να ηχογραφήσω σε 44.1 και όχι 96 μόνο και μόνο για να μην έχω πρόβλημα με την gt6??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, εκτός αν μπορείς να ρυθμίσεις το GT6 να λειτουργεί στα 96. Έχε, πάντως, υπ'όψιν σου ότι με καλύτερους converters από αυτούς που έχεις τώρα, μπορείς να έχεις καλύτερο ήχο στα 44.1 απ'ό,τι τώρα στα 96.

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν Γεράσιμε να σου πω τι έκανα και τι αποτελέσματα είχα.

Σύνδεσα τα output 1,2 απο το group out στα in της κάρτας.

Mόνο όταν ενεργοποιώ το κουμπί group 1-2 ο ήχος ηχογραφείται

στο cubase και αφού φυσικά ανεβάσω το fader του channel group 1-2.

 

Aυτό που παρατηρώ είναι ότι όταν ανεβάζω το fader του channel group

ο ήχος αλλάζει, γίνεται λες και βάζεις flanger αλλά αφού τον

ηχογραφήσεις και το ακούσεις μετά απο το cubase, έχει γραφτεί

μια χαρά.Πώς γίνεται αυτό?

 

Επίσης το fader του καναλιού που έχω συνδέσει την πηγή του ήχου

παίζει το ρόλο του volume ή δίνει και gain? μου φαίνεται οτι είναι

και τα δύο οπότε αναγκαστικά θα χρησημοποιήσω την προενίσχυση του

μείκτη γιατί αν το κατεβάσω εντελώς δεν ακούγεται τίποτα..

 

Το γεγονός οτι το ηχογραφημένο ακούγεται λίγο πιο σιγά

απο αυτό που που παίζω real time και ακούω απο τα monitors οφείλεται

στην AD/DA μετατροπή που και είπε ο akisd28 πιο πρίν απ'ότι κατάλαβα. Αυτό λύνεται με καλύτερη κάρτα ήχου φαντάζομαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν ανεβάζεις το group fader έχεις διαφορά έντασης γιατί ακούς άλλη μια "κόπια" του σήματός σου και flanging γιατί είναι ελαφρώς εκτός φάσης με το original σήμα σου, πιθανότατα επειδή η κάρτα σου δεν υποστηρίζει direct monitoring ή εσύ δεν το έχεις ενεργοποιήσει (το A/D-D/A conversion παίρνει κάποιο απειροελάχιστο χρόνο κι έτσι δημιουργείται η διαφορά φάσης με το ανεπεξέργαστο σήμα, λόγω καθυστέρησης).

 

Λογικά, αν απενεργοποιήσεις το monitoring του καναλιού που ηχογραφείς στο Cubase και κάνεις monitoring μόνο απ'την κονσόλα σου, δε θα'χεις αυτό το πρόβλημα. Μπορείς να πας στα File/Preferences στο Cubase και να διαλέξεις manual monitoring, ώστε να το ενεργοποιείς όποτε θες.

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου