Προς το περιεχόμενο

Απολαυστικό review high-end ενισχυτή.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για εξήγησέ μας τις επιμέρους συχνότητες που έχουν μεγάλο εύρος. 8O :lol:

 

Ή "Το σώμα των οργάνων ήταν πλούσιο και πυκνό' date=' με πολύ καλή διαφοροποίηση των επιμέρους οργάνων" 8O <- εκτός από τα όργανα υπάρχουν και ..επιμέρους όργανα.¶ραγε από που ξεφύτρωσαν αυτά?

 

Επίσης η οργανική διατύπωση τι ακριβώς είναι κύριε Βέλτσο? :lol:

 

Τέλος η ευπλαστότητα κίνησης της στερεοφωνικής εικόνας φαντάζομαι ότι διδάσκεται κάπου αλλά που θα πάει θα το βρώ το άτιμο το πανεπιστήμιο.Κάπου στη Γουαδελούπη θα βρίσκεται.[/quote']

 

Φιλε haryy διαβασε προσεκτικα ΟΛΟ το κειμενο και οχι μονο τα εντονα

αποσπασματα και θα βρεις μονος σου απαντηση στα περισσοτερα.

...γηρασκω αει διδασκομενος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 46
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ναι δε λέω,ότι για μένα είναι απλά...μπύρα,για άλλους μπορεί να είναι:

http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_oiko1_100228_23/10/2005_137058

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιμένω στα ερωτήματά μου έχοντας διαβάσει το κείμενο με ευλάβεια ποιήματος ή και κειμένου από τα Νέα Ελληνικά όπου μετά αναλύαμε με τη δασκάλα τι θέλει να πει ο ποιητής.

 

Αν θες να μου πείς πως γενικώς το hi-end εκφράζεται μόνο ποιητικά τότε να το δεχτώ αλλά η ποίηση από τον Φαμφάρα (και Παπάρα) είναι κοντά και ο συγκεκριμένος μου φαίνεται πως φαμφαρίζει λίγο εώς πολύ.

 

Αnyway.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Η αργκό μπορεί να είναι αποδεκτή. Η φανφάρα και η αερολογία αρχίζει να γίνεται ένα μικρό θέμα. Το να αποδίδονται όμως όλα αυτά τα σκιώδη χαρακτηριστικά της ακουστικής εμπειρίας ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΤΗ, χωρίς να αναφέρεται, το είδος της μουσικής, το μέσο αναπαραγωγής, τα ηχεία, η διαμόρφωση του χώρου κλπ κλπ αγγίζει το όριο του αστείου.

 

Παρεπιπτόντως πιστεύω ότι σχεδόν το ίδιο κείμενο θα μπορούσε να έχει γράψει για να εκθειάσει άνα καλώδιο ρεύματος των 2000 Ευρώ. Σε αυτή την περίπτωση θα ήταν το καλώδιο που έκανε τη διαφορά. Δεν θα μιλάγαμε καθόλου για τον ενισχυτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εξήγησέ μας τις επιμέρους συχνότητες που έχουν μεγάλο εύρος. 8O :lol:

 

Ή "Το σώμα των οργάνων ήταν πλούσιο και πυκνό' date=' με πολύ καλή διαφοροποίηση των επιμέρους οργάνων" 8O <- εκτός από τα όργανα υπάρχουν και ..επιμέρους όργανα.¶ραγε από που ξεφύτρωσαν αυτά?

 

Επίσης η οργανική διατύπωση τι ακριβώς είναι κύριε Βέλτσο? :lol:

 

Τέλος η ευπλαστότητα κίνησης της στερεοφωνικής εικόνας φαντάζομαι ότι διδάσκεται κάπου αλλά που θα πάει θα το βρώ το άτιμο το πανεπιστήμιο.Κάπου στη Γουαδελούπη θα βρίσκεται.[/quote']

 

ΟΚ παμε λοιπον

α) Εχουμε , χαμηλες , χαμηλομεσαιες, μεσαιες, μεσουψηλες, υψηλες κλπ

συχνοτητες , αυτες εχουν ενα ευρος πχ απο 40 εως 100 apo 100 ews 2500 η δυνατοτητα του ενισχυτη να μπορει να αποδοσει ολο αυτο το ευρος και να μην ειναι μονοδιαστατος σε καθε συχνοτικο φασμα ειναι ενα

θεμα αξιο να αναφερθει σε ενα τεστ

 

β)....με πολυ καλη διαφοροποιηση των επιμερους ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ,λεει και

νομιζω οτι ειναι κατανοητο τι εννοει

 

γ)Αν διαβασεις ολη την προταση θα δεις οτι ο τεσταδορος (εσκισα) λεει

οτι στα κατωτερα χαμηλα (20-40 κυκλοι) ειναι ελαφρως πλαδαρο αλλα απο εκει εως και τα μεσαια εχει καλη οργανικη διατυπωση δηλ υπαρχει σαφης διαχωρισμος των συχνοτηκων περιοχων εως τους 5000 κυκλους

 

δ) Ενα σωστα στημενο συστημα σου δινει την αισθηση και των τριων διαστασεων στον χωρο δηλ πλατος - υψος- βαθος . Με αλλα λογια οχι μονο οτι ο χ παιζει στο αριστερο καναλι , ο ψ στο δεξι και ο ντραμερ στην μεση αλλα και ποσο μπροστα η πισω ειναι ο ενας απο τον αλλο ,

σε εγγραφες ειδικων χωρων πχ εκλησιες σου δινει και την αισθηση του

υψους του χωρου (ψαχτο ας πουμε σε δισκους των Pink Floyd)

 

ΥΓ Τα περισσοτερα απο αυτα τα χαρακτηριστικα ειναι ακουστα σε δισκους

κλασικης μουσικης , οπερας , jazz και γενικα μουσικων με αρκετα φυσικα

οργανα , μην περιμενετε να ακουστουν σε ....hevy metal

...γηρασκω αει διδασκομενος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αργκό μπορεί να είναι αποδεκτή. Η φανφάρα και η αερολογία αρχίζει να γίνεται ένα μικρό θέμα. Το να αποδίδονται όμως όλα αυτά τα σκιώδη χαρακτηριστικά της ακουστικής εμπειρίας ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΤΗ' date=' χωρίς να αναφέρεται, το είδος της μουσικής, το μέσο αναπαραγωγής, τα ηχεία, η διαμόρφωση του χώρου κλπ κλπ αγγίζει το όριο του αστείου.

 

Παρεπιπτόντως πιστεύω ότι σχεδόν το ίδιο κείμενο θα μπορούσε να έχει γράψει για να εκθειάσει άνα καλώδιο ρεύματος των 2000 Ευρώ. Σε αυτή την περίπτωση θα ήταν το καλώδιο που έκανε τη διαφορά. Δεν θα μιλάγαμε καθόλου για τον ενισχυτή.[/quote']

 

Σε αυτο που λες εχεις απολυτο δικιο αλλα ολοι οι τεσταδοροι χρησιμοποιουν την εξης πρακτικη.

Εχουν ενα πληρες σετ hi end που γνωριζουν πολυ καλα πως παιζει και εκει αντικαθιστουν ΕΝΑ μηχανημα-καλωδιο κλπ το οποιο τεσταρουν συκριτικα με αυτο που αλλαξαν , ετσι ειναι πολυ απλο να βρουν τις διαφορες

...γηρασκω αει διδασκομενος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι δε λέω' date='ότι για μένα είναι απλά...μπύρα,για άλλους μπορεί να είναι:

http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_oiko1_100228_23/10/2005_137058[/quote']

 

Φιλε μου το μεταφορικο σου παραδειγμα ειναι 1000% πετυχημενο

...γηρασκω αει διδασκομενος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ΟΚ παμε λοιπον

α) Εχουμε ' date=' χαμηλες , χαμηλομεσαιες, μεσαιες, μεσουψηλες, υψηλες κλπ

συχνοτητες , αυτες εχουν ενα ευρος πχ απο 40 εως 100 apo 100 ews 2500 η δυνατοτητα του ενισχυτη να μπορει να αποδοσει ολο αυτο το ευρος και να μην ειναι μονοδιαστατος σε καθε συχνοτικο φασμα ειναι ενα

θεμα αξιο να αναφερθει σε ενα τεστ[/quote']

 

Nα μπορεί να αποδώσει "όλο το ηχητικό φάσμα"; Ξέρεις εσύ κανέναν ενισχυτή hi fi αυτής της κατηγορίας τιμής (ή, εδώ που τα λέμε, ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ κατηγορίας τιμής) που να μην μπορεί να αποδώσει όλο το ηχητικό φάσμα ή εν πάσει περιπτώσει το 95% της ανθρώπινης ακοής; Να μην είναι "μονοδιάστατος σε κάθε συχνοτικό φάσμα"; Δλδ. κάπου εκεί στα 5342 με 5917 Ηz να είναι λίγο στρυφνός κι αγύριστο κεφάλι, ενώ στα 13954 - 14821 Hz να είναι προβλέψιμος αλλά και κάπως παιχνιδιάρικος, με αρώματα σανταλόξυλου, πικραμύγδαλου και φαινόλης;

 

H αυθυποβολή πάει σύννεφο, και πρέπει επιτέλους να το παραδεχθούν. Πολύ λίγοι reviewers δίνουν μια σωστή και απτή εντύπωση του μηχανήματος. Aυτό σου το λέει κάποιος που έπαιρνε ανελλιπώς κάθε μήνα το περιοδικό Audio και καμιά φορά το Ήχος και Hi Fi και άλλα από εξωτερικό, πολύ πριν εμφανιστούν Ηi Tech και Σία, και που σε εκθέσεις είχε την σπάνια χαρά να ακούσει από κοντά αρκετά σύνολα χρηματικής αξίας μιας Πόρσε (σε hi fi, για home theater βάλε κι άλλα).

 

Y.Γ. Της φτηνότερης Πόρσε, να μην παρεξηγηθούμε... :)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ΟΚ παμε λοιπον

α) Εχουμε ' date=' χαμηλες , χαμηλομεσαιες, μεσαιες, μεσουψηλες, υψηλες κλπ

συχνοτητες , αυτες εχουν ενα ευρος πχ απο 40 εως 100 apo 100 ews 2500 η δυνατοτητα του ενισχυτη να μπορει να αποδοσει ολο αυτο το ευρος και να μην ειναι μονοδιαστατος σε καθε συχνοτικο φασμα ειναι ενα

θεμα αξιο να αναφερθει σε ενα τεστ

 

 

β)....με πολυ καλη διαφοροποιηση των επιμερους ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ,λεει και

νομιζω οτι ειναι κατανοητο τι εννοει

 

γ)Αν διαβασεις ολη την προταση θα δεις οτι ο τεσταδορος (εσκισα) λεει

οτι στα κατωτερα χαμηλα (20-40 κυκλοι) ειναι ελαφρως πλαδαρο αλλα απο εκει εως και τα μεσαια εχει καλη οργανικη διατυπωση δηλ υπαρχει σαφης διαχωρισμος των συχνοτηκων περιοχων εως τους 5000 κυκλους

 

δ) Ενα σωστα στημενο συστημα σου δινει την αισθηση και των τριων διαστασεων στον χωρο δηλ πλατος - υψος- βαθος . Με αλλα λογια οχι μονο οτι ο χ παιζει στο αριστερο καναλι , ο ψ στο δεξι και ο ντραμερ στην μεση αλλα και ποσο μπροστα η πισω ειναι ο ενας απο τον αλλο ,

σε εγγραφες ειδικων χωρων πχ εκλησιες σου δινει και την αισθηση του

υψους του χωρου (ψαχτο ας πουμε σε δισκους των Pink Floyd)

 

ΥΓ Τα περισσοτερα απο αυτα τα χαρακτηριστικα ειναι ακουστα σε δισκους

κλασικης μουσικης , οπερας , jazz και γενικα μουσικων με αρκετα φυσικα

οργανα , μην περιμενετε να ακουστουν σε ....hevy metal[/quote']

 

α) Εσύ εξηγείς αλλά αυτός όταν λέει για επιμέρους συχνότητες,σε ποιες αναφέρεται? Στα μπάσσα στα πρίμα στα 200Khz,που ακριβώς???

 

β) Παρομοίως. Σε ποιές συχνότητες αναφέρεται???

 

γ) Είναι λίγο μπερδεway αυτά που μας λες.

Οι 20 και οι 40 και οι 60 και οι 80κύκλοι πάντα θα είναι πλαδαροί.Είναι φυσικό να μην είναι "εστιασμένοι" γιατί πάντα εκπέμπονται προς όλες τις κατευθύνσεις και δεν είναι δυνατόν να "συνεισφέρουν" στην στερεοφωνική εικόνα ενός συστήματος.

Αυτά είναι πράγματα γνωστά και δεν αλλάζουν από ενισχυτή σε ενισχυτή.

 

Την έννοια της οργανικής διατύπωσης δεν την είχα ξανακούσει ποτέ και ελπίζω να είναι έτσι όπως την εξηγείς δηλαδή ως σαφή διαχωρισμό συχνοτήτων.

 

Τέλος,ένα σωστά στημένο σύστημα θα δώσει αυτά τα στοιχεία που λες αλλά αυτά λέγονται βάθος πεδίου και στερεοφωνική εικόνα δεν λέγονται ευπλαστότητα κίνησης στερεοφωνικής εικόνας.

Όσο για τον άξονα ύψους,δεν έχω ακούσει ποτέ ότι γίνεται σε ειδικούς χώρους όπως λες (μάλλον εννοούσες ειδικές μεθόδους ηχογράφησης).

 

Η αίσθηση ύψους δίνεται μόνο από ότι ξέρω,αν προσθέσουμε στην μίξη λίγα πρίμα ώστε να "μετακινήσουμε" την αναπαραγωγή ενός οργάνου προς το tweeter,ή αντίθετα,προς το woofer αν αφαιρέσουμε πρίμα ή προσθέσουμε μπάσσα (χονδρικά μιλώντας).

 

Οι Floyd από ότι ξέρω χρησιμοποιούσαν την μέθοδο Holophonics του Hugo Zuccarelli ή οποία είναι μέθοδος binaural αναπαραγωγής η οποία αποδίδει μόνο μέσω ακουστικών όχι από ηχεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δλδ. κάπου εκεί στα 5342 με 5917 Ηz να είναι λίγο στρυφνός κι αγύριστο κεφάλι, ενώ στα 13954 - 14821 Hz να είναι προβλέψιμος αλλά και κάπως παιχνιδιάρικος, με αρώματα σανταλόξυλου, πικραμύγδαλου και φαινόλης;
:mrgreen:
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου