Προς το περιεχόμενο

Περί mixing...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, πρέπει να εκδόσεις βιβλίο ρε Superfunk! Πραγματικά, τα λες πολύ καλά και κατανοητά ακόμα και για άσχετους! Εύγε! Εγώ να σου πω την αληθεια ήδη στα έκλεψα, και τα τύπωσα για να ανατρέχω σ'αυτά όποτε μου χρειάζονται! Βέβαια, τα λες λιγάκι απόλυτα, δηλαδή τα εξιδανικεύεις. Οκ, μπορεί να βγει ένα καλό αποτέλεσμα και χωρίς να είναι ο ντράμετ ή μπασίστας Τ Ε Λ Ε Ι Ο Ι !! Αλλιώς θα έπρεπε να είχε εκδοθεί ούτε το 1/10 της συνολικής δισκογραφίας όλων των εποχών και παγκοσμίως! Βέβαια, εσύ μιλάς για το ιδανικό και καλά κ'ανεις. Και επίσης έχει πάντα μεγάλη σημασία ποιος είναι ο στόχος του καθενός, σε τι κοινό απευθύνεται, τι μπάτζετ έχει κλπ κλπ.

Λοιπόν, περιμένω συνέχεια όμως, μη νομίζεις ότι ξεμπέρδεψες έτσι εύκολα! Δε μας έχεις πει για ηχογράφηση πνευστών, κρουστών, β' φωνητικών κλπ! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 52
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Να ξεκαθαρισω οτι ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι αυτα που γραφω δεν ειναι μονοδρομος αλλα tips που κατα τη γνωμη μου βοηθουν πολυ στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ πραγματικοτητα των ΛΙΓΩΝ ΩΡΩΝ και του ΧΑΜΗΛΟΥ μπατζετ... :wink:

 

Δηλ. αυτα που λεω αποσκοπουν σε ενα καλο αποτελεσμα με λιγα χρηματα...(εννοειται οτι με την τεχνολογια μπορεις να μαζεψεις και εναν κακο ντραμμερ & εναν κακο μπασιστα αλλα εχω βαρεθει να ειμαι σε sessions οπου γινεται 5 ωρες ηχογραφηση και 30 ωρες ...editing για να ..σωθει το πραμα ,τελικα παλι ανεβαινει το κοστος,οποτε γιατι να μην δουλεψει η μπαντα ΠΡΙΝ γραψει,με την δουλεια ΟΛΟΙ μπορουν να βελτιωθουν...)

 

Αν καποιος εχει τρελλα φραγκα,χαρισματικο παραγωγο (που θα τον βρεις θα μου πεις,παντως αν τον βρεις πες μου και μενα... :lol: ) & τα Abbey Road καλο θα ειναι να ΜΗΝ ακολουθησει τις...οδηγιες μου.. :lol:

 

Συνεχιζουμε λοιπον (παντα μιλαμε για ΡΟΚ/ΠΟΠ παραγωγες) & ειμαστε ακομα στο ΠΡΩΤΟ σταδιο δηλ. την ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ....

 

Και φτανουμε στο....πικραμενο και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ (κακα τα ψεμματα το 95% του κοσμου ΜΟΝΟ αυτο προσεχει) σημειο δηλ. την ηχογραφηση της ΦΩΝΗΣ ...κατι που δυστυχως.. :lol: σημαινει οτι θα αναγκαστουμε να "συνεργαστουμε" με το περιεργο αυτο ειδος που ονομαζεται ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ (η ακομα χειροτερα ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ... :lol: )

 

Εδω το θεμα θελει λιγο περισσοτερη αναλυση γιατι εμπιπτει καθαρα στον τομεα της ψυχιατρικης/ψυχολογιας και πρεπει ως παραγωγοι/ηχοληπτες (η τελος παντων οτιδηποτε...) να αποκτησουμε καποιες ΒΑΣΙΚΕΣ γνωσεις γυρω απο αυτα για να βγαλουμε καλο αποτελεσμα....

 

Μερικες αληθειες πρωτα απο ολα:

 

Η πιθανοτητα να αρχισει να τραγουδαει ο τραγουδιαρης και να ερθουμε αντιμετωποι με των νεο ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ ειναι δυστυχως λιγοτερες και απο το πιασουμε το ΤΖΟΚΕΡ! :lol:

 

Οι περισσοτεροι τραγουδιστες/τριες have an ago larger than ACROPOLIS!!! :lol:

 

Μεση αντιδραση απο τραγουδιστη ΜΗΝ περιμενετε... :lol: ειτε οτι εχει τραγουδησει θα ειναι χαλια ή καταπληκτικο.... :lol:

 

Ξεκιναμε λοιπον....

 

Καταρχην καλο (αλλα οχι απαραιτητο για τα ειδη που μιλαμε..) ειναι ο τραγουδιαρης/αρα να ειναι ΚΑΛΙΦΩΝΟΣ.....αν δεν ειναι καλο ειναι να εχει αυτο το "κατι" που συνηθως ειναι η χροια ή το Phrasing του το οποιο "τραβαει" (π.χ Mick Jagger,Πορτοκαλογλου,Mark Knopfler κτλ)

 

Ειναι τρομερο το ποσο πολλοι ανθρωποι ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ να τραγουδησουν οταν απλα ειναι....hopeless... :lol:

 

Kαλο ειναι (μεχρι καποιο λογικο βαθμο) ο τραγουδιαρης να μην ειναι "πρασινος" δηλ. να "παταει" στη νοτα....

 

ΠΡΙΝ την ηχογραφηση βεβαιωνομαστε οτι ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝΟ και ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΜΕ τη μπαντα να παιξει σε ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΝΟ και ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΚΙΘΑΡΙΣΤΕΣ (το ποσες φορες εχω δει να συμβαινει κατι τετοιο δεν περιγραφεται...) αν οι κιθαριστες παραπονιουνται οτι δεν τους βγαινουν οι ανοιχτες χορδες τους ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΩΡΟ ΕΝΑ ΚΑΠΟΤΑΣΤΟ (πρεπει να εχω ξοδεψει πανω απο 500 ευρω σε αυτα τα ΥΠΕΡΟΧΑ πραγματακια στα οποια οφειλουν εν μερη την επιτυχια τους..οι BEATLES)

 

Ψαχνουμε με ΥΠΟΜΟΝΗ να βρουμε πιο μικροφωνο (αν εχουμε επιλογη βεβαια) ταιριαζει στη φωνη του (ενας γενικος κανονας που μου τον "ψυθηρισε" καποιος πολυ γνωστος παραγωγος ειναι οτι "κραταμε τα ακριβα και καλα μικροφωνα για τους καλους τραγουδιστες και στους μετριοτερους ψαχνουμε να βρουμε φτηνα μικροφωνα που "κρυβουν" η τονιζουν τα καλα και τα κακα της φωνης τους...

 

Επειδη προσφατα ..αναγκαστηκα :lol: να γινω τραγουδιαρης βρηκα τον κανονα αυτο πολυ σωστο μια και η ,κατα γενικη ομολογια, τραγικη φωνη μου ακουγονταν πολυ καλυτερα σε ενα μικροφωνο των 200 ευρω απο οτι σε ενα των 2000...... :lol:

 

Προχωραμε τωρα στις..τεχνικες..

 

ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν λεμε στον τραγουδιστη την ωρα της ηχογραφησης ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ το οποιο θα τον "χαλασει" ψυχολογικα,θα τον αγχωσει και τελικα θα διαλυσει το session.

 

Προσεχουμε πολυ ΠΩΣ λεμε ΟΤΙ του λεμε...π.χ.

αλλο πραγμα ειναι να του πουμε "μεγαλε εισαι για τα μπαζα σε ολο το κομματι εισαι 1/4 του τονου κατω παλιοαγροκτηματα..ΑΡΟΖΑ!! :lol: "

 

και αλλο

 

"Μεγαλε πολυ ωραιο το feel ,νομιζω ομως πως αν συγκεντρωθεις λιγο παραπανω θα πιασεις και τονικα λιγο καλυτερα το κομματι,το παμε αλλη μια φορα??"

 

Καταναλωνουμε τον ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ στουντιακο χρονο & ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΦΩΝΗΣ (αυτο βεβαια αν μιλαμε για απειρους τραγουδιστες η για τραγουδιστες της σειρας αν εχουμ τον...ΔΑΝΤΗ η τον Τερζη απλα κλεινουμε 20 λεπτα σεσσιον και γραφουμε με τη μια.... :lol: ) και μετα κανουμε συραφη των καλυτερων...στιγμων...

 

Βεβαιωνομαστε οτι ο τραγουδιαρης ΑΚΟΥΕΙ καλα (ναι ΦΟΡΑΜΕ τα ακουστικα του),αν ειμαστε ΣΙΓΟΥΡΟΙ οτι ακουει καλα και κατα τη διαρκεια της ηχογραφησης μας ζητησει ΑΚΟΜΑ πιο ψηλα τη φωνη του....του ΛΕΜΕ μεν οτι την ανεβασαμε στην πραγματικοτητα ομως ΔΕΝ το κανουμε (στο 99% των περιπτωσεων θα μας πει οτι ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ακουω καλυτερα..)

 

Στο 99% των περιπτωσεων ο τραγουδιαρης (ειδικα αν ειναι απειρος) θα μας ζητησει ΤΟΝΟΥΣ reverb στα ακουστικα του γιατι τον βοηθαει να "γουσταρει" απλα του λεμε οτι ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΧΝΙΚΟ προβλημα και δεν μπορουμε να το κανουμε (ειναι μαθηματικα αποδεδειγμενο οτι οσο περισσοτερο "βαθος" ακουει τοσο πιο χαλια θα τραγουδαει :lol: )

 

Παμε τωρα στο σημαντικοτερο μερος της τραγουδιστικης τεχνης...δηλ. να κανουμε τον τραγουδιστη να ΑΠΟΔΩΣΕΙ το 100% ενος τραγουδιου...

 

Εν αρχη ειναι ο ρυθμος και το Phrasing (δηλαδη ΠΩΣ λεει τις ΛΕΞΕΙΣ) αν αυτα ειναι αψογα τοτε ακομα και καποιες παραφωνιες συγχωρουνται (ο Μητροπανος π.χ. ειναι μια τρανη αποδειξη της συνταγης... :lol: )

 

ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ τους στιχους και προσπαθουμε να καταλαβουμε "τι θελει να πει ο ποιητης" ,στιχους που δεν "τραβανε" ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ επι τοπου (kicking n' screaming)

 

Μετα επικεντρωνουμε στο να βγει ενα smooth performance με καλες δυναμικες και πανω απο ολα συναισθημα (κατι που θα γινει αν κραταμε την ατμοσφαιρα ΧΑΛΑΡΗ & ΗΡΕΜΗ)....

 

τα υπολοιπα και τα περι mixing αυριο... :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πιθανοτητα να αρχισει να τραγουδαει ο τραγουδιαρης και να ερθουμε αντιμετωποι με των νεο ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ ειναι δυστυχως λιγοτερες και απο το πιασουμε το ΤΖΟΚΕΡ! :lol:

 

Οι περισσοτεροι τραγουδιστες/τριες have an ago larger than ACROPOLIS!!! :lol:

 

Μεση αντιδραση απο τραγουδιστη ΜΗΝ περιμενετε... :lol: ειτε οτι εχει τραγουδησει θα ειναι χαλια ή καταπληκτικο.... :lol:

 

Ξεκιναμε λοιπον....

 

Καταρχην καλο (αλλα οχι απαραιτητο για τα ειδη που μιλαμε..) ειναι ο τραγουδιαρης/αρα να ειναι ΚΑΛΙΦΩΝΟΣ.....αν δεν ειναι καλο ειναι να εχει αυτο το "κατι" που συνηθως ειναι η χροια ή το Phrasing του το οποιο "τραβαει" (π.χ Mick Jagger' date='Πορτοκαλογλου,Mark Knopfler κτλ)

 

Ειναι τρομερο το ποσο πολλοι ανθρωποι ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ να τραγουδησουν οταν απλα ειναι....hopeless... :lol:

 

Kαλο ειναι (μεχρι καποιο λογικο βαθμο) ο τραγουδιαρης να μην ειναι "πρασινος" δηλ. να "παταει" στη νοτα....

 

ΠΡΙΝ την ηχογραφηση βεβαιωνομαστε οτι ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝΟ και ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΜΕ τη μπαντα να παιξει σε ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΝΟ και ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΚΙΘΑΡΙΣΤΕΣ (το ποσες φορες εχω δει να συμβαινει κατι τετοιο δεν περιγραφεται...) αν οι κιθαριστες παραπονιουνται οτι δεν τους βγαινουν οι ανοιχτες χορδες τους ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΩΡΟ ΕΝΑ ΚΑΠΟΤΑΣΤΟ (πρεπει να εχω ξοδεψει πανω απο 500 ευρω σε αυτα τα ΥΠΕΡΟΧΑ πραγματακια στα οποια οφειλουν εν μερη την επιτυχια τους..οι BEATLES)

[/quote']

 

Υπάρχει και αυτή η λύση:

 

 

:lol: :lol:

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοί εδώ έπαιζαν κι αυτοί με πολλά πετάλια αλλά είπαν να το γυρίσουν στον... χορό, καλύτερα... :-D

 

 

Πάντως, πολλά μυστικά του επαγγέλματος βρίσκονται εδώ γύρω... sticky!!

 

Aυτά με τα μικρόφωνα το έχω διαπιστώσει και εγώ... όπως μάλιστα και με τα ακουστικά. Ακουγόμουν θεός κι ένιωθα καλύτερα με ένα παμπάλαιο αλλά καταπληκτικό ζευγάρι Κοss (από παλιατζίδικο!!) και μέτριος με ακριβά καινούργια ΑΚG.

 

 

κατα τη διαρκεια της ηχογραφησης μας ζητησει ΑΚΟΜΑ πιο ψηλα τη φωνη του....του ΛΕΜΕ μεν οτι την ανεβασαμε στην πραγματικοτητα ομως ΔΕΝ το κανουμε (στο 99% των περιπτωσεων θα μας πει οτι ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ακουω καλυτερα..)

 

Tώρα για τα "βάθια", μακριά από μένα, ούτε καν ήθελα να τα ακούω στη φωνή μου στο στούντιο. Και όντως δεν άκουγα καλά τη φωνή μου και μου την σήκωσε, αλλά του επισήμανα του ηχολήπτη ότι σε καμιά περίπτωση δεν ήθελα το mix που φτάνει στα αυτιά μου να είναι και το τελικό ή κοντά στο τελικό.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
Μεση αντιδραση απο τραγουδιστη ΜΗΝ περιμενετε... ειτε οτι εχει τραγουδησει θα ειναι χαλια ή καταπληκτικο....

 

:lol: :lol: :lol: ρε γαμωτο ετσι ειναι οντως παντα... :lol: :lol: :lol: γιατι αραγες??
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να ήταν όλα τόσο απλά... Δυστυχώς όμως το θέμα mastering θα πρέπει να το αφήνουμε στους επαγγελματίες. Όχι γιατί ξέρουν πιο πολλά από εμάς αλλά γιατί έχουν καλύτερα μηχανήματα (συνήθως). Έχω πρόσφατο προσωπικό παράδειγμα που νόμιζα ότι είχα κάνει την τέλεια παραγωγή και ήμουν έτοιμος να ξεχυθώ στις εταιρείες και ξαφνικά προέκυψε γνωστός με studio για mastering στη Νέα Υόρκη. Όταν μου έστειλε την δουλειά του στο demo μου άλλαξα γνώμη...Καταλαβαίνεις τώρα τι εννοώ? Δεν είναι απλά θέμα γνώσεων, είναι κυρίως θέμα εξοππλισμού. Εκτός εάν έχεις σκάσει τα άπειρα φράγκα σπίτι σου και έχεις τον τέλειο εξοπλισμό, οπότε μας δίνεις την διεύθυνσή σου και ερχόμαστε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να ήταν όλα τόσο απλά... Δυστυχώς όμως το θέμα mastering θα πρέπει να το αφήνουμε στους επαγγελματίες. Όχι γιατί ξέρουν πιο πολλά από εμάς αλλά γιατί έχουν καλύτερα μηχανήματα (συνήθως). Έχω πρόσφατο προσωπικό παράδειγμα που νόμιζα ότι είχα κάνει την τέλεια παραγωγή και ήμουν έτοιμος να ξεχυθώ στις εταιρείες και ξαφνικά προέκυψε γνωστός με studio για mastering στη Νέα Υόρκη. Όταν μου έστειλε την δουλειά του στο demo μου άλλαξα γνώμη...Καταλαβαίνεις τώρα τι εννοώ? Δεν είναι απλά θέμα γνώσεων' date=' είναι κυρίως θέμα εξοππλισμού. Εκτός εάν έχεις σκάσει τα άπειρα φράγκα σπίτι σου και έχεις τον τέλειο εξοπλισμό, οπότε μας δίνεις την διεύθυνσή σου και ερχόμαστε![/quote']

 

Έχεις δίκιο αλλά στο Τσιφτετελιστάν που είμαστε δεν νομίζω να σου απορρίψουν την δουλειά σου λόγω mastering.

 

Στις εταιρείες από το πολύ μπλα-μπλα στο τηλέφωνο και από το μπουζουκόζουμο που έχουν στο μυαλό τους δεν τους περισσεύει..ανάλυση για να κρίνουν και το mastering.

 

Aν ξέρεις τι κάνεις πιστεύω ότι μπορείς να ανταπεξέλθεις για τα δεδομένα της χώρας μας.

 

Φυσικά πάντως για να μην παρεξηγηθώ,πολύ καλά έκανες και το έστειλες σε επαγγελματία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ειναι να κανεις μουσικη για να αρεσεις στις...εταιρειες (ΠΟΙΕΣ εταιρειες... :roll: εδω δεν εχει μεινιε κολυμπιθροξυλο....) ΒΡΑΣΤΑ & ΑΣΤΑ... :roll: :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εσύ έχεις δίκιο για το Τσιφτετελιστάν αλλά ποιος γράφει μουσική στην Ελλάδα που δεν είναι μπουζούκια και ελπίζει να κάνει επιτυχία στην Ελλάδα? Ας μην γελιόμαστε λοιπόν, όσο και καλές προσπάθειες να γίνονται (γιατί όντως υπάρχουν αξιόλογες προσπάθειες) ποτέ δεν θα ευδοκιμίσει το αντιμπουζουκικό είδος στη χώρα μας. Γι αυτό αναγκαστικά στρεφόμαστε στο εξωτερικό και αν θέλεις να σε πάρουνε στα σοβαρά στο εξωτερικό πρέπει να δώσεις σημασία ΚΑΙ στο mixing... Τώρα αν σε ενδιαφέρει μόνο η Ελλάδα, νομίζω οτι ενα Fruity Loops ειναι αρκετό για να κάνεις συμβολαιάκι με τη HEAVEN...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...καλά...σορρυ που θα το πω σφ αλλα κουραστικα να διαβαζω αυτα που λες με το ξερολικο το υφος που εχεις....δεν ειναι οτι δεν ειναι σωστα...αλλα το γεγονος οτι ξερεις καποιους τροπους δεν σημαινει οτι ειναι και οι μονοι...εννοειται οτι ο μουσικος κανει τη μουσικη....εννοειται οτι η συνθεση το arrangement o μουσικος, η τεχνικη, το οργανο του, ο χωρος, το ειδος της μουσικης, ο μηχανικος ηχου, τα , μηχανηματα της ηχογραφησης, η μιξη, το μαστερινγ παιζουν ολα το ρολο τους αν θες να εχεις καλο αποτελεσμα αλλα δεν νομιζεις οτι υπαρχουν και αλλοι τροποι απο αυτους που περιγραφεις?οσα λες ειναι απολυτα σωστα δεν διαφωνω σε τιποτα...μονο στο γεγονος οτι υπαρχουν και αλλοι τροποι...πχ πολλες φορες μπορει να μην εχεις καποιο απο τους παραγοντες που περιγραφεις...αυτο δεν σημαινει οτι το παρατας και τελειωσε...σαν επαγγελματιας..-δεν ξερω αν κανεις αυτη τη δουλεια ως επαγγελμα-, πρεπει να ωρεις παση θυσια να ξεπερασεις τα προβληματα...αυτο ειναι η διαφορα μεταξυ του στουντιο και τς ηχογραφησης και μιξης στο σπιτι...για να χρησημοποιησω κι εω κεφαλαια μια φορα...ΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ.οταν εισαι 14χρωνων και ακους καποιον λιγο μεγαλυτερο να παιζει το paranoid ενω εσυ μολις αγορασες την πρωτη σου κιθαρα πιστευεις οτι αυτος παιζει καλα....αλλα η αληθεια μπορει να ειναι πολυ μακρια....ποιος πραγματικα δεν πιστευει οτι γινεται καλυτερος με τον καιρο...και για να θιξουμε και το αλλο ζητημα....ποιος μπορει να αμφισμβητησει οτι ορισμενοι καλλιτεχνες αποδιδουν παρα πολυ καλυτερα οταν ηχογραφουν live....και αν ο ντραμμερ δεν ειναι καλος αλλα παιζει πολυ καλυτερα οταν ειναι και οι αλλοι στο χωρο?και αν ο κιθαριστας δεν μπορει να τραγουδισει χρις κιθαρα?και αν, και αν, και αν....ο κοσμος δεν ειναι γεματος απο μπαντες με σεσσιοναδες που θα ερθουν να ξεπεταξουν τα κομματια και να φυγουν...υπαρχουν και ολοι αυτοι που νομιζουν οτι παιζουν αρκετα καλα ωστε να θελουν να γραπσουν δισκους αλλα στην πραγματικοτητα δεν συμβαινει αυτο....σαν εππαγγελματιες ομως πρεπει να φροντιζουμε ολοι αυτοι να επιστρεψουν ξανα στη δισκογραφια οταν εχουν γινει καλυτεροι...οχι να τα παρατησουν μετα το πρωτο οχι των δισκογραφικων(επειδη δεν ειναι αρκετα καλη η δουλεια)....peace

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου