Προς το περιεχόμενο

Θύμα εξαπάτησης.. HELP.....


Ajowerty

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δηλαδη παιδια, καποιος πηγε σε ενα μαγαζι, ειδε τι θα ψωνισει, το πηρε, πληρωσε , εφυγε, μετα απο 2 μηνες καταλαβε οτι πηρε λαθος(??) κιθαρα, και τελικα φταιει το καταστημα ????

 

ε ας ειμαστε λιγακι σοβαροι. σε αναλογες περιπτωσεις, ακομα κ το μεγαλυτερο λαμογιο να ειναι ο καταστηματαρχης, παλι ο πελατης θα φταιει.

 

επισης, σχετικα με το σχολιο του Tthawth περι thomann :

 

αν ειπωθει κατι τετοιο στον οποιονδηποτε καταστηματαρχη με καλο τροπο, δεν το βρισκω κακο. πολλες φορες ειπα σε μαγαζι την αληθεια " εκει κανει Χ λεφτα, προτιμω να το παρω απο εσας, ποια ειναι η καλυτερη τιμη που μπορειτε να μου κανετε??" και τελικα η τα βρηκα η οχι με το καταστημα. το να διεκδικεις καλυτερη τιμη(δεν μιλαμε για παζαρι αυτο καθεαυτο, αλλα για την διεκδικιση μιας λογικης τιμης), δεν ειναι κατακριταιο, καθε αλλο, αλλα θελει τροπους και ευγενεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 106
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Sorry για την άσχετη ερώτηση αλλά επειδή θέλω να ξέρω και εγώ τι μου πούλησαν μεταχειρισμένο μπορείτε να μου πείτε που βάζω το serial number στο site της Fender για να δω χρονολογία κλπ???

δες εδώ: http://www.fender.com/support/product_dating.php

ή εδώ: http://www.provide.net/~cfh/fender.html#serial

και σίγουρα θα υπάρχουν κ άλλες σελίδες, αυτά έχω πρόχειρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδη παιδια' date=' καποιος πηγε σε ενα μαγαζι, ειδε τι θα ψωνισει, το πηρε, πληρωσε , εφυγε, μετα απο 2 μηνες καταλαβε οτι πηρε λαθος(??) κιθαρα, και τελικα φταιει το καταστημα ????

 

ε ας ειμαστε λιγακι σοβαροι. σε αναλογες περιπτωσεις, ακομα κ το μεγαλυτερο λαμογιο να ειναι ο καταστηματαρχης, παλι ο πελατης θα φταιει.

[/quote']

 

Ναι δεν διαφωνω μαζί σου διοτι μπορει να έγινε και οπως το λες. Αλλα απο οτι καταλαβα εγώ, ο καταστηματαρχης μαζι με τον πελάτη επέλεξαν την DELUXE κιθάρα και το παιδί έφυγε με το γουρουνι στο σακί. Λάθος του πελάτη που δεν τσεκαρε τι παιρνει στο χέρι. Αλλα δεν είναι και κάπως στραβό να καταλήγει ο πελάτης με μια ΜΗ deluxe κιθάρα όταν ΜΑΖΙ με τον καταστηματάρχη την κοίταζαν στο site της fender? Όταν μάλιστα για την deluxe κιθάρα ο πελάτης 'απείλησε' με αγορα απο το thomann? Ήταν σαφής η αναφορά (τουλάχιστον στο forum).

Προσωπικά απάντησα στην εκδοχή κατα την οποία ο Καγμάκης διάλεξε αυθαίρετα μία κιθάρα στα λεφτά που διέθετε ο πελάτης. Εαν συνέβει κάτι τέτοιο, τότε να βράσω ολους τους 'καλους' καταστηματάρχες. Αλλα μιλάμε πάντα με λόγια του αέρα. Αφου δεν έχουμε καμμια απόδειξη. Καλο θα ηταν αν είχαμε και την γνωμη του Καγμακη. Το PC το έχει στο μαγαζι :Ρ

Πάντως ο συγκεκριμένος πελάτης μπορεί ακόμα να στριμώξει λίγο τον Καγμακη. Όχι οτι θα πάρει την κιθάρα που θέλει ποτέ με αυτο το τρόπο, αλλα θα πάρει απαντήσεις που θα με ενδιεφερε να τις ακουσω. Και παίζει πάντα η περίπτωση να έχει κάνει λάθος ο Καγμακης και να λυθει η παρεξήγησις (η deluxe πάντως παει, χάθηκε :Ρ)

Θα ήθελα να σου απαντήσω σχετικά με το thomann, οτι έχεις απόλυτο δίκιο. Υπάρχουν πολλα καταστήματα μουσικών οργάνων και η αναφορά σε τιμές για επίτευξη έκπτωσης είναι απολύτως υγιείς πράξη. Θυμάμαι όμως κάποιες αναφορές noizάδων που έλαβαν ψυχρή συμπεριφορά όταν ανέφεραν την αγορα υλικού απο εξωτερικό ως ανταγωνιστικό μέτρο. Και πιστεύω βαθύτατα οτι ο κάθε καταστηματάρχης, νοιώθει μία πληγή να ξύνεται με την αναφορα του thomann που πραγματικά θερίζει τους εγχώριους τιμοκαταλόγους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πιστεύω βαθύτατα οτι ο κάθε καταστηματάρχης, νοιώθει μία πληγή να ξύνεται με την αναφορα του thomann που πραγματικά θερίζει τους εγχώριους τιμοκαταλόγους.

 

Δεν ισχύει πάντα αυτό...

 

Ο Λογοθέτης έχει τη Framus Diablo Custom 100 ευρώ λιγότερα από τον επίσημο Γερμανό αντιπρόσωπο (musik-schmidt.de), ο Τσέλιος στη Θεσσαλονίκη έχει πολλές Cort μέχρι κ 80-100 ευρώ λιγότερα (+προσφέρει δωρεάν service εφόρου ζωής), κοκ.

 

Κατά τη γνώμη μου, αυτό πρέπει κάποτε να τελειώσει (η σύγκριση με Thomann).

Μιλάμε για μια ενιαία αγορά, στην οποία ο καταναλωτής έχει ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ, να κάνει ενδελεχή έρευνα αγοράς.

Στην Ελλάδα μας πιάνουν κότσους, γιατί βαριόμαστε να ψάξουμε.

 

Όταν έμαθα ότι τοπικό μαγαζί της Δράμας φέρνει Framus, κ τις πουλάει σε τιμές Thomann, έμεινα...

Πόσοι από τις Σέρρες, την Καβάλα, τη Ξάνθη το ξέρουν αυτό;

 

Το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ πρόβλημα των ελληνικών καταστημάτων είναι η έλλειψη ποικιλίας οργάνων, ετοιμοπαράδοτων κ υπό δοκιμή.

Εκεί χάνει ο Έλληνας έμπορος κατά τη γνώμη μου...

 

Ξέφυγα αρκετά, sorry!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν και εχω μπερδευτει λιγακι...θελω να πω...ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΛΥΘΗΚΕ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΝΟΙΖ :lol:

 

ελεος ειμαι...

 

καλοριζικη η κιθαρα και οτι riffακια επιθυμεις :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου δεν έχουμε καμμια απόδειξη

 

Ρε παιδιά, ήμαρτον, δεν είμαστε δικαστήριο εδώ, απόδειξη για αυτό δεν έχω, ούτε προσπαθώ να το παίξω θύμα..!!

 

Αν θέλετε με πιστεύετε και με συμβουλεύετε (το κάνατε ήδη πάρα πολλοί και σας ευχαριστώ όλους.)

 

δηλαδη παιδια, καποιος πηγε σε ενα μαγαζι, ειδε τι θα ψωνισει, το πηρε, πληρωσε , εφυγε, μετα απο 2 μηνες καταλαβε οτι πηρε λαθος(??) κιθαρα, και τελικα φταιει το καταστημα ????

 

Ας μην απλοποιούμε τα πράγματα, αν διάβαζα αυτήν την πρόταση, χωρίς να ξέρω, θα συμφωνούσα 100%... Αλλά δεν έχει έτσι η υπόθεση....!!

 

Αφού σας ευχαριστήσω όλους για μια ακόμα φορά, σας υπενθυμίζω ότι δεν άνοιξα αυτό το θέμα για προπαγανδιστικούς λόγους, αλλά για να πάρω μια δεύτερη γνώμη... Το μαγαζί ούτε που το ήξερα ακόμα και έναν μήνα πριν πραγματοποιήσω την αγορά.. Το λέω αυτό γιατί βλέπω (ή μάλλον διαβάζω) την (δικαιολογημένη) δυσπιστία μερικών για το πώς πραγματικά έχουν τα πράγματα..

 

Δεν περιμένω τον μαγαζάτορα να απαντήσει (τουλάχιστον όχι επωνυμα), δεν είναι αυτός ο σκοπός μου, γιατί το τί πραγματικά έγινε το ξέρω εγώ. .... ¶ν θέλω να μιλήσουμε θα τον επισκεφθώ ο ίδιος.. ¶λλωστε να παραδεχτεί το <<λάθος>> του, δεν πρόκειται να συμβεί.. Ακόμα και στο μαγαζί να πάει κάποιος από εσας που διάβασατε το thread, και να του πει <<άκουσα πως ένας πιτσιρικάς......το και το.........>> πάλι θα πει κάτι για να με βγάλει μα&*^%κα......!!!!! Είναι λογικό πιστεύω....

 

Τέλος, χωρίς να αποποιούμαι του μεριδίου ευθύνης που σίγουρα έχω και εγώ, δεν βλέπω την άγνοια/απειρία πάνω σε ένα θέμα ως ενοχή, deluxe ζήτησα, deluxe έπρεπε να πάρω, άσχετα αν δεν ήξερα την διαφορά από την απλή american strat... Αλλά, προκειμένου να μου πει την πραγματική τιμή (αν μου την έλεγε, ήξερε ότι θα την έπαιρνα από αλλού), μου πούλησε το προηγούμενο, από άποψη τιμής, μοντέλο, που ήταν μέσα στο budget μου.. Ελπίζω αυτό να γίνεται κατανοητό, ότι δηλαδή το κέρδος του εν λόγω μαγαζάτορα, είναι πολύ μεγαλύτερο από 100 Ευρώ, όπως αναφέρθηκε....

EAVY METAL IS THE LAW

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνωμη εγω καταλαβα οτι πηρες μια κιθαρα που σου αρεσει γενικοτερα δηλαδη εισαι ικανοποιημενος, σε μια ανταγωνιστικη τιμη. Τωρα το οτι δεν την πηρες στην καλυτερη τιμη δεν ειναι και τραγικο. Η τιμη αν εχω διαβασει σωστα ειναι "στο περιπου" οσο κοστιζει στην αγορα. Εφοσον σου αρεσει κι ολας, μια χαρα, δεν υπαρχει σοβαρο θεμα.

 

Αυτο που με χαλαει εμενα εδω ειναι οτι αλλη κιθαρα ειδες και επαιξες, και αλλη τελικα πηρες. Αυτο ομως δεν μπορεις να το πεις μετα απο 2 μηνες στο μαγαζατορα.

Επισης ειναι δουλεια του μαγαζατορα να ξερει καλα τα μοντελα, και οχι δικη σου.

 

Επειδη ειναι πολλες οι σελιδες και δεν εχω διαβασει αρκετα το θεμα μπορει να λεω και βλακειες :?

τσαμπα καιει η λαμπα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Φίλοι μου νομίζω ότι στη δεδομένη "καταγγελία" του Ajowerty αναπτύχθηκε αρκετά σοβαρά και με ευθύνη από όλους σας, ακόμα και μέσα από την ανωνυμία του ίντερνετ, μια σοβαρότατη συζήτηση.

 

Καταλαβαίνω ότι ο Ajowerty το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε να κάνει με τη δημοσίευση του, ήταν να συκοφαντήσει ένα από τα λίγα καταστήματα της Αθήνας που αντιμετωπίζει με την ίδια συνέπεια τον πελάτη του εδώ και 30 χρόνια. Σωστά όμως έπραξε και ζήτησε την γνώμη σας σαν νέος μουσικός σε ένα δικό του αδιέξοδο. Γι αυτό είμαστε εδώ.

 

Και για να λυθεί αυτή η παρεξήγηση παραθέτω την απάντηση του Βαγγέλη Καγμάκη πάνω στο θέμα, με όλα τα σχετικά στοιχεία και τον ευχαριστώ, όπως και κάθε καταστηματάρχη, ή έμπορο που σέβεται την κοινωνία των μουσικών (μικρών και μεγάλων) μπαίνοντας στη διαδικασία να απαντήσει στα όχι και τόσο βολικά ερωτήματα μας.

 

***********************************************************

 

Ενημερώθηκα από κάποιον γνωστό μου για το θέμα της συζήτησης και για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε. Μόλις τώρα τελείωσα την ανάγνωση όλου του θέματος και θεώρησα σκόπιμο να δώσω κάποιες διευκρινήσεις.

 

ΚατΆ αρχάς θέλω να τονίσω πως οποιαδήποτε κριτική είναι ευπρόσδεκτη και μπορεί να εξελιχθεί ακόμα και σε ωφέλιμη όταν γίνεται προς εμάς. Το να κατηγορεί κάποιος όμως ανώνυμα και κατ΄ αυτόν τον τρόπο, όπως έκανε ο “Ajowerty” (τα στοιχεία του υπάρχουν διαθέσιμα αλλά για λόγους δεοντολογίας προτιμώ να μην τα δημοσιεύσω), είναι ανεπίτρεπτο.

 

Όταν παρουσιάστηκε στο κατάστημά μας τον Ιούνιο ψάχνοντας για κιθάρα, και ύστερα από συζήτηση και παράθεση των διαφορών των δυο αυτών οργάνων, κατέληξε στο μοντέλο της American Stratocaster HSS. Αφού των ενημερώσαμε για την τιμή, πέρασε ξανά από το κατάστημά μας και έδωσε την προκαταβολή. Στο συγκεκριμένο σημείο θα ήθελα να τονίσω ότι στην απόδειξη της προκαταβολής είναι γραμμένο αναλυτικά πως πρόκειται για την αγορά της Fender American Stratocaster HSS 06/R. Αυτό σημαίνει πως ήξερε από την στιγμή που έδωσε την προκαταβολή σε ποια κιθάρα αντιστοιχεί.

kagmakis1.jpg

Τον Ιούλιο που παραλάβαμε την κιθάρα τον ενημερώσαμε και πέρασε ξανά από το κατάστημα. Η κιθάρα ήταν σφραγισμένη και ανοίχτηκε από το κουτί της μπροστά του, οπότε δεν τίθεται θέμα αλλαγής ταμπέλας, πράγμα το οποίο είναι απίθανο να γίνει από οποιοδήποτε σοβαρό κατάστημα. Δίνοντας τα υπόλοιπα χρήματα παρέλαβε ακόμα μια απόδειξη με την αναγραφή American Stratocaster HSS 06/R. Παραθέτω τις αντίστοιχες φωτογραφίες των αποδείξεων για την αποκατάσταση της αλήθειας. Όπως λοιπόν ανέφερε και ο “Ajowerty”, πράγματι ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ πως δεν κάναμε λάθος, καθώς του παραδώσαμε σωστά την κιθάρα που είχαμε συμφωνήσει.

kagmakis2.jpg

Ειπώθηκε επίσης πως θα έπρεπε να γνωρίζει τι θέλει να πάρει και να είναι απόλυτα ενημερωμένος για τα χαρακτηριστικά της κιθάρας. Η αλήθεια είναι πως κάποιος ενημερωμένος αγοραστής μπορεί να επιλέξει πιο εύκολα τι είναι αυτό που θέλει. Μεγάλο μέρος όμως της δουλειάς μας, και ίσως κάποιων άλλων καταστημάτων, είναι να ενημερώνουμε αυτούς που δεν ξέρουν και να τους προσφέρουμε λύσεις ανάλογα με τις ανάγκες τους. Το επιχείρημα πως από πρόθεση του πουλήσαμε άλλο μοντέλο είναι τουλάχιστον ανόητο. Δεν θα διακινδυνεύαμε για κανένα ποσό να χάσουμε την αξιοπιστία την οποία έχουμε κερδίσει τόσα χρόνια.

 

Αναγνωρίζω και καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό του για ένα καινούριο όργανο, μιας και όλοι μας έχουμε το έχουμε νοιώσει και το νοιώθουμε ακόμα. Το να κατηγορεί ανώνυμα και με χαρακτηρισμούς του τύπου ¨το έκανε για να με ξεγελάσει και το κατάφερε¨ ή ¨αποκλείω το ενδεχόμενο να μην κατάλαβε καλά¨ είναι απαράδεκτοι και το μόνο που καταφέρνει είναι να εκθέτει τον εαυτό του. Παράλληλα θα είχε γλυτώσει πολύ ταλαιπωρία αν είχε απευθυνθεί σε εμάς από την πρώτη στιγμή, όπως όφειλε να κάνει και πολύ σωστά τονίστηκε από πολλούς στην συζήτηση.

 

Ελπίζω να ξεκαθαρίστηκε οποιαδήποτε αμφιβολία επί του θέματος

 

Βαγγέλης Καγμάκης

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστος ο κυριος.

Βεβαια το θεμα πλεον ειναι καθαρα στο σημειο που κοπηκε η αποδειξη κ γραφτηκε το μοντελο!

Μονο οι 2 τους ξερουν αν ειχανε συμφωνησει σε αυτο το μοντελο ή το μοντελο που γραφτηκε ειναι αλλο απαυτο που συμφωνηθηκε.

Anyway, απλα μου ηρθε φλασια τωρα κ θα κανω το δικηγορο του διαβολοy:

 

απο μεριας μαγαζατορα ολα ειναι οκ (αποδειξεις κτλ) τιποτα εναντιον του (μονο στα λογια) δηλ η αγορα ειναι απολυτως κανονικη.

 

Φαντασου τωρα ολοι να περνουν οργανα κ ξαφνικα να γυρνανε στο καταστημα λεγοντας "εγω ηθελα το επομενο μοντελο! κτλκτλ"

δε λεω οτι ο φιλος μας εκανε αυτο, αλλα απο λαμογια αλλο τιποτα..(οχι μονο μαγαζατορες, αλλα και πελατες..)

 

αυτα απο εμενα.

www.myspace.com/alexiguitar

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγες νεφελώδεις σκέψεις πάνω στο γενικό του θέματος:

Αν μη τι άλλο το όλο θέμα αυτό (χωρίς να εξετάζω τις λεπτομέρειες) είναι για μένα πρωτόγνωρο. Δηλαδή να δημιουργείται θέμα αξιοπιστίας από πελάτη, να ενημερωνόμαστε πολλοί και να υπάρχει μια επίσημη απάντηση από μια επίχειρηση (και όχι δελτίο τύπου με αερολογίες). Αυτά είναι! 8)

 

Για τον Ajowerty:

Φίλε μου έχει δεν έχει ο κ. Καγμάκης δίκιο (που πιστεύω έχει στην προκείμενη), μην αφήνεις την πίκρα να σε θολώνει. Έκανες ένα λάθος λόγω άγνοιας και πονάει. Αλλά δεν είναι κάτι τραγικό και δεν δικαιολογεί το θάψιμο. Στην τελική αυτή που πήρες απ'ότι διαβάζω είναι καλύτερη απ'την deluxe :P

Καλό θα είναι όπως σου είπα απ'την αρχή, να πας ο ίδιος να μιλήσεις στο μαγαζί επί του θέματος. Δεν υπάρχει λόγος να κρατάει ο ένας για τον άλλο κακία, και απ'ότι φαίνεται κατανοούν τη φάση του....πορωμένου ψάρακα που περάσαμε όλοι μας κάποτε :lol: :wink:

 

Για τον κ. Καγμάκη:

Thanx για την απάντηση και το ξεκαθάρισμα.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου