Προς το περιεχόμενο

400 τεύχη ΜΟΤΟ


panagiotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φαντάζομαι δε θα ενδιαφέρει και πολλούς αλλά.....

 

το πρώτο περιοδικό μοτοσικλέτας που βγήκε στην Ελλάδα, κυκλοφόρησε το 400ο τεύχος του....Μέσα σε περίπου 22 χρόνια κατάφερε να προσφέρει στους αναγνώστες του 400 μοναδικά τεύχη....Στο τεύχος αυτό θα βρείτε ένα καταπληκτικό αφιέρωμα με κάποια από τα καλύτερα άρθρα από συντάκτες του ΜΟΤΟ από το 86 και σήμερα.....Για τους παλαιούς (vrass ακούς;:lol:) θα βρείτε κάποια από τα άρθρα του μεγάλου Χρίστου Χατζάρα....

 

Όσοι πιστοί.....

 

 

coverm400_resized_bignoiz.JPG

Βass is a state of mind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 36
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Για καθαρα ιστορικους λογους να σε πληροφορησω

οτι το ΜΟΤΟ δεν ειναι το πρωτο περιοδικο που κυκλοφορησε .

Πρωτο πρεπει να ηταν το (αν θυμαμαι καλα)

ΜΟΤΟSPORT γυρω στο 1979

...γηρασκω αει διδασκομενος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός ο dkall. Και υπήρχαν βέβαια και οι 2τροχοί που εκείνα τα χρόνια βγαίναν 1-2 φορές το χρόνο!

 

Το ΜΟΤΟ πάντως ήταν το περιοδικό που ήταν εντελώς αυτοδημιούργητο, δεν εξαρτήθηκε ούτε χαρίστηκε σε μεγάλους εκδοτικούς οίκους, και είχε τις περισσότερες καινοτομίες από όλα τα ελληνικά περιοδικά μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων (εξαιρούνται οι 4τροχοί). Ηταν το πρώτο περιοδικό που έκανε τις δικές του δυναμομετρήσεις των οχημάτων που δοκίμαζε (και το πρώτο στην ελλάδα που έκανε δυναμομέτρηση στον τροχό), είχε πάντα τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό μέτρησης επιδόσεων, και γενικότερα έκανε τις πληρέστερες δοκιμές με τα δικά του μέσα πάντα.

Αυτό όμως που ξεχωρίζει, για εμένα, είναι οι πρωτοβουλίες και οι ιδέες της συντακτικής ομάδας του που γιναν πράξη και αφορούσαν κυρίως ταξίδια σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενεργή συμμετοχή σε δοκιμές και δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν τα μεγαλύτερα περιοδικά παγκοσμίως και γενικότερα μία τάση να ξεφυγει από τα στεγανά του Ελληνικού χώρου και να γυρίσει όλον τον κόσμο, παίρνοντας μαζί του έστω και νοητά όλους τους αναγνώστες του. Και αυτό είναι για εμένα που το κάνει τόσο ξεχωριστό από τα υπόλοιπα περιοδικά του χώρου, και το έχει κάνει και ένα εκ των κορυφαίων παγκοσμίως.

Οχι δεν είμαι μέτοχος, ούτε γραφω στο ΜΟΤΟ, απλά για τους παραπάνω λόγους γεμίζω τη βιβλιοθήκη μου με τα τεύχη του (τώρα πλέον και το γραφείο και το πάτωμα) και φωνάζει η μάνα μου. :lol: :lol: :lol:

Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά ο Καραχάλιος λέει πως ήταν το πρώτο περισοδικό μοτοσικλέτας στην Ελλάδα......Τεσπα μάλλον αυτό που είπε ο vrass θα εννοούσε

 

Αυτό όμως που ξεχωρίζει' date=' για εμένα, είναι οι πρωτοβουλίες και οι ιδέες της συντακτικής ομάδας του που γιναν πράξη και αφορούσαν κυρίως ταξίδια σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενεργή συμμετοχή σε δοκιμές και δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν τα μεγαλύτερα περιοδικά παγκοσμίως και γενικότερα μία τάση να ξεφυγει από τα στεγανά του Ελληνικού χώρου και να γυρίσει όλον τον κόσμο, παίρνοντας μαζί του έστω και νοητά όλους τους αναγνώστες του. Και αυτό είναι για εμένα που το κάνει τόσο ξεχωριστό από τα υπόλοιπα περιοδικά του χώρου, και το έχει κάνει και ένα εκ των κορυφαίων παγκοσμίως.

[/quote']

 

Πόσο δίκιο έχεις αδερφέ..... :wink:

Βass is a state of mind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φανατικός του ΜΟΤΟ κ γω, μέχρι το σημείο που άρχισε να βάζει όλο τα ίδια και τα ίδια θέματα, και ψιλοβαρετά, οπότε και το έκοψα. Αλλά μάλλον δεν πολυφταίει το περιοδικό, εγώ φταίω που μεγάλωσα. Και μυαλό δεν έβαλα.

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντως το moto είχε τις στιγμες του.

 

Ολοι πιστεύω περάσαμε απο αυτό, ονειρευτήκαμε μαζί του τις εξωτικές μοτοσυκλέτες, ζήσαμε το χιούμορ τους στα τέστ, βλέπαμε φωτογραφίες στα όρια, αφιερώματα, τσακωνόμαστε για τις επιδόσεις, πόρωση

 

Εγώ το παράτησα εδώ κι έξι χρόνια γιατι μου έφυγε η k2bl2 για τις μηχανές, αλλά δεν ξεχνώ, εξ άλλου πολλά τευχη του είναι ακόμα μαζί μου στο βοηθητικό δωματιάκι μου.

 

400 τευχη ε? Ε, δεν είναι και λίγα, respect

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν έχω διαβάσει ωραιότερα αφιερώματα από αυτά των Mega Test ON/OFF που κάνουν κάθε χρόνο και πόσα άλλα ακόμα επίσης......Οι συντάκτες το ζουν το πράγμα......Αν διαβάσετε το editorial του τεύχους κάπου λέει ο Καραχαλιος ότι όταν μαζευτήκαν για να διαλέξουν τα άρθρα για το αφιέρωμα, ένας συντάκτης λέει: "Δεν μπορώ να το κάνω αυτό είναι πολύ συγκηνητικό.....Δε μπορούσα να το φανταστώ όταν διάβαζα στην Ξάνθη τα πρώτα τεύχη, ότι μια μέρα θα ήμουν μέσα στο ΜΟΤΟ, θα δούλευα εδώ....."

Δεν έχω ξαναδεί πιο κεφάτους, καλαμπουρτζήδες συντάκτες......πιο κ@υλωμένους με το αντικείμενο βρε αδερφέ....πώς το λένε;......

 

 

Α, αυτοί ήταν που μέ έπεισαν και ποια είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ μηχανή σήμερα ώστε να μη κάθομαι να κάνω μεθαύριο έρευνα αγοράς.... 8) :D

 

Μα φυσικά η 990 Αdventure...... 8)

Βass is a state of mind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ΚΤΜ; Δε μου άρεσε! 8O :lol:

 

Τρομερή αλλά κάποια προβλήματα του παρελθόντος της στοίχησαν λίγο (καταραμένη ΚΤΜ)

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τα τεστ και όλα αυτά (ειδικά τα ταξιδιωτικά) αλλά πιστεύετε πραγματικά ότι δεν εξυπηρετούνται κάποια συμφέροντα? Και είναι φυσιολογικό άλλωστε...

 

Το κακό είναι ότι όλα τα περιοδικά έχουν κολλήσει στα ss 600-1000 και στα σκούτερ (λογικό θα μου πεις αφού όλοι μ'αυτά ασχολούνται). Δε βλέπεις εύκολα μεγάλα συγκριτικά όπως εκείνο που προανέφερε ο Παναγιώτης.

 

Τώρα για το 990 Adventure πραγματικά είναι ΠΟΛΥ ωραίο μηχανάκι. Αλλά φυσικά έχει να κάνει με τις ανάγκες του καθενός...

Όσο για τα προβλήματα, αν το οδήγείς σαν ινδιάνος, ακόμα και Honda να είναι κάποια στιγμή η τρόμπα του συμπλέκτη πχ θα τα κλ@σει ή οτιδήποτε άλλο. Και ξέρω ότι σε προδιαθέτει να το οδηγείς έτσι, αλλά είναι και λίγο θέμα τύχης βέβαια (αν και τα στατιστικά δεν είναι με το μέρος της ΚΤΜ)...

..there's too much panic in this town...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΕΕ!!!! συγνωμη , κατι εχετε παρει στραβα .

Οταν λεει "adventure" η KTM δεν εννοει τη μηχανη,

αλλα την περιπετεια που θα τραβηξει ο "ευτυχης"

ιδιοκτητης για να βρει μεσο μεταφορας, μηχανικο,

κλπ . οταν θα μεινει .

...γηρασκω αει διδασκομενος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου