Προς το περιεχόμενο

Πειρατεία στο music software..-appz ή ...appapa?


npap

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 110
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Administrator

Το επόμενο post με προσωπικό χαρακτηρισμό θα σβηστεί.

Στόχος μας η συζήτηση με επιχειρήματα.

Σας ευχαριστώ.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίςν κάνω προσωπική επίθεση να εκθέσω οτι αδυνατούνε κάποιοι ν αστηρίξουν τις θέσεις τους και να κρύβονται πίσω απο την υποτιθέμενη θέση και ενασχόληση τους.

 

Είναι κρίμα σε μια εποχή που το opensource λογισμικό κάνει την εμφάνιση του, να συζητάμε για "κόστος" ή οχι λογισμικού...

 

τα επιχείρηματα του αξίοτιμου κ. Dienekes δεν μπορούν να στηριχτούν και κατα τα συνέπεια αμφισβητώ την όποια επαγγελματική εμπειρία χρησιμοποιεί για να αποδείξει τα αναπόδεκτα

ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eyerprotocol, η αναφορά μου στον Μπετοβεν εγινε για να πω με απλα λογια τι ειναι και τι δεν ειναι πνευματικό αγαθό. Και γιατι πιστεύω, οτι το λογισμικό δεν είναι πνευμάτικό αγαθό αλλα εργαλείο. Εχει δικιο ο Granule με την καλύμπρα, αν βεβαια τον κατανόησα γιατί κι αυτή εργαλείο είναι)

Τωρα για το θέμα μας. Τουλαχιστον εγώ ουτε εδώ αλλα ουτε και σε αλλα παρομοια θέματα εχω υποστηρίξει οτι το αγοραστικο κοινό ενός προιόντος μπορει ή πρέπει να επιβαλλει στον προμηθευτή ή τον κατασκευαστή του προιόντος την τιμή που το βολευει. Απλα συζητάω για την π ο λ ι τ κ η μιας εταιρείας απεναντι στο αγοραστικό κοινό της. Ένα κοινό πολυ ειδικό που ειναι δικαιωμά του να θέλει να δημιουργίσει τεχνη, αρα και να εχει προσβαση στα συγχρονα χρειώδη εργαλεία.

Στη σημερινή κοινωνία λοιπόν, νομίζω, οτι η προσβαση στα χρειώδη πρέπει να είναι ικανή - τουλάχιστον οικονομικά- για ΟΛΟΥΣ. Να μπορούν δηλαδή όλοι οι εκολαπτόμενοι και μη δημιουργοί ανεξαρτήτως οικονομικών να προμηθευονται τα εργαλεία τους προκειμένου να παράξουν τέχνη. Για εμάς τους μουσικούς, επαγγελματίες και μη, αυτά τα εργαλεια ειναι είδη πρώτης αναγκης!!!

Αν λοιπόν μια εταιρία με την πολιτική της αγνοεί το δικαίωμα αυτό, τοτε ειναι μοιραίο να δημιουργίσει αντίδραση και η αντίδραση αυτή εκφράζεται με την πειρατεία.

Συμβαίνει οτι ακριβώς και στην κοινωνία. Πολιτικές που προκαλούν μεγάλες αντιθέσεις εισπρατουν απο λαική αντίδραση εως οργανωμένα κινήματα έως και τρομοκρατία.

Γι αυτό και υποστηρίζω την αποψη οτι το λογισμικο πρέπει να ειναι προσιτό για όλους και για όσους κανουν επαγελματική χρήση να πληρώνουν δικαιώματα χρήσης ή και να το αγοράζουν σε μια άλλη τιμή.

Στην δικιά μας περίπτωση λοιπόν η πειρατεία βαζει λιγο πολυ τα ππραγματα στην θέση τους.

Οι περισσότεροι ερασιτέχνες χρησιμοποιούν πειρατικό λογισμικο, ενω οι επεγγελματίες ειναι υποχρεωμένοι να το αγοράσουν.

Να γιατί ειναι λ ά θ ο ς η τρέχουσα πολιτική των περισσότερων εταιρειών, γιατί, πρώτον, ετσι χανουν την συμετοχη των ερασιτεχνών στα κερδη τους και δευτερον, δινουν ιδεολογικο άλοθι στους φοιτητές πληροφορικής να σπάνε τα προγράμματα με σημαία την άποψη οτι "το λογισμικό ειναι ελευθερο"

'Ε λοιπον αυτούς τους φοιτητές τους βλέπω με συμπάθεια.

Ενοείται οτι ειμαι καθετα αντίθετος με όποιον εμπορεύεται πειρατικό υλικο. Οπως ειμαι κάθετα αντίθετος με τους ηθικολόγους που -ταχα - δεν έχουν κανει ουτε κανουν χρηση προιόντων πειρατείας. Βλεπω περισσότερο επικίνδυνη στον χώρο μας αυτή την υποκρισία παρα την ιδια την πειρατεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ Aiolos, δεν διαφωνούμε. Αν η πειρατεία και η αποδοχή πειρατικού μουσικού λογισμικού ήταν μία αντίδραση στις κακώς νοούμενες καπιταλιστικές προθέσεις των μεγάλων εταιρειών του χώρου, τότε δεν θα υπήρχε (από μένα τουλάχιστον) κανένα πρόβλημα. Αλλά υπάρχει ένα κοινό το οποίο δεν αγοράζει τίποτε, ούτε ένα παιγχνίδι των 30 ευρώ, ούτε το πάμφθηνο Tracktion, ούτε τίποτε άλλο. Απλά προτιμά να δίνει αλλού τα χρήματά του. Μην μπερδεύεις αυτό το κοινό με τον (όντως συμπαθέστατο και μάλλον ικανότατο) φοιτητή που σπάει ένα πρόγραμμα. Ο ένας είναι ικανός και ούτως ή άλλως λειτουργεί σε μία κοινωνία όπου αργότερα θα κληθεί να προσφέρει (σε πολλαπλάσιο βαθμό) εκείνα που καταχράστηκε για να κάνει τον μάγκα στους προγραματιστές φίλους του. Ο άλλος (ο έλλην κλεπταποδόχος) είναι απλά τσιγκούνης και βαριεστημένος και εκ' πεποιθήσεως τζαμπατζής.

 

Για την ιστορία - αν και το έχω ξαναπεί - δεν είμαι παρθένα. Ασφαλώς έχω τρέξει πειρατικό λογισμικό και μάλιστα πολύ. Είχα φτάσει σε ένα σημείο να μην ξέρω που αρχίζει και που τελειώνει το virtual studio μου, άσε που έπρεπε να στήνω τον υπολογιστή μου δύο φορές την εβδομάδα. Μετά από κανα χρόνο κατάλαβα (μάλλον: συνειδητοποίησα) ότι δεν είχα γράψει (από μουσική) σχεδόν τίποτε. Τα πέταξα όλα, έβαλα ένα ωραίο ηλεκτρικό πιανάκι που το είχα αγοράσει από έγκριτη γερμανική εταιρεία και ήρθα στα ίσα μου. Κατάλαβα ότι όλον αυτό το καιρό ήμουν θύμα μίας παράνοιας που έκανε τη μουσική ζωή μου δυσκολότερη.

 

Ο λόγος που μιλάω πλέον τόσο ανοικτά κατά της πειρατείας δεν είναι ηθικολογικός, είναι καθαρά πρακτικός και επι της ουσίας. Εννοείται ότι ο καθένας κάνει ότι θέλει με τα λεφτά του, και αν θέλει να πάει στην κόλαση (που λέει και ο whitenoise) δικαίωμά του είναι. Αλλά από ένα δημόσιο βήμα δεν υπάρχει λόγος να υπερηφανευόμαστε για τα λάθη μας. Στο μυαλό πολλών νέων φίλων (όπως σίγουρα έχετε προσέξει) η απόκτηση δεκάδων προγραμμάτων είναι πλέον ταυτόσημη με το να αρχίσουν να κάνουν μουσική. Εσύ Aiolos σαν συνθέτης που είσαι το ξέρεις όμως ότι η ουσία είναι αλλού. Σωστά;

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eyeprotocol μου βαζεις σε μια ένοια την πειρατεία και την αποδοχή και εγω αν δε κανω λάθος αυτα δεν τα μπερδεψα. Αλλα και να ειναι ετσι ,ας πουμε οτι ειναι αναγκαιο κακο. Πολλοι ακολουθησαν και ασπαστηκαν μεγάλες ιδέες και μεσα σε αυτους τους πολλούς υπήρχαν και πολλοι αφιονισμενοι και καιροσκόποι εως εκμεταλευτές εως και προδοτες, Ολοι αυτοι ομως δεν καθόρισαν τις μεγαλες ιδέες. Δεν νομιζω λοιπον οτι αυτη η μεριδα κοινου που περιγράφεις μπορει να εχει επιροη στο οτιδήποτε.

Παραδειγμα ηταν αυτό ετσι?... ενοειται οτι δεν υποστηρίζω οτι η πειρατεια ειναι καμια ιδέα, Οσο για τον συμπαθέστατο και μάλλον ικανότατο - οπως λες- φοιτητή για αυτόν ειναι οντως μεγαλη ιδέα. Αυτο ειναι που βλέπω με συμπάθεια.

 

Κακώς μου απαντάς στα περι υποκρισίας, οσα εγραψα δεν φωτογραφιζαν κανεναν.

 

Τωρα η ουσία στην μουσικη Wow! ειναι οντως αλλου... μην ανοιξουμε αυτή την κουβεντα γιατι θα ειμαστε και εκτός θέματος και ειναι και μεγαλη;)

Αλλα... οπως εσυ, οπως ισως και εγω, καποια στιγμη ειχαμε στησει ενα ατελειωτο πειρατικο virtual studio και παιζαμε με τα καινουργια παιγνιδια μας,... ειχε ενδιαφερον τοτε το πραγμα... δεν είχε?;) Ειχε ενδιαφέρον και κυριως σε οδηγησε στην αποφαση να παρεις το γερμανικο πιανακι.

Ας αφησουμε λοιπόν και τους άλλους να κανουν την ιδια πορεία και καπου θα καταλήξουν και αυτοι. Που ξερεις καποιος απο αυτους μπορει να γραψει την μουσική του μελοντος.

 

 

8O 8O 8O

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αίολε, το πρόβλημα στην επιχειρηματολογία σου είναι ότι οι περισσότερες εταιρείες προσφέρουν πακέτα και για τους φοιτητές (εώς 50% έκπτωση στα full προιόντα), αλλά και για αυτούς που θέλουν απλά κάτι φθηνό (light εκδόσεις), καθώς, κακά τα ψέμματα, το Tracktion 2 για παράδειγμα καλύπτει επαρκέστατα ένα home χρήστη, όπως και το Cubase SE/SL κτλ. Για την ακρίβεια, ο Vernon Reid των Living Colour δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει το Tracktion 2 για τον καινούριο δίσκο τους. Τι παραπάνω θα κάνουν οι χρήστες του πειρατικού π.χ. Nuendo σπίτι τους από τον Reid?

 

Ακόμα παραπέρα, έρχεται η ύπαρξη όλο και περισσότερου αξιόλογου freeware να βάλει την ταφόπλακα στα επιχειρήματα υπέρ της πειρατείας. Μόνο τα freeware Kjaerhus Classic Series να λάβει υπ'όψιν του κανείς, αρκεί για να δει πόσο περιττή είναι η πειρατεία. Σίγουρα κάποιος θα πει ότι τα payware είναι καλύτερα, αλλά απ'την άλλη, και μια Mercedes είναι καλύτερη από ένα Cinquecento, πρέπει να την κλέψω και να δικαιολογήσω την πράξη μου αυτή ως υγιή αντίδραση στην κακή πολιτική τιμολόγησης της εταιρείας;...

 

Ο καθένας μπορεί να τιμολογεί το προιόν του όσο 'θέλει'. Η ανταπόκριση του αγοραστικού κοινού θα δείξει αν ήταν σωστή η απόφασή του ή όχι και όχι η πειρατεία - αυτή δε μπορεί να δείξει τίποτα, γιατί κανείς δε μπορεί να πει με βεβαιότητα αν ο χρήστης πειρατικού λογισμικού θα αγόραζε το προιόν αν ήταν φθηνότερο.

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eyerprotocol' date=' η αναφορά μου στον Μπετοβεν εγινε για να πω με απλα λογια τι ειναι και τι δεν ειναι πνευματικό αγαθό. Και γιατι πιστεύω, οτι το λογισμικό δεν είναι πνευμάτικό αγαθό αλλα εργαλείο. Εχει δικιο ο Granule με την καλύμπρα, αν βεβαια τον κατανόησα γιατί κι αυτή εργαλείο είναι)

Τωρα για το θέμα μας. Τουλαχιστον εγώ ουτε εδώ αλλα ουτε και σε αλλα παρομοια θέματα εχω υποστηρίξει οτι το αγοραστικο κοινό ενός προιόντος μπορει ή πρέπει να επιβαλλει στον προμηθευτή ή τον κατασκευαστή του προιόντος την τιμή που το βολευει. Απλα συζητάω για την π ο λ ι τ κ η μιας εταιρείας απεναντι στο αγοραστικό κοινό της. Ένα κοινό πολυ ειδικό που ειναι δικαιωμά του να θέλει να δημιουργίσει τεχνη, αρα και να εχει προσβαση στα συγχρονα χρειώδη εργαλεία.

Στη σημερινή κοινωνία λοιπόν, νομίζω, οτι η προσβαση στα χρειώδη πρέπει να είναι ικανή - τουλάχιστον οικονομικά- για ΟΛΟΥΣ. Να μπορούν δηλαδή όλοι οι εκολαπτόμενοι και μη δημιουργοί ανεξαρτήτως οικονομικών να προμηθευονται τα εργαλεία τους προκειμένου να παράξουν τέχνη. Για εμάς τους μουσικούς, επαγγελματίες και μη, αυτά τα εργαλεια ειναι είδη πρώτης αναγκης!!!

Αν λοιπόν μια εταιρία με την πολιτική της αγνοεί το δικαίωμα αυτό, τοτε ειναι μοιραίο να δημιουργίσει αντίδραση και η αντίδραση αυτή εκφράζεται με την πειρατεία.

Συμβαίνει οτι ακριβώς και στην κοινωνία. Πολιτικές που προκαλούν μεγάλες αντιθέσεις εισπρατουν απο λαική αντίδραση εως οργανωμένα κινήματα έως και τρομοκρατία.

[u']Γι αυτό και υποστηρίζω την αποψη οτι το λογισμικο πρέπει να ειναι προσιτό για όλους και για όσους κανουν επαγελματική χρήση να πληρώνουν δικαιώματα χρήσης ή και να το αγοράζουν σε μια άλλη τιμή.

Στην δικιά μας περίπτωση λοιπόν η πειρατεία βαζει λιγο πολυ τα ππραγματα στην θέση τους.[/u]

Οι περισσότεροι ερασιτέχνες χρησιμοποιούν πειρατικό λογισμικο, ενω οι επεγγελματίες ειναι υποχρεωμένοι να το αγοράσουν.

Να γιατί ειναι λ ά θ ο ς η τρέχουσα πολιτική των περισσότερων εταιρειών, γιατί, πρώτον, ετσι χανουν την συμετοχη των ερασιτεχνών στα κερδη τους και δευτερον, δινουν ιδεολογικο άλοθι στους φοιτητές πληροφορικής να σπάνε τα προγράμματα με σημαία την άποψη οτι "το λογισμικό ειναι ελευθερο"

'Ε λοιπον αυτούς τους φοιτητές τους βλέπω με συμπάθεια.

Ενοείται οτι ειμαι καθετα αντίθετος με όποιον εμπορεύεται πειρατικό υλικο. Οπως ειμαι κάθετα αντίθετος με τους ηθικολόγους που -ταχα - δεν έχουν κανει ουτε κανουν χρηση προιόντων πειρατείας. Βλεπω περισσότερο επικίνδυνη στον χώρο μας αυτή την υποκρισία παρα την ιδια την πειρατεία.

 

Αίολε όσο και να σου φανεί περίεργο, στις γενικές γραμμές συμφωνώ με τα όσα λες παραπάνω! 8O :)

 

Σε ένα σημείο έχω αντίρρηση, αυτό που έχω υπογραμμίσει. Λύσεις υπάρχουν. Φοιτητικές τιμές, "περιορισμένες" εκδόσεις, κλπ. Θα ήταν ευχής έργον να διαδοθούν μουσικές εφαρμογές στα σχολεία, ώστε τα παιδιά που έχουν την κλίση να μπορούν να "εκπαιδευτούν" άνετα. Υπάρχουν και άλλες τεχνικές λύσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν, ώστε ο ερασιτέχνης να έχει το software που θέλει χωρίς να χρειάζεται να το πειρατεύσει, όμως, φυσικά, όλα κοστίζουν.

 

Πάντως εμένα όλο αυτό μου θυμίζει αυτό που γινόταν με τις εφαρμογές CAD, DTP και άλλες απαιτητικές, εξειδικευμένες εφαρμογές παλιότερα. Όλοι θέλανε να έχουν το Autocad "σπασμένο" στον υπολογιστή τους, συνήθως το είχανε, αλλά δεν είχαν σχεδιάσει ούτε ένα τρίγωνο. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα φίλοι και σύντροφοι απο cos_dr !!!!

 

Φεύγοντας σε λιγότερο από 15 ώρες για Μύκονο, σε 3ήμερο ταξίδι αστραπή προσκεκλημένος απο τρείς ξανθιές θεές, εκ των οποίων η μια είναι γκόμενα ενός φίλου, ομολογώ οτι το θέμα αυτό με συγκίνησε ιδιαίτερα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :lol: 8) :lol: 8)

 

Σκέφτηκα να ρίξω λίγο λάδι ση φωτιά του θέματος , λέγοντας το εξής ..

 

(παρένθεση.. όντως μην χαλιέστε κάποιοι φίλοι και αναλώνεστε σε προσωπική αντιπαράθεση προσβλητική για θέματα ποθ άλλοί έχουν αποφασίσει για εμάς τα μυρμίγκια :wink: και χαλάμε την άρμονία του noiz)

 

Oπως είχε πεί ο Μεροβίγγειος στο Matrix Reloaded όλα στη ζωή λειτουργούν στο σύστημα cause and effect (αιτιότητα και δράση)

 

Όπως ο Εκλεκτός , εγώ έχω την δυνατότητα της επιλογής..

 

Σαν μουσικός (μμμμμμμμμ, καλέ) έχω να επιλέξω το εξής:

 

Εκτός απο το hardware που μου είναι απαραίτητο (πιανο , triton κλπ. ) και ουσιαστίκα με αυτό μου αρέσει να δουλεύω, ο κόσμος των υπολογιστών μολυ δίνει την δυνατότητα να επεκταθώ σε άλλους τομείς της μουσικής όπως π.χ. η επεξεργασία ή μίξη ή παραγωγή κ.λ.π με ερασιτεχνικό προσανατολισμό αφού δεν είναι η δουλειά μου ή έστω το κύριο ενδιαφέρον μου.

 

Μέσα σε αυτην την πρόκληση έχω δύο επιλογές......

 

1. Την νόμιμη, αγοράζοντας (να μην επαναλαβω τα περι πνευματικής ιδιοκτησίας και τα άλλα που αναφέρθηκαν που είναι αναμφισβήτητα σωστά, και ουσιαστικά πτωχευοντας.

 

2. Την παράνομη, που τα΄έχω όλα, χωρίς να χρησιμοποιώ ούτε το 5% πραγματικά απο ότι έχω γιατι δεν μου χρειάζεται , ασε που οι περισσότερες λειτουργίες των επαγγελματικών προγραμμάτων δεν είναι εκμεταλλεύσιμες απο εμένα λόγω άγνοιας.

 

Επιλογή.........

 

Η δευτερη ΕΠΙΛΟΓΗ είναι κάτι υπαρκτό και δεν είναι τυχαία. Κάποιοι φίλοι μου επέλεξαν να την έχω, γιατί αν ήθελε o κόσμος την Μηχανών // εεεε παρασύρθηκα :lol: το σύστημα να μην υπάρχει πειρατεία έχει τους μηχανισμούς να την καταστείλει απο αυριο και δεν θα τολμούσαμε ούτε το γραμμένο cd να το πιάσουμε στα χέρια μας, θα μας ξεσκίζανε και μόνο στην σκέψη οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πειρατικά. Για να το αφήνουνε υπάρχει ΑΙΤΙΟ και θα ήθελα να το αναλύσω με ευχαρίστηση αλλά θα ξεφύγω απο την σφαίρα του noiz και θα μιλήσω πολιτικά και καλοκαιριάτικα δεν προσφέρεται. 8) :? 8O

 

Εγώ επιλέγω το δεύτερο χωρίς τύψεις , και όσο μου στέλνουν τα προγράμματα τσάμπα δεν πρόκειται να αγοράσω τίποτα. Εχω τόσο υλικό που δεν πιστεύω να χρειαστώ τίποτα άλλο για την μουσική μου, τόσο που το περισσότερο χώρο μου πιάνει αφού τελικά δουλεύω με 10 προγράμματα τα 7 soft synths και τα άλλα πλατφόρμα και master, και πάλι υπερβολή είναι αφου την πραγματική "δουλεία" γουστάρω να την κάνω στο triton και με τα άλλα απλά εμπλουτίζω.

 

Ποίος ο λόγος να σκαγα 15 εκατομμύρια για να τα πάρω?

 

Γιατι να με συγκινήσουν τα σωστά βέβαια λόγια περί πνευματικών δικαιωμάτων, κερδών, ανάπτυξης, κ.λ.π.??

 

Συγκινούνται οι πολιτικοί που μας κλέβουν καθημερινά με κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος, με τις βλακείες στο εργασιακό, στο ασφαλιστικό, με τις φτωχές παροχές υπηρεσιών , την παραοικονομία, τους προληπτικούς πολέμους και όλα αυτά. Θα μου πείτε τους ψηφίζουμε αλλά και αυτό θέλει συζήτηση που πάλι θα είναι εκτός κλίματος noiz.

 

Tώρα που τριαντάρησα κι εγώ κατάλαβα οτι δεν εξαρτάται απο εμένα το παράδειγμα και η σωτηρία του κόσμου και επιλέγω να απολαυσω κι εγώ λίγο. Σέβομαι όμως και την άποψη των άλλων φίλων και εύχομαι μια μέρα να ισορροπήσουν άλλα πράγματα και να ξαναρχίσουμε να σκεφτόμαστε αγαθα και να μην κλέβουμε γιατι φοβόμαστε μην μας πιάσουν αλλά να καταλάβουμε γιατι δεν πρέπει να κλέβουμε και να μήν χρείάζεται να χλευάζουμε η να απομονώνουμε τους άλλους .ΙΜΑGINE///

 

Αν και δεν νομίζω να το δώ αυτό, περιμένω τα χειρότερα στην δική μου γραμμή ζωής τουλάχιστον.

 

Αντε πάω να συνεχίσω τα μπάνια μέχρι να αδειάσει η τσέπη. Μετά να δω πως θα γεμίσει. Ευτυχώς που έχουμε και τις καλές μας τράπεζες :lol: :lol:

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου