Προς το περιεχόμενο

Πειρατεία στο music software..-appz ή ...appapa?


npap

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όλοι όσοι εργαζόμαστε έχουμε σαν σκοπό το κέρδος. Όλοι έχουμε το δικαίωμα να ζητάμε όσα χρήματα θέλουμε σαν αμοιβή για την εργασία μας. Όλοι έχουν το δικαίωμα να μην μας δώσουν τα λεφτά που ζητάμε, αν τους φαίνονται πολλά. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να παίρνει τη δουλειά μας χωρίς να μας δίνει τα λεφτά που ζητάμε χωρίς την έγκρισή μας.

 

Πόσο δύσκολο είναι να τα καταλάβει κανείς αυτά τα πράγματα; Αφού ισχύουν για όλους μας. Έτσι εργαζόμαστε εσείς, εγώ, η Steinberg και όλοι οι υπόλοιποι. Εργάζεται κανείς για την ψυχή της μάνας του;

 

Η Ελλάδα είναι πρώτη στην πειρατεία λογισμικού σε όλο το κόσμο (αυτό το στοιχείο θα βρεις φίλε wasted). Προσωπικά δεν θα μου καιγότανε καρφί αν έβλεπα αυτή η αυξημένη πειρατεία να οδηγεί και σε αυξημένη δημιουργικότητα, αν είχαμε 20 ανεξάρτητες παραγωγές το μήνα, αν είχαμε πολλές συναυλίες από μουσικούς που ανδρώθηκαν στο παράνομο software κλπ. Αλλά όταν βλέπω να ζούμε στην χώρα-μηδέν όσον αφορά τις σύγχρονες μουσικές της αναφορές, τότε είναι σαφές σε μένα ότι το software αλλάζει χέρια μόνο και μόνο επειδή είμαστε χασομέρηδες, όχι γιατί ασχολούμαστε δημιουργικά με αυτό.

 

Η επιθυμία για συνεχή εναλλαγή sequencers, plugins, εφέ κλπ κλπ, δεν είναι επιθυμία για μουσική, αλλά επιθυμία για απόλαυση αυτής της ειδικής τεχνολογικής ηδονής του ότι "πωπω τι ωραίο που είναι", και αφού το γαργαλήσουμε λίγο (το πρόγραμμα) πάμε για άλλα. Αυτοί που ασχολούνται σοβαρά (δηλ. με ειλικρίνεια) με τη μουσική, κάποια στιγμή κολάνε σε ένα-δύο εργαλεία και τα υπόλοιπα τα αγνοούν. Έχω γνωρίσει τέτοιους ανθρώπους, που τους λες "ρε συ, βγήκε το καινούργιο Cubase, να στο δώσω να το δεις" και σου λένε "άσε ρε βλάκα που θα καταστρέψω το setup μου". Αυτή είναι ζηλευτή ακεραιότητα χαρακτήρα και προθέσεων και - όχι τυχαία - είναι οι μόνοι από τους οποίους ακούω και κανά καινούργιο κομάτι, τρεις-τέσσερις φορές το χρόνο.

 

¶ρα λοιπόν, αν έχουμε φιλότιμο και αγαπάμε τη μουσική, πρέπει να καταλάβουμε ότι η ουσία δεν βρίσκεται στο να έχουμε 400 plugins στον υπολογιστή μας. Πρέπει να καταλάβουμε ότι είναι καλό για όλους μας να μισούμε την πειρατεία, διότι απεργάζεται την καταστροφή μας και κυρίως την καταστροφή των νεότερων από εμάς οι οποίοι ψάχνουν να βρουν κάτι με αξία για να πιαστούν πάνω του. Δεν θα το βρούν μέσα στον υπολογιστή αλλά μέσα στο μυαλό τους αν το αφήσουμε σε ησυχία για πέντε έστω λεπτά.

 

Αυτή παιδιά είναι η γνώμη μου. Τώρα τα οικονομικά στοιχεία (που θα βρει ο sunsets) ή τα νομικά (που θα σας πω κάποια άλλη φορά) είναι κολοκύθια αν δεν θέλει κάποιος να καταλάβει τα παραπάνω.

 

Υ.Γ. Καλά οι έλληνες δεν είναι από τον Σείριο; Σοβαρά μιλάτε ρε;

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 110
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Όλοι όσοι εργαζόμαστε έχουμε σαν σκοπό το κέρδος. Όλοι έχουμε το δικαίωμα να ζητάμε όσα χρήματα θέλουμε σαν αμοιβή για την εργασία μας. Όλοι έχουν το δικαίωμα να μην μας δώσουν τα λεφτά που ζητάμε' date=' αν τους φαίνονται πολλά. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να παίρνει τη δουλειά μας χωρίς να μας δίνει τα λεφτά που ζητάμε χωρίς την έγκρισή μας.

 

Πόσο δύσκολο είναι να τα καταλάβει κανείς αυτά τα πράγματα; [i']Αφού ισχύουν για όλους μας.[/i] Έτσι εργαζόμαστε εσείς, εγώ, η Steinberg και όλοι οι υπόλοιποι. Εργάζεται κανείς για την ψυχή της μάνας του;

 

Η Ελλάδα είναι πρώτη στην πειρατεία λογισμικού σε όλο το κόσμο (αυτό το στοιχείο θα βρεις φίλε wasted). Προσωπικά δεν θα μου καιγότανε καρφί αν έβλεπα αυτή η αυξημένη πειρατεία να οδηγεί και σε αυξημένη δημιουργικότητα, αν είχαμε 20 ανεξάρτητες παραγωγές το μήνα, αν είχαμε πολλές συναυλίες από μουσικούς που ανδρώθηκαν στο παράνομο software κλπ. Αλλά όταν βλέπω να ζούμε στην χώρα-μηδέν όσον αφορά τις σύγχρονες μουσικές της αναφορές, τότε είναι σαφές σε μένα ότι το software αλλάζει χέρια μόνο και μόνο επειδή είμαστε χασομέρηδες, όχι γιατί ασχολούμαστε δημιουργικά με αυτό.

 

 

 

 

ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αριστος ο ελληνας πολιτης που υποστηριζει την πειρατια!!!!

Ναι φιλε μου ετσι πιστευω και θα σου το αιτιολογισω.................

Οπως και στη μουσικη (CD's) ετσι και στο λογισμικο οι τιμες στο "ελλαντα" ειναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΕΣ!!!ΓΕΛΕΙΕΣ!!!!!! Σε σχεση με το εξωτερικο παντα...

Δεν μπορεις φιλε Steinberg ή φιλε αντιπροσωπε (καταστηματαρχη) των CD's να πουλας με 1500% ΚΕΡΔΟΣ 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Ετσι.....Και καλα κανει ο Ελληναρας γιατι δεν ειναι κοροιδο και αγοραζει πειρατικα και κανει τη δουλεια του..........

ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΓΝΗΣΙΟ CD, ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΓΝΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!ουτε καν γνησιο CD του Hendrix να φανταστεις!!!!!!!!!!!!!

Και ουτε προκειται να παρω.....αν ειχε 5 ευρο το CDακι το γνησιο ενοειται πως δε θα εμπαινα στον κοπο να το αντιγραψω!!!

Αλλα ΟΧΙ 20 ΚΑΙ 50 ΕΥΡΟ για ενα ψωλοCD (με το συμπαθιο κιολας) δε γραφει στο μετωπο μου Μ@#$%ΑΣ!!!!!!!!!!! ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

"Simplicity is gold"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εταιριες απο εσοδα πωλησεων δεν εχουν αναγκη!!! πουλανε σε καταστηματα ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ (τα οποια καταστηματα,βλεπε στουντιο κλπ δε μπορων να εχουν "πειρατικα" γιατι αν τους πιασει η εφορια... "τον πουλο" αρα δεν τειθεται θεμα μικρου κερδους η οτι "μπαινουν απο μεσα"!!!!!!!!!! θα μπορουσαν να ειχαν home editions πολυ φτηνοτερες και δε θα ειχε προβλημα ο ελληνας να δωσει για να το αγορασει!!!!

Γιατι ειναι προφανες οτι ΚΑΝΕΙΣ ερασιτεχνης δε θα δωσει τα μαλλια της κεφαλης του για να αγορασει το οποιδηποτε λογισμικο, ετσι...για το σπιτι!!!!!!!!!!!!!!

"Simplicity is gold"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσα επαγγελματικά studios γνωρίζω στην Ελλάδα χρησιμοποιούν σχεδόν αποκλειστικά πειρατικό λογισμικό. Εφορία;... Η εφορία στην Ελλάδα δεν ψάχνει για αληθινές απάτες: δημιουργεί πλασματικές, με σκοπό να τρομοκρατήσει τον φορολογούμενο και να του αποσπάσει μαύρα χρήματα, δήθεν λιγότερα από το υποθετικό πρόστιμο (κυνική παραδοχή γνωστού μου εφοριακού).

 

Home editions υπάρχουν, κοστίζουν κατά μέσο όρο 60-120 ευρώ (sequencers), φθηνότερα ακόμα με φοιτητική έκπτωση. Βέβαια, όσα άτομα γνωρίζω που χρησιμοποιούν πειρατικό λογισμικό, δηλώνουν ότι δε θα το αγόραζαν γνήσιο ακόμα κι αν έκανε 1 ευρώ - δε θέλουν να νιώθουν 'malakes' - "ο γείτονας το έχει τσάμπα κι εγώ θα το πληρώσω!;!;!;", "Γράφω στο μέτωπο malakas!?!?!?" :wink:

 

eye, για άλλη μια φορά έγραψες. Νιώθω, πάντως, ότι το θέμα έχει κορεστεί. Έχει συζητηθεί πολλάκις και στο Noiz κι αλλού και το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: Οι υποστηρικτές του γνήσιου software έχουν επιχειρήματα, οι άλλοι προσποιούνται πως έχουν. Έχει καταντήσει κουραστικό. :(

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Wow!,

 

οι διαπιστώσεις του δεύτερου μέρους του δημοσιεύματος σου, όσον αφορά στη χρήση των s/w από τους ερασιτέχνες παραγωγούς, είναι ιδιαίτερα εύστοχες και με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.

 

Απο κει και πέρα όμως... Αυτά που λες στην αρχή-αρχή ταιριάζουν περισσότερο σε εορταστική ομιλία γυμνασιάρχη παρά στην πραγματικότητα. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια κοινωνική αντίθεση. Υπάρχουν εταιρείες που παράγουν ένα κοινωνικό αγαθό, (το s/w) , και οι καταναλωτές που θέλουν να αποκτήσουν αυτό το αγαθό. Για κάποιο λόγο λοιπόν, δεν είναι δυνατόν όλοι οι δυνάμει καταναλωτές να αποκτήσουν αυτό το αγαθό εξαιτίας της απαγορευτικής τιμής του, ενώ από την άλλη οι εταιρείες αυτές έχουν ποσοστά κερδών (κατά τη γνώμη μου) μεγαλύτερα από τα κοινώς αποδεκτά. Δημιουργείται έτσι μια κοινωνική ανισορροπία και μια στρέβλωση της αγοράς. Μέρος αυτής της στρέβλωσης είναι η εμφάνιση της πειρατείας. Είναι δηλαδή μια "αυτόματη" διόρθωση της αγοράς ώστε να ισορροπήσει η προσφορά με τη ζήτηση. Το να λέμε λοιπόν "ω! τι κακιά που είναι η πειρατεία!" και να ζητάμε νομικά μέτρα εναντίον των πειρατών δε λύνει κανένα πρόβλημα. Όσο υπάρχει αυτό το πρόβλημα, δηλαδή της αδυναμίας ικανοποίησης της κατανάλωσης, θα υπάρχει πειρατεία, θα αντιδρούν οι εταιρείες, τα κράτη υπακούοντας σε αυτές θα εντείνουν τα αστυνομικά μέτρα, θα υπάρχει πρόσκαιρη πτώση της, επειδή όμως η αιτία παραμένει η πειρατεία θα βρίσκει καινούριες μορφές να αναπτυχθεί και πάει λέγοντας... Κύκλος, αν με παρακολουθείς.

 

Επιπρόσθετα να σημειώσω ότι η συγκεκριμένη πρακτική τιμολόγησης από τις μεγάλες εταιρείες του χώρου, δημιουργεί στην αγορά αύξηση του κόστους των πόρων τους, αυξάνει δηλαδή το κόστος των δαπανών τους, πράγμα που το βρίσκουν μπροστά τους επίσης οι νέες και αναπτυσσόμενες εταιρείες παραγωγής λογισμικού, καθιστώντας δυσκολότερη την ανάπτυξή τους. (Μάλλον αυτό εννοούσε ο dienekes όταν μίλαγε για outsourcing)

 

Ποιά είναι η απάντηση λοιπόν στο πρόβλημα; Απαντάω: Ξαναμοίρασμα της πίτας. Όπερ, λιγότερα κέρδη για τις εταιρείες, περισσότερο κοινωνικό αγαθό στους καταναλωτές. Η νομική αντιμετώπιση δε λύνει κανένα πρόβλημα αλλά το συμπιέζει πρόσκαιρα, προστατεύοντας το κέρδος των εταιρειών, και όχι του καταναλωτή, ώσπου το πρόβλημα να επανακάμψει οξύτερο.

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε wasted sunsets, δεν δραστηριοποιείσαι στο χώρο, αλλά δεν δίστασες να χαρακτηρίσεις μπούρδες αυτά που γράφω. Όταν μίλησα για παπαριές δεν θεωρώ ότι αυτό συνιστούσε προσωπική επίθεση, δεν φταίω εγώ αν η μυγούλα του noiz ήταν άτακτη και σε ενόχλησε.

 

Το point μου (sic!) ήταν ότι δεν είναι δικαιολογία να ρίχνουμε το φταίξιμο στις εταιρείες για δήθεν υπερκοστολόγηση για να καλύψουμε την ενοχή μας που πήραμε το Χ προϊόν από τον συμπαθή πειρατή της γειτονιάς μας. Καλά τα "επιχειρήματα" του τύπου "αφού μια φορά το γράφουν και μετά αντιγράφουν τα CD και τα πουλάνε, γιατί να είναι τόσο ακριβά;" είναι ΠΑΠΑΡΙΕΣ με όλα τα γράμματα κεφαλαία και το ξέρεις καλύτερα από μένα μιας και είσαι του οικονομικού κλάδου.

 

Όταν μιλούσα για outsourcing εννοούσα την τάση να δίνονται κομμάτια του κώδικα για να γραφούν κυρίως σε αναπτυσσόμενες χώρες. Πρέπει να σε έχω από μια μεριά να προσπαθείς να συννενοηθείς με τον Πακιστανό, Ρουμάνο ή Γεωργιανό προγραμματιστή (ο οποίος είναι πολύ ταλαντούχος, παίρνει στην κυριολεξία μια χούφτα δολλάρια, αλλά είναι στην ουσία μια μηχανή παραγωγής κώδικα). Από την δική μου εμπειρία, ΠΟΤΕ δεν δούλεψε αυτό, και δεν μιλάω μόνο για ελληνικές εταιρίες. Συνήθως τελικά το κόστος διογνώνεται.

 

Η μόνη ελπίδα, είναι αυτό που έκανε η Microsoft όταν ήταν ακόμα αναπτυσσόμενη δύναμη. Ξέρετε πόσα προγράμματα έχουν ξεκινήσει μέσα από τη Microsoft? Η Basic. Τελεία. Όλα τα υπόλοιπα έχουν αγοραστεί από άλλες εταιρίες (συνήθως, μαζί με τις εταιρίες). Ας με διορθώσει κάποιος συνάδελφος αν μου διαφεύγει κανένα.

 

Δηλαδή τι έκανε η Μικρομαλακιά? Αγόραζε μια εταιρία που είχε ένα καλό προϊόν αλλά ήταν στην ουσία στα πρόθυρα της χρεωκοπίας (γιατί άραγε?) ή δεν είχε τις προοπτικές να το προωθήσει και είχε μια άριστη βάση για να το πουλήσει μέσα από το προσεκτικά διαμορφωμένο δίκτυο διάθεσής της.

 

Ένα παρόμοιο προϊόν αν δεν απατώμαι είναι το Tracktion της Mackie, γι'αυτό μπορεί να το πουλάει €150 (δεν ξέρω για πόσο ακόμα).

 

Τέλος σε καμμία περίπτωση δεν αναφερόμαστε σε αρπαχτές, αλλά σε προϊόντα που μπορούν να περάσουν και επόμενο και μεθεπόμενο κύκλο εξέλιξης. 'Ενα παράδειγμα αρπαχτής ήταν τα προγράμματα για το Λόττο εκεί στις αρχές, τα δίνανε όσο θέλανε και πραγματικά αισχροκερδούσαν, και τι έγινε, σε ένα χρόνο πολύ καλύτερα προγράμματα ήταν διαθέσιμα σαν δωράκι σε περιοδικά.

 

Αυτά και συγνώμη για τη διάλεξη, αλλά μερικά πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται στους απέξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος πάντων, εγώ δεν θα πω τίποτε άλλο για το θέμα. Δεν πρέπει να καταλήξει να είναι μία συζήτηση για το software, καλύτερες είναι οι συζητήσεις για τη μουσική. Οι μουσικοί ας μιλάνε για μουσική, και ελπίζω να ξέρει ο καθένας τι κάνει στο κρεβάτι του.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδια,

ενδιαφερον το θεμα που ανοιξε ο φιλος Wow!.Λιγο η ενταση <<αυξηθηκε >> σε ενα σημειο που να παραμορφωνει λιγο η συζητηση αλλα τελος παντων...

Θα παω λιγο πιο περα απο τη μουσικη σε ενα αλλο κλαδο που μαστιζεται απο τη πειρατεια,τα games(PC games+console games).Το πρωτο που απ'οσο θυμαμαι δεχτηκε αυτο το φαινομενο ηταν το ps1.Παρθενικη για κονσολα.Χαμενα λεφτα για εταιρειες κτλ κτλ....Εχετε ομως σκεφτει οτι αν δεν ηταν η πειρατεια αυτη η κονσολα θα ειχε παει στα αζητητα?Το γεγονος οτι επαιρνε σιντι + το γεγονος οτι μπορουσαν ευκολα να αντιγραφουν παιχνιδια (αρα το κοστος πιο μικρο) οδηγησε στη τεραστια επιτυχια της.Και ναι δεν ειναι μονο αυτο αλλα ειναι ενας πολυ σημαντικος παραγοντας. Αυτο που θελω να πω και να γυρισω στη συζητηση περι μουσικης πειρατειας (για να μη δυσαρεστησω το φιλο Wow!) ειναι οτι :

οι δισκογραφικες εχουν συμφερον απο τη πειρατεια.Για αυτο το λογο και δεν εχουνε μπει τοσο γερα στο παιχνιδι καταπολεμησης της.Οι εταιρειας πλεον (απο τα λιγα που γνωριζω) δεν βγαζουν λεφτα μονο απο τους δισκους,οι καλλιτεχνες πλεον ειναι ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΕΣ αλλα και ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ των δισκογραφικων.Οτι και να κανει πλεον ενας <<καλλιτεχνης>> (τυπου Βανδη ,Ρουβας+++) η εταιρεια παιρνει και αυτη λεφτα.Ενα ποσοστο μεν αλλα δεν παυει να ειναι και αμελητεα ολα αυτα.

Και εξαλλου ρε παιδια δε μιλαμε οτι οι εταιρειες εχουνε προβλημα με τη πειρατεια τοσο μεγαλο...αν ειχαν θα ειχανε χρεοκωπησει ολες!!!Το μονο που εχουν ειναι μια μειωση του κερδους.Και ναι ειναι σημαντικο το κερδος αλλα οχι και να το προσκυναμε.Εξαλλου εδω μιλαμε για κατι πολυ σημαντικο οπως η μουσικη,μπροστα σε αυτη το κερδος ειναι ενα μεγαλο 0.

Εγω συμφωνω οτι ο καθενας μας πρεπει να μπορει να αγοραζει οποιον δισκο θελει.Ειναι θεμα δημοκρατιας και θεμα παιδειας.Δεν ειναι κακο να πληρωνουμε για ενα δισκο.Ειναι κακο να μας κλεβουνε οταν τον αγοραζουμε.

 

υ.γ: πρεπει να σας αναφερω οτι ειμαι φανατικος των αυθεντικων σιντις.Δε τα γουσταρω καθολου τα αντεγραμμενα.Αν ομως δεν ειχα λεφτα ναι θα αγοραζα.Συγγνωμη αν κουρασα!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη βλεπω οτι εχουν μπερδευτει λιγακι τα πραγματα, απλος να κανω μια διεκρινηση απο την δικια μου πλευρα, απο τα λιγα που θα μπορουσα να χερω...

 

Στην δισκογραφια τα πιο πολλα λεφτα πηγαινουν στους διανομεις και τα καταστηματα που πουλανε τα cd και οχι στους καλλιτεχνες και στις εταιρειες. Δηλαδη απο τα 20, τα 4-5 το πολυ πανε στην εταιρεια, ακομα λιγοτερα στον καλλιτεχνη, αρα βριζετε τα λαθος ατομα και αυτες ειναι world wide τιμες και οχι "ελλαντα" τιμες...

 

Το ιδιο επισης συμβαινει και στο software industry, αποδεδειγμενα, που δεν πουλαει τοσες copies οσο ενα cd και οσες εταιριες δεν πουλανε μεσο net, αναγκαζονται να κανουν διανομη το προιον τους σε τιμες χεφτιλας...

Πολλες εταιριες ναι, εχουν παραυψωμενες τιμες, αλλα παιδια μην κοροιδευμομαστε...ολοι εντελος τυχαια αυτα τα προγραμματα δουλευουν...Εκτος αμα ο ερασιτεχνης χρειαζεται waves IR reverb για να κανει ενα κομματι και δεν του "κανει" ενα πιο φτηνο η ενα free reverb, η μηπως χρειαζεται nuendo και οχι cubase sl, το nuendo εχει 2000 euro, το sl, 200...

 

Σε μια τετοια συζητηση λογικο ειναι ο καθενας να εχει διαφορετικες γνωμες, δεκτον, αλλα διαβασα καποια πραγματα που δεν ισχυουν, εδωσα και ενα παραδειγμα απο την δικια μου μικρη πειρα στο προηγουμενο Post.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου