Προς το περιεχόμενο

Πειρατεία στο music software..-appz ή ...appapa?


npap

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

4:30πμ κι ακόμα διαβάζω... και ήθελα να δω και το Serpico στην tv... και όλα αυτά γράφτηκαν σε μια μέρα. (από την 3η σελίδα και μετά).

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση η αντίθεση των απόψεων που όμως στοιχειοθετούνται επαρκέστατα πολλές φορές. Θα περνούσε σίγουρα η μια ή η άλλη άποψη αν η συζήτηση γινόταν σε μια παρέα. Εδώ όμως... κρύβονται σοβαροί παίκτες πίσω από την ανωνυμία που κάνουν πολύ ενδιαφέρουσα την παρακολούθηση της κουβέντας.

Κύριοι, είναι φανερό ότι διαφωνούμε, όπως λέει ο Wow!. Γιατί τσακώνεστε;

Παρά τις προσωπικές αψιμαχίες που γράφτηκαν σε βρασμό, προτείνω στον "οικονομολόγο" και τον "προγραμματιστή" να "δώσουν τα χέρια" και να μη συνεχίσουν την κόντρα.

Επίσης επειδή είναι 2 τελείως διαφορετικά θέματα θα έλεγα να μη μπερδεύουμε την πειρατία στην δισκογραφία με αυτή του λογισμικού. Καληνύχτα σας...

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 110
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αγαπητε Dienekes σε ευχαριστω για την τοσο φιλοτιμη προσπάθεια κατανόησης των γραφόμενων μου, θα μου επιτρέψεις ομως να σου πω οτι αυτα που απαντάς (δεν απαντάς, φλυαρείς και ειρωνευεσαι) και το μονο που κάνεις ειναι να κανεις θορυβο σαν D(i)enekes.

 

Και εξηγούμε: Μου απαντας τι γινεται στην Αμερικη και μαλιστα σε νομική βαση, επι της ουσιας μπορεις να μου απαντησεις? ειναι πνευματικό αγαθο ή δεν ειναι! Να στο πω και διαφορετικά... νομικά η μισή Αμερική δεχεται την ποινη του Θανατου και η αλλη μισή - νομικα παντα- δεν την δεχεται, αλλες χωρες την δεχονται και αλλες δεν την δεχονται. Και επειδή αποτελει μέγιστη αφέλεια να μου επικαλεισαι τα δικαστηρια της Αμερικής... δηλαδη τι πιστεύεις οτι θα υπαρξει δικαστηριο στην Αμερική που θα πάει εναντια στα κέφια της Microsoft της Apple και γενικώς ολων των εταιρειων λογισμικού μικρων οι μεγαλων??

Dienekes αν δεν υπηρχε η Steinberg to cubase θα το εφτιαχνε καποιος αλλος. Αν ομως δεν υπηρχε ο Beethoven η 5η συμφωνια δεν θα υπηρχε. Αυτο ειναι λοιπόν αυτο που αποτελει πνευματικο αγαθό, αρα υποκειται και σε καθεστώς πνευματικής ιδιοκτησίας. Ο μόνος προγραμματιστής που μπορει να μιλαει για πνευματικη ιδιοκτησια ειναι αυτός που πρωτοσκέφτηκε και εγραψε τους πρωτους κωδικες προκειμένου να κανει ενα προγραμμα που να γράφει μουσική. Ολοι οι επομενοι κανουν χρήση αυτής της εργασίας.

Και πιστεψε με ο Beethoven δεν ανηκε σε καμία νεο-techno αίρεση.

Αληθεια μηπως μπορείς να βρείς στο net τα δικαστήρια στα νησια Κουκ τι εχουν αποφασίσει για το θέμα.

Και σοβαρα τωρα: Ξερεις ποσο διαφορετικός ειναι ο νόμος περι πνευματικων δικαιωμάτων στην Αγγλία στις ΗΠΑ στην Γαλία και στην Γερμανία και ποσο διαφορέτικά προσεγιζουν τα θέματα αυτα?

 

Εσυ δηλαδή τι πιστεύεις οτι οταν αγοράζεις ενα Βιβλιο αγοράζεις το ιδιο το εργο? Οχι βεβαια! Αγοράζεις το δικαιωμα χρήσης του, να το διαβασεις δηλαδη...

 

Dieneges απ οτι ειπες ασχολησαι με την πληροφορική και μαλλον δεν εχεις διαβασει ιστορια της τέχνης. Εχε υπόψιν σου λοιπον οτι σε ολη την ιστορία αυτου του πλανήτη και σε ολα τα μηκη και τα πλάτη του, η τέχνη ηταν ειναι και θα είναι είδος αναποστατο απο την ιδια τη ζωη, Ειναι δηλαδή ειδος πρώτης ανάγκης. Μαλιστα πολυ παλια η τέχνη δεν πληρωνόταν απο το κοινο αλλα απο τους χορηγούς προκειμενου να δοθεί δωρεάν στο κοινο.

Προς θεου μην αρχίσεις να ρωτάς μηπως και ο πλανητης ανήκει σε καμια νεο-techno αίρεση?

Σιγουρα παντως εσύ ανήκεις στην φυλή των Greeks (Νεοέλληνες) σκεπτονται "οπως Αμερικη"Εσυ μαλιστα εχεις και το Δαιμόνιο του ρουφιανου, ενθουαστικες στην ιδέα οτι μπορεί να υποστηρίζω την πειρατεία.

 

Μιας κι εσυ λες οτι εχεις σπουδάσει πληροφορική και για αυτό νομιμοποιήσαι να παριστάνεις το κοκόρι. Να σου πω και εγω λοιπόν - για να μην νοιωθεις αδικιμένος- οτι εγω ειμαι συνθέτης και όλα αυτα τα εχω σπουδασει, να σου πω επισης οτι εισπρατω και δικαιώματα απ όλον το πλανήτη.

 

Ειλικρινα με εξέπληξες που κατάλαβες οτι το επιχείρημα με τα αυτοκίνητα ειναι αβασιμο.

Μονο που οταν επιχειρηματολογούσες δεν καταλαβες ποσο αβασιμος ησουν, λεγοντας ποσοι εργαζεστε στην εταιρεία σου και ποσο σκληρη δουλεια κανετε...

Με αυτη την λογικη λοιπόν οταν μια αυτοκινητοβιομηχανια απασχολει χιλιαδες εργαζόμενους

γιατι να μην κοστολογησει τα προιόντα της "με το κεφάλι"

Αληθεια τι πιστευεις πιο ακριβο προιόν ποιο ειναι, το λογισμικο προιόν των 60 της Steinberg? Ή το έργο του ενός Beethoven?

 

Με ευχαριστησες για τα καλα λογια..

Αληθεια... Που τα ειδες τα καλλα λογια

 

ΥΣ Για λογους πνευματικής ιδιοκτησιας... το υφος και η φόρμα στο κείμενο μου, ειναι αντιγραφή του ύφους και της φορμας του Dienekes. Τα δικαιώματα δεν τα εχω αγοράσει ειναι πειρατικά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aiolos, έχεις δίκιο. Η 5η συμφωνία του Μπετόβεν είναι ακριβότερο πράγμα από το Cubase. Και όντως, ενώ το Cubase μπορείς να πας να το αγοράσεις αύριο το πρωί, την 5η δεν μπορεί πλέον να την αγοράσει κανείς, ανεξαρτήτως ποσού (υποθέτω).

 

Αλλά δεν συζητάμε αυτό. Συζητάμε το αν κάποιος που επιθυμεί ένα προϊόν μπορεί να επιβάλλει στον προμηθευτή του προϊόντος την τιμή που θέλει. Συζητάμε το αν μπορώ εγώ να πάω στην αντιπροσωπεία της Μερσεντές και να τους πω: ρε σεις, θα μου δώσετε μία μερσεντές με 300 ευρώ ή να βρω τρόπο να την κλέψω;

 

Αυτό συζητάμε.

 

O Dienekes (ίσως με κάποιον υπερβάλοντα ζήλο) προσπάθησε να μας πει ότι το κόστος κατασκευής μουσικού (ή άλλου) λογισμικού μπορεί πραγματικά να είναι πολύ μεγάλο. Αυτό το έκανε σαν απάντηση στο "γιατί να τους πληρώσουμε μωρέ τους διάφορους κατασκευαστές λογισμικού, αφού η δουλειά τους τελικά εύκολη είναι". Δηλαδή, αφού λες ότι είσαι συνθέτης, είναι σα να σου πω εγώ "Αιολε, πόση ώρα σου πήρε για να γράψεις αυτό το έργο; Τι; Δύο μέρες; ¶ρα δεν πρέπει να πάρεις πάνω από 100 ευρώ διότι τόσος είναι ο βασικός μισθός....:):) ). Εσύ σαν δημιουργός όμως, ξέρεις ότι για να φτάσεις σε αυτές τις δύο μέρες μπορεί να χρειάστηκαν 7 χρόνια απλήρωτης μελέτης για θέματα αντίστιξης (π.χ.), οπότε πως θα βγάλεις άκρη με τη χαζομάρα μου; Μπορεί εγώ να πιστεύω ότι ο φλαουτίστας (που μπορεί να είναι και μπουμπούνας) πρέπει να πάρει πιο πολλά λεφτά από τον συνθέτη, διότι αποδεδειγμένα του πήρε τρεις μήνες για να μάθει τα μέρη του :) :) :).

 

Ίσως σου φαίνεται περίεργο, αλλά η κατασκευή λογισμικού απαιτεί ένα παρόμοιο επίπεδο αφοσίωσης και μελέτης. Αυτό διαμορφώνει την τελική τιμή του Nuendo (π.χ.) μαζί με την επίγνωση της εταιρείας ότι ένα σοβαρό ποσοστό χρηστών θα το πάρει πειρατικό (οπότε από κάπου πρέπει να βγούν τα σπασμένα). Βεβαίως είναι πνευματικό αγαθό (τουλάχιστον όσον αφορά το νόμο) και προστατεύεται με αντίστοιχες διατάξεις. Δεν είναι καλλιτεχνικό πόνημα, αλλά χρειάζεται ειδικότατες γνώσεις, πολλά ξενύχτια, άπειρες δοκιμές, απίστευτους οικονομικούς πόρους κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής του και πολύ υπομονή. Εν' τάξει, δε νομίζω κανείς που γράφει μουσικό software να έχει την αίσθηση ότι καλλιτεχνίζει, αλλά επιτρέψτε του να έχει την υπερηφάνια του "καλού μάστορα", ο οποίος εκείνη τη στιγμή φτιάχνει ένα εργαλείο ακριβείας που θα επιτρέψει σε άλλους να καλλιτεχνίσουν. Σα να φτιάχνεις ένα καλό πιάνο, ή ένα καλό μολύβι. Οι πραγματικοί καλλιτέχνες είχαν πάντα μεγάλο σεβασμό στα καλά εργαλεία - δεν έχω διαβάσει ποτέ ότι ο Μπετόβεν προτιμούσε να παίζει σε κωλοπιάνα ή να γράφει σε χαρτί που σκιζόταν από την πίεση του μολυβιού. Επίσης, δεν έχει καταγραφεί πουθενά ότι αγόραζε πιάνα από τον Makis Soft.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμμμ......

Μάλλον......

με τις καλύμπρες.......

δεν έγινα κατανοητός......

 

Δεκαετία 60 - 70.......

Κονσόλες.....

μικρόφωνα.......

πομπίνες............

 

τι να κάνουμε.....;

 

αυτά τα εργαλεία......

κατά αντιστοιχία με το κολητήρι του ηλεκτρολόγου.......

εργαλεία - επένδυση σε εταιρία.......

δεν μπορούσαν να πειρατευτούν...........

 

τουλάχιστον σε "πνευματικό" επίπεδο........

 

ΚΑΙ.....

 

δεκαετεία 00 +.........

κάποιοι πληρώνουν.......

όλοι οι επαγγελματίες πληρώνουν για τις "επιχειρήσεις" τους.......

νομίζω οτι και σε αυτούς αποσκοπούν λογισμικά.....

 

όπως νουένδο.....

πιραμιξ.....

προτουλς........

γουέηβς.....

κ.α.

 

Για τους ρεστ......

είναι μια ένδειξη σοβαρότητας.......

όχι απαραίτητα αν δεν έχουν δικαιώματα.....

αλλά μπορεί να θέλουν και να μην μπορούν...........

 

Για τα τεταμένα πνεύματα......

σοβαρότητας.......

όχι του ατόμου......

ΔΓ/ΔΑ.......

αλλά επαγγελματισμού........

κατέχοντως ή αποσκοπουμενου..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Wow! και σε όσους ανφέρονται στο θέμα κοστολόγησης προϊόντος... δεν πληρώνουμε για το μέγεθος του προσωπικού, την εργασία, τα υλικά και τις γνώσεις ή την υποδομή που χρειάζεται για την κατασκευή του. Επιπλέον, δεν πληρώνουμε ούτε για τη χρησιμότητα του προϊόντος. Αυτά παίζουν μικρό ρόλο στο σχηματισμό της τιμής.

 

¶λλο είναι το καθοριστικό....

 

(προσφορά)

Αυτό που θέλει η κάθε επιχείρηση είναι να καλύπτει τα έξοδά της και να έχει κάποιο κέρδος για να επιβιώσει και να εξελιχθεί.

Λόγω του ανταγωνισμού είναι σαφές ότι το κέρδος πρέπει να μεγιστοποιείται για να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα της επιχείρησης.

Δηλαδή, πληρώνουμε την τιμή που διασφαλίζει τα παραπάνω.

 

(ζήτηση)

Όταν αγοράσουν 10 θα πληρώσουν ένα υπέρογκο ποσό που δεν θα καθιστά την απόσβεση του προϊόντος εφικτή εφόσον υπάρχουν και πολλοί άλλοι που θα κάνουν την ίδια δουλειά (με το σπασμένο στην περίπτωσή μας).

Αντίθετα, όταν αγοράσουν 10.000 θα πληρώσουν ένα μικρό ποσό που αποσβαίνεται άμεσα και είναι τραγικά μικρό σε σχέση με την υπηρεσία που τους προσφέρει το προϊόν και με το κόστος κατασκευής του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τσκ, τσκ... είδες τι μου κάλεις Αίολε; Πάνω που μπήκε ο yameth και με προέτρεψε να δώσω τόπο στην οργή, εσύ με αναγκάζεις τώρα να καθίσω και να νεκροτομήσω το... πνευματικό σου δημιούργημα (γιατί, αν δεν το ήξερες, υπάρχει και εδώ νομοθεσία που καλύπτει τα πνευματικά δικαιώματα όσων δημοσιεύεις στο Internet. Αλλά για στάσου... αυτό ισχύει για επώνυμα κείμενα... τι κρίμα....)

 

Αγαπητε Dienekes σε ευχαριστω για την τοσο φιλοτιμη προσπάθεια κατανόησης των γραφόμενων μου' date=' θα μου επιτρέψεις ομως να σου πω οτι αυτα που απαντάς (δεν απαντάς, φλυαρείς και ειρωνευεσαι) και το μονο που κάνεις ειναι να κανεις θορυβο σαν D(i)enekes.[/quote']

 

Χαχα, αυτό ήταν το μοναδικό εμπνευσμένο πράγμα που έγραψες! Το σκέφτηκες ολομόναχος;

 

Και εξηγούμε: Μου απαντας τι γινεται στην Αμερικη και μαλιστα σε νομική βαση, επι της ουσιας μπορεις να μου απαντησεις? ειναι πνευματικό αγαθο ή δεν ειναι! Να στο πω και διαφορετικά... νομικά η μισή Αμερική δεχεται την ποινη του Θανατου και η αλλη μισή - νομικα παντα- δεν την δεχεται, αλλες χωρες την δεχονται και αλλες δεν την δεχονται. Και επειδή αποτελει μέγιστη αφέλεια να μου επικαλεισαι τα δικαστηρια της Αμερικής... δηλαδη τι πιστεύεις οτι θα υπαρξει δικαστηριο στην Αμερική που θα πάει εναντια στα κέφια της Microsoft της Apple και γενικώς ολων των εταιρειων λογισμικού μικρων οι μεγαλων??

 

Μήπως αντί για συνθέτης ήθελες κάποτε να γίνεις δικηγόρος; Μεταξύ μας, καλά έκανες και ασχολήθηκες με τη μουσική... Επίσης ειλικρινά θα προτιμούσα να διαβάζω επιχειρήματα εναντίον των δικών μου, τα οποία τουλάχιστον να είναι σωστά συνταγμένα και με αξιοπρεπή γραμματική απόδοση, κάνεις τα μάτια μου να δακρύζουν...

 

Επικαλείσαι (και όχι "επικαλείσε", κατά το "εξηγούμε" εκτός αν είσαστε πολλοί που εξηγείτε) το νομικό κενό που πιθανώς υπάρχει σε κάποιες περιπτώσεις σε μια αγορά που είναι πολύ νέα ακόμα (αυτή του ευρείας κατανάλωσης λογισμικού) και το πασπαλίζεις και με μια δόση αντι-εξουσιαστικής φανφάρας για να προσδώσεις κύρος στην άποψή σου. Αναφέρεσαι ακόμα και στο αγαθό της ζωής και την περίπτωση αφαίρεσής του, ένα ηθικό θέμα το οποίο έχει απασχολήσει άπειρους πολύ πιο σοβαρούς από εμάς ανθρώπους από καταβολής πολιτισμού, για να υποστηρίξεις μια συμπεριφορά που. εσύ προσωπικά, δεν θεωρείς αήθη. Τι να κάνουμε Αίολε, αν όλοι είμασταν συνειδητοποιημένοι πολίτες κανείς δεν θα χρειαζόταν να νομοθετεί για μας. Και μπορεί σε κάποιες χώρες οι παιδεραστία ή η νεκροφιλία να μην θεωρούνται ποινικά κολάσιμες (για να χρησιμοποιήσω ένα "επιχείρημα" ανάλογο του δικού σου), αυτό τι σημαίνει, ότι θα το χρησιμοποιήσουμε σαν επιχείρημα για να αιτιολογήσουμε οτιδήποτε?

 

Dienekes αν δεν υπηρχε η Steinberg to cubase θα το εφτιαχνε καποιος αλλος. Αν ομως δεν υπηρχε ο Beethoven η 5η συμφωνια δεν θα υπηρχε. Αυτο ειναι λοιπόν αυτο που αποτελει πνευματικο αγαθό, αρα υποκειται και σε καθεστώς πνευματικής ιδιοκτησίας. Ο μόνος προγραμματιστής που μπορει να μιλαει για πνευματικη ιδιοκτησια ειναι αυτός που πρωτοσκέφτηκε και εγραψε τους πρωτους κωδικες προκειμένου να κανει ενα προγραμμα που να γράφει μουσική. Ολοι οι επομενοι κανουν χρήση αυτής της εργασίας.

 

Για μια ακόμα φορά αναφέρεσαι σε πράγματα που δεν γνωρίζεις ούτε εξ'όψεως.

 

Κάποιος είχε πει ότι αν έβαζε αρκετές μαϊμούδες να κοπανάνε γραφομηχανές για αρκετό χρόνο, τελικά θα έγραφαν το "Πόλεμος και Ειρήνη". Μια ανάλογα τραβηγμένη άποψη θα περιελάμβανε τη χρήση πιάνων αντί γραφομηχανών και την 5η Συμφωνία σαν αποτέλεσμα. Τι ανοησίες είναι αυτές για τους "πρώτους κώδικες"? Δηλαδή οι μόνοι που αξίζουν να παίρνουν δικαιώματα από τη μουσική είναι οι απόγονοι του... Πυθαγόρα?

 

Και η μουσική ορίζεται και εκφράζεται μέσα από σχετικά απλές μαθηματικές σχέσεις. Το ταλέντο, η έμπνευση και η ιδιοφυία του εκάστοτε μουσικού όμως δεν αντικαθίσταται από μαϊμούδες που χτυπάνε πλήκτρα... το ίδιο ισχύει και στον προγραμματισμό.

 

Και πιστεψε με ο Beethoven δεν ανηκε σε καμία νεο-techno αίρεση.

Αληθεια μηπως μπορείς να βρείς στο net τα δικαστήρια στα νησια Κουκ τι εχουν αποφασίσει για το θέμα.

Και σοβαρα τωρα: Ξερεις ποσο διαφορετικός ειναι ο νόμος περι πνευματικων δικαιωμάτων στην Αγγλία στις ΗΠΑ στην Γαλία και στην Γερμανία και ποσο διαφορέτικά προσεγιζουν τα θέματα αυτα?

 

Όχι δεν γνωρίζω. Θέλεις να μας δώσεις κάποιες σχετικές αναφορές; Θα με ενδιέφερε κάποια που να λέει "παιδιά, αντιγράψτε όποιο πρόγραμμα και όποιο μουσικό CD βρείτε και πουλήστε το με ίδιον κέρδος". Αυτό θα ήταν πραγματικό επιχείρημα. Αν δεν μπορείς να βρεις κάτι τέτοιο, καλύτερα να σωπάσεις, γιατί αυτό είναι το θέμα της συζήτησης και όλα τα υπόλοιπα είναι απόπειρες να πούμε μια έξυπνη δικανική μπαρούφα.

 

Εσυ δηλαδή τι πιστεύεις οτι οταν αγοράζεις ενα Βιβλιο αγοράζεις το ιδιο το εργο? Οχι βεβαια! Αγοράζεις το δικαιωμα χρήσης του, να το διαβασεις δηλαδη...

 

Το αγοράζω όμως (και το βιβλίο το ίδιο, λόγω παλαιότητας της "τεχνολογίας" έχει και συλλεκτική προέκταση), δεν το βγάζω φωτοτυπίες.

 

Dieneges απ οτι ειπες ασχολησαι με την πληροφορική και μαλλον δεν εχεις διαβασει ιστορια της τέχνης. Εχε υπόψιν σου λοιπον οτι σε ολη την ιστορία αυτου του πλανήτη και σε ολα τα μηκη και τα πλάτη του, η τέχνη ηταν ειναι και θα είναι είδος αναποστατο απο την ιδια τη ζωη, Ειναι δηλαδή ειδος πρώτης ανάγκης. Μαλιστα πολυ παλια η τέχνη δεν πληρωνόταν απο το κοινο αλλα απο τους χορηγούς προκειμενου να δοθεί δωρεάν στο κοινο.

Προς θεου μην αρχίσεις να ρωτάς μηπως και ο πλανητης ανήκει σε καμια νεο-techno αίρεση?

 

Κατ'άρχάς το nick μου είναι dienekes. Αν εσύ είχες διαβάσει και Ιστορία θα ήξερες και από που προέρχεται.

 

Το αν έχω ή όχι μελετήσει Ιστορία της Τέχνης είναι κάτι που δεν το ξέρεις. Η προσέγγισή σου δεν είναι λανθασμένη ιστορικά, αλλά δεν δικαιολογεί τι συμβαίνει ΣΗΜΕΡΑ σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο. Παρεμπιπτόντως, και σήμερα οι χορηγοί παίζουν σαφέστατο ρόλο, πόσο πιστεύεις ότι θα πλήρωνες για να δεις ένα ξένο group ή καλλιτέχνη αν δεν υπήρχαν χορηγοί? Και μη μου πεις ότι και στα χρόνια που αναφέρεσαι οι χορηγοί έβαζαν το χέρι στην τσέπη για την ψυχή της μανούλας τους. Κάποια ελατήρια, ίσως και ταπεινά, κινούσαν κάποιους απ'αυτούς. Αλλά να δεχτώ ότι παλιότερα ο κόσμος ήταν ένα πολύ πιο παραμυθένιο μέρος από τώρα.

 

Σου διαφεύγει όμως κάτι πολύ σημαντικό: πόσοι έκαναν Τέχνη και ειδικότερα Μουσική τότε; Και πόσοι σήμερα; Γιατί άραγε σήμερα η Μουσική να μπορεί να είναι πεδίο ενασχόλησης και δημιουργίας για τόσο πολλούς ανθρώπους; Μήπως και η "εμπορευματοποίηση" έπαιξε το ρόλο της; Ένα πολύ μεγάλο, άσχετο θέμα...

 

Σιγουρα παντως εσύ ανήκεις στην φυλή των Greeks (Νεοέλληνες) σκεπτονται "οπως Αμερικη"Εσυ μαλιστα εχεις και το Δαιμόνιο του ρουφιανου, ενθουαστικες στην ιδέα οτι μπορεί να υποστηρίζω την πειρατεία.

 

Αχ, αυτό το keyboard bravery... :roll: :roll:

 

Είναι φανερό ότι δεν μπορείς να ακολουθήσεις τη συζήτηση με επιχειρήματα, ίσως φταίει και η ελλιπής ικανότητα χειρισμού του γραπτού λόγου, αλλά θα σε συμβούλευα να μην παρεκτρέπεσαι σε χαρακτηρισμούς, όπως έγραψες και εσύ δεν τον έχεις απέναντι σου ούτε τον γνωρίζεις αυτόν με τον οποία συνδιαλέγεσαι.

 

Η οργή είναι κακός σύμβουλος φίλε Αίολε. Εσένα προφανώς σε έχει τυφλώσει σε τέτοιο βαθμό που δεν κατάλαβες καν ότι δεν δίνω δεκάρα για το αν υποστηρίζεις ή όχι την πειρατεία, έχω πρόβλημα μόνο με τα σαθρά και αστήρικτα επιχειρήματα τα οποία εσύ και κάμποσοι άλλοι έχουν φέρει στο τραπέζι για να τη στηρίξουν.

 

Μιας κι εσυ λες οτι εχεις σπουδάσει πληροφορική και για αυτό νομιμοποιήσαι να παριστάνεις το κοκόρι. Να σου πω και εγω λοιπόν - για να μην νοιωθεις αδικιμένος- οτι εγω ειμαι συνθέτης και όλα αυτα τα εχω σπουδασει, να σου πω επισης οτι εισπρατω και δικαιώματα απ όλον το πλανήτη.

 

Με εκπλήσσεις! Γιατί εισπράτεις δικαιώματα? Η μουσική πρέπει να προσφέρεται δωρεάν, δεν είναι έτσι? Σε όλα σου τα post εκεί το πήγαινες? Σε παρακαλώ να μου στείλεις περισσότερες πληροφορίες, ώστε να ξέρω πόσο πρέπει να πληρώσω αν τύχει και θέλω να αγοράσω τη δουλειά σου, θα προτείνω κάτι σαν €0.02 ανά CD, τόσο νομίζω πρέπει να πωλούνται, εσύ τι λες; 8)

 

Ειλικρινα με εξέπληξες που κατάλαβες οτι το επιχείρημα με τα αυτοκίνητα ειναι αβασιμο.

Μονο που οταν επιχειρηματολογούσες δεν καταλαβες ποσο αβασιμος ησουν, λεγοντας ποσοι εργαζεστε στην εταιρεία σου και ποσο σκληρη δουλεια κανετε...

Με αυτη την λογικη λοιπόν οταν μια αυτοκινητοβιομηχανια απασχολει χιλιαδες εργαζόμενους

γιατι να μην κοστολογησει τα προιόντα της "με το κεφάλι"

Αληθεια τι πιστευεις πιο ακριβο προιόν ποιο ειναι, το λογισμικο προιόν των 60 της Steinberg? Ή το έργο του ενός Beethoven?

 

Ξαναλέω, διάβαζε πιο προσεκτικά και χωρίς θυμό αυτά που γράφονται...

 

Δεν μίλησα ποτέ για το πόσοι εργαζόμαστε στη δικιά μου εταιρία...

 

Ο "Αθώος" έγραψε ότι στην Steinberg εργάζονται 62 άτομα για να αιτιολογήσει ότι τα κέρδη (για τα οποία δεν έφερε στοιχεία, μόνο για το τζίρο) είναι υπερβολικά "για τόσο λίγα άτομα".

 

Η δουλειά της Steinberg δεν συγκρίνεται μ'αυτή του Μπετόβεν. Είσαι εκτός θέματος.

 

 

Με ευχαριστησες για τα καλα λογια..

Αληθεια... Που τα ειδες τα καλλα λογια

 

Λέγεγαι χιούμορ. ¶στο, είναι κάτι που δεν θα καταλάβεις ποτέ.

 

ΥΣ Για λογους πνευματικής ιδιοκτησιας... το υφος και η φόρμα στο κείμενο μου, ειναι αντιγραφή του ύφους και της φορμας του Dienekes. Τα δικαιώματα δεν τα εχω αγοράσει ειναι πειρατικά.

 

Γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι για να αντιγράψεις το ύφος και τη φόρμα μου πρέπει να φας πολλά ψωμιά ακόμα. Μην το ξαναπροσπαθήσεις λοιπόν, γιατί το αποτέλεσμα θα είναι παρεμφερές μ'αυτό που θα είχαν... οι μαϊμουδες με τις γραφομηχανές. Κατά συνέπεια δεν προτίθεμαι να κινηθώ νομικά εναντίον ενός αφελούς κακέκτυπου.

 

End of dissection. 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχαχαχα...!!!!!

 

 

Πάντως......

 

 

Με το συμπάθειο αλλά.......

 

Τον λευκό θόρυβο......

 

 

 

Τον αποκλείω......

 

 

ως υπεύθηνο συμμαζέματος δηλαδή!

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχαχαχα...!!!!!

 

 

Πάντως......

 

 

Με το συμπάθειο αλλά.......

 

Τον λευκό θόρυβο......

 

 

 

Τον αποκλείω......

 

 

ως υπεύθηνο συμμαζέματος δηλαδή!

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Granule όποτε διαβάζω τα post σου...

 

Είναι σαν να διαβάζω χαϊκού....

 

Και για κάποιον λόγο ανεξήγητο...

 

Εικαστικά τουλάχιστον...

 

Μου αρέσει...

 

:P :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου