Προς το περιεχόμενο

F-18 πολλα g επιταχυνση, και τι παθαινει ενας κοινος θνητος....


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Είναι πολύ δύσκολο αυτό που κάνουν. Η παροδική απώλεια της όρασης αλλά και της συνείδησης είναι αναμενόμενη.

Όπως μου είπε κι ένας πιλότος: "....όταν σε κυνηγάει, τραβάς εσύ, τραβάει και ο "άλλος" και το θέμα είναι ποιός θα "ξυπνήσει" πρώτος".

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Επειδη εχω πολύ μεγαλη σχεση με τα C-130 (οικογενειακώς) θα σας πώ ότι και όσο απλοικό και αν σας φαινεται μπροστά στα f16 mirage κτλ ειναι αρκετά πακετο...

 

Κανει μακραν τις πιο δύσκολες και απαιτητικές επιχειρησης της ελλαδας....((οχι σε μαχητικό επίπεδο))....Τωρα απο cannadair αν και ειναι διπλα διπλα οι μοίρες....Δεν ξέρω... ;D

Time is just a fraction of the sine.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν εννοούσα ότι είναι εύκολο να πετάς C-130, κάθε άλλο.

 

Εκτός από αυτό, οι πιλότοι μαχητικών το χρησιμοποιούν για να ρίξουν και γκομενάκια (αλήθεια τι δουλειά κάνεις -Ειμαι πιλότος σε μαχητικό -αχ τέλεια θα σκάσουν οι φίλες μουουουου)

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Standard ομως.....Σε φαση μεχρι και ο μηχανικος βρισκει γκομενα.... :o

 

Γενικά παιζουν διαφορα τετοια....Απλά ρε παιδι μου εχω μια προκαταληψη σχετικά με τον στρατο....Ειναι οι περισσότεροι ενας και ενας.... ;D

 

Time is just a fraction of the sine.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά παιζουν διαφορα τετοια....Απλά ρε παιδι μου εχω μια προκαταληψη σχετικά με τον στρατο....Ειναι οι περισσότεροι ενας και ενας.... ;D

 

 

Συμφωνω απολυτα μαζι σου και τρεφω απολυτη αντιπαθεια για ολους αυτους που ονομαζονται καραβαναδες (οχι γι αυτο που κανουν, αλλα ακριβως γιατι με οσους εχω ερθει σε επαφη δεν ειναι και οτι καλυτερο για να το πω λαικα απο πλευρας..................παστας). Μοναδικη εξαιρεση οι ιπταμενοι της αεροποριας και καποιοι αξιωματικοι του ναυτικου.  Μπροστα στους υπολοιπους αυτοι μοιαζουν με λορδοι σε συγκεντρωση Ζωνιανων........

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά παιζουν διαφορα τετοια....Απλά ρε παιδι μου εχω μια προκαταληψη σχετικά με τον στρατο....Ειναι οι περισσότεροι ενας και ενας.... ;D

 

 

Συμφωνω απολυτα μαζι σου και τρεφω απολυτη αντιπαθεια για ολους αυτους που ονομαζονται καραβαναδες (οχι γι αυτο που κανουν, αλλα ακριβως γιατι με οσους εχω ερθει σε επαφη δεν ειναι και οτι καλυτερο για να το πω λαικα απο πλευρας..................παστας). Μοναδικη εξαιρεση οι ιπταμενοι της αεροποριας και καποιοι αξιωματικοι του ναυτικου.  Μπροστα στους υπολοιπους αυτοι μοιαζουν με λορδοι σε συγκεντρωση Ζωνιανων........

 

Δέν ξέρω, εγώ πάντως που προ ημερών πέρασα μια βόλτα να πάρω το ...απολυτήριο (πανούσης style) μου φέρθηκαν πολύ όμορφα  :D 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γνωρίζω (εκτός κι αν ο πληροφοριοδότης μου λέει αρλούμπες) ότι ο άνθρωπος αντέχει μέχρι και επιταχύνσεις των 10 G. Από κει και πάνω πεθαίνει. (υπόψιν αντέχει το πολύ 10G, έχει να κάνει με τη φυσική κατάσταση του καθενός φυσικά) Τα f-16 είναι απ τα λίγα αεροσκάφη που μπορούν να σκοτώσουν τον πιλότο τους (ο οποίος έχει εξαιρετική φυσική κατάσταση εννοείται, θα ξέρετε τις προϋποθέσεις για να γίνει κάποιος πιλότος) αφού μπορούν να αναπτύξουν επιταχύνσεις μέχρι και της τάξεως των 12G.

 

Στην ερώτηση του rover τώρα, προφανώς ο τύπος (που μάλλον δεν πρόκειται για κανονικό πιλότο και το αεροσκάφος ελέγχεται) δεν έχει την επιθυμητή φυσική κατάσταση που λέγαμε ή κάτι αντίστοιχο (δεν είμαι και ειδήμων) ώστε να αντέξει αυτές τις δυνάμεις για αρκετή ώρα.... 

 

Να πώ οτι τα πόσα g αντέχει κάποιος εξαρτάται και απο το πόση ώρα τα δέχεται. Άν είναι για ελάχιστα κλάσματα του δευτερολέπτου μπορεί κάποιος και να αντέξει και 30 g, όπως άντεξε σε κάποιο πρόσφατο τρακάρισμα στην Formula 1 ο Kubica πιλότος της BMW όπου δέχτηκε πάνω απο 30 g στο τρακάρισμα αλλά όχι μόνο δεν πέθανε αλλά βγήκε χωρίς να έχει παθεί το παραμικρό. Έτσι λοιπόν μπορεί κάποιος να αντέξει 9 g για 1 δευτερόλεπτο και με 7 g για 10 δευτερόλεπτα ας πούμε να τα παίξει. Και το όριο που πεθαίνει κάποιος δεν είναι 10 g γιατί απλούστατα είναι συνάρτηση και του χρόνου αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να συμπληρώσω ότι οι πτήσεις των f-16 ελέγχονται από υπολογιστή οπότε είναι ψιλοαπίθανο να υπερβεί το όριο των g που δε θα αντέξει ο πιλότος.

 

κάτι άσχετο: αυτά που λέει ο alonso σε γνωστή διαφήμιση περι επιταχύνσεων g σε f1 και σε πιλότους μαχητικών αεροσκαφών είναι κατά μεγάλο ποσοστό μπαρούφες! Το διαπιστώνει εύκολα κάποιος αν δει σε κάποιο αγώνα f1 τον δείκτη των g επιταχύνσεων που δείχνει συχνά.......

Βass is a state of mind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης απο οτι μου εχουν πεί γνωστοι μου πιλότοι αλλο να τα δεχεσαι καθετα τα g (loops κτλ) και αλλο οριζοντια...πχ στροφή....

Time is just a fraction of the sine.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου