Προς το περιεχόμενο

F-18 πολλα g επιταχυνση, και τι παθαινει ενας κοινος θνητος....


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

γνωρίζω (εκτός κι αν ο πληροφοριοδότης μου λέει αρλούμπες) ότι ο άνθρωπος αντέχει μέχρι και επιταχύνσεις των 10 G. Από κει και πάνω πεθαίνει. (υπόψιν αντέχει το πολύ 10G, έχει να κάνει με τη φυσική κατάσταση του καθενός φυσικά) Τα f-16 είναι απ τα λίγα αεροσκάφη που μπορούν να σκοτώσουν τον πιλότο τους (ο οποίος έχει εξαιρετική φυσική κατάσταση εννοείται, θα ξέρετε τις προϋποθέσεις για να γίνει κάποιος πιλότος) αφού μπορούν να αναπτύξουν επιταχύνσεις μέχρι και της τάξεως των 12G.

 

Στην ερώτηση του rover τώρα, προφανώς ο τύπος (που μάλλον δεν πρόκειται για κανονικό πιλότο και το αεροσκάφος ελέγχεται) δεν έχει την επιθυμητή φυσική κατάσταση που λέγαμε ή κάτι αντίστοιχο (δεν είμαι και ειδήμων) ώστε να αντέξει αυτές τις δυνάμεις για αρκετή ώρα.... 

Βass is a state of mind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάνει τις αισθήσεις του λόγω μειωμένης αιμάτωσης του εγκεφάλου - γι'αυτό και πρίν την μανούβρα του λέει ο χειριστής να σφίξει τα πόδια του, πρακτική που χρησιμοποιούν για να περιοριστεί η ροή του αίματος προς τα κάτω στο σώμα: μυικό σφίξιμο στον κορμό και τα πόδια - τους έχετε ακούσει πως αγκομαχούν σε συνθήκες ελιγμών σε κάτι βίντεο που έχουν βγει κατα καιρούς..

 

Σε κανονικές συνθήκες (πτήσεις μαχητικών) υπάρχει και η ειδική στολή (anti-g) που τροφοδοτείται από αέρα υπό πίεση για να βοηθά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα, συμπέρασμα: Ο τύπος το παθαίνει αυτό, επειδή δεν φοράει στολή....

 

Παίζει ρόλο και η φυσική κατάσταση, αλλά κυρίως είναι η στολή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπαίνεις σε μαχητικό χωρίς αντί G στολή! Ο κάθε άνθρωπος έχει τα όριά του ειδικά εαν δεν έχει μάθει σε τέτοιες ακραίες καταστάσεις και οτύπος απλά τα έφτασε και ίσως τα υπερέβει. Το F16 αντέχει αλλά τα ηλεκτρονικά(fly by wire) δεν το αφήνουν να υπερβεί τα όρια που θέτει το ανθρώπινο σώμα.Ακόμα πιο ακραία είναι τα Sukhoi 27,30,32 από άποψη ευελιξίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η στολή anti-g κάνει αυτό που περιγράφηκε παραπάνω, σε μεγαλύτερο βαθμό: διατηρεί την κυκλοφορία του αίματος προς τον εγκέφαλο.

Φυσικά για την αντοχή παιζουν ρόλο η φυσική κατάσταση, η συνήθεια/εξάσκηση αλλά και ιδιοσυγκρασικοί παράγοντες, γι αυτό και δεν μπορεί να γίνει ο καθένας χειριστής μαχητικού.

 

Πάντως ακόμα και οι χειριστές σε κάποιους δύσκολους ελιγμούς είναι προβλεπόμενο/αναμενόμενο να πάθουν "black out" για 1-2-3 δευτερόλεπτα.

one colour: black - and shades of grey

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ακόμη και οι πιλότοι, στο τέλος της πτήσης βγαίνουν από το αεροσκάφος με μελανιές (σπάνε φλέβες).

 

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε και το γεγονός ότι σε χώρες του εξωτερικού, οι πιλότοι μαχητικών βγαίνουν στη σύνταξη πολύ νωρίς, γιατί είναι πολύ επικίνδυνο να δέχεται ο οργανισμός τέτοιες πιέσεις επί σειρά ετών. Στην Ελληνική Πολεμική Αεροπορία κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει βέβαια, και οι πιλότοι μας συνεχίζουν να πετάνε ακόμη και μέχρι τα 45 τους. Οι τυχεροί την κάνουν στα 35 τους για ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες. Υπάρχουν και οι άλλοι, οι "απείθαρχοι", που πηγαίνουν στα καναντέρ ως "δυσμενής μετάθεση".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελληνική Πολεμική Αεροπορία κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει βέβαια, και οι πιλότοι μας συνεχίζουν να πετάνε ακόμη και μέχρι τα 45 τους. Οι τυχεροί την κάνουν στα 35 τους για ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες

 

Με ΤΙ πετάνε ομως στα 45; Ακόμα και σε mirage, f16; Εντύπωση μου κάνει.

one colour: black - and shades of grey

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπά, μετά τα 30-35 τους βάζουν μιά στο τόσο να κάνουν καμιά βόλτα σε κανα Mirage F-1 (αν και τώρα τα έχουν αποσύρει) έτσι για να λένε ότι κάνοιυν κάτι.

Οι άτυχοι όντως πάνε στα καναντέρ,, στα C-130 κλπκλπκλπ

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου