Προς το περιεχόμενο

Sonar Producer & MIDI


Johnny

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν θα θέσω ένα ερώτημα.

 

Sonar Production 4 or Cubase SX3? Και όχι άπάντηση "εξαρτάται τι θες να κάνεις". Υποτίθεται έχεις ένα πρόγραμμα για να κάνεις ότι μπορείς περισσότερο και καλύτερα. Και το MIDI EDITING και τα audio instruments και τα plug ins σου.

Μιλούσα μ' έναν φίλο μου (πιο πολύ computerάκιας παρά μουσικός) και μου επισήμανε ότι το SONAR δεν βλέπει ASIO (και συνεπώς ASIO 2) drivers. Αληθεύει? Και πόσο σηματνικό ρόλο παίζει αυτό?

Καλύτερα ας πάρει θέσει κάποιος που έχει δουλέψει και τα δυο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sonar Production 4 or Cubase SX3? Και όχι άπάντηση "εξαρτάται τι θες να κάνεις".

 

Και τα 2 διαθέτουν demo. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να τα δοκιμάσεις. Σαφώς και εξαρτάται από το τι θες να κάνεις γιατί αν ανήκεις στο μέσο χρήστη δεν πρόκειται να βρεις καμία απολύτως διαφορά: ό' date='τι κάνεις με το ένα μπορείς να το κάνεις και με το άλλο.

 

Μιλούσα μ' έναν φίλο μου (πιο πολύ computerάκιας παρά μουσικός) και μου επισήμανε ότι το SONAR δεν βλέπει ASIO (και συνεπώς ASIO 2) drivers. Αληθεύει?

 

Όχι.

 

Καλύτερα ας πάρει θέσει κάποιος που έχει δουλέψει και τα δυο.

 

??? Λίγο άκομψη η παρατήρηση σου. Και τελειώνω εδώ.

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην το παίρνεις στραβά.

 

Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι Σαββάτο βράδυ και οι δυο μας κολλημένοι με την μπάλα (σ' ένα Forum και ανταλλάσουμε απόψεις).

 

Βασικά εγώ (αν έχεις καταλάβει) είμαι Logicas και όπως έχουν έρθει τα πράγματα μάλλον πρέπει να το γυρίσω αλλού. Για να σου δώσω να καταλάβεις πάιζω κυρίως με audio instruments διότι έχω μεγάκλη συλλογή απο AKAI CDS. Οπότε το MIDI EIDITING είναι πολύ σημαντικό για μένα. Έτσι το programme θα πρέπει να είναι εύχρηστο στο ΜIDI και να αντέχει σε HEAVY AUDIO συνθήκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι Σαββάτο βράδυ και οι δυο μας κολλημένοι με την μπάλα (σ' ένα Forum και ανταλλάσουμε απόψεις).

 

Μην το λές' date=' εγώ βασικά δουλεύω :) Κανένα πρόβλημα πάντως, απλά όταν κάθεσαι και αφιερώνεις χρόνο για να απαντήσεις σε κάτι και διαβάζεις κάτι τέτοιο, συγχίζεσαι.

 

Για να σου δώσω να καταλάβεις πάιζω κυρίως με audio instruments διότι έχω μεγάκλη συλλογή απο AKAI CDS. Οπότε το MIDI EIDITING είναι πολύ σημαντικό για μένα. Έτσι το programme θα πρέπει να είναι εύχρηστο στο ΜIDI και να αντέχει σε HEAVY AUDIO συνθήκες.

 

Οκ, οπότε η ερώτηση είναι: πως γράφεις MIDI; Step recording, real-time; κάνεις πολύ editing; θέλεις arpegiators; γενικά πως δουλεύεις;

 

Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω δουλέψει το Logic, οπότε δεν κατάλαβα και το παράπονο σου για το Cubase σχετικά με τις MIDI δυνατότητες. Πάντως, δεν θα βρεις διαφορές σημαντικές στο MIDI του SONAR και του Cubase. Τα έχω δουλέψει και τα δύο αλλά δεν είμαι MIDάκιας για να ζητάω προχωρημένες δυνατότητες MIDI. Βλέπεις ότι κάθε ερώτηση έχει πολλές παραμέτρους και εκεί κολλάει το "εξαρτάται τι θες να κάνεις".

 

Επίσης, γιατί δεν εξακολουθείς να δουλεύεις το Logic για MIDI και να το συγχρονίσεις με κάποιο άλλο για τα Instruments; Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο να σου έκανε τόσο πολύ το Logic.

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά Γεράσιμε,

 

Για να μην σε ζαλίζω, ασε να μου έρθουν πρώτα τα programmes να τα δοκιμάσω και εδώ είσαι για τις απορίες μου. Βασικά το CUBASE το είχα δουλέψει πάρα πολύ παλιά. Δεν υπήρχαν VST και φυσικά υπολογιστές για να σου υποσττηρίξουν τα audio σου (θέλω να πω απο οικονομικής άποψης, γιατί όσο πιο πολλά έδινες για PC τόσο πιο πολλά κανάλια audio σου έπαιζε - μεταφορικά το λέω).

 

JOHN

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά το CUBASE το είχα δουλέψει πάρα πολύ παλιά. Δεν υπήρχαν VST και φυσικά υπολογιστές για να σου υποσττηρίξουν τα audio σου

 

Έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα όπως θα διαπιστώσεις. Πες μας τα σχόλια σου κάποια στιγμή. Είναι ενδιαφέρον.

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να προσθέσω κάτι στη συζήτηση, όχι σε σχέση με την πραγματική αξία ή χρησιμότητα των προγραμμάτων, αλλά σε σχέση με την διαμόρφωση ορθής καταναλωτικής θέσης.

 

α) To Cubase έχει χειρότερη ελληνική αντιπροσωπεία από το Sonar, όπως διαπίστωσα (για άλλη μία φορά) όταν πήρα τηλέφωνο μόλις προχθές για να μάθω τι ακριβώς γίνεται για όσους θέλουν να αναβαθμιστούν από το SX2 στο SX3. Ενδεικτικά αναφέρω (για όσους δεν το ξέρουν) ότι το μόνο βιβλίο που γράφτηκε ποτέ στα ελληνικά για το (παλιό) Cubase, το έχει γράψει άνθρωπος που ΔΕΝ εργάζεται στην αντιπροσωπεία του Cubase, ενώ η ίδια η αντιπροσωπεία δεν παρέχει κανένα ελληνικό documentation για το δημοφιλέστατο αυτό πρόγραμμα (το οποίο είναι δημοφιλέστατο, εν' μέρει, εξαιτίας του ανθρώπου που έγραψε το βιβλίο).

 

β) Τα updates από το SX στο SX2 στο SX3 είναι (κυριολεκτικά) προσβλητικά απέναντι στον νόμιμο κάτοχο του Cubase, καθότι απαρτίζονται από ένα μισοάδειο κουτί, που δεν περιέχει manual και δεν περιέχει καν καινούργιο κλειδί (ο ιδιοκτήτης του κλειδιού καλείται να αναβαθμίσει το λογισμικό του μέσω ίντερνετ, ενώ προσεύχεται να μην γίνει διακοπή ρεύματος). Αντίθετα τα updates του Sonar (εδώ και πολλά χρόνια) περιλαμβάνουν ένα ολοκαίνουργιο και καρδαμωμένο manual, μαζί με δύο-τρία cd.

 

γ) Επειδή το Sonar δεν είναι προστατευμένο με hardware κλειδί, στην πραγματικότητα δεν χάνεις την (νόμιμη) δυνατότητα να τρέχεις την παλαιότερη version σε έναν άλλο υπολογιστή, όταν παίρνεις το update.

 

δ) Όπως έχω αναφέρει και σε άλλο thread, θεωρώ ότι η Steinberg βγάζει ένα πρόγραμμα, το Nuendo. Cubase, με την έννοια που το αγαπήσαμε στις εποχές του Atari, δεν υπάρχει. Το σημερινό Cubase είναι μία cut-down έκδοση του Nuendo, όχι όμως τόσο cut-down ώστε να δικαιολογείται η διαφορά τιμής τους. Αυτά τα facts για εμένα σηματοδοτούν μία πολιτική που με προσβάλλει σαν καταναλωτή και ως εκ' τούτου την απορρίπτω. Αντίθετα, η Cakewalk έχει ευθυγραμμίσει πολύ καλύτερα τα προϊόντα της, έχοντας μόνο δύο εκδόσεις του Sonar, με λογική διαφορά τιμής μεταξύ τους.

 

ε) Το γεγονός ότι η Steinberg πουλήθηκε στην Yamaha (και το ότι υπάρχουν φόβοι ότι η Cakewalk ενδέχεται να πουληθεί στην Roland) δεν είναι καλά σημάδια. Οι πωλήσεις αυτού του τύπου είναι πάντα μία ομολογία αποτυχημένης πολιτικής (άρα θα αλλάξει.. και αν αλλάξει.. προς τα που θα αλλάξει..;).

 

Τα έγραψα όλα αυτά συμμεριζόμενος (προσωρινά) ότι όλα τους είναι περίπου το ίδιο, αλλά επειδή τα λεφτά μας είναι λεφτά μας, καλό είναι να προσέχουμε που τα δίνουμε. Εννοείται ότι είμαι νομιμος κάτοχος των τρών προγραμμάτων που ανέφερα (άουτς).

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου