Προς το περιεχόμενο

Λυχνίες korg


depas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 27
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Γενικά μιλάμε ότι είναι απάτη το φωτάκι και ίσως αποτρέψουμε και κάποιον απ το να χάσει κάποια χρήματα.

Εσύ κάλλιστα μπορείς να το χαίρεσαι το όργανο σου και να παίζεις με το λαμπάκι που διαθέτει.

 

Λέμε ότι αυτό που προσφέρει είναι ανούσιο και μπορείς να το πετύχεις και μέσω ενός απλού plugin αν είναι αναγκαίο για μια ηχογράφηση διότι σε κάποιο λάιβ αυτή η χειρουργική επέμβαση ούτε κάν θα φανεί.

 

Kαταρχήν αλίμονο αν κάποιος αποφασίσει να αγοράσει το extreme ή να το απορρίψει λόγω της λάμπας η οποία δεν πωλείται ξεχωριστά. Απλά υπάρχει θες δε θες.

 

Δεύτερον αν αυτή η μικρή διαφορά που σου δίνει μπορείς να την πετύχεις με plug-in γιατί να μην την κάνεις με την λάμπα μόνο?

 

Τρίτον περνάει στη μίξη και στα μόνιτορ και στο live και στο studio...αλλιώς μάλλον ακούω φαντάσματα!

 

Το γεγονός οτι σε κάποιους δεν ακούγεται είναι γιατί πιθανώς η μίξη και το mastering είναι μάλλον πρόχειρο με αποτέλεσμα κάποια κανάλια να καλύπτουν άλλα.

 

Φιλικά Νίκος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1)Δεν ήξερα ότι βγάινει μόνο με λάμπα το extreme.Έχω δεί το απλό που δεν θυμάμαι πώς λέγεται, νομίζω LE.Οπότε εμπειρικά μιλάω και για korg και για λάμπες ομορφιάς.

 

2)Με το plugin μπορείς να πετύχεις καλύτερη ποιότητα με λιγότερο χάσιμο στον ήχο.

3)Μήπως είναι ο casper? :P :P(Πλάκα κάνω δεν ακούς φαντάσματα,μάλλον λαμπάκια απο χριστουγεννιάτικο δέντρο ακούς :P)

 

4)Δεν ξέρω ποιός άχρηστος κάνει τέτοια λάθη και δεν ακούγεται τπτ  :P

 

Υ.Γ.Δεν έχει υστερόγραφο.+_(τελεία κ παύλα)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το plugin μπορείς να πετύχεις καλύτερη ποιότητα με λιγότερο χάσιμο στον ήχο.

 

Θέμα ρυθμίσεων και γούστου.

 

Τρίτον περνάει στη μίξη και στα μόνιτορ και στο live και στο studio...αλλιώς μάλλον ακούω φαντάσματα!

 

Ε ναι, προφανώς, αλλιώς δεν έχει και νόημα ύπαρξης. Δεν ακούς φαντάσματα, μια χαρά είναι τα αυτιά σου.  ;)

 

Σίγουρα είναι και marketing tool για την Korg αλλά κάτι θα πρέπει να κάνει για να έχει η Korg τη δικαιολογία υπόστασης της πάνω στο synth. Tώρα όσον αφορά το blue glowing χρωματάκι ε...μη μου πείτε οτι δεν υπάρχουν τύποι που δίνουν σημασία και σε αυτές τις βλακείες...

 

Θέμα γούστου και αυτό, όχι ότι θα είχε καμμία διαφορά στον ήχο. Όπως και να έχει το θέμα όμως, το deisgn και η αισθητική παίζει ρόλο.

 

Λέμε ότι αυτό που προσφέρει είναι ανούσιο και μπορείς να το πετύχεις και μέσω ενός απλού plugin

 

Δεν είναι καθόλου ανούσιο, είναι καλοδεχούμενο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί (ή όχι) για γρήγορες αλλαγές στον ήχο. Είναι το Virus ανούσιο επειδή υπάρχει το CSound;

 

Ποιος είπε οτι η λάμπα του extreme ρε παιδιά κάνει οτι κάνουν dedicated μονάδες όπως λαμπάτοι ενισχυτές κτλ?

 

Αν ήταν εκτός Extreme θα ήταν dedicated και άρα καλύτερη άραγε;;

 

(αλλιώς γιατί να φωτίζεται κιόλας, αν όχι για να τονιστεί ότι υπάρχει; )

 

Φωτίζεται για να σου δείξει ότι είναι On. Λίγο εφφετζίδικο μεν αλλά και λίγο vintage.

 

Και πάλι ψίλους στα άχυρα βασικά αλλά να λέμε πως έχουμε κι αυτό το μηχανημα που κάνει δουλειά καλύτερη.

 

Δεν είναι καθόλου ψύλλοι στα άχυρα. Έχω ένα συγκεκριμένο μηχάνημα (δεν θα ήθελα να πω ποιό - είναι μυστικό  8)) και ότι περνάω από κει ακούγεται από ανεπαίσθητα διαφορετικό εώς και ΠΟΛΥ διαφορετικό.

 

Αν ήταν να προσδίδει αναλογική χροιά μια τέτοια μπλε φωτιζόμενη λαμπίτσα, τότε το andromeda και τα πετάλια ας πάνε στον κάλαθο των αχρήστων.

 

Η μπλε φωτιζόμενη λαμπίτσα είναι αναλογική, εκ φύσεως. Αυτό που διαφημίζεται εδώ κι εκεί ως ο "ζεστός αναλογικός ήχος" είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ υποκειμενικό και κατά την γνώμη μου ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ παρερμηνευμένο. Ο ήχος είναι εκ φύσεως αναλογικός, ότι ακούτε είναι αναλογικό (δεν πιστεύω να υπάρχει κανείς εδώ μέσα που ισχυρίζεται ότι ακούει 0 και 1), όλοι έχουμε διαφορετική αντίληψη για το τι είναι ζεστό, οργανικό κ.λ.π., όλοι ακούμε μουσική απο διαφορετικά ηχεία, από διαφορετικά synthesizers τα οποία τα προγραμματίζουμε (ελπίζω) διαφορετικά από άλλους κ.λ.π. Επίσης να θυμάστε ότι υπάρχουν και ένα σωρό ψυχοακουστικά φαινόμενα το κυριότερο από τα οποία είναι (κατά την γνώμη μου πάντα) ότι το ανθρώπινο αυτί επινοεί συχνότητες εκεί που δεν υπάρχουν είτε για να καλύψει αυτές που δεν υπάρχουν είτε για άλλους μυστήριους λόγους.

 

Υπάρχουν διάφορες εταιρίες (ή μάλλον κερδοσκόποι για να το πω λίγο πιο κυνικά) οι οποίες προσπαθούν να πάρουν ένα μερίδιο της αγοράς. Εδώ και χρόνια δεν είσαι cool αν δεν έχεις αναλογικά synthesizers, compressors ή δεν ξέρω γω τι. Υπάρχουν άτομα τα οποία θα επένδυαν πολλά χρήματα σε κάτι αναλογικό μόνο και μόνο επειδή είναι αναλογικό. Ως ένα σημείο έχουν δίκαιο αλλά υπάρχουν και άλλα ψηφιακά synthesizers τα οποία έχουν αντάξιους ήχους με πολλά αναλογικά. Και δυστυχώς υπάρχουν πάρα πολλά άτομα, που νομίζουν ότι η σύνθεση των ήχων δεν είναι τίποτε άλλο παρά να οδηγείς sawtooth κυματομορφές σε lowpass φίλτρα. Τέλος πάντων, to each its own.

 

:)

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με ourdarkness αλλά θα ήθελα να συμπληρώσω το εξής όσον αφορά τον ψηφιακό και αναλογικό ήχο. Κανείς δεν ισχυρίστηκε οτι ακούμε 0 και 1.

 

Υποτιθέστω οτι έχεις μια αναλογική γεννήτρια ηλεκτρικού σήματος το οποίο προορίζεται να χρησιμοποιηθεί για να παράγει ηχητικό αποτέλεσμα. Όταν ο ταλαντωτής ο οποίος συμμετέχει στην παραγωγή σήματος είναι αναλογικός (συγκεκριμένο κύκλωμα ταλαντώσεων ή απλά πιεζοηλεκτρικός κρύσταλλος) και αφού χρησιμοποιηθούν διατάξεις σταθεροποίησης της συχνότητητας παράγεται ένα αναλογικό συνεχές σήμα με θεωρητικά άπειρες διαβαθμίσεις στάθμης απο το -peak έως το +peak οι οποίες εναλλάσονται περιοδικά.

 

Οταν αυτό το σήμα μετατραπεί σε ψηφιακό (ADC) για οποιαδήποτε επεξεργασία και μετά πάλι σε αναλογικό λίγο πριν την έξοδο (DAC) υφίσταται σημαντικές απώλειες λόγω ψηφιοποίησης του.

 

Για παράδειγμα θεωρήστε ένα απλό ημίτονο το οποίο εναλλάσεται αρμονικά μεταξύ των τιμών -100 και +100. Οι τιμές τις οποίες παίρνει η συνάρτηση αυτή στη είναι θεωρητικά άπειρες διότι η συνάρτηση ειναι συνεχής. Η μεταβολή των τιμών της συνάρτησης γίνεται ομαλά και αυτό έχει ένα Α αποτέλεσμα στον ήχο στην περίπτωση που ακούμε το αποτέλεσμα χωρίς να έχει υποστεί ψηφιοποίηση.

 

Αν το σήμα αυτό πρόκειται να γίνει ψηφιακό με χρήση ADC η πιστότητα του εξαρτάται κατά κύριο λόγο απο τα bits του ADC. Eνας ADC ο οποίος διαθέτει ένα bit θα μπορούσε να περιγράψει 2 καταστάσεις (0 και 1) του άνω σήματος (η επιλογή θα μπορούσε να ήταν το -100 και το +100, το 0 και το 100, το -100 και το 0 ή οποιοδήποτε άλλο ζευγάρι χαμηλής και υψηλής στάθμης)

 

Αν ο ADC ήταν δίμπιτος θα μπορούσε να περιγράψει 4 καταστάσεις (00 01 10 11) και να αναλύσει το αναλογικό σήμα σε 4 διακριτές στάθμες (έστω -100 -50 +50 και 100). Αρα θα μιλούσαμε για καλύτερη ανάλυση απο αυτή του μονού bit αλλά και πάλι πολύ μακριά απο την αναλογική πραγματικότητα. Ένας τετράμπιτος θα μπορούσε να αναλύσει το σήμα σε 16 στάθμες κ.ο.κ.

 

Ποτέ όμως όσα ψηφία και να είχαμε διαθέσιμα δεν θα πιάναμε την πιστότητα του αναλογικού σήματος εκτός και αν είχαμε θεωρητικά έναν ADC με άπειρα ψηφία.

 

Ο DAC που κάνει ακριβώς την αντίστροφη δουλειά καλείται να βγάλει ένα αναλογικό σήμα στην έξοδο έτσι ωστε το ανθρώπινο αυτί να είναι σε θέση να το ακούσει (εννοείται οτι οι συχνότητες έχουν καθοριστεί απο πρίν μεταξύ 20Hz και 20kHz)  έχει ως σήμα αναφοράς αυτό που "βλέπει" στην είσοδό του (διακριτό ψηφιακό σήμα) το οποίο υστερεί σε σχέση με το αρχικό αναλογικό και συνεχές.

 

Μπορεί και πάλι να ακούμε αναλογικό σήμα στο τέλος αλλά δεν έχει καμία σχεση με την πιστότητα του αρχικού λόγω ψηφιοποίησης Αν θεωρήσουμε οτι στη μετατροπή έχουμε και απώλειες bit γίνεται αντιληπτό οτι η πιστότητα υστερεί ακόμα πιο πολύ.

 

Τώρα το γεγονός οτι οι περισσότεροι απο εμάς χρησιμοποιούμε τους όρους "αναλογικό" για να περιγράψουμε κατι που μας ακούγεται ωραίο και "ζεστό" και "ψηφιακό" για να περιγράψουμε κάτι ως "χάλια" είναι άλλη ιστορία αλλά εφόσον γίνεται εις γνώση μας και για να εξυπηρετήσει σκοπούς συνεννόησης μέσω του γραπτού λόγου ας είναι...

 

Όσο για τα αναλογικά synth, και μιλάω για τα πραγματικά αναλογικά και όχι για τα υβριδικά διότι τα δεύτερα είναι αναγκασμένα να μετατρέψουν το σήμα σε ψηφιακό προκειμένου να γίνει επεξεργασία με ψηφιακά μέσα, θεωρώ οτι εξυπηρετούν απείρως καλύτερα το σκοπό για τον οποίο έχουν κατασκευαστεί απο τα υπόλοιπα synth που παράγουν "wanna be analog" ήχους.

 

Το θέμα είναι ποιες είναι οι ανάγκες του καθενός και γιατί το επιλέγει. Δεν νοείται σύγκριση μεταξύ αναλογικών και ψηφιακών synth. Τώρα για το ποιος είναι πιο cool ανάλογα με το synth που διαθέτει νομίζω οτι φαίνεται καθαρά ποια είναι η άποψή μου.

 

Υπάρχει ένα topic στο forum σχετικά με τις φωτογραφίες των πλήκτρων oπου ουσιαστικά -σύμφωνα πάντα με την ταπεινή μου γνώμη- γίνεται ένας άτυπος διαγωνισμός μεταξύ των χρηστών που έχουν τον πιο "βαρύ" και better-looking εξοπλισμό. Eκει μέσα είδα φωτογραφίες synth τραβηγμένες ακόμα και στο σκοτάδι για να δείξουν πόσο ωραίο φαίνεται το synth στο σκοτάδι με όλα τα φωτάκια αναμμένα.

 

Σίγουρα και η αισθητική παίζει το ρόλο της αλλά μη χάνουμε την ουσία.           

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ όμως όσα ψηφία και να είχαμε διαθέσιμα δεν θα πιάναμε την πιστότητα του αναλογικού σήματος εκτός και αν είχαμε θεωρητικά έναν ADC με άπειρα ψηφία.

 

Θεωρητικά ναι, πρακτικά δεν χρειάζεται. Ίσως να πρέπει να ανοίξουμε ένα καινούριο thread για τα χρυσά αυτιά και για αυτούς που ισχυρίζονται ότι ακούνε διαφορές μεταξύ ηχογράφησης στα 16bit/44.1Khz, 24bit/96KHz, DSD, DXD κ.λ.π.

 

Αν το σήμα αυτό πρόκειται να γίνει ψηφιακό με χρήση ADC η πιστότητα του εξαρτάται κατά κύριο λόγο απο τα bits του ADC.

 

Κατά περίεργη ειρωνία όλα τα προβλήματα σε AD/DA μετατροπές δημιουργούνται από φαινόμενα aliasing, ή τουλάχιστον έτσι μας οδήγησαν να πιστέψουμε. Εξού και τα brickwall φίλτρα 0.45/0.55 ή με διάφορα άλλα ratios, έτσι δεν είναι;; Μετά κάποιοι ήθελαν ή νόμιζαν ότι μπορούν να ακούν aliazing και παραμορφωμένες αρμονικές σε 96 KHz, γιατί έπρεπε να πουλήσουν τους καινούριους AD/DA converters.

 

Μπορεί και πάλι να ακούμε αναλογικό σήμα στο τέλος αλλά δεν έχει καμία σχεση με την πιστότητα του αρχικού λόγω ψηφιοποίησης Αν θεωρήσουμε οτι στη μετατροπή έχουμε και απώλειες bit γίνεται αντιληπτό οτι η πιστότητα υστερεί ακόμα πιο πολύ.

 

Όχι δεν είναι έτσι. Αν πάρουμε έναν πολύ καλό μετατροπέα, οι απώλειες υπάρχουν αλλά είναι ασήμαντες για το ανθρώπινο αυτί. Δεν χρειάζεται να μιλήσω για μετατροπείς όπως DAD AX24 σε DSD, ακόμη και στα 32bit/192KHz οι απώλειες, δηλαδή το τι δεν μπορεί να μετατραπεί, είναι απειροελάχιστο και μάλλον αδιάφορο, αν θες την γνώμη μου.

 

εξυπηρετούν απείρως καλύτερα το σκοπό για τον οποίο έχουν κατασκευαστεί

 

απείρως;; Δε νομίζω.

 

Δεν νοείται σύγκριση μεταξύ αναλογικών και ψηφιακών synth.

 

ΑΝ ήταν ίδια, δεν θα είχε νόημα να τα συγκρίνουμε. Τα συγκρίνουμε επειδή είναι διαφορετικά και ομοειδή.  ;)

 

Eκει μέσα είδα φωτογραφίες synth τραβηγμένες ακόμα και στο σκοτάδι για να δείξουν πόσο ωραίο φαίνεται το synth στο σκοτάδι με όλα τα φωτάκια αναμμένα.

 

Και; Δεν το έλεγε το topic ξεκάθαρα;;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως θεωρήσεις οτι παίζω με τις λέξεις αλλά εγώ μίλησα για πιστότητα σήματος και όχι για ποιότητα ή ομοιότητα ηχητικού αποτελέσματος.

 

Υπάρχει και διαφορά στο ηχητικό αποτέλεσμα μόνο που οι δέκτες δεν μπορούν να την αντιληφθούν σε γενικές γραμμές. Το μεν πρώτο αναφέρεται στην ομοιότητα των 2 σημάτων ενώ το δεύτερο στην ομοιότητα του ηχητικού αποτελέσματος που επιφέρει το κάθε σήμα πράγμα που εξαρτάται και απο τον εκάστοτε δέκτη.

 

Για τη σύγκριση μεταξύ των 2 τύπων synth είναι σαν να ρωτάς... "Ποιο είναι πιο νόστιμο; Το μήλο ή το πορτοκάλι;" Το καθένα έχει τη χάρη του. Εγώ δεν είπα οτι σωνει και καλά θα πρέπει να συγκρίνουμε ολόιδια πράγματα αλλά οι διαφορές τους είναι ειδοποιοί πράγμα που δυσχεραίνει την θεώρηση κριτηρίων σύγκρισης.

 

Σε γενικές γραμμές νομίζω οτι συμφωνούμε στα περισσότερα... ;)

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει απλά για να λέει ότι υπάρχει. Μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Αν ήταν να προσδίδει αναλογική χροιά...

 

 

Όπως και να έχει πάντως, το μηχάνημα σου δίνει τη δυνατότητα να την χρησιμοποιήσεις προαιρετικά. Αυτό σημαίνει ότι ο τελικός χρήστης μπορεί να επιλέξει αν του κάνει ή όχι, να χρησιμοποιήσει ή να απορρίψει αυτή τη δυνατότητα.

 

Αν την τοποθετούσαν απλά και το σήμα περνούσε μονάχα μέσω της λυχνίας δεν θα μπορούσες να ξέρεις αν πρόκειται απλά για ένα τρίκ ή έχει ουσιαστική διαφορά στον ήχο.

 

Έλα ντε και πάλι συμφωνώ με trigga και θα επιμείνω λίγο ακόμη περί εμπορικού τρικ...

 

Και εγώ που νόμιζα ότι όλη η μουσική πραγματικότητα γύρω από εκεί γυρίζει…

Άκου να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου