Προς το περιεχόμενο

Ξεκινώντας με την ηλεκτρική κιθάρα


mustafank

Προτεινόμενες αναρτήσεις

    Καλησπέρα και πάλι στο φόρουμ.Όπως έχω γράψει και σε παλαιότερα posts μου,είμαι αρχάριος στην ηλεκτρική κιθάρα(είχα κάνει όμως,στο παρελθόν,5 χρόνια μαθήματα στο πιάνο,οπότε έχω μια επαφή με τη μουσική) και στην παρούσα φάση προσπαθώ να μάθω μόνος μου κάποια πράγματα.Το ερώτημά μου αφορά,από τις δύο παρακάτω μεθόδους ποια είναι προτιμώτερο να ακολουθήσω :

α.Με ταμπλατούρες γνωστών τραγουδιών ή

β.Μαθαίνοντας κλίμακες.

    Τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν έχω τη δυνατότητα να πάω σε κάποιο δάσκαλο(κατ'εμέ το καλύτερο δυνατό) και ο χρόνος που έχω για την ενασχόληση μου με την κιθάρα είναι περί της μιας ώρας ημερησίως.

    Ειρήσθω εν παρόδω,τα ακούσματά μου κινούνται στον ευρύτερο χώρο της rock.

 

          ..Ευχαριστώ εκ των προτέρων..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα α και β δεν αποκλείουν το ένα το άλλο (και βέβαια υπάρχουν και γ και δ...)

 

κι αφού έχεις κάνει 5 χρόνια πιάνο, κοίτα και παρτιτούρες, όχι μόνο ταμπλατούρες

 

και κοίτα κι εδώ

 

http://www.justinguitar.com/

 

καλή αρχή!

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον έχεις κάνει και πιάνο, κάποια πράγματα από θεωρία πρέπει να τα ξέρεις. Ξεκίνα λοιπόν να διαβάζεις και τις κλίμακες στην κιθάρα, και βγάλε και κανένα κομμάτι για να γουστάρεις, να σου κρατάει το ενδιαφέρον. Και θα δεις ότι σιγά σιγά θα αρχίσεις να προσθέτεις δικά σου πράγματα στα κομμάτια, εφαρμόζοντας τη θεωρία που διαβάζεις. Κι έτσι θα γουστάρεις ακόμα περισσότερο. Επίσης νομίζω ότι η θεωρία θα σε βοηθήσει να μαθαίνεις τραγούδια ακόμα πιο εύκολα.

Shoot him again. His soul is still dancing...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες