-
Νέες Αγγελίες
-
New Music
Γιώργος Αβραμίδης - Το παιχνίδι γυρίζει
Ο Θεσσαλονικιός τρομπετίστας τον οποίον γνωρίσαμε από τους Επισκέπτες και τους 100°C του Γιάννη Αγγελακα αλλά και από τους Polkar και τους Εκμέκ, για πρώτη φορά ύστερα από 5 προσωπικούς δίσκους κυκλοφορεί ένα τραγούδι του οποίου όλα τα συστατικά (στίχοι, μουσική, ερμηνεία) τα υπογράφει ο ίδιος. Ένα τραγούδι με τόνο αισιοδοξίας αφού στην τελική...το παιχνίδι γυρίζει. Έντονες οι επιρροές από Γιάννη Αγγελακα, Παύλο Παυλίδη αλλά και Στερεο Νοβα χωρίς να λείπει και το προσωπικό ύφος του τρομπετίστα
Ροδανθός -Ο εναλλακτικός(πανδημία)
Ένα τραγούδια για την παραπληροφόρηση, την πανδημία, τους τσαρλατάνους, και τα θύματά τους.
-
Προτάσεις
-
73 (επίσημα) χρόνια Telecaster
Shelter δημοσίευσε θέμα @ Κιθάρες και Ενισχυτές,
Ανεβάζετε επετειακά θέματα για στραβοκάστερ, αλλά για telecaster που άνοιξε και την πόρτα του μαγαζιού δε λέτε...
-
- 90 απαντήσεις
Picked By
Slew Rate, -
-
St. James Infirmary
SpyrosCh δημοσίευσε ένα track @ Music,
Παραθέτω μια διασκευή στο κλασσικό St. James Infirmary όπως το ακούω...ελπίζω να σας βρίσκει καλά και ευχαριστώ αν του δανείσετε ένα αυτί!-
- 5 απαντήσεις
Picked By
Yannis Methenitis, -
-
70 χρόνια Stratocaster
Terry RoscoeBeck5 δημοσίευσε θέμα @ Κιθάρες και Ενισχυτές,
Λες και ήταν χτες... Τι γρήγορα που περνάει ο καιρός... Σαν να μην πέρασε μια μέρα... Τα κλισέ τσιτάτα θα μπορούσαν να πέφτουν βροχή.
Η ουσία είναι μια. Πέρασαν 70 χρόνια από την κυκλοφορία της πρώτης Stratocaster το μακρινό πλέον 1954 και το κούτσουρο της καρδιάς μας, συνεχίζει να μας συγκινεί.-
- 87 απαντήσεις
Picked By
Slew Rate, -
-
Greece's Eurovision 2024 - Μια νέα εποχή για το ελληνικό τραγούδι - Μετα-Τραπ εποχή
Άγιος δημοσίευσε θέμα @ Ακουσα - Είδα,
Πια η γνώμη σας για την εκπρόσωπο της Ελλάδας στην Eurovision του 2024, το μέλλον της διοργάνωσης και τη μουσική του μέλλοντος γενικότερα. Έχουν τελικά τραγουδηθεί τα πάντα και είχε μείνει μόνο το ''τουκου τουκου του του'' ατραγούδιστο?-
- 2240 απαντήσεις
Picked By
Slew Rate, -
-
Julian Lage @Mojoclub, Hamburg
Nekkon δημοσίευσε θέμα @ Ακουσα - Είδα,
Από πού να αρχίσω και που να τελειώσω, δεν έχω λόγια.-
- 64 απαντήσεις
Picked By
Slew Rate, -
-
Αδελφοί Παναγή. Οι θρυλικοί και πρωτοπόροι οργανοποιοί της Αθήνας "Εκ Μάκρης της Μικράς Ασίας"
Shelter δημοσίευσε θέμα @ Κιθάρες και Ενισχυτές,
Με μακρά παράδοση και συμβολή στην ελληνική οργανοποιία.Ο πατέρας τους ήταν επίσης οργανοποιός (Πανηγύρης Παναγής) από τη Μάκρη της Μ.Ασίας (σημερινό Fethiye) όπου με την καταστροφή της Σμύρνης και την εκδίωξη των ελληνικών πληθυσμών της Μ.Ασιας περνάει αρχικά στη Ρόδο με τη γυναίκα και τα δυο παιδιά του και στη συνέχεια τον Πειραιά.-
- 28 απαντήσεις
Picked By
Yannis Methenitis, -
-
Το μουσικό γούστο ως κριτήριο ποιότητας χαρακτήρα.
Grey δημοσίευσε θέμα @ Περι ανέμων και υδάτων,
Κάποιοι σίγουρα το έχουν σκεφτεί.Παραπάνω από μία φορά.Ανάμεσα τους κι εγώ.
Βρίσκω με κάθε αφορμή παραδείγματα.Τα δικά μας έχουν να κάνουν με τη μπουζουκοκουλτούρα προφανώς.-
- 222 απαντήσεις
Picked By
Slew Rate, -
-
Οδηγός Μαγνητών
WilliamSats δημοσίευσε θέμα @ Κιθάρες και Ενισχυτές,
Η όλη ιδέα του να γράψω ένα άρθρο που αφορά τους μαγνήτες, είναι για να κατανοήσουν όλοι, νέοι και παλιοί όχι τί ήχο έχει εκείνος ο Seymour Duncan ή ο τάδε DiMarzio, αλλά για έχουν μία εικόνα του πως διαμορφώνεται ο ήχος του οργάνου τους, μέσα απ’αυτό το μικρό κουτάκι με τις εξοχές που ονομάζεται μαγνήτης.-
- 112 απαντήσεις
Picked By
Slew Rate, -
-
NAMM 2024
Μανώλης Χναράκης δημοσίευσε θέμα @ Η Αγορά της Μουσικής,
Αναμένοντας το NAMM 2024 που θα πραγματοποιηθεί από 25 έως 28 Ιανουαρίου, ήδη κάποιοι κατασκευαστές άρχισαν να ανακοινώνουν τα νέα προϊόντα.
Επίσης από Korg το KingKORG Neo. Επίσημο link.
Από την VOX η APC-1. Επίσημο link.
Από την BOSS το VE-22. Επίσημο link.
-
- 88 απαντήσεις
Picked By
Slew Rate, -
-
-
News
Τέλος οι συναυλίες για τους Aerosmith
Πριν από λίγη ώρα οι Aerosmith με ανάρτηση που δημοσιεύθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του συγκροτήματος, γνωστοποίησαν την οριστική ακύρωσης της αποχαιρετιστήριας περιοδείας τους "PEACE OUT TOUR", η οποία είχε ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο του 2023, αλλά διεκόπη απότομα εξαιτίας του σοβαρού προβλήματος υγείας που προέκυψε στον λάρυγγα του εμβληματικού τραγουδιστή της μπάντας, Steven Tyler. Δυστυχώς, όπως ανακοίνωσαν οι Aerosmith, ο 76χρονος Tyler, παρά τη θεραπεία στην οποία υποβλήθηκε, δεν κατάφ
John Mayall (29/11/1933 - 22/7/2024)
Μόλις έμαθα ότι προχθές πήγε για "ξεκούραση", πλήρης ημερών, άλλος ένας πολύ μεγάλος. Ίσως η επιδραστικότερη φυσιογνωμία της Βρετανικής μπλουζ-ροκ σκηνής των 60s-70s. Μέσα από την μπάντα του πέρασαν και αναδείχτηκαν τεράστιοι μουσικοί οι οποίοι κατόπιν άφησαν το δικό τους αποτύπωμα στο ιδίωμα αλλά και όχι μόνο. Με πλούσια δισκογραφία και αρκετά άλμπουμς-διαμάντια με τους Bluesbreakers ακόμα και σχετικά πρόσφατης κυκλοφορίας. Ήταν ένας από τους πολύ αγαπημένους μου.
Tangerine Dream - Athens
https://artxpress.gr/mousiki/synavlies/item/4697-synavlia-ton-tangerine-dream-stin-aithousa-tis-lyrikis-skinis-stayros-niarxos/
-
Νέα Βίντεο
-
Exploring the Jack White Collection: The Pano Verb | Artist Signature Series | Fender
By: Superfunk · 09/18/24 · 47 views -
Graham Coxon At TPS! [All New Pedalboard, The Waeve & Blur Reunion Chat]
By: Superfunk · 09/16/24 · 83 views -
What Ticketmaster Doesn't Want You To Know: Concerts Were Cheap For Decades
By: odis13 · 09/13/24 · 76 views -
A short(ish) discourse on Hauser Guitars
By: odis13 · 09/10/24 · 48 views -
Dan Erlewine - The Master Luthier who Changed Everything
By: odis13 · 09/09/24 · 147 views -
David Gilmour - Luck and Strange Tour Rehearsal (Live)
By: mpamps · 09/08/24 · 84 views -
Slash on Choosing Guitars That Aren't Les Pauls
By: Nekkon · 09/08/24 · 89 views -
Ροδανθός -Ο εναλλακτικός(πανδημία) / Rodanthos -O enallaktikos(pandimia)/Μπουζούκι ροκ-bouzouki rock
By: Ροδανθός · 09/03/24 · 48 views
-
-
Τελευταίες ανανεώσεις ροής
-
2
Γιώργος Αβραμίδης - Το παιχνίδι γυρίζει
Δίκαιο αυτό που λες, βλέπεις παίζει τόσα χρόνια ειδικά με τον Αγγελάκα. Η Λαμπρινή ωραίες κιθάρες. Γενικά συμπαθέστατο, καλοπαιγμένο, με καλή παραγωγή. Και στη τελική, γλέντι με ρακί, χορός και μουσική -
2
Γιώργος Αβραμίδης - Το παιχνίδι γυρίζει
Ωραίο είναι, εμένα μου θυμίζει τρύπες, ξύλινα σπαθιά και stereo nova ταυτόχρονα, καλοτάξιδο -
2
-
2
Graham Coxon At TPS! [All New Pedalboard, The Waeve & Blur Reunion Chat]
Οταν εισαι μεγαλοφυια εχεις παντα και τα θεματα σου....και εγω υπερΙκινητικος Ιμε ,ΙΝΕ ΤΟ τιμιμα που πλεΡονο για IQ 256 -
2
Graham Coxon At TPS! [All New Pedalboard, The Waeve & Blur Reunion Chat]
υπερικινητικός? ή του δίνει κάτι ο γιατρός του??? -
88
Ροδανθός -Ο εναλλακτικός(πανδημία)
Με λίγο καλύτερη παραγωγή θα έπαιρνε μισό αστέρι παραπάνω, δεν θα το άκουγα πρωί μεσημέρι βράδυ γιατί συνδυάζει δύο είδη που το ένα δεν μου αρέσει πλην ελαχίστων εξαιρέσεων (δηλ. το μεταλ ) και το άλλο το βαριέμαι (δηλ.το ρεμπέτικο). Όμως ο συνδυασμός ΕΙΝΑΙ πετυχημένος και σαφώς έχει γίνει πολλή και σοβαρή δουλειά με ΣΤΌΧΕΥΣΗ και πλάνο. Το ότι η μπάντα ΠΑΙΖΕΙ το ξέρεις και δεν χρειάζεται να στο πω. Εύχομαι καλή επιτυχία. -
88
Ροδανθός -Ο εναλλακτικός(πανδημία)
Αυτό το κάνανε ΤΕΡΑΤΑ του μπουζουκιού όπως ο Παλαιολόγου και ο Ζαφειρίου και ο Λεμονιδης για να "πιάσουν" τα arabesque ταξιμια που γίνονται κυρίως με ούτι το οποίο είναι αταστο. Και φυσικά μόνο σε εισαγωγικά ταξιμια γιατί αν το έκαναν σε ριφ ή σε απαντήσεις θα έτρωγαν ξύλο Βοηθούσε φυσικά,τον Ζαφειρίου και τον Λεμονιδη που έπαιζαν όπως και ο Χιώτης μόνο ηλεκτρικό μπουζούκι και το sustain του ενισχυτή.- 1
-
88
Ροδανθός -Ο εναλλακτικός(πανδημία)
Θα έδινα 5 αλλά η παραγωγή λίγο υστερεί. Μου άρεσε πολύ η αντιμετώπιση καθώς πρόκειται για ολοκληρωμένη παρουσία και δημιουργική πρόταση. Μουσικά και στιχουργικά. Κάνετε σοβαρά πράγματα και ταυτόχρονα δεν είστε και τόσο σοβαροί. Άψογο!- 1
-
0
BELPHEGOR & MALEVOLENT CREATION
έωςΗ Made of Stone productions σε συνεργασία με την Krisis productions περήφανα παρουσιάζουν δύο από τα ιστορικότερα σχήματα του ακραίου ήχου! BELPHEGOR [AUT] & MALEVOLENT CREATION [USA]ft. special guests: CONFESS [IRN/NOR] & MONUMENT OF MISANTHROPY [AUT] Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου στο Fuzz Live Music Club Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου στο Mylos Club Belphegor και Malevolent Creation σε δύο Co Headline εμφανίσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη! Belphegor και Malevolent Creation για περισσότερα από 30 χρόνια αποτελούν δύο συγκροτήματα που δεν έχουν ξεφύγει από τον extreme δρόμο που χάραξαν πίσω στις αρχές τους, δεν έχουν “μαλακώσει” τον ήχο τους, δεν έχουν κάνει συμβιβασμούς, δεν ακολούθησαν μόδες και τάσεις, για αυτό και αποτελούν δύο από τα πιο σεβαστά ονόματα του χώρου. Οι Malevolent Creation μας παρέδωσαν τις δέκα εντολές του Death Metal το 1991, έναν δίσκο που αποτελεί το “Ευαγγέλιο” του είδους και έκτοτε τις τηρούν και οι ίδιοι, με όποια μορφή και αν έχουν σαν συγκρότημα. Έρχονται σχεδόν 10 χρόνια μετά τις τελευταίες τους εμφανίσεις στη χώρα μας, όπου είχαν προκαλέσει τον όλεθρο. Καθοδηγούμενοι πάντα από τον ηγέτη/κιθαρίστα Phil Fasciana, έχουν επανέλθει μετά το θάνατο του πρώτου τραγουδιστή τους Bret Hoffman, με τον οποίο πραγματοποίησαν και τις τελευταίες τους δύο εμφανίσεις στην Ελλάδα. Οι δύο συναυλίες που έρχονται θα είναι αφιερωμένες στη μνήμη του, στην κληρονομιά του και είμαστε σίγουροι πως ο ψηλός θα χαμογελάει όταν δει τα moshpits και το headbanging που θα γίνουν σε Μύλο και Fuzz. Οι Malevolent Creation συνεχίζουν να είναι από τους κύριες εκφραστές του Florida Death Metal και θα έρθουν για μία Brutal υπενθύμιση το Σεπτέμβριο. Οι Belphegor πολύ απλά είναι ένα από τα πιο ακραία συγκροτήματα εκεί έξω. Σόκαραν τον κόσμο με το ντεμπούτο τους σχεδόν τριάντα χρόνια πριν και μπορούμε να πούμε ότι σε κάθε τους Album προσπαθούν να τραβήξουν τη μουσική τους σε νέα άκρα. Εξώφυλλα, αισθητική, στίχοι, μουσική, παραγωγές, φωνητικά, ζωντανές εμφανίσεις, όλα είναι “εναρμονισμένα” στο moto “as extreme as it gets”. Πιστοί και αυτοί στις αρχές τους , εκτός από το σεβασμό πλέον έχουν κερδίσει την αναγνώριση και την επιτυχία, παίζοντας headliners σε όλα τα μεγάλα extreme festivals αλλά και σε “πακέτα¨συγκροτημάτων, περιοδεύοντας ακατάπαυστα σε όλη τη γη. Τελευταία τους εμφάνιση στη χώρα μας, η οποία έγινε sold out, ήταν πριν 4 χρόνια στα πλαίσια της Co Headline περιοδεία τους με τους Suffocation. Μαζί με τους Αμερικάνους και τους Αυστριακούς θα εμφανιστούν οι Ιρανοί Thrashers CONFESS και οι συντοπίτες των Belphegor, brutal deathmetalers, MONUMENT OF MISANTHROPY. Οι Confess από το Ιράν αφού φυλακίστηκαν εξαιτίας της μουσικής που παίζουν στη χώρα τους, τελικά κατάφεραν να πάρουν πολιτικό άσυλο στη Νορβηγία από όπου συνεχίζουν να εξαπολύουν το γκρουβάτο thash metal τους το οποίο έρχεται κατευθείαν από την καρδιά τους. Όταν έχεις περάσει τόσα πολλά για τη μουσική που αγαπάς και συνεχίζεις να την υπηρετείς, αξίζεις το respect. Οι Monument of Misanthropy αποτελούν την προσωπική επιλογή των Belphegor για να εκπροσωπήσουν τη σύγχρονη σκηνή της χώρας τους στην περιοδεία τους…. καταλαβαίνετε τι μπορείτε να περιμένετε.. υπερηχητικό Brutal Death Metal με διπλα φωνητικά και ταχύτητες στο ερεβώδες άπειρο! ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:— Περιορισμένη προπώληση : 28€— Προπώληση : 30€— Ταμείο : 33€ ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗΣ:— more.gr (πανελλαδικά)— Καταστήματα Public (πανελλαδικά)— Καταστήματα Nova (πανελλαδικά)— Metal Era (Αθήνα) — Nephilim store και Empire store (Θεσσαλονίκη) Links: BELPHEGOR: – Bandcamp : https://malevolent1.bandcamp.com/ & https://malevolent-creation.bandcamp.com/– Facebook :https://www.facebook.com/belphegor– Instagram : https://www.instagram.com/belphegor_official/– Soundcloud : https://soundcloud.com/belphegor-official– Spotify : https://open.spotify.com/artist/1uPIYn2IU0IuPWSZ58kzyM– Youtube : https://www.youtube.com/user/BelphegorBand MALEVOLENT CREATION: – Bandcamp : https://malevolent1.bandcamp.com/ & https://malevolent-creation.bandcamp.com/– Facebook :https://www.facebook.com/MalevolentCreationOfficialBand/– Instagram : https://www.instagram.com/malevolentcreation_official/– Soundcloud : https://soundcloud.com/malevolentcreation– Spotify : https://open.spotify.com/artist/1NrkyGnaWUYV1hLP74pp6X– Youtube : https://www.youtube.com/user/malevolentcreation CONFESS: – Bandcamp : https://confessband.bandcamp.com/album/revenge-at-all-costs– Facebook : https://www.facebook.com/confessbandIR/– Instagram : https://www.instagram.com/confessband.official/– Soundcloud : https://soundcloud.com/confess1– Spotify : https://open.spotify.com/artist/6XFIRJcLodORR7cmCCL5Zw– Youtube : https://www.youtube.com/channel/UCRtUyo-uJP9YpWgo0CJxlmg MONUMENT OF MISANTHROPY : – Bandcamp : https://monumentofmisanthropy.bandcamp.com/…/anger…– Facebook : https://www.facebook.com/OfficialMonumentOfMisanthropy.BrutalDeathMetal/– Instagram : https://www.instagram.com/monumentofmisanthropy/– Spotify : https://open.spotify.com/artist/3V8oZE9ZWM6L0CPWry9CCv– Youtube : https://www.youtube.com/user/MonumentOfMisanthrop -
88
Ροδανθός -Ο εναλλακτικός(πανδημία)
Όχι δε καμία περίπτωση δεν λαμβάνω αρνητικά αυτά που λες. Το αντιθετο. Απλά ο ενθουσιασμός για αυτό που κάνω με οδηγεί πολλές φορές να πιαστώ από πράγματα που λέγονται για να επεξηγήσω το έργο μου. Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι υπάρχει κάτι αρνητικό σε αυτά που λες.- 1
-
88
Ροδανθός -Ο εναλλακτικός(πανδημία)
Αγαπητέ, Ψυχανεμίζομαι ότι εξέλαβες τα γραφόμενά μου σαν κριτική στη μουσική σου. Αν ναι, τότε λανθασμένα. Αναφέρθηκα μόνο στο θεμα της τεχνικής τους string bending σε μπουζούκι. Στα υπολοιπα που λες συμφωνω και φυσικά εννοείται όπως και στην περιπτωση του VH που εύστοχα αντιπαρέθεσες προκειται για τεχνική που προυπήρχε αλλά δεν συμβαινει ευρέως αρα δεν αποτελεί και στανταρ τεχνική του συγκεκριμένου οργάνου. Υπάρχουν και τεχνικοί λογοι που συμβαινει (αλλα ξεπερνιούνται αν το θες πραγματικά με drop κουρδισματα και οργανα με μικρότερη κλίμακα). Δεν ειμαι καθόλου αντιθετος με την αναμειξη μουσικών ειδών. Ούτε του λαικού με το ροκ. Οι μουσικοι παιζουν παντα οτι θέλουν και δεν πρεπει να τους φρεναρει κανεις. Καλή συνέχεια σε αυτό που κάνεις. Μόνη μου παρατηρηση είναι οτι ο ήχος της κιθάρας (στα ηχεια μου) διήγειρε λιγο την υπερακουσία μου. Αλλά κριτική στη μιξη δεν ειμαι καταρτισμενος να σου κανω.- 2
-
88
Ροδανθός -Ο εναλλακτικός(πανδημία)
Πολύ εμπεριστατωμένη η απάντησή σου και μου αρέσουν παρα πολύ αυτά που λες και θα τα ψάξω όλα αυτά που λες. Έτσι όπως το είπες απαιτείται δουλειά για να γίνει σήκωμα χορδής στο μπουζούκι, γιατί έχουμε σχεδόν διπλάσια τάση από την ηλεκτρική κιθάρα, λόγω της διπλής χορδής. Επομένως όπως είπες πρέπει να κουρδιστεί το όργανο με συγκεριμένο τρόπο ή να κατασκευάσουμε ένα όργανο με τρόπο που να βοηθά κάτι τέτοιο, και αυτός είναι ο λόγος που δεν το έχω δει ποτέ να γίνεται παρόλο που μου λες ότι έχει γίνει. Έτσι λοιπόν παίζω αυτά τα σηκώματα και τα ενσωματώνω στο παίξιμό μου με πρόγραμμα δουλειά και γνώση. Τώρα, εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει κανέναν να τα κάνει και όλα αυτά κάθησα και τα σχεδίασα μονος μου για να εκφραστώ μουσικά, και προφανώς δεν είναι εντελώς σκόρπια από εδώ και εκεί σε στυλ τζαμ αλλά έχουν μια δομική λεικουργικότητα στο κομμάτι. Εκεί λοιπόν έγκειται και η διαφορά μιας μουσικής που ακούγεται σαν Έλληνας σερβιτόρος που προσπαθεί να μιλήσει ξένη γλώσσα και κάποιου που τα μιλάει φυσικά, ή τα μιλά με Ελληνική προφορά όμως ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ και σερβίρει τον πελάτη με επαγγελματισμό γιατί στην τελική ο προορισμός ενός Έλληνα σερβιτόρου δεν είναι να κάνει τον Άγγλο να αισθάνεται ότι είναι στην Αγγλία αλλά.....στην Ελλάδα. Επομένως ο Χιώτης προφανώς και δεν ήταν Έλληνας σερβιτόρος που προσπαθούσε να μιλήσει Πορτογαλικά σάτρα πάτρα και να πετάξει στα μούτρα ενός Βραζιλιάνου τουρίστα μια αγγουροτομάτα και μια τηγανητές πατάτες και να τον χρεώσει 200 Ευρώ. Προφανώς και δεν είχε την Λατινοαμερικάνικη μουσική στο αίμα του (σίγουρα οι Βραζιλιάνες δεν φοράν σομπρέρο) αλλά το έκανε με πρόγραμμα, ώρες δουλειάς διαβάσματος και επαγγελματισμό που μίλησε στην καρδιά του κόσμου γιατί δεν ήταν σε στυλ τζαμ ....ας πετάξουμε και μια λατινοαμερικανιά έτσι σαν αγγουροτομάτα στα μούτρα του άλλου εδώ και εκεί. Όσον αφορά αυτά που λες για την προσέγγιση της μπλούζ και της μίξης με την Ελληνική μουσική είναι απόλυτα σωστά όμως δεν περπάτησαν γιατί ήταν στυλ τζαμ, afterthoughts όπως λένε και στην γηραιά Αλβιόνα, δηλαδή, έχουμε το κομμάτι έτοιμο .....ας πετάξουμε ένα μπουζουκάκι εδώ να ρίχνει 2-3 νότες ή ένα σήκωμα, αλλά όχι με σοβαρή δουλειά, έτσι ώστε αυτά να αποτελούν δομικά στοιχεία του κομματιού. Με την ίδια λογική ο Van Halen προφανώς και δεν ανακάλυψε το tapping μιας και όταν ο Βαν Αλεν ήταν 10 χρονών ο Ιταλός γιατρός Vittorio Camardese έπαιζε με tapping σε κλασική κιθάρα με ταχύτητα φωτός, όμως μπορούμε να πούμε ότι ο Van Halen δεν έφερε καινοτομία; Προφανώς και έφερε. Η προσέγγισή μου λοιπόν είναι απολύτως διαφορετική από του Σαββόπουλου. Θεωρώ ότι η φυσική ροή των πραγμάτων την δεκαετία του 80 θα ήταν να ενσωματωθεί η ροκ και μέταλ με την Ελληνική μουσική και το μπουζούκι με την προσέγγιση που ενσωμάτωνε στοιχεία, από όλες τις μουσικες του κόσμου πριν την δεκαετία του 70, όπως το έκανε ο Χιώτης, και άλλοι. Δυστυχώς υπήρχε αυτός ο σημαντικός διαχωρισμός την δεκαετία του 80 με αποτέλεσμα να μην γίνει αυτό ποτέ. Ίσως να ήταν και η αντίδραση μετά την είσοδο στην Ευρωπαική Ένωση που οδήγησε σε πόλωση την κοινωνία και οδήγησε την μισή Ελληνική μουσική να ακούγεται 1000% Ελληνική και την υπόλοιπη Ελληνική μουσική 1000% ξένη που απλά έχει Ελληνικούς στοίχους, όμως δυστυχώς δεν υπήρχε τίποτα ανάμεσα. Θυμάμαι πολύ καθαρά ότι όλοι οι Έλληνες μουσικοί που βρίσκονταν ανάμεσα ποτέ δεν έβαζαν τα στοιχεία αυτά σε ένα κομμάτι τα κρατούσαν απολύτως χωριστά. Άκουγες τον δίσκο, το 1 τραγούδι ήταν ροκ, το δεύτερο τσιφτετέλι, το 3 μπαλάντα κλπ. αλλά ποτε΄δεν τολμούσε κανένας να αναμίξει τα στοιχεία αυτά στο ίδιο κομμάτι γιατί η κοινωνία ήταν πολωμένη σε αυτό το θέμα. Αυτό λοιπόν αποφάσισα να κάνω την δεκαετία του 90 και αυτό συνεχίζω.- 1
-
1
What Ticketmaster Doesn't Want You To Know: Concerts Were Cheap For Decades
Αφήνωντας απ'εξω τον στρατευμένο χαρακτήρα του βίντεο, ένα σύντομο ιστορικό του Livenation/Ticketmaster saga που on the facts only αρκεί να σε πιάσει ενας εμετος με το state of affairs της live μουσικής, ειδικά στις ΗΠΑ.- 1