Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      10.788


  2. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      3.708


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/07/2023 σε όλα

  1. 1 βαθμός
  2. Πανάθεμά σε @gkourmoul1 κάθε φορά που διαβάζω review σου θέλω να αγοράσω κάτι! (δεν αστειεύομαι) Μετά σκέφτομαι το τραπεζικό μου λογαριασμό και πέφτει αόρατη καρπαζιά αλα Τσάκωνας Να' σαι καλά Τζορτζ, θησαυρός οτι ανεβάζεις!
    1 βαθμός
  3. Με γεια! Ωραίο μοντέλο σε χαρακτηριστικά και η μόνη ουσιαστική ένστασή μου με την Charvel είναι ότι δεν το έβγαλε/βγάζει σε πολλά χρώματα.
    1 βαθμός
  4. Με 'γειές Γιώργο! Χάρηκα που τελικά κατάφερες και την πήρες - και απ'ότι ακούω και διαβάζω, πολύ καλά έκανες!
    1 βαθμός
  5. The Scarlett 4i4 consumes the highest power of all the bus powered Scarlett devices, in some high power situations, such as playing headphones at a high volume, some computers may not be able provide enough power and the 4i4 could be disconnected. If you experience this behaviour we recommend you ensure you're using a USB port that can supply 900mA of current. Εγω θα επαιρνα ενα powered hub με αρκετο ρευμα
    1 βαθμός
  6. Πιο ψηλά είναι σίγουρα. Δεν θυμάμαι πόσο πλατιά είναι στη sg, συγκριτικά. Θα σου πω πιο απόγευμα, με σιγουριά. Εδώ φαίνεται το ύψος, ξεκάθαρα
    1 βαθμός
  7. Κομματάρα και εξαιρετικό γκρουπ.
    1 βαθμός
  8. Ούτε να την μυρίσω. Από τις χειρότερες σοκολάτες που έχω φάει.
    1 βαθμός
  9. Φίλος με μπρόκολα και κουνουπίδια είμαι junkie. Η πλάκα είναι ότι μέχρι τα 20τόσα όχι να φάω, ούτε να μυρίσω... Και είμαι καλεσμένος σε ένα σπίτι (κάτι σαν γιορτή) και είχε κουνουπίδι ογκρατέν. Δεν ξέρω τι "όνειρο" είδα και δοκίμασα. Αφτό ήταν
    1 βαθμός
  10. Ποσο χρονωνε εισαι? Ελλαδα μεγαλωσαμε με ΗΒΗ Δεν ειχε τιποτα αλλο. Και το ελεγε ετσι .... Λεμοναδα λεγαμε τη γκαζοζα και ηταν μονο η sprite με τα μπιμπικια στο μπουκαλι.
    1 βαθμός
  11. Σωστά. Να ήταν αυτό το "φσσσσσσ" το μόνο ελάττωμα της...
    1 βαθμός
  12. Μπράβο Γκουρμουλαρε. Αυτά είναι ριβιουζ ναούμ. Μου έκανε εντύπωση που λες πως έχει "συρρικνωθεί" λίγο το νέκ. Θα περίμενα ψημένο μεηπλ να είναι λίγο πιο σταθερό. Η κιθάρα όπως τη βλέπω είναι κούκλα. Σπάνια μ'αρεσει το μαύρο σε σώμα, η δικιά σου είναι μια από αυτές τις σπάνιες περιπτώσεις! Ηχητικά είναι έτσι όπως την παρουσίασες ακριβώς. Μ'αρεσουν πολύ οι θέσεις 1,3 κ 5. Αναμενόμενο. Τα 22 τάστα βοηθάνε πολύ να ακουστεί όπως πρέπει ο (ακόμα κ ένας χοτ) νέκ. Η θέση 3 δουλεύει υπέροχα σαν faux tele παρά τους χοτ μαγνήτες, μιας κ η απόσταση των έξω πηνίων είναι μεγάλη. Κ ο χοτ ρεηλς είναι μια χαρά. Οι θέσεις 2 κ 4 ποτέ δε μ'αρεσουν όταν ο μεσαίος είναι χοτ. Πάντα τον αλλάζω με έναν πιο παραδοσιακό, να φτιαξουν αυτοί οι δύο πολύ χρήσιμοι ήχοι κ ας είναι σε ένταση πολύ πιο κάτω από τις υπόλοιπες 3 θέσεις. Καλοπαιχτη κ πάλι! Μας (μου) τρέχανε τα σάλια μόνο από τη φωτό, τώρα με την παρουσίαση θέλω σούπερστρατ!
    1 βαθμός
  13. Είχαμε new guitar day τις προάλλες - μετά απο χρόνια φαγούρας απέκτησα επιτέλους μια Weissenborn! Για τις Weissenborn έγραψα πρόσφατα ένα μικρό αρθράκι, το οποίο μπορείτε να βρείτε στο λινκ, αλλα επιγραμματικά εδώ - πρόκειται για κάποιες πολύ ιδιόμορφες ακουστικές κιθάρες που προορίζονται αποκλειστικά για lap steel παιξιμο και που λόγω ιδαίτερης κατασκευής (με το μανίκι πχ να είναι κούφιο και ενιαίο με το σώμα) έχουν ένα τρομερά resonant και πλούσιο ήχο. Παραπάνω ινφο, φωτος και ηχοι στο αθρο: 'Ηθελα καιρο να αποκτήσω ένα τέτοιου τύπου όργανο λόγω American Primitive Guitar ενδιαφέροντος - οι κιθάρες αυτές κάνουν που και που την εμφανισή τους στο συγκεκριμένο υποείδος και ο ήχος τους (και οι τελείως νεες παικτικές δυνατότητες του slide) με ιντριγκάραν ανέκαθεν. Σκεφτόμουν λοιπόν για καιρό να αποκτήσω κάποια απο τις αξιοπρεπέστατες και (σχετικά) οικονομικές far-eastern που κυκλοφορούν στο εμποριο, με ιδανικό σενάριο να πετύχω μεταχειρισμένη σε καλή ευκαιρία κάποια απο τις πιο "καλες" Goldtone που καινούριες πάνε κοντά στο χιλιάρικο. Πρόσφατα χαζεύοντας τον κατάλογο για ένα επερχόμενο guitar auction σε έναν μεγάλο οίκο εδώ στην Αγγλία (Gardiner Houlgate, τυγχάνει να είναι και σχετικά κοντά μου) βλέπω 2 τέτοια όργανα. Και τα δύο ήταν φτιαγμένα απο έναν Βρετανό οργανοποιό, τον David Oddy, ο οποίος έφτιαχνε κιθάρες, μαντολίνα και άλλα folk όργανα και ήταν μάλιστα πολύ highly regarded για την δουλειά του. Έχωντας γνώση του πώς λειτουργούν αυτά τα auctions, ψιλιαστηκα ότι ο συνδυασμός obscure οργάνου (δεν ειναι ΛεςΠωλ) και χαμηλής αναγνωρισιμοτητας κατασκευαστή (καλός χρυσός ο David αλλα Leo Fender δεν ήταν) σήμαινε ότι η κιθάρα θα έφευγε κοψοχρονιά. 'Εβαλα λοιπόν στο μάτι την μια απο τις δύο που μου άρεσε παραπάνω στα νερά (ήταν σχεδόν πανομοιότυπες). Πριν απο κανα μήνα έγινε το auction, ένιωσα λίγο σαν να κλέβω εκκλησία και η κιθάρα ήρθε σπίτι μαζί μου. Η κιθάρα έχει τυπική Weissenborn κατασκευή & διαστάσεις. Εξ'ολοκλήρου μασιφ Sapele (African mahogany) με κούφιο square μανίκι, rope (maple/rosewood) binding σε καπακι, πλάτη και ταστιέρα σαν Style 4 (μονο που η ροζέτα είναι όστρακο) και rosewood bridge και fingerboard (με πάρα πολύ όμορφα νερά τα οποία δυστυχώς δεν φαίνονται καλά στις φωτό με τον εσωτερικό φωτισμό). Πολύ ωραίο figuring κάνει και η πλάτη στο κάτω μέρος της, ενώ το headstock φοράει Grover mini open-gear κλειδιά καί στο burly mahogany faceplate έχουμε το vine inlay που έβαζε ο Oddy στα όργανα του. Mετά απο συνομιλία με τον Nick Oddy, γιό του David ο οποίος και ανέλαβε το εργαστήριο μετά το θάνατο του Nick το 2017, έμαθα και μερικά ακόμα πράγματα για την κιθάρα. Ειναι μια απο τις συνολικά έξι Weissenborn που έφτιαξε ποτέ ο Oddy - είχαν φτιαχτεί ολες μαζι σε ένα batch το 2014. Οι περισσότερες ήταν προπαραγγελίες αλλα κανα δυο μείνανε στο εργαστήριο surplus; το αδερφάκι της με το αμέσως επόμενο serial number έιναι στα χέρια του Phillip Henry, γνωστου Βρετανου lap steel player (παιζει κυριως Dobro και ινδική). Σε ένα πρόσφατο ξεκαθάρισμα του estate o Νick τις έδωσε προς δημοπρασία μαζί με άλλες 2 ακουστικές και μια κλασσική που είχαν ξεμείνει στο stock room. To όργανο δηλαδή ειναι πρακτικά καινούριο και την τελευταία δεκαετία απλά μάζευε σκόνη στο εργαστήριο, είναι κυριολεκτικά ανέγγιχτο. Η ενδεικτική αρχική τιμη για μια Weissenborn ήταν σύμφωνα με τον Nick στις 1800 λιρες, πάνω κάτω απο εκεί που ξεκινάνε και οι περισσότερες κιθάρες τους. Εμένα μου κόστισε όυτε 500...ούτε κινέζικη laminate παίζει να μην έπαιρνα με τόσα, και αντ΄άυτου βρέθηκα με χειροποίητο όργανο υψηλού caliber. Ηχητικά τι να πω - είνα κανόνι, ειδικά απο όταν της πέρασα τις "σωστές" χορδές. Το sustain ειναι τεράστιο, το resonance είναι απλά χαζό - χτυπας τις χορδές και νομιζεις οτι θα πεταχτεί απο τα πόδια σου από τη δόνηση. Ηχοχρωματικά έχει το throaty warm midrange που θα περίμενε κανείς από μια all mahogany κιθάρα. Αν ήξερα βέβαια και τι κάνω, ίσως να μπορούσα να το κάνω και να ακουστεί όπως αξίζει - προς το παρών όμως πάρτε το παρακάτω βίντεο απο σήμερα το μεσημέρι όπου και δολοφόνησα ενα αγαπημένο slide tune του Fahey (διότι δε σέβομαι τίποτα). Συνήθως γράφω ακουστική με ένα mid/side pair, αλλά αυτή τη φορά είπα να γράψω με ένα στέρεο pair condenser mics, συγκεκριμένα Superlux HI-10 (το καλυτερο μικροφωνο που μπορεις να παρεις με 25 ευρω). Θα επιστρέψω με περαιτέρω ηχητικά τέστ με το που γίνουν λίγο πιο ανθρώπινες οι παικτικές μου ικανότητες. Προς το παρόν όμως έχω να πώ ότι είναι απίστευτα διασκεδαστικό το όλο lap steel σκηνικό, το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
    0 βαθμοί
  14. Πες τα βρε Terry, πες τα. Επιτέλους κι ένα κιθαριστικό θρεντ, έστω κι αν αυτό αναφέρεται σε μια ακουστική.
    0 βαθμοί
  15. Συγχαρητήρια για το κατατοπιστικότατο άρθρο.
    0 βαθμοί
  16. Οι Weissenborn κιθάρες είναι ένα είδος ακουστικής κιθάρας σχεδιασμένο καθαρά και μόνο για lap steel παίξιμο, παίξιμο δηλαδή με slide σε ανοιχτό κούρδισμα και με την κιθάρα ξαπλωμένη στα πόδια του παίκτη. Παίρνουν το όνομα τους από τον Hermann Weissenborn, ο οποίος πρωτοκατασκεύασε όργανα στο ιδιαίτερο αυτό στυλ την δεκαετία του ’20 στο Los Angeles. Weissenborn Style 4 (1925) Τα ‘20s ήταν μια δεκαετία κατά την οποία η Αμερική περνούσε έναν έρωτα με την κουλτούρα και τη μουσική της Χαβάης. Οι ήχοι της Χαβανέζικης μουσικής ήταν παντού και στοιχεία της είχαν αρχίσει να αφομοιώνονται σε πολλά άλλα είδη της εποχής. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της Χαβανέζικης μουσικής (πέραν από το γνωστό ukulele, που ήταν επίσης στα ντουζένια του τότε) είναι το slack key steel guitar παίξιμο – η ιδέα δηλαδή του να παίζεις μια κιθάρα σε ανοιχτό κούρδισμα, με το όργανο ξαπλωμένο στα πόδια και με κάποιου είδους slide στο αριστερό χέρι. Σε πλήρη αντίθεση δηλαδή με τον ορθόδοξο, «Ισπανικό» τρόπο παιξίματός και πολύ πρίν η φιλοσοφία αυτή γίνει μέρος της blues και άλλων ειδών. Joseph Kekuku, o κατά κοινή ομολογία εφευρέτης του steel guitar κάπου στα τέλη των 1890s Η δημοφιλία αυτού του είδους παιξίματός, τόσο στο πλαίσιο της χαβανέζικης μουσικής καθαυτής αλλά και ως μπόλιασμα σε πολλά είδη δημοφιλούς μουσικής της εποχής (που θα κατέληγε να καθιερώνει τα bottle neck στα blues, το pedal steel στην country και το Dobro στην bluegrass), οδηγεί στη δημιουργία κιθαρών καθαρά σχεδιασμένων γύρω από τις ανάγκες του είδους. Υπόψιν ότι βρισκόμαστε και σε μια περίοδο γενικής εξερεύνησης γύρω από την κιθάρα και τον τρόπο κατασκευής της. Η steel string, flat-top ακουστική κιθάρα (και η archtop) βρίσκονται ακόμα σε νηπιακό στάδιο, ενώ τώρα κάνουν και την εμφάνιση τους νέοι τύποι όπως οι resonator της National και της Dobro. Σύντομα θα ακολουθούσε και η «ηλεκτροποίηση» της κιθάρας, με τα ηλεκτρικά lap steel στην «πρώτη γραμμή» της επανάστασης αυτής. Πολλές εταιρείες λοιπόν, όπως η Gibson, η Martin και η National κυκλοφορούν “Hawaiian” βερσιόν των κιθαρών τους, συχνά με βαρύτερο bracing, πλατύ string spacing και τετράγωνα παχιά μανίκια χωρίς τάστα. Παντελώς ακατάλληλα για συμβατικό παίξιμο αλλά ιδιαίτερα βολικά (και οικονομικά) για το Hawaiian style. Μέσα στον χαμό αυτό κυκλοφορούν και οι Weissenborn. O Hermann Weissenborn ξεκίνησε να φτιάχνει αυτές τις εξαιρετικά ιδιοσυγκτρατικές κιθάρες στο εργαστήριο του στο Los Angeles στις αρχές της δεκαετίας του ’20, εμπνευσμένος εν μέρει από κατασκευαστικές λεπτομέρειες των Knutsen harp guitars των αρχών του 1900. Τα όργανα του κυκλοφορήσαν υπό διάφορα labels με κυριότερα το δικό του (Weissenborn) και το Kona Hawaiian Guitar. Υπήρχαν 4 μοντέλα, τα οποία πρακτικά διέφεραν μόνο στο επίπεδο του διάκοσμου. Φωτογραφία – πρόμο του Herman Weissenborn εν είδει label στο εσωτερικό μιας 1925 Style 4 To βασικό τους χαρακτηριστικό ήταν το μανίκι, ή μάλλον η έλλειψη μανικιού, τουλάχιστον ως χωριστό κομμάτι της κιθάρας. Σε αντίθεση με τα square necks των Dobro, National etc (ή μάλλον σε αντίθεση με το μανίκι πρακτικά κάθε άλλης κιθάρας), το square neck των Weissenborn συνήθως δεν είναι ξεχωριστό, διακριτό κομμάτι της κιθάρας. Αντιθέτως αποτελεί συνέχεια του σώματος, το οποίο ανεβαίνει μέχρι και το nut της κιθάρα - το «μανίκι» είναι δηλαδή κούφιο. Mόνο το headstock αποτελεί χωριστό κομμάτι και «τερματίζει» το σώμα μετά το nut. Παρενθετικά, και ας με βοηθήσει κάποιος μουσικολόγος εδώ, αυτό νομίζω θα τις κατέτασσε κατά το Hornbostel-Sachs σε παντελώς διαφορετική κατηγορία από οποιαδήποτε άλλη κιθάρα, τελείως εκτός της οικογένειας του λαούτου (321), και αντιθέτως στην οικογένεια των zithers (31) παρέα με το πιάνο! Σε κάθε περίπτωση, αυτή η ιδιόμορφη κατασκευή εν τέλει δημιουργεί ένα όργανο που πάρα το σχετικά μικρό του μέγεθος έχει αφύσικα μεγάλο ηχείο και μπορεί να δώσει έναν τρομερά ζωντανό, resonant ήχο με εντυπωσιακά μεγάλο sustain και πλούσια overtones. Μια Weissenborn Style 4 του 1923 με το χαρακτηριστικό hollow square neck και rope binding Ας σημειωθεί εδώ ότι ο Weissenborn έφτιαξε και μερικά όργανα με ένα υβριδικό, ημί-solid round μανίκι. Το σώμα ήταν ίδιο με τις square-neck και εκτεινόταν μέχρι το 7ο τάστο (αντί μέχρι το nut) οπού και εκεί ξεκινούσε ένα κοντό, μασίφ, «τυπικό» round μανίκι το οποίο έφερε τάστα, με το σκεπτικό ότι μια αλλαγή nut & saddle θα επέτρεπε τρόπον τινά «ισπανικό» παίξιμο (κανένας και ποτέ δεν παίζει να το έκανε αυτό). Αυτά τα half-way όργανα κυκλοφορήσαν κυρίως υπό το Kona label (μπορείτε να δείτε μια σε παρακάτω βίντεο) και έχουν πρακτικά εξαφανιστεί – το όνομα Weissenborn πλέον είναι συνώνυμο με τις square, hollow neck κιθάρες και σε αυτό το hollow neck στυλ είναι πρακτικά όλα τα μοντέρνας παραγωγής όργανα. Τυπικά τo σώμα έχει ένα χαρακτηριστικό hourglass shape, αν και ενίοτε βλέπεις teardrop Weissenborns καθώς και μερικά άλλα κουφά σχήματα από ανταγωνιστές της εποχής. Οι original Weissenborn ήταν κατά κανόνα φτιαγμένες εξολοκλήρου (εννοώντας καπάκι, πλάτη και πλαϊνά) από koa, ξύλο ενδημικό στην Χαβάη με πανέμορφα νερά και «συμπεριφορά» κάπου αναμεσά σε mahogany και rosewood (αν μου επιτρέπεται ο μπακαλισμός). Πλέον βέβαια βλέπουμε και all-mahogany όργανα, καθώς και τους πιο τυπικούς συνδυασμούς spruce top + mahogany/rosewood/maple πλάτη και πλαϊνά. Πολύ χαρακτηριστικό είναι επίσης και το “rope” binding που φέραν οι ακριβότερες Weissenborn (Styles 3 & 4), φτιαγμένο από εναλλασσόμενα κομματάκια maple/rosewood (ολίγον παλούκι στην κατασκευή I’m told). O αγαπημένος Ted Woodford επισκευάζει εδώ μια Style 1 Weissenborn, εξηγώντας την ιστορία και την φιλοσοφία τους ενώ μας δίνει ένα σπάνιο inside look (κυριολεκτικά) Tonk Bros κατάλογος του 1930 που δείχνει τα 4 μοντέλα της Weissenborn O ήχος των Weissenborn είναι μεν κοντά στον ήχο της ακουστικής κιθάρας που γνωρίζουμε όλοι, άλλα με κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Είναι ένας πολύ βαθύς και resonant ήχος, με πλούσια, shimmering overtones και έντονο sustain, χωρίς να έχει τον υπερβολικά κομπρεσσαρισμένο χαρακτήρα μιας resonator. Αυτό τις έκανε αρκετά πετυχημένες, αν και δεν κατάφεραν ουδέποτε να καθιερωθούν καθολικά στο χώρο του slide guitar μιας και ο ανταγωνισμός ήταν φρενήρης. O ήχος και η ένταση τους δεν τις διαφοροποιούσε αρκετά δραματικά από τις διάφορες ευρέως διαδεδομένες square neck Martin και Gibson ώστε να τις παρατήσουν όλοι για χάρη τους. Οι resonator της National και της Dobro γρηγορά κέρδισαν κόσμο με τον τρομερά πιο δυνατό (και διαφορετικό) ήχο τους. Και με το που φτάνουμε στα ‘40s ο ηλεκτρικός ήχος των lap/pedal steels βάζει ένα τέλος στην ευρύτερη δημοφιλία του ακουστικού lap steel στη μοντέρνα μουσική της εποχής, με το ενδιαφέρον για την original Χαβανέζικη μουσική πλέον να αρχίζει να ξεθυμαίνει. Tour μερικών vintage Weissenborn-style οργάνων και μία σύγκριση με τις National resonator που τις φάγανε νύχτα. Thomas Oliver - 'The Moment' (on a Tony Francis Style 3) Οι Weissenborn λοιπόν, αν και παίξανε σημαντικό ρολό στην εξελικτική ιστορία της κιθάρας και του slide playing, ήταν την δεκαετία του ’50 ξεκάθαρα καθοδόν για το χρονοντούλαπο, μην έχοντας βρει πχ. το niche που είχαν βρει οι resonators στα blues. Κάνεις δεν πάει χαμένος όμως και τσούπ, μαζί με ό,τι άλλο ξεσκονίστηκε στα πλαίσια του folk revival των ‘60ς επιστρέψανε δειλά και οι Weissenborn ως ο εναπομείναν αυθεντικός εκφραστής του non-resonator acoustic lap steel ήχου - σε αντίθεση με τις square neck «τυπικές» ακουστικές της Martin και της Gibson, που παρέμειναν εξαφανισμένες. Ο John Fahey στο υπόγειο του σπιτιού του το ’81 παίζοντας slide blues σε μια Kona. Μια πληθώρα μουσικών, από τον Dave Lindley και τον αγαπημένο μου John Fahey μέχρι τον Ben Harper, τον John Butler και τον David Gilmour χρησιμοποίησαν τις Weissenborn με τον ιδιαίτερο ήχο τους σε διάφορα μουσικά πλαίσια. Στο American Primitive Guitar που τόσο με ενδιαφέρει, πέραν του προπάτορα Fahey σημαντική δουλειά στην Weissenborn μας έχει αφήσει και ο Jack Rose, με το παρακάτω κομμάτι να αποτελεί σεμινάριο για τις εκφραστικές δυνατότητες του οργάνου. Jack Rose – Now that I’m a man full grown II, ηχογραφημένο με μια 1997 Pete Howlett. John Butler Trio - Treat Yo Mama Oι Weissenborn ως brand έπαυσαν να υπάρχουν εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες, με την εταιρεία να κλείνει σύντομα μετά τον θάνατο του Hermann το 1937, και το όνομα πλέον χρησιμοποιείται για οποιαδήποτε κιθάρα αυτού του τύπου, ασχέτως κατασκευαστή. Υπήρξαν λίγες εταιρείες που αντέγραψαν την φιλοσοφία του Weissenborn την δεκαετία του ’20, όπως οι Hilo της Oscar Schmidt. Μοντέρνας παραγωγής Weissenborns at a budget θα βρείτε από ένα μικρό αριθμό far-eastern κατασκευαστών folk οργάνων όπως Ashbury και Gold Tone, ενώ χειροποίητα όργανα φτιάχνουν πολλοί luthiers εντός και εκτός Αμερικής, όπως ο Tony Francis, o Richard Wilson, o Bill Asher και ο Pete Howlett που ανέφερα παραπάνω. Συντόμως σε άλλο thread θα σας πω και για τη δική μου Weissenborn (τύπου) κιθάρα που απέκτησα πρόσφατα, με φωτο και clips. Όχι πως έχω ιδιαίτερη ιδέα του τι κάνω προς το παρών αλλά λέμε τώρα… Style 1 & Style 4 Weissenborn, 1930. fin.
    0 βαθμοί
  17. Ωραία η κιθάρα, αλλά ωραιότερη η ιστορία της. Καλορίζικη και καλόπαικτη η κούκλα. Καλά που υπάρχεις φίλος, να σπάει λίγο η μονοτονία των ηλεκτρικών κούτσουρων.
    0 βαθμοί
  18. παμε γερα nick!!!
    0 βαθμοί
  19. Έφαγα το youtube να βρω το παρακάτω βίντεο, αλλά μάταια. Το έχουν κατεβάσει. Αλλά ο παλιός είναι αλλιώς. Το είχα στον σκληρό, κι έτσι το ανέβασα στο κανάλι μου ως unlisted. Enjoy the masters.
    0 βαθμοί
  20. Αααα, βλέπω ότι σας άρεσε (και σε εμένα ιδιαίτερα). Το ακόλουθο θα το προτείνω για το επερχόμενο Noiz Jam (όποτε και αν αυτό γίνει, δεν ξέρω κάτι). Οπότε όσοι πιστοί, αρχίστε τις μελέτες
    0 βαθμοί
  21. Χτες το βράδυ μιλάγαμε για τον Dr. Lonnie Smith, αλλά μας διέφυγε ότι σαν χτες είχε γεννηθεί το 1942. Παρακάτω μια διασκευή του "Why Can't We Live Together" (Timmy Thomas) που υπάρχει στο τελευταίο του άλμπουμ "Breathe" του 2021. Μαζί του ένας απρόσμενος guest, ο Iggy Pop. Jonathan Kreisberg κιθάρα, Johnathan Blake ντραμς και Richard Bravo percussion.
    0 βαθμοί
  22. Σωστός. Εδώ πάνε να τον βγάλουνε ότι έπαιζε κι αυτός με τελεκάστερ ασούμε.
    0 βαθμοί
  23. Μια χαρά είσαι. Απ'την 10η γενιά και μετά οι i5 εκτοξεύτηκαν. Εγώ παίζω με μια 10600KF και είμαι υπερευχαριστημένος.
    0 βαθμοί
  24. Μπρούκλη.... Ποιον επεξεργαστή έχεις πάνω @fusiongtr?
    0 βαθμοί
  25. εσείς οι "αρμονίστες" πού να πιάσετε βαθειά νοήματα...
    0 βαθμοί
  26. Please, όχι άλλα τεστ, όχι άλλο κάρβουνο
    0 βαθμοί
  27. οι ηχητικές διαφορές υπάρχουν πάντα (φυσικά επίσης και στο επίπεδο τιμής που θα τα βρεις μεταχειρισμένα), αλλά το πόσο σημαντικές είναι για τον καθένα , επίσης διαφέρει... το θέμα είναι ότι πολλές φορές αλλάζουν τον χαρακτήρα τόσο ώστε να μιλάμε για "άλλο" ηχείο (πχ το κλασικό hr824 με την πιο πρόσφατη έκδοση του)... το αρχικό BM5 που έχει ο συνονόματος, στην εποχή του έπαιζε μόνο του (αν και ακριβό) στην κατηγορία του... επαρκώς αναλυτικό χωρίς να σκληραίνει ενοχλητικά και γενικά ισορροπημένο πλην μιας έλλειψης σώματος χαμηλά (που δικαιολογείται φυσικά με μια ματιά στην καμπίνα και στην οικονομία μεγέθους σε σχέση με τη διάμετρο του woofer)... το είχα ζήσει αρκετά από κοντά τότε... ακούγοντας σχετικά πρόσφατα το MKIII (το ΙΙ δεν θυμάμαι να το έχω συναντήσει κάπου) η εντύπωσή μου είναι ότι ενώ παραμένει αναλυτικό έχει γίνει λίγο πιο ξεκούραστο και "χαιφαΐζει" συγκριτικά με το πρώτο, κατεβαίνοντας και λίγο χαμηλότερα... η διαφορά είναι εμφανής αλλά δεν είμαι σίγουρος σε εσένα ποια έκδοση θα ήταν πιο οικεία... οι μόνιτορ αρετές παραμένουν και στις δύο... tip...πριν αγοράσεις μεταχειρισμένο άκου το και κοίτα το... κοίτα το αν έχει σημάδια στις βίδες που να σε προϊδεάζουν ότι έχει ανοιχτεί (με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό) και άκου και τα δυο ηχεία ένα ένα με ένα μονοφωνικό σήμα σαν αναφορά... πρέπει να υπάρχει ελάχιστη διαφορά ... τέλος αν σε ενδιαφέρει η πιο "κλινική" φλατ απόδοση και η "απόλυτη" (πάντα τηρουμένων των αναλογιών για την κατηγορία μιλάμε) τονική ισοροπία στο φάσμα στο μόνιτορ που θα δουλέψεις, στρέψε το ενδιαφέρον σου στο Yamaha Hs8...
    0 βαθμοί
  28. Λοιπόν... τα τεχνικά τα αφήνω δια τους τεχνικούς. Τι άκουσαν τα αφτιά του γερό μπασίστα (και ως γνωστόν εμείς δεν είμαστε για πολλά- πολλά τεχνικής φύσης. Jazz bass να είναι, Fender να γράφει και όξω απ' την παράγκα). Στην αρχή (ως τα 24 δευτερόλεπτα) μου ακούστηκε πολύ... ψηφιακούρα, hi hat- ταμπούρο. Μετά το σχήμα έστρωσε, σαν να κόπηκαν το πολλά- πολλά ψιλά, σαν να κομπρέσαρε το ζήτημα. Αφτά τα ολίγα και μπράβο μου δηλαδής που με αυτή τη ζέστη δεν έχω μπουκάρει στο ψυγείο να γίνει massacre και να μην αφήσω μπύρα για μπύρα. Αλλά ας όψεται που είμαι αδαμάντινος χαρακτήρας και σε δίαιτα για να πέσει η κοιλούμπα
    0 βαθμοί
  29. Αφηστε τα χαλασματα και τα αποκαιδια, πλησιαζει η ωρα, θελουμε να αποκαλυφθει η αληθεια, να μας πει ο npap επιτελους το μυστικο
    0 βαθμοί
  30. Αυτός ο δίσκος πάντα ήταν ένα μυστήριο για μένα. Πως ένας άγνωστος από το εντελώς παντελώς πουθενά καλλιτέχνης ξεκινάει και φτιάχνει τον πρώτο του δίσκο με τόσες επιτυχίες, σαρώνει τα πάντα και παίζουν μέσα οι πάντες. Carlton, Graydon, Eric Johnson...Αυτά τα ονόματα τότε ήταν αρκετά για να τον αγοράσω. Κι όμως αργότερα έμαθα την όλη ιστορία, και είναι πραγματικά να σε θέλει η τύχη. Όπου τυχερός μεν που υπέγραψε στην Warner, "άτυχος" που του δώσανε παραγωγό που δεν ήξερε. Μέχρι που κατάλαβε οτι ο παραγωγός του είχε παίξει σε όλους τους δίσκους των Steely Dan. Οπότε τον δέχτηκε υπό τον όρο να παίξει ο Larry Carlton στο δίσκο του. Ενας άγνωστος τεξανός, συμμαθητής του Eric Johnson (μάλιστα ο τελευταίος παίζει δισκογραφικά πρώτη φορά στο δίσκο αυτό!), που κάποτε έπαιξε στους purple στη θέση του Blackmore... Τα λέει όλα εδώ, και είναι ιδιαίτερα low profile.
    0 βαθμοί
  31. Και ένα τελευταίο απ'το 1966. George Benson - guitar Ronnie Cuber - sax Dr. Lonnie Smith - Hammond Jimmy Lovelace - drums
    0 βαθμοί
  32. Με το χαμόγελο συνεχώς, πολύ άνετος και χωρίς τουπέ. Μου υπόγραψε και κάποια CD, και μόλις είδε το "Live At Club Mozambique" μας είπε και την ιστορία. Το live αυτό (δυναμίτης btw) είχε ξεχαστει στα ράφια της δισκογραφικής από το 1970 και βρέθηκε κατά τύχη το 1994-95, και το κυκλοφόρησαν το '95. Τους είχε πέσει στο κεφάλι νομίζω η μπομπίνα κατά λάθος και έτσι το βρήκαν, κάτι τέτοια μας έλεγε. Να το βρεις να το ακούσεις, παίζει μέσα κι ο George Benson, παλιόφιλος και συνεργάτης απ'τα '60s. 'Άκου το παρακάτω για να πάρεις μια ιδέα.
    0 βαθμοί
  33. Πώς ήταν ο Δόκτωρ από κοντά (σαν τύπος εννοώ)? Να τους πάλι το 2001. Τι κομματάρα ...
    0 βαθμοί
  34. Τώρα βλέπω ότι τον έχω σε τρία άλμπουμς του Dr. (Evolution, All In My Mind κ' Breathe).
    0 βαθμοί
  35. Όχι απλά μορφάρα. Τρελή μορφάρα. Πραγματικά ξεχωριστή περίπτωση. Ειδικά τα ρυθμικά του είναι από άλλο πλανήτη.
    0 βαθμοί
  36. Απ'τον Dr έχω πάρα πολλά άλμπουμς, τον έχω δει και live σε τέτοια απόσταση που το πόδι μου έφτανε τα πατήσει τα pedals του. Είχαμε και μια ωραία συζήτηση μετά, περί Hammond και άλλων ωραίων. Από Kreisberg δεν έχω κάτι, αλλά θα αποκτήσω σύντομα απ'οτι βλέπω. Το παραπάνω βιντεο το έχω ξαναδεί. Μεγάλη και ξαφνική απώλεια ο Dr, μια και τον θυμήθηκες. Μορφάρα.
    0 βαθμοί
  37. Α, ξέχασα. Κυρ καταρράκτη μου, ο Jonathan Kreisberg ήταν ο βασικός κιθαρίστας του Lonnie Smith. Απόλαυσε ... μια ρυθμική κόλαση (και όχι μόνο).
    0 βαθμοί
  38. Neck through (ενιαίο το σώμα με το μπράτσο) Αριστερόχειρες (left handed) Weight relief (τις θέλουμε ελαφρές αλλά τα ξύλα μας είναι βαριά) Stratocaster (αυτό το ξέρεις) Βασικά σαν φακτορυ τουρ, σε πρώτα στάδια, πριν μπει το maple top, η ταστιέρα κ το hardware
    0 βαθμοί
  39. Έφτιαχνε ο πατέρας μου και φεύγαμε από το σπίτι Οπότε ήταν hate issue... Μέχρι που ένα βράδυ (χρόνια αργότερα) μετά από ένα ποτάμι ξύδια, το στομάχι μου ήταν σε μαύρα χάλια και με πήγαν (με το ζόρι) για πατσά- κοιλιά όμως. Και εκεί δημιουργήθηκε ένα άλλος μεγάλος Καμιά φορά φτιάχνω και στο σπίτι.
    0 βαθμοί
  40. Τι λες βρε Νέκκονα ... Τον Λόταρ δεν είδα? Παιχταράς μεγάλος, η κολόνα της Γερμανίας ήτανε. EDIT: Α ρε Βρα, μαζί γράφαμε.
    0 βαθμοί
  41. Ανταλλαγές με νεφρά κάνουν?
    0 βαθμοί
  42. Παιζει κ κιθαρα ο Λοταρ?
    0 βαθμοί
  43. Μπάμπη σε ευχαριστώ πολύ!Το μπάσο που παίζει είναι 808. Έχω την εντύπωση ότι στα συγκεκριμένα σημεία που αναφέρεσαι το 808 δεν παίζει, μπορεί για αυτό να ακούγεται ξεκρέμαστη η φωνή. Είναι αστοχία της ενορχήστρωσης Φάνη μου σε ευχαριστώ πολύ!
    0 βαθμοί
  44. - Τι περιμένουμε στο στουντιο συναθροισμένοι; Είναι η μπομπινα να φθάσει σήμερα. - Γιατί μέσα στο control room μια τέτοια απραξία; Τι κάθοντ' οι ηχοληπτες και δεν ηχογραφουνε; Γιατί η μπομπινα θα φθάσει σήμερα. Τι ηχογραφηση πια θα κάμουν σε DAW; Η μπομπινα σαν έλθει θα ηχογραφησουν. - Γιατί ο παραγωγος μας τόσο πρωί σηκώθη, και κάθεται στου στουντιο την πιο μεγάλη πολυθρονα στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορόνα; Γιατί η μπομπινα θα φθάσει σήμερα. Κι ο παραγωγος περιμένει να δεχθεί τον τεχνικο της. Μάλιστα ετοίμασε για να του δώσει ισοπροπυλικη. Εκεί στην κονσολα έγραψε και των πολλων καναλιων τα ονόματα. - Γιατί οι δυο μας βοηθοι εβγήκαν σήμερα με τα κόκκινα, τα κεντημένα χαιμαλια · γιατί βραχιόλια φόρεσαν με τόσα Τσε Γκεβαρα, και δαχτυλίδια με λαμπρά, γυαλιστερά σηματα της ειρηνης· γιατί να φορεσουν σήμερα πολύτιμα σκουλαρικια μ' ασήμια και μαλάματα έκτακτα σκαλιγμένα; Γιατί η μπομπινα θα φθάσει σήμερα· και τέτοια χιπικα πράγματα θαμπώνουν οσους θελουν να γραψουν σε αναλογικη ταινια. - Γιατί κι οι άξιοι DAW χειριστες δεν έρχονται σαν πάντα να αρχισουνε το editing, να κανουν τα μαγικα τους; Γιατί οι analog maniacs θα φθάσουν σήμερα· κι αυτοί βαριούντ' δυνατοτητες και ευκολιες. - Γιατί ν' αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία κι η σύγχυσις. (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που εγίναν). Γιατί αδειάζουν γρήγορα το live και το control room, κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι; Γιατί ξημερωσε και εβαλε blind test o npap. Και μερικοί έφθασαν απο το analog στρατοπεδο και είπανε πως διαφορα πια δεν υπάρχει. Και τώρα τι θα γενούμε χωρίς μπομπινα. Το να τα ριχνουμε στο μεσο καταγταφης ήσαν μια κάποια λύσις.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου