Προς το περιεχόμενο

Κεφαλή μπάσου. Αναζήτηση.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε, η κύρια μουσική μου ενασχόλησή είναι το μπάσο.

Μετά από πάρα πολύ καιρό λοιπόν αποφάσισα να ανανεώσω το ενισχυτικό κομμάτι της αλυσίδας μου.

Ψάχνω λοιπόν ένα κεφάλι το οποίο να έχει (με φθίνουσα προτεραιότητα)

Α) Χαμηλή τιμή (για να μπορώ να το αγοράσω)

Β) Μικρό βάρος (για να κουβαλιέται)

Γ) Αρκετή ισχύ (για να βγάλει ένα gig (στα συνήθη λαϊβάδικα) και πρόβα

 

Σαν μεγάφωνο θα χρησιμοποιήσω (στις πρόβες) το 15άρι Scorpion που έχει ο Peavey o ΤΚΟ που ήδη έχω (με προοπτική να αλλάξω στο άμεσο μέλλον το μεγάφωνο που έχει κουραστεί).

 

Προς το παρόν χρησιμοποιώ το μπάσο μέσω κονσόλας αφού περάσει από το BDI21. Επειδή η καμπίνες όμως είναι ιδιοκατασκευές bass reflex (με το δεδομένο roll off της σχεδίασης) βγάζουν την πρόβα αλλά δεν είναι ήχος να σε ενθουσιάσει.

 

Ήδη έχω δει γύρω (και κάτω από) στα 300 τον Ashdown Little Giant, τον Eden Nemesis NA320 & Warwick Profet 3.2 & 5.1.

Δεν έχω ακούσει ακόμα κανέναν τους αλλά είμαι γενικώς ευνοϊκά διακείμενος στον ήχο των Eden (έχουν και FET) και μου αρέσει η κατασκευή των Warwick. Οι LG προφανώς είναι με τάξη D και τα συν αυτώ πλεονεκτήματα (βάρος) και μειονεκτήματα (πολύ στεγνά, ελλιπείς δυναμικές).

 

Η μουσική blues rock και δεν μ’αρέσει ο μοντέρνος, λεπτός και ιδιαίτερα ευκρινής (μοντέρνος) ήχος.

 

Θα εκτιμούσα τις απόψεις σας, είτε στους παραπάνω, είτε σε άλλες εναλλακτικές που μου διαφεύγουν.

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 64
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

τάξη D και τα συν αυτώ πλεονεκτήματα (βάρος) και μειονεκτήματα (πολύ στεγνά, ελλιπείς δυναμικές).

 

Αν αυτο ισχυε οι Class D τοπολογιες δε θα ηταν το industry standard σε PA εφαρμογες εδω και καμια 10ετια, αλλα τεσπα, δεν ειναι αυτο το θεμα μας.

 

Τουτον δω τον εχεις υπ'οψιν σου; Οχι ιδιαιτερα ακριβος, λιτος σχεδιασμος χωρις μπλιμπλικια και vintage-ιλα στη χροια (ελεω προενισχυτριας λαμπας και Fender Tone Stack EQ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αυτο ισχυε οι Class D τοπολογιες δε θα ηταν το industry standard σε PA εφαρμογες εδω και καμια 10ετια, αλλα τεσπα, δεν ειναι αυτο το θεμα μας.

 

Τουτον δω τον εχεις υπ'οψιν σου; Οχι ιδιαιτερα ακριβος, λιτος σχεδιασμος χωρις μπλιμπλικια και vintage-ιλα στη χροια (ελεω προενισχυτριας λαμπας και Fender Tone Stack EQ).

 

Εν (μικρώ) μέρει έχεις δίκιο γιατί σκεφτόμουν περισσότερο την class-T και όχι D. Αλλά και τα D δεν με τρελλαίνουν αλλά όντως δεν είναι αυτό το θέμα.

 

Τι λες για τον Hartke; Δεν τον ήξερα. Υπάρχει εδώ να τον ακούσουμε;

Το class A βέβαια μάλλον είναι ψιλομούφα. Στην προνίσχυση ναι, αφού έχει και την διπλοτρίοδο. Αλλά αν ήταν όλος class A θα ήθελε 10 κιλά ψύκτρες.

Παραφαίνεται λιτός.........  :-\

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Για να πω την αλήθεια, δεν έχω παίξει με κανένα από τα συγκεκριμένα μηχανήματα- και από τα τρία brands που αναφέρεις, έχω άποψη μόνο για τον Ashdown, αλλά για άλλο κεφάλι από αυτό που αναφέρεσαι- στο στούντιο που κάνουμε πρόβα (δεν θυμάμαι το μοντέλο, αλλά ήταν πιο πολύ ακριβό, γύρω στα 1200 με 1500 ευρώ). Η συνολική μου εντύπωση για το μηχάνημα είναι ως και πολύ καλή- το EQ του «ακούει», συχνοτικά δεν «χρωματίζει» και τα μεσαία του είναι του γούστου μου (το οποίο φυσικά είναι εντελώς υποκειμενικό). Σε γενικές γραμμές είναι αρκετά ευκολόπαικτα μηχανήματα, που αξίζουν τα λεφτά τους. Δεν έχω άποψη για αυτόν που θέλεις, αλλά αν έχει την «φιλοσοφία» της Ashdown αξίζει τον κόπο…

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν...

Εγώ ως τώρα έχω παίξει στα προβάδικα που πάω με 3-4 πολύ συγκεκριμένα πράγματα.

Τα δύο από αυτά που με εξέπληξαν ευχάριστα ήταν η κεφαλή Hartke HA3500 (σε δύο διαφορετικά στούντιο) και όσο κι αν φανεί περίεργο ο ενισχυτής Warwick Sweet 25.2.

Ξεκινάω από το δεύτερο, γιατί μου έκανε εντύπωση επειδή είναι combo, αλλά έχει ένα 15αρι, ένα 8αρι και κόρνα, δίνοντας πολύ μεγάλο εύρος συχνοτήτων. Βέβαια είναι 30 κιλά ενισχυτής, αλλά είναι και 250w ικανός για πολλά πράγματα.

Η κεφαλή είναι ίσως η καλύτερη που έχω παίξει, με graphic eq επάνω και low/hi pass contour, tube/solid state προενίσχυση και ένα αρκετά καλό compressor. Η αλήθεια είναι την άκουσε με ένα Hartke 4x10 ηχείο, αλλά θα προτιμούσα να είχα και ένα 1x15 από κάτω. Πάντως ήταν πολύ καλό και παρόλο που δεν είμαι φίλος των 10ριων, έμεινα έκπληκτος από τον ήχο που έβγαλε. Είναι στα 350w στα 4 ohms και απ' όσο ξέρω βγαίνει και σε 250αρι και πάνω απ' όλα δεν είναι πολύ ακριβή η κεφαλή.

Μια προσωπική μου άποψη, μακριά από SWR κεφαλές. Δεν έχω καταφέρει να βγάλω ήχο με αυτά τα διαβολομηχανήματα.

Και για να καταλάβεις πάνω σε τι έπαιζα, έχω ένα precision deluxe mia και παίζω από κλασσικό ως grunge και γενικά σκληρό ροκ.

Need.More.Fuzz.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια προσωπική μου άποψη, μακριά από SWR κεφαλές. Δεν έχω καταφέρει να βγάλω ήχο με αυτά τα διαβολομηχανήματα.

+1000 :/

 

Δες κ αυτόν σε πανάλαφρο πράγμα

http://www.dv247.com/guitars/markbass-little-mark-250-bass-guitar-amp-head--55104

 

Για παραπάνω watt πάει κ παραπάνω χρήμα βέβαια, αλλά και ο 250ρης θα σε βγάλει κύριο.

Τον άκουσα και πρόσφατα στο στουντιο Π και μου άρεσε ιδιαιτέρως!

 

Α ναι όμως να πω, όπως και οι Hartke από ότι έχω δοκιμάσει δε πολυχρωματίζουν τον ήχο και κατά τη γνώμη μου μετράνε για ευκρίνεια. Εγώ ποτέ δεν το θεώρησα κακό αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ο,τι αφορα τον LH-500, ειναι κατα βαση μια προενισχυση-κοπια της F-1X της Alembic με εναν τελικο. Ειναι ενας πολυ χαρακτηριστικος (και πολυχρησιμοποιημενος) ηχος, αλλα πραγματι οχι ιδιαιτερα ευελικτος. Τα samples του thomann δινουν μια ιδεα και αν ψαξεις και λιγο στο youtube θα βρεις ενα δυο καλα demo. Για να τον ακουσεις εδω δεν ξερω που θα πρεπει να κοιταξεις ομως... :-\

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Πάντως επειδή έθιξες το θέμα «μοντέρνος ήχος» blues rock- η απόλυτη προτίμηση μου σε αυτόν τον ήχο είναι οι EBS- που τους θεωρώ μια σύγχρονη εκδοχή Marshall, εύχρηστους, με μπάσα καμπάνα και λαμπερά πρίμα. Όμως εδώ το budget απογειώνεται…

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο κι αν προσπάθησα

τα SWR δεν τα αγάπησα.

 

Τα markbass τα είδα. Αλλά αρχίζουν να ξεφεύγουν (οικονομικά).

Τα 150 στα 8 δεν με τρελλαίνουν. Από την άλλη έχω παίξει και με Dynacord Bassking και ο ενισχυτάκος σκότωνε. ΔΕΝ ήταν όμως για slap ή thrash  ;D

Oταν λείπει το σίδερο από μέσα, μάλλον με βάζουν σε υποψίες αλλά το αφήνω εκεί

πριν με κυνηγήσει ο Nikoubis  ;D

 

Θα τον κοιτάξω και τον Hartke. Αν μου κάτσει ο ήχος ...... ίδωμεν. Ούτε εγώ είμαι και τρομερά ευέλικτος. Για τις ευελιξίες υπάρχει η κάρτα ήχου  ;)

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως, έχοντας ασχοληθεί αρκετά με το θέμα ψάχνοντας για ελαφρύ και αρκετά δυνατό κεφάλι μπάσου, έχω να πω το εξής: MarkBass και μόνο MarkBass! Σίγουρα καλύτερο από ο,τιδήποτε άλλο κυκλοφορεί σε class d, από πολλές απόψεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου