Προς το περιεχόμενο

Remembering YAMAHA SY77


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

duty_calls.png

 

Πωπω... Ευτυχώς δεν είπα ποτέ τον εαυτό μου "πληκτρά" γιατί θα είχα να κάνω με καταράκτες και άντε να πας κόντρα στο ρεύμα τότε...  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 150
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Σε ποιο είδος μουσικής (ηλεκτρονικοι ήχοι, 2003-13) θα επέλεγε καποιος ενα SY-77?

Ενα SY77 μπορει να καλυψει τα παντα, ακομα και σημερα. Το ιδιο και ενα DX7. Τα συγκεκριμενα synths δεν εχουν ενα standard ηχητικο χαρακτηρα οπως πολλοι νομιζουν, και νομιζουν γιατι περα απο τους πολλες φορες κακιστους εργοστασιακους ηχους δεν εχουν ακουσει κατι αλλο. Η FM ειναι ικανη να παραξει απειρους ηχους πολυ διαφορετικους μεταξυ τους, χτες εγραψα "What exactly is its sound character? Fuzzy, cold, brassy, harsh, mellow, warm, phat, cutting, phasing, dark, bright, swirling, glassy, piercing, nasal, metallic, hollow, plastic, breathy, sterile, deep, gritty, atmospheric - this is just a bunch of vague terms to describe the character of the SY77". To ιδιο ισχυει και για ενα DX7.

 

Ετσι ειναι η FM, τι να κανουμε τωρα? Η συγχρονη dance να ξερεις οτι ξανα χρησιμοποιει DX synths, και για τα μπασα τους. Τα FM synths μπορουν να παιξουν σε οτι παραγωγη φανταζεσαι, αυτο εξαλλου εχει γινει κατα κορον στο παρελθον, γινεται και σημερα σε μικροτερη εκταση. Ειναι αστειο να πει καποιος οτι μπορει να καταλαβει αν ενας ηχος που ακουει ειναι απο DX/SY synth, εκτος βεβαια κι αν μιλαμε για τους καραγνωστους DX ηχους που εχουν παιξει σε ενα εκατομμυριο αλμπουμ, οπως τα κλασσικα ηλεκτρικα πιανα του για παραδειγμα. Αυτα ειναι γνωστα σε ολους, αλλα ενα FM synth δεν ειναι μονο αυτο, μπορει να ακουστει απιστευτα διαφορετικα και να παραξει μια τεραστια γκαμα απο ηχους που δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους.

 

Το ότι ενα FM μηχάνημα αυτης της πολυπλοκότητας, θα χρησίμευε σε sound designers, programming freaks ή χομπιστες που νοσταλγουν εκεινο τον ήχο, το έλεγα σχεδον σε κάθε ποστ μου.

"Εκείνος ο ηχος" δεν ειναι καθολου μα καθολου συγκεκριμενος, συγκεκριμενα ηταν τα χιλιοπαιγμενα preset των DX. Περα απο αυτα ομως, υπαρχει το χαος, και οσοι εχουν καποιο FM synth και ασχολουνται εξω απο τα preset του το ξερουν αυτο καλα.

 

@Hi Nicolas (Kynaston) lol... :P Οποτε βλεπω το ονομα σου θυμαμαι παντα τον Nicolas Kynaston, εναν εξαιρετικο κλασσικο οργανιστα. 8) Να τον ακουσεις αν δεν το εχεις κανει ηδη, και αν σου αρεσει να ακους κλασσικα organ works.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που να γυρισουμε ρε Bill? Δε βλεπεις τι γινεται εδω? Οτι ηταν να ειπωθει ειπωθηκε.

 

Όχι ακριβώς.

 

Πρέπει να καταλάβεις ότι η κοινότητα στο noiz δεν δέχεται αποφθεγματικές τοποθετήσεις παρά μόνο από μέλη που έχουν να επιδείξουν μουσικό έργο, είτε μέσω δισκογραφίας, είτε μέσω συναυλιών, είτε μέσω διακρίσεων. Εγώ ο ίδιος έκανα για πολύ καιρό αυτό το λάθος (εξ' ου και λαμβάνω το θάρρος να σε "συμβουλεύσω"). Δεν μπορείς να απαιτείς τον σεβασμό που αποτείνεται σε "ειδικούς" αν δεν μπορείς να αποδείξεις ότι είσαι τέτοιος. Τελεία.

 

Κατά τη γνώμη μου, αρκετά από αυτά που γράφεις είναι ανακριβή (π.χ. το manual για το DX7 είναι ο ορισμός του άθλιου εντύπου), αλλά εκτιμώ βαθύτατα τη συμμετοχή σου και κυρίως εκτιμώ ότι κρατάς ζωντανή την ενότητα "Keyboards". Όμως μην υποτιμάς τις γνώσεις των άλλων. Έχεις τη λάθος εικόνα ότι έχεις πιο πολλά να διδάξεις παρά να διδαχθείς. Δεν ισχύει για κανέναν μας.

 

Φιλικά.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να καταλάβεις ότι η κοινότητα στο noiz δεν δέχεται αποφθεγματικές τοποθετήσεις παρά μόνο από μέλη που έχουν να επιδείξουν μουσικό έργο, είτε μέσω δισκογραφίας, είτε μέσω συναυλιών, είτε μέσω διακρίσεων.

Αυτο το λες εσυ Trolley. Αν ηταν ετσι δεν θα εγραφαν πανω απο 5 ατομα εδω μεσα.

 

Κατά τη γνώμη μου, αρκετά από αυτά που γράφεις είναι ανακριβή (π.χ. το manual για το DX7 είναι ο ορισμός του άθλιου εντύπου)...
Κατα τη δικη μου γνωμη παλι, το manual του DX7 ηταν μια χαρα. Και για τις βασικες αρχες της FM αλλα και για τις λειτουργιες του οργανου. Ενα manual μεγεθους τηλεφωνικου καταλογου (λογω των πολλων γλωσσων που ηταν γραμμενο) το οποιο ηταν απολυτα κατατοπιστικο. Κατα τα αλλα, περιμενω να μου πεις μερικα απο τα "ανακριβη" που εγραψα.

 

Όμως μην υποτιμάς τις γνώσεις των άλλων.
Δεν υποτιμω καμια γνωση, αλλα εκνευριζομαι με τους "ειδημονες" που δεν μπορουν να κρατηθουν και γραφουν οτι να'ναι, και με απιστευτο θρασος μας την λενε κι απο πανω. Αυτο το "Ελα παππου να σου δειξω τα αμπελοχωραφα σου" μου ερχεται συχνα στο νου εδω μεσα.  

 

Έχεις τη λάθος εικόνα ότι έχεις πιο πολλά να διδάξεις παρά να διδαχθείς.
Ακυρο συμπερασμα. Εδω μεσα μιλαω μονο για αυτα που ξερω. Και πολυ συγκεκριμενα μαλιστα.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο το λες εσυ Trolley. Αν ηταν ετσι δεν θα εγραφαν πανω απο 5 ατομα εδω μεσα.

 

Θα έγραφαν, αλλά δε θα επέμεναν. Αυτή είναι όλη η διαφορά.

 

Προσπάθησε να καταλάβεις. Μερικά απ'όσα πιστεύεις δεν είναι άλλοι άνθρωποι διατεθειμένοι να τα συμμεριστούν. Αυτό είναι όλο, μη του δίνουμε διαστάσεις που δεν υπάρχουν.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να καταλάβεις ότι η κοινότητα στο noiz δεν δέχεται αποφθεγματικές τοποθετήσεις παρά μόνο από μέλη που έχουν να επιδείξουν μουσικό έργο, είτε μέσω δισκογραφίας, είτε μέσω συναυλιών, είτε μέσω διακρίσεων. Εγώ ο ίδιος έκανα για πολύ καιρό αυτό το λάθος (εξ' ου και λαμβάνω το θάρρος να σε "συμβουλεύσω"). Δεν μπορείς να απαιτείς τον σεβασμό που αποτείνεται σε "ειδικούς" αν δεν μπορείς να αποδείξεις ότι είσαι τέτοιος. Τελεία.

 

Δεν έχει νόημα αυτό που λες. Κανένας δεν είναι τέλειος. Ούτε αυτοί τους οποίους περιγράφεις σε αυτά που έβαλα σε bold έχουν δικαίωμα αυθεντίας. Αλάθητο δεν έχει κανένας. Κανένας όμως. Επομένως αντικειμενικά δεν τίθεται θέμα διάκρισης, ποιος έχει δικαίωμα να μιλάει και ποιος όχι, και πολύ περισσότερο ποιου η γνώμη είναι πιο βαρύνουσα από των υπολοίπων.

 

Και το να είσαι ενθουσιώδης δεν είναι έγκλημα ούτε αμάρτημα. Τουναντίον, για μένα είναι ύψιστη αρετή ενός καλλιτέχνη, όποια τέχνη κι αν υπηρετεί.

 

Κατά τη γνώμη μου, αρκετά από αυτά που γράφεις είναι ανακριβή (π.χ. το manual για το DX7 είναι ο ορισμός του άθλιου εντύπου), αλλά εκτιμώ βαθύτατα τη συμμετοχή σου και κυρίως εκτιμώ ότι κρατάς ζωντανή την ενότητα "Keyboards". Όμως μην υποτιμάς τις γνώσεις των άλλων. Έχεις τη λάθος εικόνα ότι έχεις πιο πολλά να διδάξεις παρά να διδαχθείς. Δεν ισχύει για κανέναν μας.

 

Μάλλον δεν εκτιμούν τη συνεισφορά του και οι υπόλοιποι όπως εσύ. Εδώ βρέθηκε άνθρωπος που του την είπε γιατί λέει ανοίγει threads-αφιερώματα σε γνωστά synths του παρελθόντος, και τον εγκάλεσε γιατί λέει τα βίντεο δεν είναι δικά του και είναι απλά παραθέσεις από το YouTube.

 

Δηλαδή εδώ μέσα θα χάσουμε το μέτρο. Έλεος... ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα δεν ειναι τι πιστευω εγω ή εσυ Trolley. Πολλοι εδω μεσα γραφουν σε ασχετα θεματα για το τι πιστευουν για ενα Χ θεμα. Για το τι ξερουν πανω σ'αυτο το Χ θεμα δεν μας λενε. Αυτο ειναι το προβλημα εδω μεσα Trolley. Και σε ενα τεχνικο μουσικο φορουμ ή οποιοδηποτε αλλο τεχνικο φορουμ το τι πιστευει ο καθενας δεν θα επρεπε να μας ενδιαφερει, τουλαχιστον οχι σε καθαρα τεχνικα θεματα. Εχουμε "ποινικοποιησει" τα specs και Θεοποιησει τις "γνωμες". Σε ενα κατα τα αλλα τεχνικο φορουμ.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Το θεμα δεν ειναι τι πιστευω εγω ή εσυ Trolley. Πολλοι εδω μεσα γραφουν σε ασχετα θεματα για το τι πιστευουν για ενα Χ θεμα. Για το τι ξερουν πανω σ'αυτο το Χ θεμα δεν μας λενε. Αυτο ειναι το προβλημα εδω μεσα Trolley. Και σε ενα τεχνικο μουσικο φορουμ ή οποιοδηποτε αλλο τεχνικο φορουμ το τι πιστευει ο καθενας δεν θα επρεπε να μας ενδιαφερει, τουλαχιστον οχι σε καθαρα τεχνικα θεματα. Εχουμε "ποινικοποιησει" τα specs και Θεοποιησει τις "γνωμες". Σε ενα κατα τα αλλα τεχνικο φορουμ.

μιας και έχει ξεφύγει το θέμα, εντελώς, να δώσω μια άλλη άποψη στο θέμα αν είναι...

 

Καταρχήν, το νοιζ ΔΕΝ είναι ένα τεχνικο μουσικο φορουμ μόνο. Για το Θεό, μιλάμε για μουσική! Κάποιοι εδώ συνθέτουν, γράφουν, παραθέτουν δείγματα ψυχής... Αυτό δεν έχει σχέση με την τεχνική.

 

Άρα η προσωπική, ΚΑΙ εμπεριστατωμένη γνώμη έχει τεράστια σημασία, όπως λέει (πάνω κάτω) ο trolley.

 

Θα έφτανα μάλιστα στο σημείο να πω ότι τα specs και η συλλογή βίντεο (για παράδειγμα, μιας και αναφέρθηκε) τα κάνει ο οποιοσδήποτε έχει χρόνο, αφού δεν έχουν ανάγκη από μία προσωπικότητα.

 

Και για να μη παρεξηγηθώ, θα υπενθημίσω 2 τεράστια θρεντς, γεμάτα βίντεο για κλασσική μουσική που είχα κάνει (που είναι το ίδιο με αυτό που λέω παραπάνω, άρα δεν ευλογώ τα γένια μου). Επιπλέον μου φαίνεται εντυπωσιακότατο όλα αυτά που κάνεις εδώ, και τα διαβάζω ανελλιπώς!

 

Όσον αφορά τέλος την γνώμη του κόσμου, και τα στατιστικά: Το CD έχει πεθάνει, αλλά το βινύλιο συνεχίζει (για παράδειγμα)... Τι άλλο να πω για αυτό το θέμα; Ο κόσμος κάνει λάθος και μπορεί κάλλιστα να επανέλθει το FM sound generation κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου