Προς το περιεχόμενο

Satriani για τα modelling amps


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ας πω κι εγώ το μακρύ μου και το κοντό μου (το μακρύ μου βασικά γιατί είμαι ελληνάρας γ@μι@ς με τα ούλα μου), ως κάτοχος Kemper Powerhead (με τον ενσωματωμένο τελικό δηλαδή) εδώ και κάνα χρόνο+!

 

Έχω περάσει από πολλά στάδια εξοπλισμού, πετάλια, πεταλιέρες, combo, λαμπάτες κεφαλές, rack κλπ. Και αυτά παράλληλα μαζί με πρόβες και live εμφανίσεις. Ευχαριστώ αλλά δεν θα ξαναπάρω. Όποιος γνωρίζει από κουβάλημα με καταλαβαίνει. Για να μην τα πολυλογώ, τα "έσταξα" καλά και κατέληξα στο Kemper με τον ενσωματωμένο τελικό. Έτσι έγω πανεύκολο κουβάλημα χωρίς να ξεμεσιάζομαι (btw η dedicated πεταλιέρα του, το Remote, χωράει στην ήδη υπάρχουσα official μαλακή θήκη του), πολύ καλό ήχο σε όλες τις εντάσεις, πλέον, με το νέο του firmware, πολύ καλό ήχο σε κιθαροκαμπίνες, και φυσικά ηχάρα στα live παίζοντας κατευθείαν σε κονσόλα, χωρίς χάσιμο χρόνου από στησίματα κλπ. Και άμα θέλω το "κουμπώνω" στην κιθαροκαμπίνα του liveάδικου (με απενεργοποιημένη τη καμπίνα του profile) ή (και) στο floor frfr monitor (έχοντας τον full ήχο, που βγαίνει και στα PA) του stage για να ακούω τον εαυτό μου. Στο σπίτι το χρησιμοποιώ με μια κιθαροκαμπίνα 1x12 αλλά και με nearfield monitors.

 

Να κάνω εδώ μια διευκρίνιση. Λανθασμένα το Kemper αναφέρεται ως modelling μηχάνημα. Το πιο σωστό θα ήταν να πούμε πως είναι sampler, δεν έχει δικό του ήχο, κοπιάρει τον ήχο του ενισχυτή. Ότι του δώσεις κατά το profiling αυτό θα σου βγάλει.

 

Διάλεξα το Kemper από το AxeFx διότι θεωρώ πως πλησιάζει περισσότερο μια κεφαλή, είναι πιο εύκολο, άμεσο και γρήγορο στο χειρισμό, μου άρεσε η φιλοσοφία του (κοπιάρεις ενισχυτές και μπορείς να έχεις πάμπολλούς) και είναι ένα μηχάνημα που θα αργήσει να έχει διάδοχο (Kemper 2 δηλαδή), οπότε δεν χάνει την αξία του όπως το AxeFx κάθε φορά που κυκλοφορεί νέο μοντέλο...και φυσικά μπορείς να κάνεις profile κάποιο preset χωρίς εφέ του AxeFx...πόσο τρολιά; ;D

 

Aυτά περί Kemper και AxeFx...

 

Γενικότερα δεν υφίσταται η έννοια "το καλύτερο μηχάνημα". Είναι ανάλογα τα γούστα, τα θέλω, τις ανάγκες και τα μπορώ του καθενός. Το φιλαράκι μου ο Consigliere089 έχει λαμπάτο 100w σε 2x12 καμπίνα και μπορεί να παίξει με το master volume στο 4-5 επειδή δεν έχει πρόβλημα έντασης εκεί που μένει, αν το έκανα εγώ αυτό στο δωμάτιο μου στην πολυκατοικία που μένω θα είχε γίνει χαμός! Επίσης δεν τον πολυκουνάει από τη θέση του. Εύκολα γίνεται αντιληπτό πως δεν υπάρχει κάτι τέλειο που να κάνει για όλους διότι οι παράμετροι είναι πολλοί. Οπότε επέλεξα το Kemper για τους παραπάνω λόγους που ανέφερα χωρίς να νιώθω όμως πως έκανα συμβιβασμό στην ποιότητα ήχου μόνο και μόνο για τις ευκολίες που μου δίνει το μηχάνημα. Και να μου έλεγαν να παίξω σε live με λαμπάτο, εγώ πάλι με το Kemper θα έπαιζα.

 

Ότι και να πούμε ένα είναι αυτό που ισχύει, άμα είσαι παιχτούρα όλα τα υπόλοιπα είναι περιττά. Με ότι και να παίξεις θα βγάλεις ηχάρα γιατί παίζεις φοβερά και όχι επειδή έχεις τον καλύτερο εξοπλισμό του κόσμου, απλά ο τελευταίος βοηθάει ακόμα παραπάνω. Όταν βλέπουμε κάποιον να παίζει και λέμε πως έχει ηχάρα συνήθως είναι και παιχταράς, δεν είναι καθόλου τυχαία αυτά τα δύο.

 

Παίξτε κιθάρα δίχως αύριο για να γουστάρετε, όλα τα υπόλοιπα είναι για ελαφριά κουβεντούλα :)

 

Bill ωραια ολα αυτα που λες, αλλα επρεπε να ησουν στο μαγαζι οπου καναμε AB τεστ το Axe fx 2 με τον Bogner xtc σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ εντασεις...

Ακομα γελαμε με τους φιλους μου...

 

Γεια σου Νίκο, ελπίζω να είσαι καλά (και να κατάλαβες ποιός είμαι)! Δεν θα σου πω για το AxeFx (ένα μικρό audition που έκανα στα monitor μου με το Ultra του Bill δε με χάλασε καθόλου...δεν ξέρω αν μιλάς για σύγκριση ήχου σε κιθαροκαμπίνα), αλλά σε προκαλώ να κάνουμε ένα profile του XTC και να συγκρίνουμε τον ήχο που θα βγαίνει στα PA με το Kemper και τον κανονικό ενισχυτή, με ακριβώς το ίδιο στήσιμο στον ενισχυτη (ρυθμίσεις, μικρόφωνο κλπ) με αυτό που χρησιμοποιήθηκε για να γίνει το profile φυσικά. Θα παίζείς εσύ (για να έχεις και το feeling), θα κλείσεις τα μάτια και απλά θα ακούς (ένα A/B switch θα βοηθούσε σε αυτό. Σε προκαλώ να βρεις τη διαφορά, δηλαδή ποιό είναι ποιό, σε όποια ένταση θες :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 131
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Moderator

Συμφωνώ μέχρι κεραίας με τον Mike, αν και τα λέγαμε και από κοντά τις προάλλες. Πήρα το Axe FX Ultra για τους λόγους που είπε.

 

Στα δυσλειτουργικά και νεαρά αυτιά μου ακούγεται πολύ κοντά με τους original ενισχυτές που είχα (Marshall JVM,Blackstar,Marshall JCM2000), χωρίς τα μειονεκτήματα χώρου, έντασης και βάρους, πάντα για τους ήχους που εγώ θέλω να βγάλω, οι οποίοι κινούνται στον ευρύτερο χώρο της metal και της guitar oriented μουσικής.

 

Μου άρεσε πολύ η συζήτηση που έγινε γιατί άκουσα και άλλες απόψεις πέρα του ''η λάμπα κερδάει γιατί είναι λάμπα" και ελπίζω όλοι να ευχαριστιέστε τον εξοπλισμό σας όσο εγώ, γιατί είναι σπουδαίο πράγμα να σε κάνει ο εξοπλισμός σου να ανυπομονείς να παίξεις κάθε μέρα και εγώ το παθαίνω αυτό από τότε που πήρα το Axe FX.

 

Περισσότερα από μένα τη νέα season που θα πάρω το Axe FX II. :)

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ μέχρι κεραίας με τον Mike, αν και τα λέγαμε και από κοντά τις προάλλες. Πήρα το Axe FX Ultra για τους λόγους που είπε.

.....

Περισσότερα από μένα τη νέα season που θα πάρω το Axe FX II. :)

 

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί στην συζήτηση (δεν πρόλαβα να την διαβάσω όλη) αλλά τα psiφιακά έχουν κι ένα ακόμα πρόβλημα, σε βάζουν στο τριπάκι να αγοράζεις συνέχεια νέες εκδόσεις του μηχανήματος. Ένας λαμπάτος είναι ένα λαμπάτος, δεν έχει και τίποτα ιδιαίτερο για εξέλιξη. Αν βρείς κάποιο που γουστάρεις μπορείς να μείνεις μαζί του για δεκαετίες. Τα ψηφιακά απ' την άλλη έχουν μεγιστο χρόνο ζωής την τριετία (χοντρικά). Βέβαια κι εδώ μπορείς να μείνεις σε ένα μηχάνημα αλλά το κάνεις; Άσε που αυτομάτως πέφτει η αξία του.

 

Τα λέω εγώ, δεν τα λέω. Σας κάνουν πρεζάκια ρε :)

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Τα λέω εγώ, δεν τα λέω. Σας κάνουν πρεζάκια ρε :)

 

True dat. Αλλά το ίδιο δεν ισχύει και για το κάθε νέο πετάλι της Wampler, το νέο Marshall reissue κλπ;

 

Μας αρέσει να ασχολούμαστε με gear. ;)

 

edit: Συμφωνώ απόλυτα και με το δεύτερο quote σου. Πέφτει απότομα η αξία και μπαίνεις στο τριπάκι για το νέο ''καλύτερο Modelling μηχάνημα". Βλακεία μεν, αλλά είναι αλήθεια. Υπάρχουν περαιτέρω λόγοι συγκεκριμένοι για το Axe Fx, αν θέλεις σου στέλνω σε p.m.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με μια μικρή, μικρούλα διαφορά. Το axe έχει δυό χιλιάρικα. :-X

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα ειναι πως η αναλογικη παραμορφωση τεινει προς ενα τριγωνικο κυμα ενω, μεχρι προτινος, η ψηφιακη ηταν το hard-clipping που παραγει τετραγωνο. Το τριγωνικο ειναι πιο απαλο στα αυτια και απο εκει απορρεει η ζεστασια που αποδιδεται στους λαμπατους ενισχυτες.

 

Συγνώμη φίλε μου ειλικρινά, αλλά δεν έχεις μάλλον μεγάλη επαφή με το πως λειτουργούν τα κυκλώματα και η επεξεργασία ενός σήματος.

 

Το clipping που λες (όπως χρησιμοποιείται για παραμόρφωση κιθάρας) δεν έχει να κάνει με την τεχνολογία αναπαράστασης (αναλογική/ψηφιακή) ενός σήματος. Εσύ αναφέρεσαι

σε hard vs (λιγότερο hard - όχι soft) clipping που προκύπτει από αναλογικά κυκλώματα

λάμπας vs αναλογικά solid state όταν η τάση που τους ζητήται να ενισχύσουν πλησιάζει τα όρια γραμμικής λειτουργίας του κυκλώματος.

 

Και τα δύο μπορούν εξίσου να κάνουν clip και με τους δύο τρόπους.

 

Η χαρακτηριστική κυματομορφή που βγαίνει από έναν λαμπάτο ενισχυτή οφείλεται κυρίως στον output transformer που χρησιμοποιούν οι λαμπάτοι ενισχυτές και οποιός λειτουργεί παράλληλα και σαν δυναμικό φίλτρο και σαν multi-band compressor.

 

δηλαδη αναλογα με την ενταση της πενας να καθαριζει ο ηχος.

 

Σε όλα τα είδη κυκλώματος μπορεί να γίνει αυτό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λέω εγώ, δεν τα λέω. Σας κάνουν πρεζάκια ρε :)

 

Δεν καταλαβαίνω .

 

Αυτό το φόρουμ είναι γεμάτο με αυτό ακριβώς το θέμα ,κιθάρες μπάσα ,τύμπανα, πλήκτρα ,ενισχυτές....πως τα κάνουμε να ακούγονται καλύτερα .Κιθάρες των 2-3-4.000 ,monitors αντίστοιχων χρημάτων ,P.A. και στούντιο εξοπλισμός που κοστίζει ένα σπίτι στην Γενεύη (με πισίνα) .

 

Τώρα κατάλαβες ότι είμαστε πρεζάκια ;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρα πολυ καλο  .Ολες οι παρατηρήσεις και οι υποδείξεις που κανει ο Satriani ειναι μάθημα απο εμπειρία μιας ζωής. πραγματικά πολυ αξιόλογο video  ;)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν πρώτοις θεωρώ ΑΝΑΞΙΟΥΣ λόγου τους μεταλλάδες. Ότι και να λένε για λάμπες και μάμπες, πάνε στο κάλαθο των αχρήστων με τόσα μπλιμπλίκια που κουβαλάνε για να βγάλουν ''ήχο''

 

Εδώ ξεφεύγεις. Το "γκαγκα-γκάν γκαγκα-γκάν"  ακούγεται πολύ διαφορετικά με λάμπα σε σχέση με μάμπα και το ξέρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου