Προς το περιεχόμενο

Satriani για τα modelling amps


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν μπορώ να φανταστώ ούτε ένα παράδειγμα.

Η συντριπτική πλειοψηφία της μουσικής που ακούμε σήμερα ψηφιοποιείται για να ηχογραφηθεί. Στις περισσότερες περιπτώσεις (και δεν μιλάω για το κουτούκι) και στα live .

Ποια είναι τα αντιπαραδείγματα;

 

 

 

 

Αυτος ο συλλογισμος ειναι βασισμενος πανω στη λογικη οτι "αυτο που ειναι εμπορικο ειναι και το καλο".

Αν δεχτω τη συλλογιστικη λογικη του παραδειγματος σου,αυτοματα βγαινει το συμπερασμα οτι οι λαμπατοι ειναι μακραν καλυτεροι απο ολα τα πσηφιακα αντιγραφα τους μιας και πουλησαν και πουλανε κατι δισεκατομμυρια παραπανω κομματια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 131
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Δεν μπορώ να φανταστώ ούτε ένα παράδειγμα.

Η συντριπτική πλειοψηφία της μουσικής που ακούμε σήμερα ψηφιοποιείται για να ηχογραφηθεί. Στις περισσότερες περιπτώσεις (και δεν μιλάω για το κουτούκι) και στα live .

Ποια είναι τα αντιπαραδείγματα;

 

Τα αντιπαραδείγματα τα παραθέτω ως "αντί" στην εξαφάνιση κάθε μορφής analog από αντίστοιχο digital, όπως έγραψες, και όχι σαν περιπτώσεις όπου το digital δε βρήκε καμία ανταπόκριση. Κάποια που μου έρχονται στο μυαλό είναι η αναπαραγωγή μουσικής από πικάπ, τα αναλογικά/υβριδικά synth που έχουν περισσότερη ίσως ζήτηση από τα ψηφιακά, τα πετάλια, για να μην αναφέρω και τις κιθάρες όπου υλοποιήσεις τύπου Variax πρέπει να πιάσαν πάτο.

Όσον αφορά τα drums, ας πούμε απλά ότι τα ψηφιακά καλύπτουν αρκετά διαφορετικές ανάγκες από τα αναλογικά οπότε δε θα τα θεωρήσω αντιπαράδειγμα.

 

Δεν έχεις άδικο ως προς την ψηφιοποίηση της μουσικής κατά την ηχογράφηση. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι η διαδικασία της ηχογράφησης ή αργότερα της αναπαραγωγής είναι κάποιου είδους οδοστρωτήρες που δε σε αφήνουν να διακρίνεις τα analog στοιχεία, είτε αυτά είναι θετικά είτε αρνητικά.

 

 

Και βέβαια δεν χρειάζονται όλοι modeling και profiling δεν υποστήριξα κάτι τέτοιο .

Αντιδρώ μόνο στο κλισέ, οι λυχνίες δεν θα αλλάξουν ,τι να μας πουν τα modeling.

Ο συλλογισμός μου είναι απλός ,όταν θα μπορείς να έχεις την ευκολία του axe-kemper στην τιμή του λαμπάτου και με το 98% της ακρίβειας ,τι θα  επιλέξεις ;

Υπάρχουν ενδείξεις ότι η ψηφιακές τεχνολογίες συνήθως τείνουν να γίνουν κατά πολύ φτηνότερες από τις αναλογικές .Είμαι σίγουρος πως, εάν εξαιρέσουμε τη έρευνα ,τα εξαρτήματα ενός axe είναι πολύ φτηνότερα από αυτά ενός λαμπάτου .Σήμερα πληρώνουμε τους πρωτοπόρους της έρευνας ,πάντα αυτό συμβαίνει .

 

Αρχικά, να πω ότι η 2η παράγραφος του προηγούμενου ποστ μου δεν αναφερόταν σε σένα, αν και έτσι φαίνεται όπως το έγραψα.

 

Όσον αφορά τα κλισέ που αναφέρεις θα συμφωνήσω αλλά διαφωνώ και με τη γραμμική εκτίμηση που καταλήγει στο ότι η ψηφιακή τεχνολογία θα καταπιεί τα αναλογικά μηχανήματα, απλά και μόνο γιατί "η τεχνολογία εξελίσσεται".

 

Αρχικά, δεν ξέρω αν ένας ψηφιακός ενισχυτής θα πιάσει ποτέ το 98% (δε μου αρέσει η λογική του ποσοστού στην περίπτωση αυτή αλλά μάλλον βολέυει στη συζήτηση) αυτού που σου δίνει ένας λαμπάτος ενισχυτής. Παραμένει εικασία αυτό το πράγμα. Το ότι το κόστος θα πέσει το δέχομαι. Αλλά δε θεωρώ δεδομένο ότι η αίσθηση στο παίξιμο και ο ήχος θα προσεγγιστούν κατά 98%.

 

Και μέσα σε όλα αυτά δεν αναφέρω την kavla και μόνο που σου δίνει ένας αληθινός λαμπάτος ενισχυτής, ένα πικάπ, μια ντουζίνα πεταλάκια (μαζί με τις μέρες που έφαγες για να επιλέξεις το καθένα). Μπορεί ο πρώτος να είναι 15 κιλά βαρύτερος από τον ψηφιακό, το πικάπ να ακούγεται χειρότερα από mp3 στο youtube, τα πεταλάκια να σου δημιουργούν 1002 προβλήματα και να στοιχίζουν 3 φορές όσο το pod. Ωστόσο, μιλάμε για μουσική, έμπνευση και συναισθήματα, έννοιες που είναι μη μετρήσιμες και δε χωράνε σε ποσοστά (γι αυτό και η ένσταση πριν). Μουσικό εξοπλισμό αγοράζεις, όχι χορτοκοπτικό μηχάνημα. :D

 

 

Γιατί metal  Και σεσιονάδες ; :D

 

Metal γιατί είναι η κοινότητα που μπορεί να πίνει νερό στην ευκολία που σου δίνει ένα μηχάνημα να αλλάζεις από καθαρό + chorus σε distortion + reverb + delay, πατώντας ένα κουμπί. Οι υπόλοιποι πιστεύω ζούμε και χωρίς αυτό. Επίσης, γιατί αν κάπου τα πάει καλύτερα το modeling/profiling είναι σε αυτούς τους ήχους. Τέλος, γιατί πολλοί από δαύτους είναι αρκετά ποζεράδες ώστε να γουστάρουν μόνο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. :P

 

Σεσιονάδες γιατί εκεί το modeling μηχάνημα είναι όντως εργαλείο (χρειάζεσαι πολλούς ήχους).

 

 

Υ.Γ.: Τα παραπάνω είναι γραμμένα από κάποιον που γράφει με Amplitube, έχει ψηφιακά πετάλια, ακούει μουσική κυρίως με ψηφιακά μέσα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα ειναι πως η αναλογικη παραμορφωση τεινει προς ενα τριγωνικο κυμα ενω, μεχρι προτινος, η ψηφιακη ηταν το hard-clipping που παραγει τετραγωνο. Το τριγωνικο ειναι πιο απαλο στα αυτια και απο εκει απορρεει η ζεστασια που αποδιδεται στους λαμπατους ενισχυτες. Το modelling αυτο που κανει ειναι να προσομοιωνει το σταδιακο clipping στους λαμπατους, αλλα ακομα δεν εχει το βαθος του real thing. ΒillTrantos θα συμφωνησω για το crunch, αλλα ειναι και ο ηχος οχι μονο το αισθημα στο παιξιμο (ποια ειναι η διαφορα αλλωστε σε αυτα τα δυο?), και ειμαι σιγουρος σε αυτο αναφερθηκε ο Satriani, δηλαδη αναλογα με την ενταση της πενας να καθαριζει ο ηχος.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δέν θέλω να το κουράσω άλλο .

 

Η διαφωνία μας βρίσκεται νομίζω σε αυτόν τον συναισθηματικό παράγοντα που ανέφερες .

Προσωπικά θα ήθελα ο συναισθηματισμός μου να σταματά στα χέρια μου ,τα υπόλοιπα τα βλέπω σαν εργαλεία ,κάτι τελευταία ψήγματα φετιχισμού με τις κιθάρες θα ήθελα να τα ξεπεράσω . ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι μονο συναισθηματικο, ειναι και ηχητικο και μετρησιμο. Παραδειγμα και ο Brian Μay και ο Guthrie Govan εχουν βιντεο που εξηγουν τα πλεονεκτηματα της λαμπας. Horses for courses αλλα στο τελος ακομα τα modelling ακουγονται λιγακι πιο τεχνητα και αφυσικα, αν θες αυτον τον ηχο power to you.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[flash=200,200]

 

14:25, "A modelling amp is just gonna kill everything. I mean it takes 50% of what I do and homogenizes it."

 

Eιναι το DSP το μελλον ή θα εχουμε τις λαμπες για αρκετο καιρο ακομα?

 

Ρε παιδιά ο βας βας είναι αυτός?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον, αφου μπερδευει τις κλιμακες. Ακους εκει να μπερδευεις την phrygian dominant με την mixolydian. Α ρε γυφτια.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί στην συζήτηση (δεν πρόλαβα να την διαβάσω όλη) αλλά τα psiφιακά έχουν κι ένα ακόμα πρόβλημα, σε βάζουν στο τριπάκι να αγοράζεις συνέχεια νέες εκδόσεις του μηχανήματος. Ένας λαμπάτος είναι ένα λαμπάτος, δεν έχει και τίποτα ιδιαίτερο για εξέλιξη. Αν βρείς κάποιο που γουστάρεις μπορείς να μείνεις μαζί του για δεκαετίες. Τα ψηφιακά απ' την άλλη έχουν μεγιστο χρόνο ζωής την τριετία (χοντρικά). Βέβαια κι εδώ μπορείς να μείνεις σε ένα μηχάνημα αλλά το κάνεις; Άσε που αυτομάτως πέφτει η αξία του.

Προσωπικά έχω μπεί πολλές φορές στον πειρασμό να πάρω κάτι ψηφιακό. Έχω αντισταθεί ακριβώς γι' αυτό τον λόγο, γιατί ξέρω πως μετά από κάποιο καιρό θα ψάχνω πάλι.

 

Σημ: μιλάω πάντα για ψηφιακή προενίσχυση, όχι για εφφε.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου