Προς το περιεχόμενο

νέα τεχνολογία vs παλιά...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Όμως στο live κάνεις ό,τι θες.

Παίρνεις καθαρή έξοδο οργάνου παράλληλα με dsp έξοδο, στέλνεις κάπου ψηφιακή, έχεις xlr, έχεις unbalanced. Εχεις δυνατότητες

Αυτό εννοώ.

 

Βασικά το 1. μετράει.

Ήχος.

 

Εγώ ειλικρινά μετά από τόσα χρόνια έχοντας ακούσει για rig κλπ περίμενα ότι θα μου πέσει το σαγόνι.

Και έγινε το αντίθετο.

 

με την κατάλληλη κάρτα και απλό routing με το GR κάνεις ότι χωράει στην φαντασία σου...  ;)

 

όσο για τον ήχο η σύγκριση είναι οξύμωρη καθότι στο software υπάρχει άμεση συνάρτηση με το dac της κάρτας που θα χρησιμοποιήσεις... γιατί αν ακούσεις πχ ένα σωστά ρυθμισμένο GR 5 με μια Lynx Hilo  ή μια Prism Sound ας πούμε, δεν θα μαζεύεις μόνο σαγόνια...  :P 8) ;D

 

οι μόνοι "αντικειμενικοί" λόγοι που δεν έχει καθιερωθεί να χρησιμοποιείται σε live το GR ή άλλο soft είναι κατά πρώτον το θέμα της "σταθερότητας" και κατά δεύτερον σε ένα βαθμό η εργονομία και η ευκολία direct διάδρασης (που κι αυτό έχει σχετικά γεφυρωθεί με χρήση midi controllers)...

 

σεβαστή η καθαρά προσωπική υποκειμενική "άποψη" που έχεις σχηματίσει Δημήτρη, αλλά σαν "γνώμη" είναι ελλιπής σε επιχειρήματα (προς το παρόν τουλάχιστον)...

 

 

ΥΓ. σου προτείνω να συνδέσεις ψηφιακά το Vamp στο pc σου, οπότε να έχεις μια πρώτη σύγκριση με ένα έστω "basic reference" σημείο...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 32
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

δεν καταλαβαίνω γιατι μου τα λετε αυτά.

Φυσικά και με την ΙΔΙΑ καρτα παιζουν και τα δυο.

Και είναι συνδεδεμένο ψηφιακα.

Δεν θα εκανα συζήτηση αν δεν μου εκανε τοση εντυπωση

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα πρώτα μου συμπεράσματα από τη χρήση διάσημου λογισμικού προσομοίωσης με ανάλογης σχεδίασης μηχάνημα ήδη 15ετίας είναι καθαρά υπέρ του παλιού.

 

μπα.απλα δεν ξερεις να χρησιμοποιεις ΣΩΣΤΑ το διάσημο λογισμικο προσομοίωσης  ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπα.απλα δεν ξερεις να χρησιμοποιεις ΣΩΣΤΑ το διάσημο λογισμικο προσομοίωσης  ;D

 

στην περίπτωση αυτή θα εκτιμούσα ιδιαίτερα να μου υποδείξετε τον σωστό τρόπο του διάσημου λογισμικού προσομοίωσης... ;D

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Οποιοδήποτε modeling software είναι καλλίτερο εξ ορισμού για ηχογράφιση (έχει αν μη τι άλλο ευκολίες)

 

Οποιοδήποτε modeling hardware (rack ή ενισχυτής) είναι καλλίτερο εξ ορισμού για live παίξιμο (και δεν εννοώ να παίξεις σε στάδιο-ακόμα και στην κρεββατοκάμαρά σου (έχει ευκολίες)

 

Ο ήχος πάνω κάτω είναι ο ίδιος και έρχεται στα ίδια επίπεδα, απλά μας ξεγελάει το γεγονός ότι το modeling software το ακούμε συνήθως από Monitors και το hardware από ενισχυτη.

 

Με πio  απλά λόγια, είναι πιο ΕΥΚΟΛΟ να πετύχεις καλλίτερο ήχο σε μια ηχογράφιση με software (ισορροπία  συχνοτική) , και πιο ΕΥΚΟΛΟ να πετύχεις καλλίτερο ήχο σε ζωντανό παίξιμο με hardware (Headroom) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξεκινα απο σωστο gain staging.

 

χρησιμοποιώντας στην αλυσίδα μου εδώ και καιρό 3-4 στάδια ενίσχυσης (ακόμα και σ αυτό που λέμε clean, και μέχρι +3 ακόμα κατά περίπτωση) πριν φτάσουμε στην κάρτα, θα έλεγα ότι έχω ασχοληθεί με το θέμα αρκετά ώστε να ξέρω αν το πρόβλημα προέρχεται από εκεί.

 

Τελος πάντων τουλάχιστον είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που κοιτάζω.

Και ακόμα και στη περίπτωση αυτή, θα επιμείνω ότι το παλιό μηχάνημα ακόμα και στα "καταραμένα" για πολλούς presets τα έχει όλα τα στάδια κέρδους ήδη σοφά αντιμετωπισμένα.

 

Νομίζω όμως τελικά ότι κακώς προσπαθώ να σας πείσω  για κάτι που στο κάτω κάτω μπορεί να είναι και υποκειμενικό.

Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι είχα πολύ υψηλές προσδοκίες από ένα λογισμικό τέτοιου είδους και μάλλον απογοητεύτηκα.

Ίσως επανέλθω αν το δουλέψω περισσότερο.

Ας το αφήσουμε...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Και επειδή είμαι σοφός....απλά κρατάμε αυτό:

"different tools.....same job"  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποιοδήποτε modeling software είναι καλλίτερο εξ ορισμού για ηχογράφιση (έχει αν μη τι άλλο ευκολίες)

 

Οποιοδήποτε modeling hardware (rack ή ενισχυτής) είναι καλλίτερο εξ ορισμού για live παίξιμο (και δεν εννοώ να παίξεις σε στάδιο-ακόμα και στην κρεββατοκάμαρά σου (έχει ευκολίες)

 

Ο ήχος πάνω κάτω είναι ο ίδιος και έρχεται στα ίδια επίπεδα, απλά μας ξεγελάει το γεγονός ότι το modeling software το ακούμε συνήθως από Monitors και το hardware από ενισχυτη.

 

Με πio  απλά λόγια, είναι πιο ΕΥΚΟΛΟ να πετύχεις καλλίτερο ήχο σε μια ηχογράφιση με software (ισορροπία  συχνοτική) , και πιο ΕΥΚΟΛΟ να πετύχεις καλλίτερο ήχο σε ζωντανό παίξιμο με hardware (Headroom) .

 

για κάποιο λόγο προσεγγίζεις καλύτερα τις θέσεις μου, αν και πάλι διαφωνούμε.

Στα σχεδόν 15 χρόνια που το έχω ζήτημα είναι αν το πήρα 10 φορές σε live ή πρόβες και δυό φορές σε επαγγελματικό στούντιο, αν αφήσουμε απ εξω την καθημερινή του χρήση στο δικό μου "στούντιο". Αρα δεν θέτω θέμα ότι το γουστάρω επειδή είναι ευκολότερο και παίζει καλύτερα σε live μόνο. Στην ηχογράφηση παίζει καλύτερα. Στο live απλώς είναι ευκολία.

 

Είναι μόνιμα στην αλυσίδα ηχογράφησης και μ αυτό έχω ηχογραφήσει τα πάντα. Είναι το μόνο που είναι συνέχεια on. Αλλα πράγματα είναι κατα καιρους off αυτό όχι.

Και η κάρτα μου ούτε entry level θα έλεγα ότι είναι, και οι συνθήκες monitoring ώρες ώρες αγγίζουν τον παραλογισμό, με ενισχυτή ακουστικών lehmann και ακουστικά από τα ταπεινά K240 έως τα hifiman 400 ή τα εξωπραγματικά Κ1000 (ναι...αν ήταν πιό άνετα δεν θα τα έβγαζα από το κεφάλι μου)

 

και συγνώμη, αλλά ώρες ώρες αυτό το ατέλειωτο schooling δεν το αντέχω. Μπορεί όντως η εμπειρία μου στις σπιτικές ηχογραφήσεις να περιορίζεται σε λίγα χρόνια και αυτοδίδακτης εμπειρίας, όμως έχοντας ασχοληθεί δεκαετίες μ αυτό που λέγεται Hifi νομίζω ότι μπορώ να ξέρω τι είναι ηχητικά καλό...

 

(και δεν πάει σε σένα αυτό ΛΚ... - ούτε σε κανέναν άλλον προσωπικά... - καλά από σοφία δεν συζητάμε... ;D )

 

πάντως ειλικρινά θα ήθελα να είχα έναν απο σας εδώ να του τα βάλω δίπλα δίπλα και να μου καταφέρετε να φέρετε πιό γρήγορα έναν καλό ή καλύτερο ήχο με το ριγκ.

 

αυτά....

 

για την ώρα ακούω το Carney του Leon Russell και καταλαβαίνω πόσο μάταια είναι όλα αυτά...  ;D

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Πάλι θα μιλήσω σαν σοφός ;D:

1) Μην παραβλέπεις το θέμα συνήθειας. Εγώ που χρησιμοποιώ Guitar Rig π.χ., από το 2004, μπορώ να βγάλω πολύ πιο εύκολα καλό ήχο , από το V-amp (που δεν δούλεψα ποτέ).

2) Είναι επίσης τι σε εμπνέει (ναι το guitar rig –χωρίς τον controller και με μόνο  «όπλο» το mouse (δεν σου δίνει την αίσθηση του «μηχανήματος»)- το εξάντλησα το θέμα σε άλλο νήμα.

3) Αφού έχεις «πραγματικά» μηχανήματα ….τι ασχολείσαι με τις ψιφιακούρες;  ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου