Προς το περιεχόμενο

Απάτη μέσω e-food


Προτεινόμενες αναρτήσεις

37 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε

Ποιος ο λόγος να πληρώνει κανείς στο e-food με paypal; Ρωτώ γιατί τώρα που όλες οι κάρτες (debit/credit) ζητούν 3d authentication για σχεδόν όλες τις online συναλλαγές, από άποψη ψηφιακής ασφάλειας, το paypal είναι πολύ πίσω.

 

Εμένα είναι καθαρά βαρεμάρα, αντε να βγάλεις την κάρτα, αντε να γράψεις τον αριθμό και τα στοιχεία...νύχτωσε χωρίς φεγγάρι. 

Ενώ με το pp βάζω τον κωδικό και τελείωσε. 

Πλέον ούτε τις κάρτες μου δεν κουβαλάω μαζί μου ,πληρώνω με το κινητό...οπότε δεν τις έχω ευκαιρες

Φυσικά,όπως είπα και παραπάνω, δεν αποθηκεύω ποτέ σε site τρίτων ούτε κάρτες ούτε pp.

 

Επίσης για κάποιο λόγο στο site της Ryanair, την οποία χρησιμοποιώ συνέχεια για τα πήγαινε-ελα στο Berlin  για κάποιο λόγο όλες μου οι κάρτες δεν περνάνε από τότε που άρχισε αυτό το 3d authentication...ξέρεις τι είναι να έχεις βρει εισιτήριο με επιστροφή 30 ευρώ και να μην μπορείς να το αγοράσεις? :)

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, BillTrantos είπε

Εδώ και 1-2 βδομάδες η e-food δήλωσε ότι είχε θέμα data breach και ζήτησε από όλους τους χρήστες να βγάλουν τα στοιχεία των καρτών τους, ώστε να τα ξαναβάλουν με το νέο σύστημα authorization που έβαλε.

 

Οικογενειακός φίλος είδε σχεδόν real time να γίνονται παραγγελίες κλαμπ σάντουιτς από το account του σε σχολείο της Αττικής με οδηγία στον ντελιβερά "eimaste ekso apo to sxoleio".

 

Η e-food παράλληλα ενεργεί και απαντά σαν να μην έχει καμία υπαιτιότητα για ένα συμβάν που οδήγησε σε απώλεια data/χρήματων εκατοντάδων χρηστών.

 

Οπότε προσέξτε πολύ, αλλάξτε κωδικούς και γενικά να συμπεριφέρεστε σαν να είστε οι μοναδικοί που μπορείτε να προστατεύσετε τέτοιες πληροφορίες, καθώς απ'ότι φαίνεται οι εταιρίες σφυράνε κλέφτικα.

 

btw ο φίλος σου, έκανε τίποτε άλλο εκτός από αυτά τα βήματα που ανέφερα εγώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Σωστά έκανες με τα passwords. Επίσης κάνε αυτό που αναφέρουμε και στις Οδηγίες των αγγελιών μας.

 

Σε περίπτωση που πέσετε θύμα απάτης θα πρέπει να απευθυνθείτε στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ή να καλέσετε το 11188.

 

Αυτοί θα σε καθοδηγήσουν σχετικά.

  • Συμφωνώ 1

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
16 λεπτά πριν, D'Ailleurs είπε

 

btw ο φίλος σου, έκανε τίποτε άλλο εκτός από αυτά τα βήματα που ανέφερα εγώ;

 

Σίγουρα επικοινώνησε με Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και Συνήγορο του Καταναλωτή. Τα υπόλοιπα τα έκανε μόνος του γιατί είναι νομικός.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο paypal δεν μου επιστρέφουν τα χρήματα καθώς αναφέρουν ότι δεν έγινε καμία μη εξουσιοδοτημένη συνδιαλλαγή (τεχνικά δίκιο έχουν). Στο e-food κάνουν την παλαβή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι ύστερα σου λένε ότι είναι θαύμα.

Πώς γίνεται με πέντε ψωμιά και δυο ψάρια να χορτάσουν πέντε χιλιάδες άνθρωποι?

Εγώ θα σας πω.

Μπαίνεις στο e-food, και χακάρεις μερικούς λογαριασμούς, γράφοντας σχόλιο "afise ta sto diplano xorafi".

  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Κι ύστερα σου λένε ότι είναι θαύμα.

Πώς γίνεται με πέντε ψωμιά και δυο ψάρια να χορτάσουν πέντε χιλιάδες άνθρωποι?

Εγώ θα σας πω.

Μπαίνεις στο e-food, και χακάρεις μερικούς λογαριασμούς, γράφοντας σχόλιο "afise ta sto diplano xorafi".

 

βρε λες?

  • Χαχα 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...

little update: έκανα καταγγελία/μήνυση στην αστυνομία καθώς επίσης και αναφορά στον συνήγορο του καταναλωτή για την συγκεκριμένη εταιρεία. Δεν ξέρω αν θα βγει κάτι αλλά νομίζω ότι αυτά τα περιστατικά πρέπει να αναφέρονται.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες αργότερα...

another update: μου κοινοποιήθηκε η απάντηση της e-food στον συνήγορο του καταναλωτή, μια επιστολή περίπου οκτώ σελίδων. Δεν νομίζω ότι μπορώ να τα κοινοποιήσω αλλά η γενική γραμμή είναι ότι "δεν ευθυνόμαστε εμείς, βάλτε την υπόθεση αρχείο". Ομολογώ ότι δεν έμεινα ικανοποιημένος, δλδ γενικά νομίζω ότι τα επιχειρήματα τους είναι λίγο πρόχειρα και αστεία. Απέστειλα απάντηση με νέα σχόλια αλλά δεν ξέρω αν θα προχωρήσουν το θέμα.

 

Σε κάθε περίπτωση δεν το μετάνιωσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου